D1 Bratislava - Trnava

Bratislava (Petržalka – križovatka s D2) – Trnava – Trenčín - Žilina – Prešov – Košice – Záhor, štátna hranica SR/Ukrajina

Moderátor: Moderátori

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Maxx787 » 19. Dec 2017 18:42

sorry my bad, uz je to davno co som to mal na SJL :-D
Geography is not a career, is post apocalyptic survival skill
Maxx787
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 553
Obrázky: 58
Založený: 03. Okt 2014 18:33
Bydlisko: NO

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod sapphire » 20. Dec 2017 11:56

na Triblavine sa nic nedeje, ale na MUK D1xD4 pribudla kopa kamenov a jedna toitoika, to je znamenie ze sa tam bud zacne nieco robit, alebo ze na to seru :D
sapphire
diskutujúci
 
Príspevky: 53
Obrázky: 29
Založený: 16. Júl 2013 09:13
Bydlisko: Diakovce

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod Maxx787 » 20. Dec 2017 12:24

este otazka znie ci je to spojene s D4 alebo s dvihanim D1 :-)
Geography is not a career, is post apocalyptic survival skill
Maxx787
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 553
Obrázky: 58
Založený: 03. Okt 2014 18:33
Bydlisko: NO

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod ullsus » 20. Dec 2017 16:19

Tipujem ze d4 pretoze na rozširovanie/dvihanie sa este len pojde vyhlasit tender,...
Sapphire :D :D :D
ullsus
diskutujúci
 
Príspevky: 179
Založený: 08. Apr 2015 23:21

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod sapphire » 22. Dec 2017 11:06

no toitoika uz dnes rano zmizla, tak neviem, asi to tam bolo len koli tomu bagru co sa tam obcas potuloval, alebo to len schovali na sviatky
sapphire
diskutujúci
 
Príspevky: 53
Obrázky: 29
Založený: 16. Júl 2013 09:13
Bydlisko: Diakovce

Re: D1 Bratislava - Trnava

Odoslaťod stanog » 28. Dec 2017 17:38

PK napísal:Este jeden trochu iny pohlad na to preco to funguje.
Ak vznikne v pruhu stojaca kolona, v kazdom pruhu sa pohyna vzdy len jedno prve auto a dokazu sa pohnut len 1 auto za 4-5 sekund co vytvara tych 800aut/h max.
Pri semaforoch na vstupoch je toto pohynanie rozdelene na vsetky vstupy na dialnicu. Cize ked mame napr. 5 vstupov, tak aj ked sa zo vsetkych pohynaju 1 auto za 5s, tak celkovo na dialnicu je to 1 auto/s. Takze ju dokazu bezpecne naplnit.
Co som videl v USA, tak pripajac je este pred semaforom vacsinou rozdeleny na 2 kratke pruhy, aby sa dokazali auta pohynat castejsie. Semafor zapina striedavo lavy a pravy. Takto sa priamo z toho privadzaca dokazu auta pripajat s periodou nie 5s, ale 2,5s a semafor ma vacsiu moznost regulovania.
Tuto je priklad tychto semaforov:
https://www.google.fr/maps/@37.4588242, ... 6656?hl=en


Tento systém sa tiež využíva na Novom zélande na dialniciach v okolí Aucklandu a tiež to tam funguje. Najskôr som sa čudoval aký zmysel môže mať semafór na dvojpruhu za ktorým sa začína diaľnica...
stanog
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 46
Založený: 29. Jan 2008 13:05
Bydlisko: Do Senca to mám na skok ale do/z Bratislavy často aj hodiny...

Predchádzajúca

Naspäť na D1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: jany14 a 8 hostí.