Stránka 145 z 184
Re: D1 Bratislava - Trnava
Odoslané:
22. Nov 2017 14:41
od aquila
pricom MUK voderady sa nastastie uz stavali rovno na 3+3, takze tam problem nebude a MUK senec tiez nie je problem prestavat na 2+3+3+2.
Re: D1 Bratislava - Trnava
Odoslané:
22. Nov 2017 14:46
od pohodak
praveze aj voderady bude treba riesit rovnako ako blatne, tam su piliere mosta hned za zvodidlami
Re: D1 Bratislava - Trnava
Odoslané:
22. Nov 2017 15:13
od ullsus
Presne tak, tam sa spravili vramci stavania MUK len vetvy a kruhove objazdy, most nad D1 ostal povodny...
Re: D1 Bratislava - Trnava
Odoslané:
22. Nov 2017 15:14
od aquila
to mas pravdu, ale bolo to schvalene, ze tam to tak zostane, vid aj projekt, zuzenie pri tych inkriminovanych stlpoch
Re: D1 Bratislava - Trnava
Odoslané:
22. Nov 2017 15:15
od pristy27
pohodak napísal:praveze aj voderady bude treba riesit rovnako ako blatne, tam su piliere mosta hned za zvodidlami
Voderady su davno hotove aj s plnohodnotnymi odstavnymi prudmi, co tam chces este riesit? Mrvovo-Fresove kolektory?
aquila napísal:pricom MUK voderady sa nastastie uz stavali rovno na 3+3, takze tam problem nebude a MUK senec tiez nie je problem prestavat na 2+3+3+2.
Senec by sa podla poslednych info ale mal asi stavat na 4+4 + kolektory. 4+4 je naplanovane az po Blatne, nie?
Re: D1 Bratislava - Trnava
Odoslané:
22. Nov 2017 15:24
od aquila
hej, mas recht, tam sa vlastne bude musiet burat pri 4+4, to bude podla mna este zaujimavejsie ako ked sa robilo blatne.
hrozne chyba rozsirenie starej seneckej
Re: D1 Bratislava - Trnava
Odoslané:
22. Nov 2017 15:52
od pohodak
@pristy27 - laskavo sa skludni, popod most je tam hocico len nie plnohodnotne odstavne pruhy
https://www.google.sk/maps/@48.3079196, ... 6656?hl=sk@aquila - to zuzenie pri stlpoch je snad zly vtip
inak toto je total smiesne, ze za 4 najazdove vetvy a 2 kruhace dostal vahostav miliardu starych korun
Re: D1 Bratislava - Trnava
Odoslané:
22. Nov 2017 16:40
od Vlados
bolo mi vysvetlené, že pod most 3+3 nevojde. nezdá sa mi to, ale on vie čo hovorí... potom všetky vizuálizácie ohľadne MÚK Senec sú len zdrap papiera.
Re: D1 Bratislava - Trnava
Odoslané:
22. Nov 2017 17:30
od aquila
Pohodak a to povodne dostal prlamym zadani za cca 170 mio skk...
Za tu konecnu sumu mal byt rozsireny usek voderady - TT..
Re: D1 Bratislava - Trnava
Odoslané:
22. Nov 2017 17:52
od Pascalwb
Pod senec sa tiez 3+3 nezmesti. Teraz je to tesne pri stlpoch.
V piatok uz snad nebudeme stat v zapche. Aspon rano.
https://www.ndsas.sk/press/spravy/zacin ... tku-blatne
Re: D1 Bratislava - Trnava
Odoslané:
22. Nov 2017 18:21
od Vlados
Ako som písal vraj nie a pritom dnes sú tam 4 zúžené pruhy.
Re: D1 Bratislava - Trnava
Odoslané:
22. Nov 2017 19:33
od KLEPETO
Pri Blatnom určite nie. Ale od Triblaviny to pôjde krokom k Prístavnému už každodenne. Takže bude radosť iná, bude smútok.
Re: D1 Bratislava - Trnava
Odoslané:
22. Nov 2017 19:35
od KLEPETO
pohodak napísal:@aquila - to zuzenie pri stlpoch je snad zly vtip
inak toto je total smiesne, ze za 4 najazdove vetvy a 2 kruhace dostal vahostav miliardu starych korun
Nevidel by som to tak tragicky. Takéto zúženie je na diaľnici A1 medzi Wiedňou a Linzom pri každom železničnom nadjazde. A že ich tam je požehnane. A to je iba zopár rokov čo dokončili rozšírenie na 3+3.
Re: D1 Bratislava - Trnava
Odoslané:
23. Nov 2017 09:05
od pohodak
pokial si dobre pamatam tu dialnicu tak tam su zuzene iba odstavne pruhy, tu sa budu musiet zuzit aj jazdne
Re: D1 Bratislava - Trnava
Odoslané:
23. Nov 2017 09:19
od Vlados
pri Voderadoch štandardné pruhy nevojdu ani keby čo, pre Senci vojdu len odstavný by bol o kúsok užší... čo bude menšie peklo ako stavba nového mostu.
Re: D1 Bratislava - Trnava
Odoslané:
23. Nov 2017 09:22
od aquila
len problem je ze v senci by mali st 4+4 pod mostom.. co stale nejako dufam, ze zmenia, lebo to je blbost
4+4 by malo viest maximalne po triblavinu. uz od triblaviny by malo ist maximalne 3+3
pri senci to povodne planovali takto, teda 3+3 plus luxusne kolektorove riesenie, a to je tam az az, len zrusit tie hlupe kruhace..
Re: D1 Bratislava - Trnava
Odoslané:
23. Nov 2017 09:24
od Vlados
4+4 je zbytočný luxus (písal som riešení 3+3). lokálna doprava, ako na Kysuciach, má chodiť tých pár km mimo D. to bude srandy až sa pre OA poplatnia D/RC ako na NA.
edit: presne ako si doplnil obrázok
Re: D1 Bratislava - Trnava
Odoslané:
23. Nov 2017 10:50
od pristy27
Prepac pohodak, mas pravdu, robilo sa vsetko okrem mosta. Ako tu uz ale bolo pisane napriklad v Rakusku alebo Nemecku su taketo zuzenia pod mostami bezne. Tam je na to ale upozornene znackou a odstavny prud je urobeny az po zuzenie. Na voderadoch je to taka nasa klasika, vykaslali sa na to...
Re: D1 Bratislava - Trnava
Odoslané:
23. Nov 2017 11:30
od pohodak
ano mas pravdu, lenze opat sa opakujem ze tam su zuzene iba odstavne pruhy, tu sa bude musiet zachovat sucasna situacia - teda zuzit samotne jazdne pruhy a odstavny tam nebude vobec...a pri inteligencii nasich dopravakov tam znizia MPR zo 130 na 90 a bude z toho dalsie ryzovisko PZ SR
Re: D1 Bratislava - Trnava
Odoslané:
23. Nov 2017 11:57
od pristy27
Aj ja suhlasim s tebou. To riziko u nas bohuzial na taketo vysokozarobkove miesto tam je...
Re: D1 Bratislava - Trnava
Odoslané:
23. Nov 2017 14:18
od Laky
Od utorka si niekto pri Ekofite vedla starej seneckej kontajnermi ohradil cestu. Teraz vsetky tatrovky odbocuju na tej novej križovatke. Je tam take mnozstvo blata, že to tam nestihaju cistit. Hasicskke auto je tam nonstop, no stara senecka je tak spinava, že až. To odbocovanie tatroviek sposobilo, že semafor pri Metre sa stava nefunkcny, kedze kolony smerom do Ba musia obcas davat na tej krizovatke prednost tatrovkam, ktoré sposobuju pomale rozbiehanie aut. Len IDIOT mohol schváliť tú križovatku. V inom štáte by to bolo na stíhanie.
Re: D1 Bratislava - Trnava
Odoslané:
23. Nov 2017 14:35
od Vlados
pristy27 napísal:Aj ja suhlasim s tebou. To riziko u nas bohuzial na taketo vysokozarobkove miesto tam je...
ak by tam všetri jazdili ako sa má tak by žabky rýchlo pochopili že nezarobia
Re: D1 Bratislava - Trnava
Odoslané:
23. Nov 2017 15:59
od sapphire
Laky napísal:Od utorka si niekto pri Ekofite vedla starej seneckej kontajnermi ohradil cestu. Teraz vsetky tatrovky odbocuju na tej novej križovatke. Je tam take mnozstvo blata, že to tam nestihaju cistit. Hasicskke auto je tam nonstop, no stara senecka je tak spinava, že až. To odbocovanie tatroviek sposobilo, že semafor pri Metre sa stava nefunkcny, kedze kolony smerom do Ba musia obcas davat na tej krizovatke prednost tatrovkam, ktoré sposobuju pomale rozbiehanie aut. Len IDIOT mohol schváliť tú križovatku. V inom štáte by to bolo na stíhanie.
také niečo sa dalo očakávať keď nepomohla kopa štrku pri KON-RADe a nedočkavci ďalej jazdili cez pole, niektorí to dokonca vytunili a pri Ekofite sa nenapojili na Seneckú ale išli ďalej popri plote až na ten kruháč a zavadzali tam Tatrovkám, keďže tá cesta popri plote je ledva na jedno auto
Re: D1 Bratislava - Trnava
Odoslané:
23. Nov 2017 16:26
od Chamurapi
kde je teraz Mrva a OZ? ked treba realne problemy riesit ani smrad po nich nie je....
Re: D1 Bratislava - Trnava
Odoslané:
23. Nov 2017 16:53
od Laky
Podla mna niekomu vadili nie len osobne auta, co si to tadial skracovali, ale aj tatrovky. Je tam taka budka a v nej sedi clovek den a noc. Ten by tatrovky pustal. teraz ten semafor nema zmyse pustat rovno, zda sa mi že ekofit je už zavrety. Je najvyssí cas, aby niekomu uz napadlo to rozsirit po metro na 2+2. OZ uz asi ukoncilo svoju put. kedze Mrva sa nedostal kam chcel..... Pozerram, že aj teraz je to komplet zapchate od Zlatych pieskov až po metro. Jedna velka kolona. Fakt to bol blbec, kto tu krizovatku schválil. A ak tam daju semafor, tak to eln budu kolony a do toho rozsirenie D1
Inak daky pohyb som zaregistroval ohlade D4 pri metre. Vyrubali tam stromy a minule bager tahal korene. Ale týmto tempom rok 2023 je istý.