D1 Bratislava - Trnava

Bratislava (Petržalka – križovatka s D2) – Trnava – Trenčín - Žilina – Prešov – Košice – Záhor, štátna hranica SR/Ukrajina

Moderátor: Moderátori

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Chamurapi » 02. Dec 2016 20:33

o priepletoch nehovorim, hovorim o Zlatych pieskoch
a neriesim ani D4, ta odvedie tranzit ale nie dopravu konciacu v Blave

tych kazdych 500 metrov, ma byt prepoj kolektora s dialnicou, nie kolektora s regionalnou komunikaciou
ako pozname BSK boli by sme radi ak by boli kolektory medzi sencom a BA prepojene so starou seneckou aspon na 2 miestach, cize z pohladu regionu by boli kolektory na tom takisto ako dialnice
a po druhe kam asi by si sa odpajal?
no na upchatu staru senecku ci upchate Vajnory konciace v tych istych upchatych zlatych pieskoch
my praveze potrebujeme dostat regionalnu dopravu z dialnice prec a udrzat ju na regionalnych komunikaciach, ktore umoznuju zvysit pocet vstupov do Blavy a aj urychlit vstup do Blavy
preco OZ Triblavina nebojuje takto vehementne za rozsirenie starej seneckej? vsetko ludia z tychto obci, pr ektore by to bol dar z nebies, preco o tom tak nepochopitelne mlcia a trvaju na dalsje paralelenj komunikacii, ked mame naplanovane ovela lahsie a jednoduchsie riesenie?
nie je ti to divne?
Chamurapi
návštevník
 
Príspevky: 47
Založený: 02. Feb 2016 13:11

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod expwy » 02. Dec 2016 21:26

To, že je niečo v územnom pláne, neznamená, že sa musí aj niekedy postaviť. Územný plán definuje funkčné využitie územia a zabezpečuje územnú rezervu, v tomto prípade diaľnicu a akési paralelné cesty. Ak tie paralelné cesty majú byť súčasťou diaľnice, tak na diaľnicu sa môže cestná sieť pripájať len na miestach na to určených a to sú križovatky. Či v križovatke Triblavina budú "kolektory" alebo nie, nezmení to spôsob pripojenia ostatnej cestnej siete.

Čo si budeme klamať ide tu o pripojenie Triblavinskej cesty a majiteľov pozemkov okolo nej na diaľnicu, toto je alfa a omega celého sporu a obyvatelia okolitých obcí sú týmto majiteľom, ktorí sú úplne náhodou členmi OZ Triblavina, úplne ukradnutí, ale dobre sa to predáva. Veľmi presne to popísal aquila o čo tu vlastne ide. Obyvatelia Chorv. Grobu, Ivanky a Bernolákova ani netušia aký je rozdiel medzi novo navrhovaným riešením a pôvodným s "kolektormi". A ten mýtus o pripájaní každých 500 m, tak tomu vôbec nerozumiem, veď podľa normy na ceste I. triedy môže byť križovatka minimálne 1000m a tu zrazu 500m na diaľnici - to je čo cesta III. triedy? Vedia obyvatelia, že pôvodné riešenie prakticky odreže Čiernu vodu od Ivanky, pretože terajší mostík na Triblavinskej ceste má byť v pôvodnom riešení nenávratne zrušený a miesto neho boli navrhnuté pripojenia cez "kolektor" jednosmerne na diaľnicu? Opakujem jednosmerne bez možnosti obojsmerného napojenia? Vedia obyvatelia Ivanky a Bernolákova, že im "kolektory" vôbec nepomôžu, lebo smerom do Bratislavy sa na nich nedá napojiť a že prakticky aj tak budú chodiť cez práve zastavenú križovatku Triblavina? Vedia obyvatelia, ktorí podpísali petíciu, že križovatka Triblavina či už s "kolektormi" alebo bez vôbec nemení charakter napojenia plánovanej cesty Pezinok - Sl. Grob - Ch. Grob - Bernolákovo - Zálesie a všetkých týchto obcí na diaľnicu? Nevedia a ani nie je pre OZT žiaduce aby poznali pravdu.

Jedinou dogmou, prečo OZT pretláča "kolektory" je napojenie Triblavinskej cesty na diaľnicu D1. Mimochodom všetky križovatky (Triblavina, Ch. Grob, Senec, Blatné, Čataj, Igram, Zeleneč) z územného rozhodnutia rozšírenia diaľnice D1 sú možné postaviť aj bez "kolektorov" okrem napojenia Triblavinskej cesty, lebo toto napojenie nikdy nebolo križovatkou. Mimochodom Blatné sa stavia a bez kolektorov. Zaujímavé je, že nikto tu nespomenie križovatku Čierna voda medzi ČV a Vajnormi na D4, ktorá komplet vybaví ČV s napojením na diaľničnú sieť a napojenie Triblavinskej cesty (účelová komunikácia) tým absolútne stráca opodstatnenie a zákonným spôsobom toto napojenie nemožno ani realizovať. Mimochodom križovatka ČV bude sprevádzkovaná v roku 2020 spolu s D4 a to je aj termín sprevádzkovania rozšírenia D1 Vajnory - Triblavina, ktorá so stavbou križovatky Triblavina viac-menej nesúvisí. Pardon, jediný aquila tu spomenie križovatku ČV, ktorý by ju nenávratne zrušil aj s Triblavinou - súhlasil by som, keby BSK a mesto BA reálne plánovali aspoň severný obchvat Vajnor a nejaké preložky ciest II. a III. triedy. Ivanke najviac pomôže križovatka Ivanka na D4 a čiastočné rozšírenie I/61.

Takže jediná mantra OZT je pripojenie Triblavinskej cesty na D1 a mýtus, že prostredníctvom "kolektorov" to pôjde a preto toto prospechárske združenie blokuje križovatku Triblavina, kde chcú vidieť zárodky "kolektorov", ktoré by sa potom v ďalšej stavbe spojili s Triblavinskou cestou. No bohužiaľ nepôjde to, lebo to nie je technicky možné. Keby sa našlo riešenie ako pripojiť Triblavinskú cestu na D1 aj bez kolektorov tak, slovo "kolektor" zrazu vypadne z pojmológie BSK a OZT.

Ďalší mýtus o Einsteinovej ulici v BA, že je "kolektor" alebo kolektorový pás, ak by sme mali byť presný. No nie je. Je to mestská zberná jednosmerná komunikácia, ktorá nemá s diaľnicou nič spoločné. Mimochodom stavalo ju mesto BA zo svojich peňazí a stála skôr ako diaľnica D1.
Kolektorový pás je podľa normy priepletová vetva križovatky fyzicky oddelená od hlavného jazdného pásu diaľnice. V SR sa kolektorový pás vyskytuje jedine v križovatkách Patrónka, Stupava, Bratislava-Letisko, Nové Mesto n/V, Trenčín-Juh, Žilina-Juh (aka Lietavská Lúčka) a podobne.

Zaujímavé je, že nikomu neprekáža nečinnosť BSK ohľadom obchvatov Sv. Jura, Pezinka, prípojok na DK Triblavina, ktorú čiastočne robí NDS za BSK...
Rozbité cesty II. a III. triedy bez smerových stĺpikov, vodorovného a zvislého značenia. Miesto toho bratríčkovania sa s pánom Frešom, by bolo vhodné sa ho opýtať čo župa pod jeho vedením urobila pre zlepšenie cestnej infraštruktúry v jej pôsobnosti. Nič.
Obrázok používateľa
expwy
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 183
Založený: 08. Apr 2005 09:30

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 02. Dec 2016 21:29

Pozor Chamurapi, veľmi sa mýliš. Je vidieť, že verejnosť stále nevie, o čo ide.
500 m je možnosť napájania na kolektor, ale z územia, nie z diaľnice. Tam je norma 5 km, na výnimku 1/2. Aj Denník N si to zle vysvetlil a TV Markíza to okopírovala. Tých výjazdov na D1 vôbec veľa netreba. Regionálnu dopravu treba držať na kolektoroch a tranzitnú na diaľnici. To bol princíp pôvodného návrhu. Z kolektora na D1 ideš iba pokiaľ máš vzdialenejší ciel a to už je tranzit.
Čo sa týka rozšírenia I/61, nie je veľmi kde bojovať. Projekt je v tzv. nultej etape, t.j. nie je na stole nič okrem štúdie. Na kolektory je vydaná právoplatné ÚR a na Triblavinu s kolektormi právoplatné SP. To sa aktivistom zdá zrejme jednoduchšie tlačiť ako vzdušný zámok.
Mrva sa inak vyjadril pre RTVS, že je za rozšírenie Seneckej. Je to v archíve Reginy a odkaz kdesi na stránke OZ.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 02. Dec 2016 21:49

expwy, nemáš celkom pravdu, i keď niektoré veci si pomenoval presne. Tzv. kolektory sú naozaj jednosmerné súbežné komunikácie a žiadne skutočné kolektory. Tak to nazvali pôvodní tvorcovia a zostalo to. Ich nevýhoda je tá jednosmernosť a je fakt, že cestou z BA do hotela Kamila by si musel zájsť asi až po Triblavinu, tam sa zvrtnúť a ísť kus späť. Ale ako stále píšem, strašne by som chcel vidieť na monitore tie pohybujúce sa autíčka a vidieť, kde to škrípe.
OZ Triblavina pokiaľ viem, razí kolektory po mostík medzi Bernolákovom a Ch. Grobom, čiže až za Triblavinou. Tá by existovať naozaj nemusela, ale chytil sa jej Pezinok, ktorý sa tam chce napojiť aby nemusel cez dediny. Má to ísť cez tých urbárnikov a blokačnú parcelu SH. K Tvojej výčitke môžem uviesť, že áno, kolektory by sa zrejme hodili aj developerom okolo Triblavinskej, ale ako sa hovorí aj v tom propagačnom videu NDS, kolektory mali slúžiť aj na "rozvoj územia".
Ja si osobne domnievam, že lepšie by možno boli tie "kolektory" obojsmerné po oboch stranách (moja osobná špekulácia), ale zase opakujem: Nakresliť, odsimulovať, posúdiť.
To, čo sa v posledných mesiacoch udialo na MVDRR je rana celému územiu až po Trnavu a to nehovorím o tom, že D1 je súčasťou multimodálneho koridoru TEN-T č. 5, z ktorého nejaký dobrák v úseku Bratislavského kraja vygumoval v grafickej časti rýchlostnú železničnú trať (VRT)!
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod zvonec » 02. Dec 2016 23:55

dunaj napísal: Ja si osobne domnievam, že lepšie by možno boli tie "kolektory" obojsmerné po oboch stranách (moja osobná špekulácia), ale zase opakujem: Nakresliť, odsimulovať, posúdiť.
To, čo sa v posledných mesiacoch udialo na MVDRR je rana celému územiu až po Trnavu a to nehovorím o tom, že D1 je súčasťou multimodálneho koridoru TEN-T č. 5, z ktorého nejaký dobrák v úseku Bratislavského kraja vygumoval v grafickej časti rýchlostnú železničnú trať (VRT)!


WTF? Obojsmerne "kolektory"? :shock:

Expwy to jasne popisal, a naozaj tu nieje o com...
Obrázok používateľa
zvonec
diskutujúci
 
Príspevky: 95
Založený: 11. Júl 2005 15:03
Bydlisko: EU

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 02. Dec 2016 23:58

Tak už nebudem používať slovo kolektor, ale iba súbežná komunikácia. O.K.?
Je to len chytanie za slovíčka, nič viac.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod mareks96 » 03. Dec 2016 00:05

Súbežná komikácia k D1, ktorá je dokonca aj obojsmerná je 1/61... A tak nech to aj ostane. Stačí ju rozšíriť na 2+2 a netreba vymýšľať nezmysly... Je komické keď ty opravujes niekoho kto vie o doprave toľko čo expwy, o to viac keď hneď na to povieš takýto nezmysel. Odstrániť križovatku Triblavina a čierna voda, za ušetrené peniaze postaviť obchvat sv.jura, Pezinku a rozšíriť 1/61 s MUK. A z dopravou z tohto smeru bude pokoj na 10 rokov....
mareks96
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 504
Založený: 11. Okt 2014 08:14

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 03. Dec 2016 00:17

Ja expwy-ho vedomosti nespochybňujem, oponoval by som mu iba v časti jeho vyjadrení, lebo viem že za súbežné cesty bojuje aj x ľudí, čo s pozemkami nemajú nič dočinenia. To ale nepovažujem za gro problému. A súhlasím aj s rozšírením Seneckej a ešte neviem akej, len mi stále nie je jasné, prečo NDS a MVDRR investovali toľko peňazí do súbežných komunikácií, keď ich následne škrtli? A hlavne prečo tak netransparentne, za zatvorenými dverami? Potom sa nedivme, že sa to politizuje, keď argumenty chýbajú. Ale možno sa raz podarí dostať k jednému stolu zástancu starého a nového riešenia. To by tento spor mohlo dosť výrazne posunúť dopredu.
Za vrchol považujem vyhlásenie p. Juraja Valenta na BSK, ktorý už od 1.12. tuším zase nie je riaditeľ NDS, že súbežné cesty by boli fajn, len na ne štát nemá peniaze. A to som počul na vlastné uši. Tak potom si občan vyber...
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod arts » 04. Dec 2016 23:36

jaj , kedy sa uz konecne skonci tato tema okolo kolektorov. Vzdy ked citam nejake info o tej Mrkvovej druzine je mi nevolno. Uz nech to konecne zatrhnu a bude klud.

PS dunaj: Ake argumenty na zrusenie kolektorov chybaju ? Zjavne chyba nieco ine ;).... Preco by mal niekto niekam volat druzinu ? Terajsie vedenie rozhodne a vybavene. O 4 roky ked pride mozno k zmene a budu tam iny ludia , rozhonu inak. Dovtedy mate smolu a nevyplakavajte vsade naokolo. Slova "verejnosť stále nevie, o čo ide." ma zasa utvrdil ze ste niekto od Mrkvovcov.
arts
návštevník
 
Príspevky: 33
Založený: 24. Okt 2016 18:58

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Laky » 05. Dec 2016 10:34

Ta ako vravi arts furt su plne noviny len Mrvu a tej nezmyselnej krizovatky Triblavina. Keby ju tak zrusili a prachy pouzili na staru Senecku. Ale ako a na SVK chodi 100 x ohlasena loz sa stane pravdou. Mam plne zuby OZ triblavina a tych co su v tej komisii. Tej Kratochvilovej asi slahlo ked sla s takou bandou. Mrva necj sa staro o svije Vajnory, cesty am ma ako tankodrom a smeti vsade pri cestach. Ta skladka pri Jurki pumpa mu zjavne nevadi hned na vstupe do Vajnor.
Laky
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 314
Založený: 09. Dec 2015 12:37

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod pristy27 » 05. Dec 2016 13:25

Dunaj, sice nie si uvadzany medzi hlavnymi clenmi OZ triblavina ale boli si s nimi ako na MD, tak aj v parlamente a to popriet nemozes (alebo mozes?). Argumentov proti tymto nemzyselnym kolektorom si mozes pricitat aj tu. Ale presne tak ako aj cele OZ Triblavina ani ty ich neakceptujes a pises tie vase rovnake hluposti stale a stale dokola.

Neobhajujem ani Aquilu a ani nikoho dalsieho, v niektorych veciach s nim nesuhlasim a keby si studoval cele toto forum, urcite najdes aj take prispevky. Nesuhlasim s nim ani s jeho tvrdenim ze tunel Karpaty nebude treba ani o 10 rokov, nakolko vidim ako sa posledne mesiace rano co rano plni D2 od Patronky az po Stupavu. Velka cast z tych kamionov zchadza na D1. ale to je offtopic.

Expwy vysvetlil, co je kolektor. Mam celkom slusnu predstavivost ale to ako by vyzeralo napojenie tych tebou vymyslenych obojesmernych komunikacii niekde pri Vajnoroch ci uz na D1 alebo D4 si naozaj ani predstavit neviem (Predpokladam, ze aj na tych obojsmernych komunikaciach by chcela pani Kratochvilova vybudovat BUS pruhy :D :D :D ). To napojenie ako take robi aj z tych (nespraravne nazyvanych) kolektorov uplnu blbost. Krizovatky na nich sice mozu byt kazdych 500 metrov ale s cim, ked tam nie je ziadna cesta? A ked je tak sa vsetky napajaju na I/61 alebo na dialnicu ako taku. To znamena, ze aj tak sa vsetky tie auta aj tak stretnu ci uz na krizovatke D1/D4 alebo na krizovate Zlate piesky. To si podla mna vie predstavit kazdy priemerne inteligentny clovek a ziadnu studiu na to naozaj nepotrebujes. Tych vstupov do Bratislavy tam viacej nemas. Ano je tu sanca, ze tranzit bude odkloneny na D4 ale ja by som zazraky z toho necakal. Zapchy mas teraz aj tak vytvarane v principe Pristavnym mostom a odtial az po Senec. Ak odtial (prezeniem to) zoberies 20 000 tranzitujucich aut, tak ti tam aj tak 100 000 ostane....
pristy27
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 610
Založený: 02. Sep 2010 08:15
Bydlisko: Bratislava

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Laky » 05. Dec 2016 14:15

Za takyto podobny prispevok ako dal pristy si ma OZ Triblavina zablokovalo. Na otazku ktoru som im stale daval ako sa tie auta rozptylia na zaciatku Ba ked D1je tam len dvojpruhova a vajnorska tiez 2 a teraz su tam obrovske zapchy. A oni tam chcu natlacit 5 pruhov :D proste ten Mrva asi len chce aby mu auta nestali v dedine ale na kolekoroch . Cista tupost. a este sa chvali ake skupiny sa k nemu pridali. Ja byt na mieste NDS cele to nakreslim aby aj male decko pochopilo o co tu ide. Nakreslit alebo spravit video toho vstupu do BA a kazdemu bude jasne, ze kolektory su tupost. Radsej mohli zeleznicu tadial tahat.....
Laky
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 314
Založený: 09. Dec 2015 12:37

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 05. Dec 2016 14:41

Len stručne:

-čo je pravda určite nepopieram
-obojsmerné súbežné cesty bola moja úvaha, ktorú som aj príslušne okomentoval, netreba sa toho hneď chytať
-K technike súbežných ciest ja viem len toľko, že tých 500m nie je povinnosť, ale možnosť. Takže ak to bude 2 km, je to v limite. Vedel by som to schematicky nakresliť, ale to asi každý.
Proste rôzne cesty z územia sa napoja na súbežné cesty a tie budú mať možnosť napojiť sa na D1 na diaľničných križovatkách. Tak to bolo myslené a tak je to aj v tom videu.
-O umiestnení Triblaviny v poli sa asi zhodneme
-Čo sa týka zápchy na ZP alebo D1/D4, tu treba vidieť aj opačný smer. Napr. vo večernej špičke pri výjazde z BA by to vyzeralo úplne inak, či?
Proste mne sa zdá lepšie mať tri cesty, aj keď z toho dve jednosmerné, ako jednu. Ale ako stále píšem, chcel by som vidieť nejaké výkresy a čísla, a to hlavne na tú zmenu, lebo tá je ničím nepodložená

Pre úplnosť:meniaci sa názor pána Palčáka, člena "odbornej" komisie, ktorý by sa dal vyjadriť príslovím, kam vietor, tam plášť:

http://spravy.pravda.sk/ekonomika/clano ... nom-meste/
http://spravy.pravda.sk/domace/clanok/1 ... este-roky/
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Laky » 05. Dec 2016 15:18

Dunaj na to aby poobede neboli kolony na D1 staci len jedna mala vec. Na to netreaba ani rozsirenie celej starej seneckej. Staci len potiahnut jeden pruh od svetelnej krizovatky pri Ekofite (zaradnictvo) priamo do Ivanky ako zacina Metro. Garantujem ti, ze zapchy budu prec. Na D1 by sa uz nestalo tak, ako teraz. nebyt spackanej DHL krizobvatky uz to mohlo byt. Preco OZ Triblavina vtedy takto nevyskakovalo? Ked robili tu poondiatu krizovatku? aha ja uz viem :) Tam nema nikto svoje pozemky a zaujmy....... Ako to BSK mohol podporit? Ako to mohlo prejst? Kolektory su vyhodene peniaze, Tak ako aj triblavina.
Laky
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 314
Založený: 09. Dec 2015 12:37

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 05. Dec 2016 16:29

Laky, kolóny by neboli, ani keby zakázali automobilovú dopravu. Riešení je 1000.
Ja píšem o tom, že po súbežných cestách by sa z BA vytratilo rýchlejšie viac áut ako bez nich.
Ak chceš rozširovať Starú Seneckú, tak založ OZ a začni za to bojovať, nik Ti nebráni.
Triblaviňákom sa zdalo jednoduchšie bojovať za to, čo už bolo schválené. A ani to nevyšlo.
Tak čo myslíš? Aká je šanca rozšírenia Seneckej?
S nevhodnosťou križovatky pri sadoch súhlasím, ale to sú kamaráti tých, čo vymysleli Triblavinu.

Ono je ľahko vykrikovať anonymne spoza PC, prípadne nadávať a urážať.
Ale však choďte sa tam postaviť pred mikrofón do NRSR a bojujte za to, čo sa Vám zdá správne, reálne a má to podporu tisícov ľudí.
Alebo s tým má niekto problém?

Apropos: Skoro som zabudol, OZ Triblavina napadlo všetko, čo sa týkalo LP Farna, to, je myslím ten LP v Ivanke pri sadoch. Ako to skončilo si domysli.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Vlados » 06. Dec 2016 00:14

Existuje také lacné a efektívne riešenie, ktoré je plne v rukách starostou mestských častí. Stačí spoplatniť parkovanie, cca 5€/deň a už budú cesty poloprázdne. Tu sa potom ukáže v plnej kráse neschopnosť Freša/BSK ako nedokáže zabezpečiť verejnú dopravu.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 06. Dec 2016 07:26

Keď spomínaš starostov, tak sa pozri na starostov Ivanky, Bernolakova a Ch. Grobu.
Benčík sa o diskusii na BSK vyjadril, že to bola strata času a že jeho názory aktivistov nezaujímajú.
V týchto obciach sa ide po ruke developerom, od ktorých sa kupujú za státisíce pozemky, povoľujú sa im LP ako pri sadoch a pod.
Verejný záujem v nedohľadne.
A prečo? Nuž lebo naši občania vedia akurát tak nadávať spoza PC. Ale keď treba zdvihnúť zadok, tak to už je nad ich možnosti.
To platí aj o voľbách.
Potom tak vyzerá aj celá táto ovocná krajina, takže tento stav je voči týmto ľudom maximálne spravodlivý.
A ten zvyšok uteká za hranice ako Nataša Holinová.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 06. Dec 2016 09:37

dunaj napísal:Ono je ľahko vykrikovať anonymne spoza PC, prípadne nadávať a urážať.
Ale však choďte sa tam postaviť pred mikrofón do NRSR a bojujte za to, čo sa Vám zdá správne, reálne a má to podporu tisícov ľudí.
Alebo s tým má niekto problém?.


tu si docela odporujes, kedze na jednej strane tu hovori so nadavani spoza PC, ale zaroven tu davas nejaku virtualnu neplatnu peticiu :)

sa prosim ta ujasni, lebo potom tu mozeme tvrdit na zaklade skutocnych cisiel, ze OZ triblavina ma podporu 25-30 ludi a je totalne irelevantna (vid obrovsky protest pred ministerstvom koncom oktobra).

ale beriem ta za slovo, naco by sa mal niekto zaoberat nejakou marginalnou skupinou vlastnikov pozemkov a ich baviek, ktori si hovoria OZ triblavina, ked ich realne podporuje 25-30 ludi :)

a aj sudiac podla toho co tu bolo napisane, aj na facebooku jedine na co zmozu je osocovanie, klamanie a mazanie faktov. a by ma zaujimalo kolko maju followerov na facebooku, ale pochybujem ze to budu tisicky ako tu pises :)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 06. Dec 2016 09:43

aquila, vo Vajnoroch na úrade je petícia v papierovej podobe. Má niekoľko tisíc podpisov, presné číslo neviem, ale ak budeš chcieť, zistím Ti to, aby si už nemusel toľko klamať, lebo to človeka v konečnom dôsledku unavuje a nie je to dobré ani pre jeho duševné zdravie:)
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 06. Dec 2016 10:08

kludne sa na to tesim, teraz som si pozrel, ze aj napriek medialnemu tlaku od kade tade a sharovanie kde kym tak maju nieco cez 4 tisic na online peticii, ktora je podla tvojich vlastnych slov irelevantna :) a ako pozeram, tak ledva 500 followerov na FB. a samozrejme realne 25-30 realnych ludi co dosli na obrovsky protest :) na dalsi uz zjavne nemaju odvahu, lebo by to bol este vacsi trapas :)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Laky » 06. Dec 2016 10:10

Dunaj ruku na srdce, keby sa spravilo poriadne video ako tie kolektory sa budu napajat, nebolo by to komicke? Myslis ze by to ludia nepochopili? Ze 5 pruhov totalne plnych sa nezmesti do 2 na D1 na ZP a do 2 na vajnorsku, kde ich zabrzdi semafor? Myslim ze tato jedna veta staci a jedno video by stacilo na pochopenie celej situacie. Ty si za to aby sa take peniaze vyhodili zo satneho rozpoctu? A nemajte oci ze D4 vela pomoze. Nic nepomoze. Ak nebude tunel Karpaty ani kamiony moc vylucit nepojde. A nemam problem sa s nikym stretnut zoci voci. Ti ludia podpisu hocico, len nech sa stavia. OZ Triblavina im len dala papier a na podpiste. Ludia su ako ovce. podpise jeden podpise aj druhy. Staci si pozriet ako ta Kiskova vystupuje v bernolakove na rokovaniach obecneho uradu. Su tam dva tabory. Starosta ma svoje zaujmy a oni zase svoje. Na ludi jednoducho neostal priestor. A ked sme pri tom, keby tlacili na Staru senecku v roku 2019 sa stavia a 2021 sa jazdi najneskor. Ale to by sa muselo chciet. P.S: Dunaj Ja za angazujem v inych zdruzeniach, a nepotrebujem zalozit svoje zdruzenie. A robim to vzdy zadarmo a nezistne, bez vedlajsich umyslov na rozdiel od tejto bandy.
Laky
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 314
Založený: 09. Dec 2015 12:37

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 06. Dec 2016 10:16

Aquila, elektronická petícia nie je irelevantná, ale iba právne nezáväzná. To znamená, že ju nemôžeš použiť na právne úkony, ale to neznamená, že tí ľudia svoju vôľu dobromyseľne nevyjadrili.
Mrzí ma, že Ti musím vysvetľovať takéto elementárne veci,lebo to žiaľ znižuje úroveň tejto diskusie.
Okrem toho veľa ľudí sa preberie až vtedy, keď sa nebudú môcť dostať z garáže, takí sme my slováci. Málokto vie plánovať v osobnom živote, nie to ešte vo verejnom.
Podľa mňa oveľa väčší trapas tejto spoločnosti a takých, ako si ty je v tom, že sa tu buduje diaľničná križovatka za štátne pre jednu súkromnú oligarchickú schránku.
Ale to evidentne nechceš vidieť, čo kladie legitímnu otázku, aký máš s ňou vzťah.
Nie je podstatný počet emotikon, ale písmenká v texte.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 06. Dec 2016 10:21

Laky, ja nie som dopravný expert, ale viem, že kedysi títo experti niečo naplánovali a postavili na tom celú koncepciu dopravy. Vrazili sa do toho slušné peniaze. Potom prišli po nich ďalší, ktorí to zmietli zo stola.
Panuje tu všeobecná zhoda, že križovatka Triblavina je zbytočná. Vieme aj, prečo vznikla a kto si ju vybavil.
Ja osobne sa domnievam, že aj zrušenie súbežných ciest ide v tých istých intenciách a v súlade so záujmom tých istých osôb, ktoré sú dobre utajené za firmou z Cypru.
Ak by sa tieto podozrenia vyvrátili, nepoviem ani slovo. Ale zatiaľ tomu nič nenasvedčuje.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 06. Dec 2016 10:25

ale toto je bohapuste klamstvo z tvojej strany, ze sa to buduje pre jednu sukromnu oligarchicku stranku! s tym klamstvom uz prestan. triblavina bude regulerne napojena na I/61, a bude koncit kruhovym objazdom, kde je len a len zodpovednost BSK, kraji a starostov, aby urobil napojenie pre obcanov. takze opakujem, to klamstvo o napojeni jedineho developera si nechaj pre tych co nevedia fakty.

nicmenej ja s tou schrankou starland nic nemam a J&T povazujem za rakovinu slovenska, cize na rozdiel od OZ triblavina, ktora mi ozaj pripada, ze su nastrcene osoby miestnych oligarchov a skrachovancov z SDKU/exSiete. a ano tito povodni skrachovanci si vybavili aj MUK triblavina, aj kolektory, ale mysleli si, ze vsetko zatiahne stat, ale zrazu narazila kosa na kamen. a chudacikovia placu.

a kedze aj ty si tu tiez spominal o zvysenie cien pozemkov, mam dojem, ze ty si tam tiez financne zainteresovany, kedze mas tam pozemky, alebo rodina.

zaverom ta budem zase parafrazovat, preco by sa obcania celej SR mala skladat na nejaku krizovatku a najma pristupove cesty pre sukromnikov ? kto vam z OZ triblavina brani si vykupit pozemky, a zaplatit ako vyvolanu investiciu pristupove cesty k hotovej krizovatke ? (uz pocujem, ze sa nebude dat dohodnut so SL, ale to je vas problem, oni ako aj vy podnikate za cielom zisku)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 06. Dec 2016 10:34

aguila, mám návrh. Či máš pravdu Ty, alebo ja uvidíme za pár rokov. Počkajme si na to a potom sa sem kukneme, že čo sme popísali.
Mám x dokladov, ktoré preukazujú, ako sa tá schránka vehementne usiluje, aby sa na Triblavinu nik nedostal a od všetkých dookola pýta za napojenie peniaze.
Toto podľa mňa nie je v poriadku.
Čo je ešte horšie, mám doklady, ktoré preukazujú, že starostovia obcí idú tejto schránke po ruke lebo sa jej buď boja, alebo je za tým niečo ešte horšie.
Zbieram tieto dokumenty iba od marca, takže zbierka ešte nie je kompletná, ale stále sa rozrastá.
Nech má OZ Triblavina akékoľvek pozadie (fakt ho nepoznám), v tejto situácii je to jediná inštitúcia, ktorá sa snaží o vytvorenie protiváhy, aj keď vzhľadom na jej možnosti v porovnaní s možnosťami schránky samozrejme bezvýsledne.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 34 hostí.