Hank napísal:Cize napad 4+4 za predchadzajuceho vedenia je spravny, odovodneny a podlozeny a terajsie vedenie ho len zle technicky realizuje?
Vychádzal z vtedy spracovaných dopravno-inžinierskych podkladov a dopravných modelov, ktoré boli spracované k DSP D1 BA - TT a D4. Pre výhľadové obdobie roku 2030 vychádzali v špičkových hodinách už hraničné hodnoty pre 6-pruh od D4 po Blatné.
Určite reálnejšie a triezvejšie odhady ako tá megalománia z roku 2009 pre 10-pruh aka 2+3+3+2 aka 6-pruh a kolektory až do Trnavy.
Do 2030 by to malo vydržať, ale mohli na to pružne reagovať a zmenou stavby pred dokončením to definitívne rozšíriť s prípravou na 4 pruhy smerom od Blatneho, aby sa to tam nemuselo zase rozkopávať, aj keď je otázne kedy sa vôbec bude realizovať samotné skapacitnenie medzi BA-SC.