Viedenský dohovor ustanovuje jedno špeciálne ustanovenie o prednosti na kruháči, viď text k značke D, 3: "If the roundabout is indicated by the sign
D, 3 together with the sign B, 1 or B, 2, the driver in the roundabout has priority". Čiže kombinácia značiek Kruhový objazd a Daj prednosť v jazde súčasne ustanovuje prednosť na okruhu bez toho, aby tam museli byť ďalšie značky. Preto v krajinách dodržiavajúcich dohovor nie sú v samotnom okruhu už značené žiadne hlavné cesty. U nás je v každom ostrovčeku P8, lebo tam pri súčasnej právnej úprave jednoducho musí byť.
Toto ustanovenie má zároveň tú konzekvenciu, že kruháč môže byť z hľadiska prednosti označený len dvoma spôsobmi:
- buď je na všetkých vjazdoch do okruhu len značka Kruhový objazd a potom platí prednosť vozidiel vchádzajúcich na okruh
- alebo je na všetkých vjazdoch do okruhu značka Kruhový objazd spolu so značkou Daj prednosť v jazde (príp. so stopkou, ale to je úlet) a potom platí prednosť vozidiel na okruhu.
Iná kombinácia je nepírpustná. Nemôže sa teda stať - ako bolo pred časom napríklad na rondli v križovatke Prievoz - že niektoré vjazdy majú prednosť a iné nie, t.j. že cez kruháč vedie hlavná cesta.
Samozrejme, prvý z týchto prístupov je na tom z hľadiska kapacity dosť zle, už pri relatívne nízkych intenzitách zákonite dochádza k deadlocku. Ale dohovor to v princípe umožňuje a napríklad vo Francúzsku majú stále tisíce takto značených kruhových objazdov - nazývajú ich doslova "staré", zatiaľ čo "nové" sú tie, ktoré už majú prednosť na okruhu (mimochodom, vo Francúzsku je prednosť sprava veľmi obľúbená a používaná aj tam, kde by ju človek normálne nečakal).
Tie ostatné bordely okolo našich kruháčov je škoda komentovať...zrejme najvtipnejšia kombinácia je P7 a IS10. Už len k tej P7 chýba dodatková tabuľka s tvarom križovatky - ale aj na to určite raz príde, my sme národ vynaliezavý.