D1 Jablonov - Studenec

Bratislava (Petržalka – križovatka s D2) – Trnava – Trenčín - Žilina – Prešov – Košice – Záhor, štátna hranica SR/Ukrajina

Moderátor: Moderátori

D1 Jablonov - Studenec

Odoslaťod Branco » 02. Jún 2006 10:26

Jablonov - Studenec


Základné informácie

Stav stavby: v príprave
Ťah: D1
Kategória: D 26,5/100
Dĺžka: 5200 m
Dátum začatia prác: 2007
Dátum sprevádzkovania: 2010
Dátum odovzdania: 2010
Umiestnenie stavby: Levoča, Prešov
Jablonov, Spišské Podhradie, Studenec
Správa a údržba: ---
Zhotoviteľ: ---

Financovanie
verejno-súkormné partnerstvo (PPP projekt)

Vyvolané investície
úpravy, preložky ciest: 2 ks (401 m)
preložky poľných ciest: 3 ks (1317 m)
protihlukové steny (1125 m)
dažďové nádrže: 3 ks
čerpacie stanice: 2 ks
úpravy vodotokov: 4 ks

Križovatky
Popis križovatiek
Nemešany - 1 ks

Mostné objekty
Druh mostného objektu: Počet
Mosty na D/R: 7
Mosty nad D/RC: 2
Mosty na vetvách križovatiek:

mosty v celkovej dĺžke 1070 m

Tento materiál pochádza zo stránky http://www.ndsas.sk

Mapa úseku /spoločne s úsekom Studenec-Behärovce/:

Obrázok

Zdroj: http://www.highways.sk
Branco
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 06. Feb 2005 02:54

Odoslaťod Branco » 02. Jún 2006 13:17

A správa z 29.3. tohto roku: http://www.spisskepodhradie.sk/pages/dokumenty/mz/mz03-29-03-06.pdf, strana 12:
Poslanci Spišského podhradia schválili trasovanie úseku s pripomienkami, ako nakoniec skoro každé zastupiteľstvo.

Len teraz, hmm jedná sa o opätovné schválenie EIA, alebo sú to pripomienky k dokumentácii pre územné rozhodnutie?
Branco
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 06. Feb 2005 02:54

Odoslaťod Andrej » 07. Dec 2006 18:43

Doplnenie info od NDS: cena: 2.522.928.000 Sk bez DPH
Realizacia: 07/2009 - 07/2012.
http://www.ndsas.sk/index/index.php?ids ... =1&prm2=90
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 17:57

Odoslaťod Dialniciar » 22. Dec 2006 14:31

Andrej napísal:Doplnenie info od NDS: cena: 2.522.928.000 Sk bez DPH
Realizacia: 07/2009 - 07/2012.
http://www.ndsas.sk/index/index.php?ids ... =1&prm2=90


Aj toto vyzerá na 1/2 profil s rozostavanosťou ako na plný profil. :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 20:16

Odoslaťod Lenny » 30. Dec 2006 19:32

Dialniciar napísal:
Andrej napísal:Doplnenie info od NDS: cena: 2.522.928.000 Sk bez DPH
Realizacia: 07/2009 - 07/2012.
http://www.ndsas.sk/index/index.php?ids ... =1&prm2=90


Aj toto vyzerá na 1/2 profil s rozostavanosťou ako na plný profil. :idea:


Spíše to vypadá na stavbu v plném profilu.
Lenny - Búrka Thór bude zurit na zemi
Lenny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 85
Založený: 19. Júl 2005 23:09
Bydlisko: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Odoslaťod Jarda » 30. Dec 2006 21:25

Měl by tam 1/2 profil nějaký podstatný efekt? Podle mého názoru nikoli, protože jde o trasu souběžnou se stávající I/18, která není nějak extrémně přetížena, takže zrychlení cesty by bylo při 1/2 profilu zcela minimální.
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 12:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod Lermik » 01. Jan 2007 00:39

Ale tento úsek je velmi nebezpečný. Stalo se tady několik tragických havárií. Pravdou je, že 1/2 profil asi postrádal smysl
Lermik
diskutujúci
 
Príspevky: 172
Obrázky: 2
Založený: 23. Sep 2005 19:50
Bydlisko: Praha

Odoslaťod Dialniciar » 02. Jan 2007 12:24

Dialniciar napísal:
Andrej napísal:Doplnenie info od NDS: cena: 2.522.928.000 Sk bez DPH
Realizacia: 07/2009 - 07/2012.
http://www.ndsas.sk/index/index.php?ids ... =1&prm2=90


Aj toto vyzerá na 1/2 profil s rozostavanosťou ako na plný profil. :idea:


:oops: ... je to plný profil, zlý riadok som si prečítal. :oops:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 20:16

Odoslaťod Branco » 02. Jún 2007 22:56

Mešká termín vyhlásenia súťaže na vypracovanie dokumentácie pre stavebné povolenie, tender mal byť vyhlásený 31.5.:

http://www.uvo.gov.sk/vestnik/hladaj07.php?rok=07&vcislo=73&tabulka=predb07&retazec=&aalebo=a
Branco
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 06. Feb 2005 02:54

Odoslaťod aquila » 03. Jún 2007 04:02

hm, skoda, a hlavne skoda, ze to asi nebude na plny profil a az po MUK nemesany...
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 462
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod expwy » 03. Jún 2007 10:27

aquila napísal:hm, skoda, a hlavne skoda, ze to asi nebude na plny profil a az po MUK nemesany...

Bude to na plný profil, od polovičných profilov na D1 sa upustilo, preto sa aj úsek Poprad - Jánovce dostavia na plný profil. Od Jánoviec po Beharovce sa bude stavať tiež plný profil. A aj všetky tunely na D1 sa budú stavať hneď na plný profil.
Obrázok používateľa
expwy
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 118
Založený: 08. Apr 2005 10:30

Odoslaťod Jurislav » 03. Jún 2007 10:35

MH napísal:
aquila napísal:hm, skoda, a hlavne skoda, ze to asi nebude na plny profil a az po MUK nemesany...

Bude to na plný profil, od polovičných profilov na D1 sa upustilo, preto sa aj úsek Poprad - Jánovce dostavia na plný profil. Od Jánoviec po Beharovce sa bude stavať tiež plný profil. A aj všetky tunely na D1 sa budú stavať hneď na plný profil.
Stavať na plný profil a otvárať ako...?
Obrázok používateľa
Jurislav
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2
Založený: 16. Dec 2006 15:15
Bydlisko: I/18 km 353,748; asi 50m odtiaľ

Odoslaťod expwy » 03. Jún 2007 10:44

Jurislav napísal:Stavať na plný profil a otvárať ako...?

Ako sa budú jednotlivé úseky otvárať sa treba spýtať politikov. Ja osobne by som polovičné profily na D neotváral vôbec a počkal do ukončenia celého úseku. Ale týmto štýlom tú diaľnicu otvárajú vlastne 2x a to im vyhovuje, hlavne terajším...
Obrázok používateľa
expwy
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 118
Založený: 08. Apr 2005 10:30

Odoslaťod aquila » 03. Jún 2007 12:22

no super, tak to je dobra sprava.

uvazuje sa aj o dobudovani useku az po tunel na plny profil ?

inak vlastne ako to bude riesene s I/18 pri stenci, to ozaj pojde v jeje trase ? ci pojdu "vedla seba" ako pri mengusovciach ?
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 462
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod i15 » 12. Nov 2007 17:46

enviportal je zaujimave citanie:

http://eia.enviroportal.sk/detail.php?a ... -podhradie

ako vidno aj na mapke z highways.sk, v useku od krizvatky s cestou na Jablonov po krizovatku pri Studenci sa existujuca cesta planuje vyuzit ako jeden jazdny pas D1. Teda sa bude stavat prelozka I/18 - obchvat Spisskeho podhradia, ktory ma zlepsit napojenie hlavneho tahu na II/547 smerom na Krompachy/Kosice. Sikovne vymyslena vyvolana investicia ;)
V sprave je aj velmi zaujimavy variant tejto prelozky, ktory pocita s 300m razenym tunelom :lol:
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 21:49
Bydlisko: Košice

Odoslaťod Pacho » 25. Dec 2007 18:44

Kedysi v 70.tych rokoch ked otvarali usek obchvatu SP Podh, v TV novynach uz vtedy uvadzali, ze je to sucast jedneho pruhu buducej dialnice. Uz som stade davno nesiel, ale tusim aj most je tam postave ny pre dva(4) pruhy ?? :roll:
Pacho
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 64
Založený: 09. Máj 2006 08:19
Bydlisko: Lipt. Mikulas

Odoslaťod 007toso007 » 31. Dec 2007 20:37

kto chce kuknut vizualizaciu tohto useku , nech ide na :

http://www.levoca.sk/dialnica_d1/dialnica_d1.htm

tam najde fotky aj video na stiahnutie ( 9 minutove video + 26 fotiek )

ak by to tam nahodou nebolo , poslem mu tie fotky
Obrázok používateľa
007toso007
diskutujúci
 
Príspevky: 120
Obrázky: 13
Založený: 31. Dec 2007 14:59
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Odoslaťod 007toso007 » 31. Dec 2007 20:40

preco je usek D1 nazvyny Janovce - Jablonov , ked usek konci pri Nemesanoch a okolo Jablonova dialnica priamo ani nejde ???
Obrázok používateľa
007toso007
diskutujúci
 
Príspevky: 120
Obrázky: 13
Založený: 31. Dec 2007 14:59
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Odoslaťod i15 » 31. Dec 2007 21:24

To je dobra otazka. Od odbocky na Jablonov by mala D1 vyzuivat existujuci profil I/18, mozno sa teda v minulosti pocitalo s tym, ze MUK bude az pri Jablonove. Neskor sa umiestnenie MUK zmenilo, ale nazov dialnicneho zostal.
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 21:49
Bydlisko: Košice

Odoslaťod 007toso007 » 31. Dec 2007 23:11

i15,

diki za odpoved.
Obrázok používateľa
007toso007
diskutujúci
 
Príspevky: 120
Obrázky: 13
Založený: 31. Dec 2007 14:59
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Odoslaťod pjotre88 » 07. Jan 2008 00:19

to: 007toso007
keby nieco-hodil si tu vizualizaciu useku Janovce-Jablonov,pricom tema je D1 Jablonov-Studenec :D . V téme D1 Janovce-Jablonov sa uz o tejto vizualizacii pise dost dlho.
pjotre88
návštevník
 
Príspevky: 18
Obrázky: 39
Založený: 31. Júl 2007 19:20
Bydlisko: Prešov

Odoslaťod 007toso007 » 07. Jan 2008 19:06

dobre dobre ked som to pisal som tomu foru bars nechapal a som necital vsetky prispevky sak by mi explodovala hlava :!:
Obrázok používateľa
007toso007
diskutujúci
 
Príspevky: 120
Obrázky: 13
Založený: 31. Dec 2007 14:59
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Odoslaťod Dialniciar » 28. Jan 2008 10:57

Úsek by sa mal v tomto roku rozostavať. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9173
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 20:16

Odoslaťod sergej » 04. Máj 2008 17:46

Z materiálu Informácia o príprave a výstavbe diaľnic a rýchlostných ciest, ich finančnom krytí a súvisiacich legislatívnych opatreniach
http://www.rokovanie.sk/appl/material.n ... enDocument

"K stavbe D1 Jablonov – Studenec nie je zatiaľ dopracovaná projektová dokumentácia. Predpokladom dodania dokumentácie k stavebnému povoleniu je koniec roku 2008. Takto by nebolo možné dodržať naplánovaný termín začiatku výstavby. Dodržať termín začiatku výstavby je možné pri uplatnení postupu podľa tzv. žltého FIDIC-u (FIDIC – Medzinárodná federácia inžinierov pre poradenskú činnosť), t.j. podmienky súťaže by boli upravené tak, aby zhotoviteľ stavby spracoval projekt pre stavebné povolenie vrátane inžinierskych činností, majetkovo-právneho usporiadania a vybavenia stavebného povolenia.

MDPT SR upozorňuje a potvrdilo to aj MŽP SR, že takto zadávané stavby bývajú spravidla predražené. Zvíťazí uchádzač s nízkym rozpočtom a v priebehu výstavby ho zdvojnásobí. NDS, a. s. však má názor, že je to otázka dôkladného zadefinovania podmienok zmluvy a dodržania pevnej ceny diela.

D1 Jablonov – Studenec má byť financovaná z fondov EÚ. Finančné krytie zatiaľ nie je potvrdené."
Obrázok používateľa
sergej
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 153
Založený: 20. Feb 2005 10:28
Bydlisko:

Odoslaťod i15 » 04. Máj 2008 18:24

tu ma I/18 velmi dobre parametre, takze usek nemusi byt nutne hotovy do roku 2010...
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 21:49
Bydlisko: Košice

Ďalšia

Naspäť na D1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: atolentak, rempo a 8 hostí.