od Maxx787 » 19. Feb 2017 15:23
Maros ako procesny inzinier moze hovorit o tom ako maju byt dodrziavane postupy ako uzemne planovanie stavebne povolenia, ale nema najmensiu sajnu o tom ako potrebuje fungovat doprava v hlavnom meste a jej uzsom zazemi. Oponoval tym, ze kolektory su schvalene v uzemnom plane a tak by sa aj mali robit, avsak ked nakreslime rozptylenie dopravy pomocou D4 a napojenim radial II/502, D1, I/61, II/572, R7, I/63, D2 na nu, tak dostaneme uplne ine toky dopravy ako su dnes. O tom nema Maros ani sajnu. Preto ako tu vacsina hovorime, D1 na 3+3 II/502 2+2 s obchvatmi Sv. Jura a PK, I/61 BA-SC 2+2 je najlepsia moznost ako dostat dopravu z jedneho bodu do troch kapacitnymi cestami na D4 a potom dostaneme kolaps do hlavneho mesta bez toho aby trpela tranzitna doprava.
budovanie kolektorov by znamenalo kapacitu dialnice na urovni 90 000 + 30 000 na dialnici s kolektormi, avsak ked skoncia tak tych 70 000- 80 000 vozidiel, ktore su tam teraz dostaneme do jedneho bodu kde sa D1 zuzi na 2+2 s kapacitou 48 000. a to upcha ten bod a potom aj D1 aj kolektory a zase sa bude stat a ku tomu bude stat aj tranzit. takze to nie je dobre riesenie, a studia to ukazala.
Geography is not a career, is post apocalyptic survival skill