D1 Bratislava - Trnava

Bratislava (Petržalka – križovatka s D2) – Trnava – Trenčín - Žilina – Prešov – Košice – Záhor, štátna hranica SR/Ukrajina

Moderátor: Moderátori

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod expwy » 16. Feb 2017 13:48

Ale veď štvrtý pruh zanikne odbočovacím pruhom práve v MÚK Blatné - odborne nazvané subtrakcia jazdného pruhu
niečo ako na A4 v MÚK Fischamend smer Bratislava
Obrázok používateľa
expwy
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 183
Založený: 08. Apr 2005 09:30

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Laky » 17. Feb 2017 07:50

Myslím, že sa to bude preprojektovávať, tak vraveli sa mi zdá na Radio Regina na 4+4. Práce asi o chvíľu zastanú, teda bude treba pripraviť nový projekt na premostenie a s tým súvisiace aj pripájače. Podla vyjadrenia na FB rozhoduje MŽP a čaká sa práve na nich. Ale projekt sa možno už aj tvorí. Neverím že by zase bolo obrosvké meškanie ako na zbytočnej Triblavine, že rok 2019. Podla mna tu to bude jar - leto 2018.
Laky
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 314
Založený: 09. Dec 2015 12:37

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 17. Feb 2017 09:22

myslim ze expwy vie co vravi a to by bola ta lepsia varianta, aj ked osobne by som bol radsej keby tato subtrakcia jazdneho pruhu sa udiala uz na MUK triblavina a dalej to slo len 3+3.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod pristy27 » 17. Feb 2017 09:37

aquila napísal:myslim ze expwy vie co vravi a to by bola ta lepsia varianta, aj ked osobne by som bol radsej keby tato subtrakcia jazdneho pruhu sa udiala uz na MUK triblavina a dalej to slo len 3+3.


Ja by som to asi predsa len potiahol po Senec, hlavne piatky to byva drsne az po Senec.
Na druhu stranu, ked bude krizovatka Blatne hotova, dost odlahci ako mesto Senec tak aj krizovatku Senec a zrejme dost velka cast dopravy tym padom pojde az po Blatne.

expwy napísal:Ale veď štvrtý pruh zanikne odbočovacím pruhom práve v MÚK Blatné - odborne nazvané subtrakcia jazdného pruhu
niečo ako na A4 v MÚK Fischamend smer Bratislava


Vdaka za odpoved, takto nejako som si to predstavoval aj ja, je to najjednoduhsie riesenie.
pristy27
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 610
Založený: 02. Sep 2010 08:15
Bydlisko: Bratislava

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 17. Feb 2017 10:36

pristy, netreba zabudat, ze bude aj rozsirena stara senecka .. a paradoxne kvoli blbym parametrom I/503 bude kopu ludi radsej jazdi po starej seneckej. cize preto som viac nez presvedceny ze 4+4 su zbyocne.

si zoberme vieden, daleko bohatsie mesto aj so suburmai a südautobahn nema ani len paralernu cestu na urovn I/61 ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Laky » 17. Feb 2017 11:07

Tú starú seneckú by tiež nemuseli rozširovať až po Senec. Ten optimistický variant yačatia prác 9/2018 sa mi tiež nezdá. Po kruháč v Bernolékove by to mohlo úplne stačiť. No uvidíme ako MŽP okolo Blastného rozhodne, v každom prípade k včerajšiemu dňu, keď som sa pýtal NDS ešte nevedeli. Ten investor čo tam stavia musí mať radosť.
Laky
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 314
Založený: 09. Dec 2015 12:37

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 17. Feb 2017 12:37

tak za mna, radsej rozsirenie po senec o 2 pruhy jednicky, ako D1 po blatne o 4 pruhy v dialnicnych parametroch .. cenovo neporovnatelne.

pri blatnom tazko povedat, uzemko je zatial len na usek od nadraznej v ivanke po MUK triblavina. ziadna ina cast nema uzemko, takze uvidime, ale hej, stacilo by zatial len po bernolakovo, dalej to bude uz velka a draha prelozka. aj ked stale lacnejsia ako rozsirenie D1
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod jarino » 19. Feb 2017 13:58

Dnes na TA3 bola debata. Nevidel som to celé, ale čo som videl, debata sa točila okolo Triblaviny.
Triblavina sa určite postaví, v takej polohe ako je, napojí sa na krajskú komunikáciu, ktorá už ma stavebné povolenie(?, neviem, nesledujem túto vec do detailov).
V BA plánujú preinvestovať 1,5 miliardy eur, D4R7, rozšírenie cesty prvej triedy, nové vlakové súpravy a niečo do električiek.
Stromček obhajoval zmenu projektu dopravným modelom. Náprotivok oponoval, že toto územie sa riadne rozrastie a počet obyvateľov porastie až o 90 000...
Stromček povedal niečo v takom zmysle, že toto je problém obcí a majú dbať na rozvoj územia aj s potrebnou infraštruktúrou.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Maxx787 » 19. Feb 2017 15:23

Maros ako procesny inzinier moze hovorit o tom ako maju byt dodrziavane postupy ako uzemne planovanie stavebne povolenia, ale nema najmensiu sajnu o tom ako potrebuje fungovat doprava v hlavnom meste a jej uzsom zazemi. Oponoval tym, ze kolektory su schvalene v uzemnom plane a tak by sa aj mali robit, avsak ked nakreslime rozptylenie dopravy pomocou D4 a napojenim radial II/502, D1, I/61, II/572, R7, I/63, D2 na nu, tak dostaneme uplne ine toky dopravy ako su dnes. O tom nema Maros ani sajnu. Preto ako tu vacsina hovorime, D1 na 3+3 II/502 2+2 s obchvatmi Sv. Jura a PK, I/61 BA-SC 2+2 je najlepsia moznost ako dostat dopravu z jedneho bodu do troch kapacitnymi cestami na D4 a potom dostaneme kolaps do hlavneho mesta bez toho aby trpela tranzitna doprava.
budovanie kolektorov by znamenalo kapacitu dialnice na urovni 90 000 + 30 000 na dialnici s kolektormi, avsak ked skoncia tak tych 70 000- 80 000 vozidiel, ktore su tam teraz dostaneme do jedneho bodu kde sa D1 zuzi na 2+2 s kapacitou 48 000. a to upcha ten bod a potom aj D1 aj kolektory a zase sa bude stat a ku tomu bude stat aj tranzit. takze to nie je dobre riesenie, a studia to ukazala.
Geography is not a career, is post apocalyptic survival skill
Maxx787
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 727
Obrázky: 77
Založený: 03. Okt 2014 17:33
Bydlisko: NO

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Majkl » 19. Feb 2017 17:34

Na MUK Blatne sa pracovalo aj cez vikend. Vedla pilierov je uz postavena podperna konstrukcia.
gallery/image_page.php?album_id=117&image_id=36175
Majkl
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 754
Obrázky: 1291
Založený: 03. Máj 2005 08:20

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod mareks96 » 19. Feb 2017 21:38

Wau, tam sa fakt maká
mareks96
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 500
Založený: 11. Okt 2014 08:14

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod pristy27 » 20. Feb 2017 16:26

aquila ciastocne suhlasim, ale na druhu stranu aj rozsirenie na plnohodnotne 3+3 malo byt urobene v roku 2012 a dnes v roku 2017 stale mame toto provizorium. Takze je pekne ze takto planuju do buducnosti aj ked o kusok nadstandard ;)

To Blatne vyzera super, mohli by aj stihnut riadny termin ak to pojde takto dalej. Podla tej podpornej skruze vyzera ze by mohol byt most z prefabrikatov?
pristy27
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 610
Založený: 02. Sep 2010 08:15
Bydlisko: Bratislava

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Majkl » 20. Feb 2017 18:18

Mostny objekt 214-00 ma byt z predpatych prefabrikovanych tycovych nosnikov dlzky 42m spriahnutych zelezobetonovou doskou, ktore su nad medzilahlymi piliermi zmonolitnene zelezobetonovymi priecnikmi do spojitej konstrukcie.
Majkl
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 754
Obrázky: 1291
Založený: 03. Máj 2005 08:20

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Hank » 22. Feb 2017 19:18

To som zvedavy ako tam zachovaju 3+3 pruhy aj pocas premostovania.
Poloodborný portál najmä o dopravnom značení
http://www.ocestnejpremavke.sk
Obrázok používateľa
Hank
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 418
Obrázky: 20
Založený: 10. Nov 2016 19:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Majkl » 27. Feb 2017 12:57

Dnes rano bola kolona do BA az od MUK Blatne, tak som to vyuzil a urobil zopar fotiek ale len mobilom. Zaciatok je tu: :arrow:
gallery/image_page.php?album_id=117&image_id=36230
Majkl
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 754
Obrázky: 1291
Založený: 03. Máj 2005 08:20

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod KLEPETO » 27. Feb 2017 23:11

A pritom bolo také krásne slnečné ráno.
KLEPETO
diskutujúci
 
Príspevky: 56
Založený: 23. Nov 2016 20:37

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod pedro » 02. Mar 2017 14:36

Od 1.4. by sa malo v úseku výstavby MUK Blatné jazdiť 2+2 (3,25+2,5 /2,5+3,25) v jednom jazdnom páse. :)
pedro
diskutujúci
 
Príspevky: 81
Obrázky: 43
Založený: 26. Apr 2013 18:38

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod sapphire » 06. Mar 2017 09:58

fotky z dnešného rána z Triblaviny, pohľad smer Vajnory

gallery/image_page.php?album_id=117&image_id=36258
sapphire
diskutujúci
 
Príspevky: 198
Obrázky: 81
Založený: 16. Júl 2013 08:13
Bydlisko: Diakovce

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Laky » 06. Mar 2017 12:01

Tak podla fotiek z Triblaviny len začínajú makať na tejto strane. Že by už mali doručene rozhodnutie čo a ako ? Lebo doteraz to tam všetko spalo. Včera večer sa zas en Blattnom makalo. Po svetle tam robili armovanie.
Laky
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 314
Založený: 09. Dec 2015 12:37

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Petroslav07 » 06. Mar 2017 14:02

To stále stojí, robia tak max. preložky inžinierskych sietí, ktoré sú v súlade s oboma možnosťami. Ako kolektormi, tak aj štvorpruhom...
Petroslav07
návštevník
 
Príspevky: 19
Založený: 09. Jan 2017 14:00

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod shmirgel » 10. Mar 2017 20:17

shmirgel
návštevník
 
Príspevky: 24
Založený: 20. Dec 2014 21:02

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod duro_z_dediny » 11. Mar 2017 08:15

Podľa mňa je táto správa od NDS cez SITA úplne mätúca. viewtopic.php?f=35&t=22330
Obrázok používateľa
duro_z_dediny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 207
Založený: 18. Jún 2009 10:46

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod michaelse » 11. Mar 2017 09:25

to len OZ miesa gulas ktory im postupne uz vychladol :D vypustaju bludy aby nebolo ticho aby si ich niekto vsimal este aj ked uz im takmer nikto neveri ani nos medzi ocami a su len na smiech akorat len media im ich prispevky radi uverejnia lebo su schopny uverejnit cokolvek co vyzera len trocha kontroverzne a je jedno ci to je pravda alebo klamstvo
michaelse
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 348
Založený: 23. Dec 2010 19:16

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 11. Mar 2017 10:32

ale nie je matuca, to len OZ triblavina robi z komara somara, ta firma dostala povodne zakazku na vykup pozemkov, ktora sa volala tak ako je na prvej strane zmluvy. podstatne je ale to, ze co sa konkretne vykupuje a to su pozemky len pre 4+4.

to skor zase niekto v trende ide na ruku OZ triblavina, ako ta ehm "zainteresovana" pani KS z nassenec na sme.sk ..

najpodstatnejsie je toto

Prílohou znaleckých posudkov vypracovaných za účelom stanovenia všeobecnej hodnoty pozemkov sú geometrické plány, ktoré rešpektujú 8-pruhové riešenie diaľnice D1.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Yoggy52 » 11. Mar 2017 11:46

Clenka OZ, dostala ponuku na odkup jej pozemku, tak uz je z toho cela happy a mysli si, ze idu stavat kolektory :D
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 14 hostí.