D1 Jánovce - Jablonov + privádzač Spišská Nová Ves - Levoča

Bratislava (Petržalka – križovatka s D2) – Trnava – Trenčín - Žilina – Prešov – Košice – Záhor, štátna hranica SR/Ukrajina

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod Adaios » 01. Dec 2005 22:27

aquila napísal:tento usek ma male intenzity, a hlavne slaby lobbing ;)


Tento usek mal velmi silny lobbing, ale tie doby uz su prec a dnes je problem postavit aj Presov-Svinia. :roll:
Adaios
Adaios
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 291
Založený: 05. Okt 2005 20:36

Odoslaťod Adaios » 05. Feb 2006 19:23

NDS vyhlásila súťaž spojenú s úsekom Jánovce - Jablonov. Súťaž sa týka vypracovania dokumentácie či výkonu autorského dozoru pre stavbu tohto vyše 18,5-kilometrového úseku, ktorý je zaradený do programu PPP. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=2769
Adaios
Adaios
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 291
Založený: 05. Okt 2005 20:36

Odoslaťod mel » 06. Feb 2006 09:52

Na stranke NDS je uveden, ze to ma byt kategoria 26,5/100, tunel 7,5/80 ... teda iba jedna rura.

Neviete niekto, ako boli definovane podklady k tejto sutazi? Nejako som to skusal najst, ale nepodarilo sa :)
mel
Obrázok používateľa
mel
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 07. Feb 2005 12:41

Odoslaťod Flintstone » 06. Feb 2006 12:27

Vo všeobecnosti platí, že úseky medzi PP a PO sa budú stavať hlavne len na 1/2 profil s možnou dostavbou na plný profil, výnimku by mohli tvoriť také úseky ako PO-Svinia, kde je zvýšená intenzita dopravy pre blízkosť mesta Prešov.

Z hľadiska šetrenia je snaha nestavať hneď plný profil ani na D1. Nakoniec, stačí si uvedomiť, čo sa stavia na plný profil a okrem D1, D2 a R1 to nie je nič. Všade všetko ide na 1/2 profil od D3 až po R2/R3/R7.

SR dnes stavia s peniazmi, ktoré nestačia ani na D1 ani na ostatné D/R, čo spôsobouje problémy. SR potrebuje dať na diaľničnú sieť min. 43,5 mld. SKK aspoň 8 rokov po sebe - a toto číslo sa zväčšilo na túto hodnotu z 39 mld. SKK z r. 2004 - takže ani napriek nárastu financií sa prepad nezastavil, len sa spomalil a skutočne pokiaľ tu nebude PPP alebo nejaký iný zdroj peňazí (štátny rozpočet), ktorý by zabezpečil niekoľko rokov sumu min. 40 mld. SKK, tak zlepšenie v tejto oblasti nenastane. A to sa stále menia plány, čo má spadať do danej sumy, ale pre lepšie objasnenenie je to celá D1 vrátane jej rozšírenia v úseku BA-TT, D3 a R1, +2% na opravu diaľničnej siete a rezerva na plány/výkup pozemkov/iné D/R.

Takže mel, tam, kde nie sú intenzity, tak tam sa nestavia plný profil a D1 nie je výnimkou. Nie je to štandardné v EÚ, ale SR nemá spojenú krajinu diaľnicami a to nás stále vracia niekam do Afriky a toto bude ešte veľmi dlho dôvodom odchodu/vynechania zahraničných investorov tento trh.

A stačí sledovať sekciu Cestná sieť, aby človek pochopil, že rozvoj sa zastavil v infraštruktúre na všetkých úrovniach a ani EÚ to nezlepšuje, lebo SR nevie čerpať peniaze a tam, kde vie, sú zase iné problémy (Mengusovce-Jánovce, ZC-Šáš. Podhr.).
Fred
Flintstone
diskutujúci
 
Príspevky: 131
Obrázky: 1
Založený: 17. Jan 2006 20:25

Odoslaťod Adaios » 11. Feb 2006 23:27

Zmenit zamer stavania na 1/2 profil tak aby sa stavalo na plny profil by asi pomohla zmenit len nejaka velka investicia typu KIA do Presova (nie do Kosic lebo tam je R4 juzna vetva). A k tomu aj nejaka investicia do Popradu. :wink:
Adaios
Adaios
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 291
Založený: 05. Okt 2005 20:36

Odoslaťod Branco » 21. Feb 2006 22:59

Flintstone napísal:Vo všeobecnosti platí, že úseky medzi PP a PO sa budú stavať hlavne len na 1/2 profil s možnou dostavbou na plný profil, výnimku by mohli tvoriť také úseky ako PO-Svinia, kde je zvýšená intenzita dopravy pre blízkosť mesta Prešov.

Z hľadiska šetrenia je snaha nestavať hneď plný profil ani na D1. Nakoniec, stačí si uvedomiť, čo sa stavia na plný profil a okrem D1, D2 a R1 to nie je nič. Všade všetko ide na 1/2 profil od D3 až po R2/R3/R7.

SR dnes stavia s peniazmi, ktoré nestačia ani na D1 ani na ostatné D/R, čo spôsobouje problémy. SR potrebuje dať na diaľničnú sieť min. 43,5 mld. SKK aspoň 8 rokov po sebe - a toto číslo sa zväčšilo na túto hodnotu z 39 mld. SKK z r. 2004 - takže ani napriek nárastu financií sa prepad nezastavil, len sa spomalil a skutočne pokiaľ tu nebude PPP alebo nejaký iný zdroj peňazí (štátny rozpočet), ktorý by zabezpečil niekoľko rokov sumu min. 40 mld. SKK, tak zlepšenie v tejto oblasti nenastane. A to sa stále menia plány, čo má spadať do danej sumy, ale pre lepšie objasnenenie je to celá D1 vrátane jej rozšírenia v úseku BA-TT, D3 a R1, +2% na opravu diaľničnej siete a rezerva na plány/výkup pozemkov/iné D/R.

Takže mel, tam, kde nie sú intenzity, tak tam sa nestavia plný profil a D1 nie je výnimkou. Nie je to štandardné v EÚ, ale SR nemá spojenú krajinu diaľnicami a to nás stále vracia niekam do Afriky a toto bude ešte veľmi dlho dôvodom odchodu/vynechania zahraničných investorov tento trh.

A stačí sledovať sekciu Cestná sieť, aby človek pochopil, že rozvoj sa zastavil v infraštruktúre na všetkých úrovniach a ani EÚ to nezlepšuje, lebo SR nevie čerpať peniaze a tam, kde vie, sú zase iné problémy (Mengusovce-Jánovce, ZC-Šáš. Podhr.).


Tu nie sú problém peniaze, ale ich využitie. Sme v roku 2006, máme od EU schválený veľmi slušný balík.

Neviem, ale pripadá mi to, že stále aspoň v časti z nás je určitá utiahnutosť, nemáme na to, teda nestaviame. Ale ako si spomenul, výstavba na polprofil nie je štandardná v EU, ani inde. D1 je transslovenskou diaľnicou, preto nie úvahy, ale realizácia úsekov v polprofile niekoľko desiatok km mi pripadá nie najšťastnejšia.

Kedy už prepána Slovensko bude mať peniaze, ak nie teraz? Máme tu fondy EU, čo sú v podstate darované peniaze, je tu PPP, čo sú diaľnice za polovičnú cenu, máme slušný rating, takže požičať si za slušných podmienok nie je problém.....
Branco
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 06. Feb 2005 01:54

Odoslaťod Adaios » 22. Feb 2006 17:29

Branco napísal:Tu nie sú problém peniaze, ale ich využitie. Sme v roku 2006, máme od EU schválený veľmi slušný balík.

Neviem, ale pripadá mi to, že stále aspoň v časti z nás je určitá utiahnutosť, nemáme na to, teda nestaviame. Ale ako si spomenul, výstavba na polprofil nie je štandardná v EU, ani inde. D1 je transslovenskou diaľnicou, preto nie úvahy, ale realizácia úsekov v polprofile niekoľko desiatok km mi pripadá nie najšťastnejšia.

Kedy už prepána Slovensko bude mať peniaze, ak nie teraz? Máme tu fondy EU, čo sú v podstate darované peniaze, je tu PPP, čo sú diaľnice za polovičnú cenu, máme slušný rating, takže požičať si za slušných podmienok nie je problém.....


SR ma stale rozostavanych viac ako 80 km dialnic - takze naopak stavia sa stylom - mame na to, staviame.

A vsade su problem peniaze. Vsade. Aj PPP je len o tom, ze SR nema dost penazi a zial ani na samotne PPP lebo problemom budu miliardove tienove myta. Preto sa bude stavat najprv len 1 usek, potom druhy, preto nebude D1 hotova pred r. 2015, preto budu mnohe useky postavene na 1/2 profil. Preto aj D3 nie je zaradena stale do programu PPP, preto sa bude stavat na parameter Rx a na 1/2 profil. A to su priority.

Roky idu, dialnice nikde, ... toto je problemom v Polsku a v SR. Velky problem. Kazda investicia ma problemy s nedostatocou infrastrukturou a KIA dnes donutila vladu konat ale BA-ZA nebude ani v r. 2008 na plny profil. Za 2 roky sa neda postavit usek cez PB a este sa nezacalo stavat.

Dalej. SR ma peniaze od EU, ale nema legislativu. Prikladom je D1 pod Tatrami. SR ma fondy EU, ma peniaze, ale nedokaze toto spravne riadit a to je ako keby ziadne peniaze nemala.

Realita. Ja viem, je to tvrde, ale nic sa v praxi nezmenilo. Nic. SR ma dnes balik penazi ani nie 20 mld. SKK. Malo to byt min. 25 mld. SKK. Dialnice su priorita - ale len slovna. Na papieri. Preto SR ignoruje uz aj Polsko (D3), aj Madarsko (R4), aj UA (D1), aj Rakusko (pomaly stavia).

Peniaze od EU existuju - ale necerpaju sa.
Adaios
Adaios
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 291
Založený: 05. Okt 2005 20:36

Odoslaťod Branco » 22. Feb 2006 20:24

Adoas napísal:
Branco napísal:Tu nie sú problém peniaze, ale ich využitie. Sme v roku 2006, máme od EU schválený veľmi slušný balík.

Neviem, ale pripadá mi to, že stále aspoň v časti z nás je určitá utiahnutosť, nemáme na to, teda nestaviame. Ale ako si spomenul, výstavba na polprofil nie je štandardná v EU, ani inde. D1 je transslovenskou diaľnicou, preto nie úvahy, ale realizácia úsekov v polprofile niekoľko desiatok km mi pripadá nie najšťastnejšia.

Kedy už prepána Slovensko bude mať peniaze, ak nie teraz? Máme tu fondy EU, čo sú v podstate darované peniaze, je tu PPP, čo sú diaľnice za polovičnú cenu, máme slušný rating, takže požičať si za slušných podmienok nie je problém.....


SR ma stale rozostavanych viac ako 80 km dialnic - takze naopak stavia sa stylom - mame na to, staviame.

A vsade su problem peniaze. Vsade. Aj PPP je len o tom, ze SR nema dost penazi a zial ani na samotne PPP lebo problemom budu miliardove tienove myta. Preto sa bude stavat najprv len 1 usek, potom druhy, preto nebude D1 hotova pred r. 2015, preto budu mnohe useky postavene na 1/2 profil. Preto aj D3 nie je zaradena stale do programu PPP, preto sa bude stavat na parameter Rx a na 1/2 profil. A to su priority.

Roky idu, dialnice nikde, ... toto je problemom v Polsku a v SR. Velky problem. Kazda investicia ma problemy s nedostatocou infrastrukturou a KIA dnes donutila vladu konat ale BA-ZA nebude ani v r. 2008 na plny profil. Za 2 roky sa neda postavit usek cez PB a este sa nezacalo stavat.

Dalej. SR ma peniaze od EU, ale nema legislativu. Prikladom je D1 pod Tatrami. SR ma fondy EU, ma peniaze, ale nedokaze toto spravne riadit a to je ako keby ziadne peniaze nemala.

Realita. Ja viem, je to tvrde, ale nic sa v praxi nezmenilo. Nic. SR ma dnes balik penazi ani nie 20 mld. SKK. Malo to byt min. 25 mld. SKK. Dialnice su priorita - ale len slovna. Na papieri. Preto SR ignoruje uz aj Polsko (D3), aj Madarsko (R4), aj UA (D1), aj Rakusko (pomaly stavia).

Peniaze od EU existuju - ale necerpaju sa.


No. dokopy je to skutočne okolo 80 km, ale dokopy diaľníc a rýchlostných ciest, z toho diaľníc je cca. 50 km+8 km Svinia-Prešov západ. Pred troma mesiacmi sa ukončil Ladce-Sverepec, osem rokov stavaný úsek, o osem mesiacov sa má ukončiť ďalší dlho stavaný úsek za Važcom - čiže ten trend je dobrý smerom k menšej rozostavanosti, pevným cenám, dodržiavaniu termínov, apod.

K Tvojmu názoru o D1 a D3 - čiastočne súhlasím, ale D3 asi zaradená do PPP nebude, možno okrem úsekov po Čadcu. Mali by sa však oveľa viac čerpať fondy EU, podobne,ako to robia Poliaci.

Legislatíva na prípravu a výstavbu infraštruktúry sa zlepšuje, iste to nie je ideálny stav, ale práve Svinia-Prešov západ je možno tou lastovičkou, ako by sa malo postupovať.

Áno, realita je taká, že sa peniaze od EU nečerpajú v dostatočnej miere, resp., nie je tu súlad s legislatívou, chýba koordinácia, lepší manažment projektov apod. apod....

A sorry, ale SR jednoducho nemôžu ignorovať okolité štáty z jedného jednoduchého dôvodu - pretože Slovensko leží uprostred týchto krajín. Poľsko stavia slušne S69, Rakúsko stavia presne podľa plánu, faktom však je, že Maďari sa viac sústreďujú na prepojenie s Balkánom a Ukrajina stavia skutočnú diaľnicu len v smere od Ľvova k poľským hraniciam.
Branco
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 06. Feb 2005 01:54

Odoslaťod Adaios » 22. Feb 2006 21:01

Branco napísal:No. dokopy je to skutočne okolo 80 km, ale dokopy diaľníc a rýchlostných ciest, z toho diaľníc je cca. 50 km+8 km Svinia-Prešov západ. Pred troma mesiacmi sa ukončil Ladce-Sverepec, osem rokov stavaný úsek, o osem mesiacov sa má ukončiť ďalší dlho stavaný úsek za Važcom - čiže ten trend je dobrý smerom k menšej rozostavanosti, pevným cenám, dodržiavaniu termínov, apod.

K Tvojmu názoru o D1 a D3 - čiastočne súhlasím, ale D3 asi zaradená do PPP nebude, možno okrem úsekov po Čadcu. Mali by sa však oveľa viac čerpať fondy EU, podobne,ako to robia Poliaci.

Legislatíva na prípravu a výstavbu infraštruktúry sa zlepšuje, iste to nie je ideálny stav, ale práve Svinia-Prešov západ je možno tou lastovičkou, ako by sa malo postupovať.

Áno, realita je taká, že sa peniaze od EU nečerpajú v dostatočnej miere, resp., nie je tu súlad s legislatívou, chýba koordinácia, lepší manažment projektov apod. apod....

A sorry, ale SR jednoducho nemôžu ignorovať okolité štáty z jedného jednoduchého dôvodu - pretože Slovensko leží uprostred týchto krajín. Poľsko stavia slušne S69, Rakúsko stavia presne podľa plánu, faktom však je, že Maďari sa viac sústreďujú na prepojenie s Balkánom a Ukrajina stavia skutočnú diaľnicu len v smere od Ľvova k poľským hraniciam.


Nastup PPP sposobi este vacsiu rozostavanost, podobne dlhe useky R1 atd. Rozostavanost zasadne neklesne, pribudne tienove myto atd.

Ked ma byt vzorom usek PO-Svinia tak potom to tak aj v SR vyzera. Kolko rokov sa tu ma stavat :?:

Legislativny proces sa zlepsuje spolu s pripravnymi pracami :?: Tak to nie, za 8 rokov sa stav zhorsil o 200%, v priemere tieto prace trvaju uz 4 roky, predtym to neboli ani 2 roky.

Polsko stavalo. SR ale nedodrzala plan a Polsko teraz len slubuje na papieri podpobne ako SR. Rakusko stavia podla planu - to ano, ale pomaly. Stavat dialnicu 3 roky ako stavebne prace na tomto useku nie je ziadny dovod. Madarsko nepostavilo na plny profil dialnicu v smere na Slovensko do BA. Nestavia ani dalsie useky v smere na Rakusko. Ukrajina neplanuje stavat v smere na vychod k SR dialnicu do r. 2020 pre kratkost hranice.

Netreba ruzove okuliare, staci porovnat obdobie 10 rokov a v tom jednotlive roky. :wink:
Adaios
Adaios
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 291
Založený: 05. Okt 2005 20:36

Odoslaťod Adaios » 22. Feb 2006 21:02

Adoas napísal: ... Nestavia ani dalsie useky v smere na Rakusko. ...


oprava: v smere na SR.
Adaios
Adaios
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 291
Založený: 05. Okt 2005 20:36

Odoslaťod Branco » 13. Apr 2006 19:50

Záverečné stanovisko EIA je tu:

http://eia.enviroportal.sk/dokumenty.php?akcia=1425&doc=stan

Úsek má, samozrejme, EIA ukončené : http://eia.enviroportal.sk/akcia-detail.php?akcia=1425 :)
Branco
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 06. Feb 2005 01:54

Odoslaťod kstano » 19. Apr 2006 15:59

V oblasti Sp. Novej Vsi a Levoce sa vyskytujem dost casto, takze pridam laicky pohlad a mam otazku.

Co sa tyka momentalnej situacie (cesta I.triedy), hlavny tah (I/18 ) je myslim bezproblemovy. Na tomto useku je jedine zla situacia v Levoci, lebo cesta prechadza cez mesto v casti, kde je vela chodcov.... Preto osobne nie som proti, aby sa tento usek staval ako posledny.

Co sa tyka trasy dialnice, nejako neviem pochopit/nepaci sa mi dialnicny privadzac od SNV. Ved ten tvori zhruba 1/3 z celeho useku (na obrazku je len zhruba polovica). A nevidim velmi jeho vyznam. Teda otazka: je nutne, aby bola dialnica robena tak, ze len co clovek vyjde z mesta, musi mat hned cestu s parametrami dialnice? Ked si domyslim personalne pozadie, tak trosku zacinam chapat (pamatam si este fuzateho vypravcu na zel. stanici).

Obrázok

zdroj: http://www.highways.sk/highways/Janovce-Jablonov.html

Privadzac ide paralelne s cestou SNV-LE, ktora je dobra (II/533). A prepacte za moj laicky nazor, ale myslim si, ze lepsie riesenie by bolo, keby napojenie na dialnicu bolo v mieste, ked sa tato cesta krizuje s buducou dialnicou. V tom mieste je rovina, takze dialnicna krizovatka by bola lacna a:
1. Z LE je bezproblemova situacia dostat sa na tu cestu a takto aj na dialnicu. A ist po ceste I/18 a takto na dialnicu je vlastne to iste (ci idem zhruba rovnaku trasu po ceste II/533 alebo I/18 je jedno, obe cesty su dobre).
2. Zo SNV je tiez cesta II/533 v pohode, tak nevidim vyznam stavat paralelne s tou cestou privadzac.
kstano
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 263
Obrázky: 14
Založený: 09. Nov 2005 17:34

Odoslaťod mel » 20. Apr 2006 09:30

kstano,

vidis a to je uhol pohladu ... ja sa napr. vyhybam severnej trase prave kvoli useku pri levoci ... podla mna je tam vela stupani, ktore nie su dotiahnute (par ma trojpruh), ale da sa tam celkom dobre dostat do kolony... takisto, treba si uvedomit, ze dialnica by mala sluzit aj na to, aby do danej lokality pritiahla investorov. Ak by to tak bolo, pocet kamionov na trase moze rapidne narast, cim by bolo nutne to riesit. Pokial viem, tu sa dialnica planuje najprv v polprofile, kvoli intenzitam, ak by bolo PPP, bolo by to na zvazenie...

K privadzacu ... suhlasim, ze by to mala byt samostatna stavba, a samostatne posudzovana, aj ked napojenie a krizovatku treba doriesit spolu s dialnicou. Vyuzitie cesty II triedy je tu otazne, ale je to jedna z alternativ, ktore by sa mali posudzovat podla mna.
mel
Obrázok používateľa
mel
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 07. Feb 2005 12:41

Odoslaťod Branco » 22. Máj 2006 22:11

Tak toto mi nie je celkom jasné:

NDS vypísala verejnú súťaž na majetkovoprávne vyrovnanie úseku /Majetkovoprávna príprava a majetkovoprávne vyrovnanie stavby/:
http://www.uvo.gov.sk/vestnik/zaznam.php?retazec=05375&rok=06

Na druhej strane sa v Monitoringu tlače z 5.2. http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=2769píše:
Súťaž sa vzťahuje na vypracovanie dokumentácie pre stavebné povolenie a na ponuku, ako aj na výkon autorského dozoru pre stavbu vyše 18,5-kilometrového diaľničného úseku. Súčasťou dokumentácie bude aj majetkovoprávne vysporiadanie a dokumentácia prieskumov.

Hmm, prečo sa na majetkovoprávne vysporiadanie robia dve verejné súťaže?
Branco
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 06. Feb 2005 01:54

Odoslaťod Jarda » 22. Máj 2006 22:29

Branco napísal:Tak toto mi nie je celkom jasné:

NDS vypísala verejnú súťaž na majetkovoprávne vyrovnanie úseku /Majetkovoprávna príprava a majetkovoprávne vyrovnanie stavby/:
http://www.uvo.gov.sk/vestnik/zaznam.php?retazec=05375&rok=06

Na druhej strane sa v Monitoringu tlače z 5.2. http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=2769píše:
Súťaž sa vzťahuje na vypracovanie dokumentácie pre stavebné povolenie a na ponuku, ako aj na výkon autorského dozoru pre stavbu vyše 18,5-kilometrového diaľničného úseku. Súčasťou dokumentácie bude aj majetkovoprávne vysporiadanie a dokumentácia prieskumov.

Hmm, prečo sa na majetkovoprávne vysporiadanie robia dve verejné súťaže?


Jde o to, že vítěz prvního tendru (realitní kancelář) musí svoji práci dokončit a předat výsledky, aby vítěz druhého tendru (projekční kancelář) je mohl zapracovat do DSP. Nejde tedy o dva tendry na totéž, ale o to, že dokumentace musí být odevzdána se zapracováným majetkoprávním vypořádáním (bez doložení majetkopravního vypořádání by nemohlo být vydáno stavební povolení).
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 11:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod Branco » 07. Jún 2006 14:56

Dokumentáciu pre stavebné povolenie, dokumentáciu na ponuku (DP) a výkon autorského dozoru (AD) v hodnote ca. 171 mil. Sk vypracuje združenie, zastrešené firmou Geoconsult:
http://www.uvo.gov.sk/vestnik/hladaj06.php?rok=06&vcislo=106&tabulka=vysl06&retazec=j%E1novce&aalebo=a
Branco
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 06. Feb 2005 01:54

Odoslaťod Branco » 09. Jún 2006 12:43

V súvislosti s investíciou v Spišskom Hrhove: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4087, no, možno bude investor požadovať v investičnej zmluve zrýchlené vybudovanie úseku Jánovce-Jablonov.
Branco
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 06. Feb 2005 01:54

Odoslaťod sezbrzni » 09. Jún 2006 13:18

Branco napísal:V súvislosti s investíciou v Spišskom Hrhove: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4087, no, možno bude investor požadovať v investičnej zmluve zrýchlené vybudovanie úseku Jánovce-Jablonov.


ak bude z toho nieco ... :roll:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4106
sezbrzni
sezbrzni
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 1
Založený: 23. Feb 2006 18:54
Bydlisko: BA, KE

Odoslaťod Branco » 09. Jún 2006 13:49

Myslím, že áno, aj podľa tohto článku:http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=9.6.2006/2209S. Keby sa však zverejnilo viac informácií o projekte, nebolo by to na škodu.
Branco
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 06. Feb 2005 01:54

Odoslaťod sezbrzni » 09. Jún 2006 15:07

o to lepšie. región potrebuje investície ako soľ a keď to pomôže aj urýchleniu výstavby diaľnic ... :)
sezbrzni
sezbrzni
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 1
Založený: 23. Feb 2006 18:54
Bydlisko: BA, KE

Odoslaťod Branco » 09. Jún 2006 17:07

mel napísal:Na stranke NDS je uveden, ze to ma byt kategoria 26,5/100, tunel 7,5/80 ... teda iba jedna rura.

Neviete niekto, ako boli definovane podklady k tejto sutazi? Nejako som to skusal najst, ale nepodarilo sa :)


Môj názor je, že, ak už vychádzame z podkladov NDS, že úsek bude pravdpodobne stavaný na plný profil z výnimkou tunela Šibenik. NDS má napríklad v informáciach o Ožďanoch údaj: polovica R 22,5/100. Ak teda vychádzame z týchto údajov, mal by to byť úsek v plnom profile, okrem Šibeniku.

A ak nie, neskôr by sa tak, či tak asi prestaval na plný profil neskôr. Za päť rokov sa, napríklad zvýšila intezita na I/18 pri Levoči, sú to údaje z JGho stránky, zo 7382 na 13029 áut/24 hodín. Už toto číslo dáva ďôvod, prečo nestavať na polprofil. Automobilová investícia tento nárast ešte zvýši.
Branco
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 06. Feb 2005 01:54

Odoslaťod aquila » 14. Júl 2006 15:47

do galerie som pridal ortofotomapu

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1349

plne rozlisenie (pozor ma asi 3,5 MB):

http://www.dialnice.info/images/big/jan ... blonov.jpg

(tymto by som sa rad aj podakoval "certain someone" 8) )
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Branco » 12. Okt 2006 11:07

A keďže v súvislosti s výstavbou tohto úseku sa nadväzne bude realizovať aj privádzač Levoča-Spišská Nová Ves, NDS 7.9. vyhlásila verejnú súťaž na
Vypracovanie dokumentácie na územné rozhodnutie (DÚR) a dokumentácie stavebného zámeru (DSZ) na stavbu Privádzač Spišská Nová Ves - Levoča. :arrow:

http://www.uvo.gov.sk/vestnik/hladaj06.php?rok=06&vcislo=all&tabulka=metoda06&retazec=levo%E8a&aalebo=a

Dokumentácia má byť spracovaná do 15.7. 2007.
Branco
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 06. Feb 2005 01:54

Odoslaťod Andrej » 07. Dec 2006 17:40

Usek by mal stat takmer 11 mld Sk bez DPH. To vychadza temer 0,6 mld Sk/km. To, ci je to 1/2 alebo plny profil som nenasiel. Realizacia medzi 11/2008 a 06/2013
http://www.ndsas.sk/index/index.php?ids ... =1&prm2=89
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod Dialniciar » 22. Dec 2006 13:29

Andrej napísal:Usek by mal stat takmer 11 mld Sk bez DPH. To vychadza temer 0,6 mld Sk/km. To, ci je to 1/2 alebo plny profil som nenasiel. Realizacia medzi 11/2008 a 06/2013
http://www.ndsas.sk/index/index.php?ids ... =1&prm2=89


Mal by ťo byť 1/2 profil s rozostavanosťou zemných prác, preložiek inžnierských sietí a výstavbou mostov ponad diaľnicu ako na plný profil. :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 26 hostí.