Stránka 52 z 103

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 02. Dec 2016 17:08
od MVO
a preco teda premier bohorovne odpoveda na otazku, na ktoru by nemal podla Teba odpovedat a mal by priznat chybu? Tomu sa v slusnej spolocnosti hovori zavadzanie.
Skus povedat ludom, ktori byvaju v Presove, ze to je jedno, ci je to 36, alebo 47 mesiacov, urcite nad tym mavnu rukou. Rok hore, dolu, komu NATOm zalezi.

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 03. Dec 2016 21:10
od Viktorius
Ide o nedodrziavanie terminov. Preto nema vyznam ak lehota je nizka a termin sa 3x posuva...ziadne sankcie nic...

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 08. Dec 2016 10:13
od Laky
Nemal sa usek podpisat na mikulasa?

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 08. Dec 2016 10:32
od Matt
Vcera bolo v spravach ze Minister to neda preratat na "value for money", kedze ide uz o vysutazeny usek, a pripadne pozadovane zmeny by vystavbu zdrzali. Takze predpokladam ze sa caka uz len na novu EIA. Podpisat to mozu kedykolvek.

http://videoarchiv.markiza.sk/video/tel ... zne-noviny
Érsek si Prešov rozmyslel

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 08. Dec 2016 11:17
od aquila
tak tak, ako sme tu viaceri pisali uz skorej, robia sa tanecky, ale v konecnom dosledku sa caka len a len na novu EIA ..

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 10. Dec 2016 02:51
od stanley
a kolko vlastne ta posrana nova eia bude trvat? bavime sa na rovinu o dnoch tyzdnoch ci mesiacoch? chvalabohu ze to ersek nezablokoval, cakali by sme dalsich mozno 20 rokov a presov by skolaboval a jeho obcania zrejme tiez.., parom uz nech vezme aj tie peniaze aj ked som proti tento vlade a jej megazlodejinam a spinavym kauzam a hoc by ta dialnica bola aj z diamantov presovsky usek treba okamzite zacat staviat.. ved ajtak su tie prachy len z eu, my sami by sme si to nepostavili ani za dalsich 100 rokov..

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 10. Dec 2016 07:08
od Yoggy52
Ved to stavame za nase...

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 10. Dec 2016 13:04
od medima
Tento diaľničný úsek treba začať stavať. Keby každý, kto povie, že tento úsek stavať netreba alebo že naň nie sú peniaze, dostal po pysku, už dávno by tunel Prešov stál.

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 10. Dec 2016 18:32
od Viktorius
stanley napísal:a kolko vlastne ta posrana nova eia bude trvat? bavime sa na rovinu o dnoch tyzdnoch ci mesiacoch? chvalabohu ze to ersek nezablokoval, cakali by sme dalsich mozno 20 rokov a presov by skolaboval a jeho obcania zrejme tiez.., parom uz nech vezme aj tie peniaze aj ked som proti tento vlade a jej megazlodejinam a spinavym kauzam a hoc by ta dialnica bola aj z diamantov presovsky usek treba okamzite zacat staviat.. ved ajtak su tie prachy len z eu, my sami by sme si to nepostavili ani za dalsich 100 rokov..


Si v omyle, ked si myslis ze tie prachy su skutocne z EU a nie nase. EU len diktuje co mozme a co nie za nase peniaze... + prida nejaky ten "rozok" naviac...

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 10. Dec 2016 21:00
od peterle
Počas čakania na EIA sa mohla urobiť nová súťaž, s jasným odkazom, že kartelová cena nebude akceptovaná. Stavať sa aj tak začne až na jar.

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 10. Dec 2016 21:03
od Vlados
medima napísal:Tento diaľničný úsek treba začať stavať. Keby každý, kto povie, že tento úsek stavať netreba alebo že naň nie sú peniaze, dostal po pysku, už dávno by tunel Prešov stál.

Nič netreba stavať lebo Ty si myslíš že oponentovi dáš po pysku! Úsek je potrebný ale nie za takú cenu, takže stavať by sa nemal. Chcem vidieť ako prídeš o pumpu že potrebuješ natajnovať a zaplatíš 100€ za 50 litrov. Tak ako štát tak aj Ty by si neminuté naviac použil na niečo iné. Štát mohol peniaze použiť na cesty, školy, zdravotníctvo, protipovodňovú ochranu, armádu. Na hnonline vyšiel "pekný" článok ako nám chýbajú prostriedky na diaľnice. Ak ich "nájdeme" tak len na úkor niečo iného. A to, že potrebujeme postavť 1100 km komunikácií je blud ako Brno. To je ako keď mladí riešia hypotéku a prišli by do banky, že si potrebujú požiciať na niečo takéto.

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 10. Dec 2016 21:05
od peterle
To vieš, niektorí sa chytajú na to zlodejské heslo, že najdrahšia diaľnica je tá nepostavená :D

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 10. Dec 2016 21:23
od Vlados
Poniektorí tu sú platené troly!

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 11. Dec 2016 03:14
od stanley
Yoggy52 napísal:Ved to stavame za nase...

za nase? neviem o takom dialnicnom useku co by siel cisto z nasich, vsetko sa dnes stavia z eurofondov, aj tento usek ide z dialnicnych eurofondov na to urcenych, preco potom by sa musela robit ta eia.. logika nepusti ..tolko prachov by nasi nezohnali ani za sto rokov,kedze sa u nas kradne vo velkom, su to vsetko peniaze z eu..

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 11. Dec 2016 06:49
od atlan
EU no hej ale prispievame do nej aj mi. Takze stavba cez EU znamena ze 90% financii je nasich. Z jedneho vrecka posuvame do druheho a tlapkame sa po pleci ako dobre nam je.

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 11. Dec 2016 10:19
od DrX
Uz prestante tieto sprostosti vypisovat. Slovensko je jednym z najvacsich cistych prijemcov penazi z EU https://dennikn.sk/627581/slovensko-je- ... enov-unie/
a to este tie peniaze rozsafarime a casto nevyuzijeme http://robert.blog.sme.sk/c/398562/kolk ... fondy.html . Proste, sme na Uniu prisati jak batola http://finweb.hnonline.sk/spravy-zo-sve ... eho-vytazi , a este potom otvarame papulky, ked sa mame postarat o par migrantov.

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 11. Dec 2016 12:02
od devil
Slovensko je jednym z najvacsich cistych prijemcov penazi z EU


to je oficialne pravda. nakolko verejny a sukromny sektor je poprepajany rad by som videl suhrnnu statistiku kolko sukromnych investicii + eurofondov sem pride vs. kolko prispievame do EU + ake sumy odtekaju prec ako zisky zapadnych bank, retazcov, telekom. poskytovatelov atd....aby sme sa necudovali ze tie eurofondy na cesty su drobne....

ale to nic nemeni na fakte ze usek je megalomansky, nema pozadovanu navratnost na rozdiel od najviac potrebnych usekov RC. snaha zapocitat vetvy MUK a neviem co vsetko do celkovej dlzky na vylepsenie ukazovatelov je cista zufalost a nepriame priznanie toho co pisem.

D26,5 dlha cez 100 km kde intenzita neprekroci 15.000 aut denne. no nepostavme to...

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 11. Dec 2016 12:27
od Viktorius
Nevie nahodou niekto v akom stadiu sa nachadza ta EIA? Co mam informacie tak odbornik na dopravu O.Matej to vidi niekedy po jari...

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 11. Dec 2016 12:47
od tomenmen
EU nám pridelila peniaze, neviem presne koľko, ale dajme tomu cca 3 mld € .. a my za tie peniaze máme stavať, samozrejme, všetko musia odsúhlasiť ešte oni .. ale sú to naše peniaze ktoré sme dostali a mohli sme ich využiť na niečo zmysluplné. To je ako by ti rodičia poslalu 100 000€ a ty si za to môžeš kupiť Octaviu a byt nejaky, alebo si môžeš kupiť audi A8 .. a ty prídeš a kupiš si Octaviu za cenu audi A8 .. a potom povieš že noačo, to neboli moje peniaze, ale peniaze mojich rodičov tak čo .. ale samozrejme je to nezmysel .. tento úsek treba postaviť, o tom nie je reč .. za aku cenu? to je debata .. toto je jasný kartel.. ale to ešte nie je to najhoršie na tom celom, to najhoršie je, že aj pri tých vysokých cenách sú ľudia ktorí tam pracujú ožobračovaný, neplatia za nich odvody, a častokrát ani nedostanú za svoju robotu peniaze .. a to už je úplne svinstvo a je to niečo čo by sme nemali dovoliť nikdy za žiadnych okolností

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 11. Dec 2016 13:50
od marian vančo
debatovať o tom či áno alebo nie je bezpredmetné...pán minister resp pán premiér sa už rozhodol...mňa osobne by velmi zaujímalo kto je zodpovedný za to, že sa zabudlo na aktualizáciu EIA???...to za to nik neberie zodpovednosť???..aj hmotnú?

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 11. Dec 2016 14:31
od Maxx787
mna este stale zaraza to ze sa este najdu ludia ktorim nevadi, ze sa na slovensku kradne, z dotycnych nemenovanych (medima, BoroZA) mi je zle, ked vidim tie prispevky o tom ako treba nieco postavit za kazdu cenu.
za ten cas ktory sa rozmyslalo ci sa to postavi alebo nie, sa dal tender zrusit a urobit nanovo a poriadne. obchvat PO treba. ale konecne je potrebne sa zobudit a zacat volit ludi ktory sa budu spravat cestne. (ak sa oni nepoucia tak zvolit potom zase inych) a nie stale tych istych a cakat ze sa nieco zmeni. potom by aj tie ceny vyzerali skor ako tie v polsku a nie ako tie na slovensku. vyprsanie EIA je nezodpovednostou rovnakych ludi. vedenie NDS robi jednu frasku za druhou a este to nechavame bez odozvy.
pokial by sa pred 10 rokmi dostali k moci ludia ktory vnimaju vladu ako sluzbu ludom, tak sme dnes v roku 2016 mohli pisat nie o tom ci sa zmluva podpise alebo nie ale o tom kedy sa bude strihat paska. pretoze za 10 rokov sa len na dialniciach ukradlo aspon 500 mil. € co je cena dvoch obchvatov presova.

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 11. Dec 2016 15:12
od Jano1
devil napísal:D26,5 dlha cez 100 km kde intenzita neprekroci 15.000 aut denne. no nepostavme to...


Len na useku PO,zapad - PP,Matejovce, teda v dlzke 70 km, su intenzity kde by zatial stacil polprofil, teda 9,5 - 12 tisic, dalej do RK uz su intenzity na D1 13 - 17 tisic a tam plny profil opdstatnenie ma. Zato ty pozadujes plny profil alebo R17,5 uz pre 7-8 tisic voz./24h na R2 vratane 6 km dlheho mosta.

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 11. Dec 2016 16:48
od i15
poloprofil na úseku Fričovce-Svinia? samý most-zárez, nulové možnosti na predbiehanie, zbytočné predraženie estakád pri dostavbe na plný profil 8 rokov po spustení poloprofilu
5km plnej čiary v klesaní pred Spišským Štvrtkom od Popradu, 10km plnej čiary od Korytného po Široké a 3km plnej čiary pred Prešovom od Braniska? ďakujem pekne

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 11. Dec 2016 17:42
od caki
http://www.enviroportal.sk/eia/dokument/251724
8.12. vydane stanovisko MZP k EIA. V podstate len dosli nejake pripomienky od obci a musi sa nanovo spracovat s 2 variantami: povodne tunelove riesenie (z roku 2002) alebo nove tunelove riesenie podla stav. povolenia. Zial sa tam aj pise, ze sa nestanovuje ziadny harmonogram kedy to ma byt hotove ale sprava ma obsahovat vsetky nalezitosti podla zakona, v prilohe atd atd. Potom bude asi klasika opat verejne prerokovanie a dalsie veci tak dufam, ze to do tej jari stihnu.

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

OdoslaťOdoslané: 12. Dec 2016 10:59
od devil
ja o voze.... 6 km dlhy most bola poziadavka kvoli ochrane prirody tak ako sa muselo postavit branisko tunelom pre 6.000 aut v tom case alebo vsetky mozne tunely a estady cez malu a velku fatru nad ramec toho co bolo nevyhnutne vid visnove. hadam sa nemusime bavit ze sirsi parameter v tazkom terene predrazuje stavbu viac ako v lahsom terene.

6 km zuzeny most pre 8.000 aut je zle, zato dvojrurovy tunel, MUK ako pre Bratislavu a zbytocna sirka D26,5 pre 11.000 aut je uplne v pohode. to je obycajne liecenie si komplexov typu postavme siroku dialnicu aby sme vyzerali viac dolezity,