Otvorenie useku a privadzaca pomoze tranzitu v pripade kolon v Strazove ci na Lavobreznej, ale bude to o 4,5 resp. 3,5 km dlhsie nez cez Strazov. Kolony sa otvorenim D3 Strazov - Brodno vyrazne zredukovali. Problem bude novy semafor pri Sconto na Kosickej.
Jano 1, ono to nieje také jednoduché ako píšeš. Pre tranzit bude aj naďalej výhodná severná trasa cez Strážov. Prečo? Pretože južnou trasou (LL- privádzač) sa tak či tak dostaneš na Ľavobreznú. Cez nemocničnú je tranzit zakázaný. Čo by znamenalo nie 4km, ale 7km zachádzku Ak by aj tranzit povolili cez nemocničnú, tak by nastali kolízne situácie a kolóny pri vjazde na mostnú. Pri Saleziánoch sa totiž nachádza pomerne ostrá pravotočiva zákruta a následne "daj prednosť v jazde".
Nemôžem si pomôcť, ale ani dobudovaním HP-LL+ZA sa nič nevyrieši. Všetka doprava bude prechádzať cez ZA
NA asi po Nemocničnej nie, ale OA nebudú problém. Ja aj teraz chodievam v smere Z - V cez Nemocničnú. Križovatka pri Sconto bude tragédia. To nemali povoliť. Aspoň pokým nie je LL-DS.
[quote="MeteoR@j"jano 1, ono to nieje také jednoduché ako píšeš. Pre tranzit bude aj naďalej výhodná severná trasa cez Strážov. Prečo? Pretože južnou trasou (LL- privádzač) sa tak či tak dostaneš na Ľavobreznú. Cez nemocničnú je tranzit zakázaný. Čo by znamenalo nie 4km, ale 7km zachádzku Ak by aj tranzit povolili cez nemocničnú, tak by nastali kolízne situácie a kolóny pri vjazde na mostnú. Pri Saleziánoch sa totiž nachádza pomerne ostrá pravotočiva zákruta a následne "daj prednosť v jazde". [/quoteja som napisal, ze to bude po D1 dlhsie nez po D3, ale v pripade kolon/nehody na trase cez D3 moze niekolko tisic aut/24h prejst cez D1 dlhsou trasou. Vsetci smerujuci na MT sa stretnu pri Sconto na semafore. V opacnom smere ak sa bude zapchavat Lavobrezna, co sa tiez stava, mozu OA ist po trase cez D1, kde urcite od krizovatky pri TESCO kapacita pre dalsich 10 tisic OA/24h bude.
Vlados napísal:Vidíš to príliš tragicky. Aj tento úsek spoločne s privádzačom pomôže prechádzaniu cez Žilinu a situácia v Žiline sa zmení - zápchy sa presunú na iné miesto. Online navigácia rozloží dopravu. Rozdelenie úseku bola správna vec.
A v čom spočíva správnosť rozdelenia úseku? Veď sám píšeš "zápchy sa presunú na iné miesto".
v súťaži to bolo ak si dobre pamätám nastavené tak že každý to ocenil rovnakou čiastkou ale čo bude výsledok ponechajú na zhotoviteľovi ... čiže to môže byť aj 1mil € ako naviac práca.