Stránka 143 z 184

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 05. Nov 2017 22:02
od Pascalwb
Mne sa zas zda, ze ked to spominali v TV tak hovorili len 4+4 bez kolektorov. Uvidime, hlavne ma zaujima to Blatne lebo to natahuju riadne. Keby tam robilo 2x tolko ludi, za tyzden to musi byt.

Ja tie kolektory stale nechapem, kto by robil vsetky tie mosty ponad D1.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 06. Nov 2017 12:16
od juancarlos
viewtopic.php?f=35&t=22941

Érsek chystá plán B, uvažuje, že D1 na Trnavu rozšíri sám

Super titulok. Ten novinár čo to písal asi dačo "požil". Už vidím ako každé ráno Ersek v montérkach frčí s fúrikom na stavbe. :-D

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 06. Nov 2017 14:48
od Maxx787
za ten cas co to stoji a rozmysla by som to aj sam rozsiril :-D :-D

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2017 11:01
od cargobull
NDS sa podarilo skrátiť dobu rekonštrukcie diaľnice D1 o približne jeden mesiac, vďaka čomu križovatku Blatné sprejazdníme už koncom novembra 2017. Motoristi zo Senca a okolia tak získajú plnohodnotnú križovatku s napojením všetkých smerov na diaľnicu D1.

viewtopic.php?f=35&t=22943

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2017 11:43
od sapphire
super a čo je to "veľkoplošné portály na diaľnici D1" ?

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2017 11:53
od Čumil
sapphire - toto:
https://www.google.sk/maps/@48.1966886, ... 6656?hl=sk

Presnejsie pomenovanie by asi bolo "portal na velkoplosne tabule" resp. "portal s velkoplosnymi tabulami"

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2017 13:41
od Chamurapi
mna by zaujimalo ako sa planovane dokoncenie koncom novembra a sprejazdnenie koncom novembra da interpretovat ako skratenie o jeden mesiac

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2017 14:27
od ullsus
Cize tam nebude znacka kam sa odbocuje? :D to znamena ze tam opat natahaju oranzove ciary kvoli tomu ze to nebude dokoncene...

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2017 15:02
od esteen
Križovatku síce sprejazdnia o jeden mesiac skôr oproti Zmluvnému ukončeniu vystavby, ale výstavba bude pokračovať aj v roku 2018. Takže ďalšia stavba kde sa nedodržal termín ukončenia vystavby. To už je nonsens, tak jednoducha stavba. Už si ani nepamätám, ktorá stavba bola aj reálne ukončená v termíne.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2017 15:34
od sapphire
Čumil napísal:sapphire - toto:
https://www.google.sk/maps/@48.1966886, ... 6656?hl=sk

Presnejsie pomenovanie by asi bolo "portal na velkoplosne tabule" resp. "portal s velkoplosnymi tabulami"


dík za info, na smerové tabule by som ten názov teda netypoval :)

To akože za celú dobu stavby nestihli vybetónovať pätky a dať vyrobiť tabule?

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2017 17:41
od Pascalwb
Robi tam 5 ludi a ti maju co robit aby to stihli, na tabule neni cas :D, no ale slava, ze to konecne otvoria. Uz pribudli aj betonove bariery na napajacich vetvach.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 08. Nov 2017 14:13
od aquila
Laky napísal:Nemyslim si, že sa niečo bude v roku 2020 odovzdávať. obchvat nebude urcite. A inak aquilla ten usek o ktorom hovoris od zlatých pieskov po napojenie na obchvat bude 4+4 ale aj kolektory. Tak som cital naposledy. Otazka je ci to bude stavat stat alebo spanieli. A od napojenie D1 na obchvat dalej smerom na Sc je zatial ticho. Uvidme co sa stane.


ciste technicky ten usek nebude 4+4, ale bude to miestami 3+3+3+3, lebo MUK vajnory a MUK D1/D4 su prilis blizko seba a nedalo by sa tam inak urobit bezpecne preradovanie.

navyse to je vidno ako ten dusevny mrzak Mrva klame aj vajnorcanou aj dedincanov v satelite, lebo pri tejto akcii keby mal zaujem na zlepseni dopravy tak ked sa uz bude robit kompletne nova zjazdova rampa na vajnory a I/61 tak sa malo urobit hned aj mimorovnove krizovanie s koridorovou zeleznicou, ale kedze tam Mrva a jeho kumpani nemaju pozemky, tak to ho netrapi.

pridal som do galerie nejake obrazky ako to tam realne bude vyzerat na tychto cca 3,6 km.

38478
38477
38476

detaily su tu

http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detai ... 38-13-600-

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 08. Nov 2017 19:03
od ANDi
No ty vole :shock:

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 08. Nov 2017 19:09
od ullsus
ja neviem ako vam, ale mne tie obrazky v galerii nenacitava...

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 08. Nov 2017 20:06
od Vlados
nenačítava :(

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 08. Nov 2017 20:14
od slafko1
ani mne ....

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 08. Nov 2017 23:07
od 1mmortal2
mne tiez nie...

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 09. Nov 2017 09:40
od aquila
nejako to zblbo, tak som nanovo nahral mapove podklady.

kazdopadne je na tom aj vidno ten usek kde su 3+3+3+3 a to je ten usek, co amberg pushoval, ze tam budu 2 kolektory malo, ale OZ kriklavina to zneuziva a pise, ze by to tak malo byt na celej trase az po trnavu .. pricom sa jedna de facto len asi 1,2 km usek, kvoli extremnej blizkosti krizovatiek.

dalsia vec co je uplne zle navrhnuta, je docasna prelozka dialnice D1 (to je ta fialova cast). nechapem, preco to neurobia ako ked sa bural most vo viedni na A23, kde najprv postavali tie velke okruzne vetvy a docasne ich prepolijli a teda robili aj uz temer finalnu stavbu a zaroven docasnu, pricom ten most nad dunajskym kanalom zatial zburali a postavili nanovo.

tu sa to zbytocne predrazuje docasnou prelozkou dialnice, pricom stacilo vyuzit tie vetvy krizovatky ..

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 09. Nov 2017 09:48
od pristy27
aquila napísal:nejako to zblbo, tak som nanovo nahral mapove podklady.

kazdopadne je na tom aj vidno ten usek kde su 3+3+3+3 a to je ten usek, co amberg pushoval, ze tam budu 2 kolektory malo, ale OZ kriklavina to zneuziva a pise, ze by to tak malo byt na celej trase az po trnavu .. pricom sa jedna de facto len asi 1,2 km usek, kvoli extremnej blizkosti krizovatiek.


Keby boli na MD a NDS aspon trosky chytri mohli to pouzit proti OZ s tym, ze ved my budujeme tie kolektory minimalne po MUK Triblavina...

aquila napísal:
dalsia vec co je uplne zle navrhnuta, je docasna prelozka dialnice D1 (to je ta fialova cast). nechapem, preco to neurobia ako ked sa bural most vo viedni na A23, kde najprv postavali tie velke okruzne vetvy a docasne ich prepolijli a teda robili aj uz temer finalnu stavbu a zaroven docasnu, pricom ten most nad dunajskym kanalom zatial zburali a postavili nanovo.

tu sa to zbytocne predrazuje docasnou prelozkou dialnice, pricom stacilo vyuzit tie vetvy krizovatky ..


S tymto absolutny suhlas, myslel som ze sa to planuje tak ale asi vymyslaju ako to rozsirenie a zdvihnutie telesa uplne odizolovat od vystavby D4...

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 10. Nov 2017 08:02
od Laky
K tým obrázkom len tolko, že to vyzerá strašne veľké. Ale aj tak si myslím, že ak sa stane búračka na D1 medzi Zlatými pieskami a prístavným mostom, tak tieto tri obrázky budú totálne plne aut. Aj keby bolo neviem koľko pruhov pri Vajnoroch, hlavný problém to nikdy nevyrieši a to hrdlo pri Zlatých pieskoch a 2+2 až na prístavný most. Chcelo by to ten pístavný most po bokoch rozšíriť.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 10. Nov 2017 08:05
od sapphire
dnes ráno na Blatnom už osadzovali stredové betónové zvodidlá

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 10. Nov 2017 09:10
od michaelse
ta obchadzkova trasa bude postavena na 3+3 ? z toho nakresu mi to nieje jasne ze kolko tam bude pruhov

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 10. Nov 2017 09:17
od michaelse
Laky napísal:K tým obrázkom len tolko, že to vyzerá strašne veľké. Ale aj tak si myslím, že ak sa stane búračka na D1 medzi Zlatými pieskami a prístavným mostom, tak tieto tri obrázky budú totálne plne aut. Aj keby bolo neviem koľko pruhov pri Vajnoroch, hlavný problém to nikdy nevyrieši a to hrdlo pri Zlatých pieskoch a 2+2 až na prístavný most. Chcelo by to ten pístavný most po bokoch rozšíriť.

noo pravdepodobne o nieco mensia zapcha by vznikla ako keby D4 nebola kedze sa bude dat pouzit iny vstup do mesta ale samozrejme aj dalsie vstupy maju svoj limit takze z biedy by to premavku nevytrhlo

ono ta krizovatka D1/D4 vyzera ozrutne velka na slovenske pomery ale asi nic lepsie sa na krizovanie dvoch dialnic s takym velkym poctom pruhov pouzit neda a napriklad podobna vetva sa musi vybudovat na krizovatke pri trnave ale samozrejme odost uspornejsom variante

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Nov 2017 15:38
od Jonathan
aquila napísal:dalsia vec co je uplne zle navrhnuta, je docasna prelozka dialnice D1 (to je ta fialova cast). nechapem, preco to neurobia ako ked sa bural most vo viedni na A23, kde najprv postavali tie velke okruzne vetvy a docasne ich prepolijli a teda robili aj uz temer finalnu stavbu a zaroven docasnu, pricom ten most nad dunajskym kanalom zatial zburali a postavili nanovo.

Toto nevies spravit pri zachovani 3+3. Proto toto riesenie. Predrazenie podla mna nebude extra drahe, nakolko prelozka moze ist na urovni terenu, takze zemnych prac nebude extra vela.

Re: D1 Bratislava - Trnava

OdoslaťOdoslané: 12. Nov 2017 16:47
od ANDi
Pri MUK Blatne sa tiez nezachovalo 3+3...