D1 Bratislava - Trnava

Bratislava (Petržalka – križovatka s D2) – Trnava – Trenčín - Žilina – Prešov – Košice – Záhor, štátna hranica SR/Ukrajina

Moderátor: Moderátori

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod pristy27 » 01. Dec 2016 11:56

Ta parcela aj tak bude "blizka" OZ Triblavina, takze keby bola vola tak by to vedeli vyriesit, v najhorsom pripade aj vyvlastnenim. Ale praktiky OZ Triblavina su uz naozaj za hranicu a snazia sa agresivnou nepravdivou kampanou aj cez zaplatene "osobnosti" a trolov ziskat za kazdu cenu na svoju stranu celu verejnost. Trosku mi to pripomina system, ktory sa pouziva o kusok na vychod od nas. Rovnako aj neakceptacia akych kolvek faktov proti ich ideologii...
pristy27
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 610
Založený: 02. Sep 2010 08:15
Bydlisko: Bratislava

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod juancarlos » 01. Dec 2016 12:16

Žiaden strach, Matovič to vyrieši. :-)

viewtopic.php?f=35&t=22085
juancarlos
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 735
Založený: 04. Mar 2015 21:08
Bydlisko: BA, CA, SB

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 01. Dec 2016 13:52

No mňa by stále zaujímalo, že načo má slúžiť parcela 5140/3? Samozrejme, že vyvlastnenie je teoreticky možné, ale načo je tá parcela?
A čo znamená parcela "blízka" OZ Triblavina, keď ju vlastní Starland?
Zatiaľ čítam viac osočovania ako argumentov.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 01. Dec 2016 14:28

tu sa riadime faktami. osocovanie, zavadzanie, bohapuste klamanie, cenzura a div nie vyhrozovanie je zjavne pracovna metoda OZ triblavina .. pricom nejde o nic ine, len boj starych kadrov oligarchov a a novych oligarchov. vysledok je, ze OZ triblavina na cele s mrvom a fresom sa podarilo oddialit MUK triblavina minomalne 3 az 4 roky. takze mozu si blahozelat :)

uvidime ako dopadne EIA na usek raca - ivanka sever, ale bola by priam bomba, keby zrusili zbytocnu MUK vajnory/cierna voda, kedze nesplna normy :)

mb1000 napísal:A nie je to tak, dunaj/aquila, ze aj keby tam "blokacna" parcela bola, je mozne pouzit institut vyvlastnenia? Je to zdlhavejsie, ale nie je to totalna blokada.


ale samozrejme ze je to mozne .. ale nebodaj by si chcel, aby si kraj robil nejaku pracu (nieto nadpracu :) ) ?
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 01. Dec 2016 14:30

A na čo teda slúži tá parcela?
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod michaelse » 01. Dec 2016 14:38

dunaj a teda podla teba to ze parcelu 5140/3 vlastni starland znamena ze je to kolizna parcela? z akeho dovodu?
michaelse
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 348
Založený: 23. Dec 2010 19:16

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 01. Dec 2016 14:49

Ja sa len pýtam, že načo slúži? Nie je mi to jasné.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 01. Dec 2016 14:56

ked to mam tak per huba povedat, je to absolutne irelevante na co sluzi. nebrzi ani samotnu vystavbu D1, ani vystavbu cesty II/502 na prepojenie s I/61 a tym to hasne. kraj to moze vukupit alebo vyvlastnit ako akukolvek inu parcel. len by musel chciet a aj nieco robit...
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 01. Dec 2016 15:00

Hmm. Keď je to absolútne irelevantné, tak na čo vznikla? Veď pôvodne tam nebola. Nik predsa nezakreslí parcelu do geometrického plánu iba tak, či?
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod expwy » 01. Dec 2016 15:11

Obrázok používateľa
expwy
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 183
Založený: 08. Apr 2005 09:30

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Chamurapi » 01. Dec 2016 15:19

sa budem valat od smiechu ked nakoniec pretlacia zrusenie tejto nezmyselnej krizovatky
Chamurapi
návštevník
 
Príspevky: 47
Založený: 02. Feb 2016 13:11

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Chamurapi » 01. Dec 2016 15:32

ach boze preco sa politici furt nechaju obalamutit len preto aby si mohli kopnut do vlady
ja viem ze je to boj oligarchu proti oligarchovi ale spojit emocne vyjadrenia o tom ako deti su priputavane rano do sedaciek s OZ Triblavina a tvarit sa ze OZ by to vyriesilo musi byt silne kafe aj na tych najvacsich flegmatikov
v tomto state politikom nejde o dobro obcana, aj ked toho maju plne huby
Ide im len o medialne prezentacie, vyvolavanie vasni, a nahannie hlasov
keby to ten pajac, co zacal tlacovku, myslel vazne, tak si najprv da spravit objektivnu analyzu a nepostavi vedla seba Kratochvilovu
Chamurapi
návštevník
 
Príspevky: 47
Založený: 02. Feb 2016 13:11

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod aquila » 01. Dec 2016 18:43

na to ze OZ triblavina realne podporuje par tuctov ludi (vid "obrovsky" protest pred ministerstvo, kde sa ukazala realna podpora), tak robia hodne medialneho humbugu ..

ale za mna, ja som len rad, aspon sa mozno ozaj dozijeme toho, ze MUK triblavina bez nahrady zrusia a bolo by to najlepsie riesenie :)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Pascalwb » 01. Dec 2016 21:20

Nedaju pokoj s kolektorami.

"V praxi to pre mnohých znamená, že by stáli v zápchach na starej seneckej ceste." namiesto toho budu stat na kolektore. Problem Solved.
Pascalwb
diskutujúci
 
Príspevky: 121
Založený: 11. Feb 2016 23:55

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Vlados » 01. Dec 2016 22:18

Im ide o to, aby občanie celého Slovenska zaplatili cestu (kolektori) 2+2 pre 4 obce pri Bratislave!
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod pristy27 » 02. Dec 2016 15:06

Pan Mrva pokracuje v agresivnej kampani aj na facebooku:

Je križovatka TRIBLAVINA - TUNEL? Zásadné odhalenia protizákonnosti prinášame ako aktivisti na tlačovke v NRSR s poslancami NRSR http://nassenec.sme.sk/…/olano-chce-kvoli-triblavine-poslan…. Tu si môžete pozrieť video z dnešnej tlačovky hlavne časti p. Dunajského, Grožaja a Kisková sú plné desivých odhalení a teda poslanci ich pôjdu preveriť na NDS a ministerstvo. html http://www.nrsr.sk/web/Default.aspx?sid ... ideoId=849


V tom jeho prispevku ma zaujalo jedno meno, urcite zhodou nahod velmi podobne s jednym prispievatelom tu u nas, co tiez zvykne ost zavadzat...
pristy27
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 610
Založený: 02. Sep 2010 08:15
Bydlisko: Bratislava

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 02. Dec 2016 15:24

pristy27, prosím napíš konkrétne, v čom zavádzam. Nie som si toho vedomý.
V prílohe posielam stanovisko prezídia ČESMAD-u.

Tých 12 ľudí pracujúcich denne v doprave sa asi tiež nemôže rovnať odborníkom na tomto fóre, či?

http://www.cesmad.sk/prezidium-zdruzenia-179/
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Chamurapi » 02. Dec 2016 15:30

no to je odborne stanovisko jak svina, Dunaj to hadam nemyslis vazne, ze toto beries seriozne

kde su argumenty, kde su porovnania, kde je dovod ze preco je to lepsie??

prestanme sa uz bavit o tom, ci to robi ten oligarcha alebo ten oligarcha a kto na tom zarobi pomimo, hadam nie sme taki hlupi a vieme ze z tohto pohladu je uplne jedno ake riesenie bude, na kazdom niekto zarobi pomimo, a nam moze byt u prdele ci to bude starland alebo nestarland

podme sa konecne bavit o tom co je lepsie pre ludi, a ked to lepsie aj bude stat viac tak no a co

tak nam dunaj povedz, v com su kolektory take nevyhnutne, ze bez nich neprezijeme a co konkretne riesia
lebo je jedno z ktorej strany sa na to pozeram, tak jediny vysledok kolektorov bude, ze auta namiesto starej seneckej budu stat na kolektore, kedze tie by koncili na zlatych, a ta mila pani co je taka zufala ze zapina dieta o piatej do sedacky, ho bude o piatej zapinat stale...
tak nam povedz neodbornikom
Chamurapi
návštevník
 
Príspevky: 47
Založený: 02. Feb 2016 13:11

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 02. Dec 2016 15:39

Chamurapi, ak si zalistuješ v mojich príspevkoch, tak pochopíš, že ja som nikdy nepovedal, že to alebo ono riešenie je lepšie. Dožadujem sa iba verejnej a hlavne odbornej diskusie na túto tému, aby sa ukázalo presne to, o čom píšeš. T.j., ktoré riešenie je lepšie. Zatiaľ máme na stole projekty a prieskumy z minulosti v prospech kolektorov, a stanovisko "nezávislej" komisie, že kolektory netreba. Narážam tým na p. Palčáka, ktorý si svoju súkromnú spoločnosť financovanú z MVDRR nazval Výskumný ústav dopravy a svoj názor min. 3x zmenil.

Za mňa osobne môžem iba napísať, že mne sa zdá oddelenie tranzitnej dopravy od regionálnej výhodnejšie ako jej zmiešanie. Ale to je všetko na riadne posúdenie a namodelovanie situácie v SW, ktoré sú dostupne aj na nete. Nezdá sa mi transparentné, že za 3 týždne rozhodne nejaká komisia o tom, čo NDS už 2 roky samovoľne pripravuje.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod pristy27 » 02. Dec 2016 16:08

Myslim si ze aquila ti tu uz viackrat dokazal v com konkretne zavadzas. Ale ked to chces tak uz iba v tom, ze si clenom OZ Triblavina, pokracujuc napojenim krizovatky triblavina na I/61 atd... Ale to je jedno, kazdy ma pravo na svoj nazor, urcite aj ty, ale OZ Triblavina vnucuje svoj nazor na silu vsetkym ostatnym s argumentom, ze iba ten ich je spravny, pripadne ako pani Kratochvilova na vsetky otazky odpoveda rovnako "lebo v uzemnom plane su kolektory..." Nie som fanusikom Starlandu ani inych developerov a je mi uplne u prdele kto si tam co postavi. Dolezite je ale ze ak sa ide menit dopravne riesenie tak nech sa to urobi poriadne. Tie kolektory ak ich kraj tak velmi chce, nech si ich postavi, od Vajnor na vychod mozno par obciam okolo dialnice pomozu, ale na vstupe do Bratislavy na mieste ich napojenia sa tie auta tak ako Chamurapi pise vsetky stretnu tak ci tak. To dopravne napojenie bude este zlozietjsie ako je uz teraz navrhnuta uz dost zlozita krizovatka D1/D4. Lepsie resenie by bolo rozsirenie I/61 na 4 prudy tak ako je to navrhnute X rokov a nic sa s tym nerobi.
Mne osobne na Triblavine vadi to provizorne napojenie na I/61, lebo to mohlo byt zaujimave vyhnutie sa kruhovemu objazdu v Senci a jeho kolone veducej az na D1 a zaroven kolobe sposobenej semaforom na krizovatke pri Metre. Ten semafor provizorneho napojenia asi bude tiez mat svoj vplyv...
Uznavam, ze by to bolo lakave pre tych ludi z okolitych obci ist po komunikacii skoro v specifikacii dialnice a zaroven za nu neplatit na rozdiel od aut iducich paralelne s nimi par metrov od nich. Naopak chapem NDS, ze o tento prijem nechce prist. Asi by to tiez sposobovalo problemy co sa tyka naseho mytneho systemu, ktory by to aj tak vyhodnotil ako jazdu po dialnici...

A k tej komisii, urcite su to vacsi obornici na dopravu ako ty sam a urcite aj ako pani Kratochvilova ci pan Mrva a urcite aj ako pani z Cesmadu.
4+4 je ale asi ale aj podla mna luxus az po Blatne. Ja osobne si myslim, ze by stacilo po Senec.
pristy27
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 610
Založený: 02. Sep 2010 08:15
Bydlisko: Bratislava

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 02. Dec 2016 16:58

pristy27, skúsim postupne:
-aquila mi odpíše sám, iste mu nemusíš robiť advokáta:)
-členom OZ nie som, nikdy som nič nepodpísal a všade vystupujem ako fyzická osoba. Naše názory na niektoré veci sa ale prelínajú, to je fakt
-prepoj D1-1/61 je momentálne dočasná staveništná cesta. Poslal som sem aj Rozhodnutie spoločného stavebného úradu Senec č.j. Výst.628-14-Sc, Om
-v územnom pláne sú kolektory, to je fakt. V ÚP BSK aj v ÚP obcí. Napr. majitelia tých pozemkov nevedia, čo s nimi majú robiť
-nejde sa meniť iba dopravné riešenie, ale priam celá dopravná koncepcia
-Kraj má podpísanú zmluvu s NDS a MVDRR o spolupráci, kde je definované, že kolektory postaví štát a napojenie BSK. To je ako keby si sa písomne dohodol so susedom, že on spraví cestu a Ty chodník a potom by Ti sused povedal, že aj cestu si sprav sám...
-kde sa autá stretnú, treba overiť modelovaním, z toho nič sa neudialo
-dtto, čo bude zložitejšie, treba odborne posúdiť a namodelovať
-rozšírenie I/61 by bolo super, ale je žiaľ v nedohľadne. Na D1 s kolektormi je ale platné ÚR a na Triblavinu s kolektormi platné SP
-napojenie I/61 na D1 cez semafor vadí aj mne. Ako som písal: Neviem si to predstaviť
-ja odborník určite nie som ani sa do tejto role nestaviam. Chcem iba vidieť odborné názory a kvalifikovanú oponentúru
-Jano Mrva kdesi povedal, že tu je každá cesta dobrá a v tom s ním súhlasím
-4+4 je luxus všeobecne. Už sme tu preberali Viedeň

Treba si naliať čistého vína a definovať, prečo NDS a MVDRR najprv tlačili kolektory do ÚP a teraz ich zrazu nechcú? To všetko má svoje dôvody, len sa o nich nepíše. A to je podľa mňa chyba.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod michaelse » 02. Dec 2016 17:57

Treba si naliať čistého vína a definovať, prečo NDS a MVDRR najprv tlačili kolektory do ÚP a teraz ich zrazu nechcú? To všetko má svoje dôvody, len sa o nich nepíše. A to je podľa mňa chyba.

zadefinovat?? No preco asi? ktory ludia rozhodovali o kolektoroch a zaradeni do UP? rozhoduju ty ludia na ministerstve aj dnes? nikto nikdy nepreukazal zmysel a opodstatnenost kolektorov ,ba prave naopak ukazuju sa argumenty proti kolektorom a to zasadne a dokonca aj triblavina je proti dopravnym normam a este medzi tie prehustene krizovatky,kde to bude z pohladu bezpecnosti na hrane ,mozno ja za hranou,by chceli natlacit
prepojenie kolektorov s D1
-uzemne plany sa daju menit,chvilu to trva ale zreme to bude nevyhnutne aby vyhral zdravi rozum a nevidim v tom problem
ano rozsirenie seneckej je v nedohladne ale preco? pouzijeme tvoje slova,"zadefinujme" si preco sa roky nato kasle a kto zneuziva fakt ze senecka je na dnesnu dobu malo kapacitna? preco ju kraj neriesi? aj ked je to prva institucia ktora sa ma o to starat aby sa to rozbehlo??
-majitelia pozemkov nevedia co maju robit?? wtf?? je to blbe ale musia pockat nic ine neostava,ja som mal roky blokovany pozemok pre stavbu dialnice ktora sa nakoniec postavila v inej trase a zijem,a dokonca sa postavila v lepsej trase pre region takze pohoda

No a pises ze s o.z. triblavina nemas v podstate nic spolocne ale sam pouzivas priamo alebo aj nepriamo presne tie iste argumenty ako oficialne zverejny clenova toho zdruzenia, neobvinujem ta z nicoho ale kazdy tu vidi ze je to podozrive
michaelse
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 348
Založený: 23. Dec 2010 19:16

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 02. Dec 2016 18:17

michaelse, veľa otázok a málo odpovedí.

Neviem, kto rozhodoval o zaradení kolektorov do ÚP BSK. Frešo aj Berta tvrdia, že to boli ľudia z NDS a MVDRR. Vieš mená? Ja nie.
Opodstatnenosť kolektorov tu nevyriešime, to je proste fakt. Na to treba IDP - aktuálny.
Nebezpečné sú vzdialenosti križovatiek D1/D4-Triblavina. A čím viac pruhov na D1, tým nebezpečnejšie. Za tým si stojím.
Prečo sa nerozširuje Senecká? Stále nemám doklady o tom, že to Mrva blokuje, ako sa tu píše.
Majiteľov pozemkov myslím tých, ktorí majú plochy priamo pod kolektormi v zmysle ÚP. Som zvedavý, ako to dopadne.
To, že s väčšinou názorov OZ Triblavina sa stotožňujem som už písal. Nesúhlasím zásadne s mazaním príspevkov (ak sa tak dialo). Ak budem počuť protiargumenty, zmením názor.
Zatiaľ nezazneli. Som za svoj názor z niečoho podozrivý? Alebo čo znamená, že "to" je podozrivé?
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Chamurapi » 02. Dec 2016 19:36

dunaj napísal:-kde sa autá stretnú, treba overiť modelovaním, z toho nič sa neudialo.


co tu chces modelovat?
zas nerobme z ludi telce a nechcime na vsetko kvadraticke rovnice
na to aby som zistil kde sa stretnu auta z 2 ciest mi staci aj zdravy rozum

vieme aka je situacia dnes,
vieme, aky je projekt kolektorov - a teda vieme ze koncia v krizovatke Vajnory
a vieme ze ludia neprestanu nejakym zazrakom dochadzat do Blavy
nuz tak ak neratas s tym ze budu auta lietat, kde sa asi tak vsetci stretneme?
Chamurapi
návštevník
 
Príspevky: 47
Založený: 02. Feb 2016 13:11

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod dunaj » 02. Dec 2016 19:55

No počkaj. Na prvom sedení na BSK na jar tam NDS premietala vizualizácie a predstavovala dopravnokapacitné posúdenia na 4+4, kde mala započítané iba kapacity z dvoch logistických parkov.
Nič také som ale nevidel na riešenie 2+3+3+2 vrátane D4. Tiež sa rozpráva o nebezpečných priepletoch, ale nik ich reálne neukázal. Ak NDS ,mohla vraziť 4 mil. € do dokumentácie, ktorú odloží do zásuvky, tak tých pár vizualizácií v programe, ktorý má zakúpený podľa mňa spracovať mohla. BTW: to tiež svedčí o tom, že už na jar vedeli, čo akože na jeseň rozhodne ich "odborná" komisia.

A nemyslím si, že je zásadné, kde kolektory končia. Odhliadnúc od križovatky Ivanka sever, ak sa podľa normy dá z kolektorov odpájať každých 500m, tak pri upchatom kolektore môžeš z neho vždy odbočiť pri najbližšom výjazde, čo bude určite skôr ako za 5 km. Z upchatej diaľnice sa cez zvodidlá autom nedostaneš. Resp. tam by mi to lietanie prišlo omnoho príznačnejšie.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 41 hostí.

cron