D2 Malacky - Bratislava, Lamačská cesta

Štátna hranica ČR/SR Kúty – Malacky – Bratislava (Rusovce), štátna hranica SR/MR

Moderátor: Moderátori

Re: D2 Malacky - Bratislava, Lamačská cesta

Odoslaťod Vlados » 16. Okt 2017 23:08

to čo je za "nápad"? rovným dielom by sme mali ísť po Senec... Blatné... Trnavu :oops:
výrok roka: Aj keby to malo stáť desať miliárd, treba Kysuce raz a navždy zbaviť tranzitu/preťaženej dopravy.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 124
Založený: 20. Okt 2008 10:06
Bydlisko: BA, KE

Re: D2 Malacky - Bratislava, Lamačská cesta

Odoslaťod peterle » 17. Okt 2017 21:35

Ľudia zo satelitov od Lamača po Stupavu, splácajú hypotéky za typizovaný domček, nemajú zbytočných 50 € ročne na známku, pochopte situáciu :D
peterle
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 549
Obrázky: 231
Založený: 13. Júl 2011 14:31

Re: D2 Malacky - Bratislava, Lamačská cesta

Odoslaťod Vlados » 17. Okt 2017 21:41

a ročne minú o 100 € viac na PHM ;)
výrok roka: Aj keby to malo stáť desať miliárd, treba Kysuce raz a navždy zbaviť tranzitu/preťaženej dopravy.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 124
Založený: 20. Okt 2008 10:06
Bydlisko: BA, KE

Re: D2 Malacky - Bratislava, Lamačská cesta

Odoslaťod i15 » 17. Okt 2017 21:56

Je všeobecne známe, že v Záhorskej Bystrici a okolí bývajú sociálne znevýhodnení občania, takže plne podporujem zrušenie spoplatnenia D2
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 21:49
Bydlisko: Košice

Re: D2 Malacky - Bratislava, Lamačská cesta

Odoslaťod Vlados » 17. Okt 2017 22:02

zartuješ? :shock:
výrok roka: Aj keby to malo stáť desať miliárd, treba Kysuce raz a navždy zbaviť tranzitu/preťaženej dopravy.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 124
Založený: 20. Okt 2008 10:06
Bydlisko: BA, KE

Re: D2 Malacky - Bratislava, Lamačská cesta

Odoslaťod aquila » 18. Okt 2017 08:21

jemna ironia :)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 464
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Re: D2 Malacky - Bratislava, Lamačská cesta

Odoslaťod richie » 18. Okt 2017 10:14

i15 napísal:Je všeobecne známe, že v Záhorskej Bystrici a okolí bývajú sociálne znevýhodnení občania, takže plne podporujem zrušenie spoplatnenia D2

:shock: :lol: skoda, ze tu nie je nejaky ekvivalent "páčika" (ala like) - ale tu som si nevedel odpustit reakciu - pobavil
/koniec OT
richie
diskutujúci
 
Príspevky: 93
Obrázky: 0
Založený: 17. Jún 2015 08:32

Re: D2 Malacky - Bratislava, Lamačská cesta

Odoslaťod Maxx787 » 18. Okt 2017 12:15

socialne znevyhodneni ludia nejazdia autom lebo nan nemaju. ja osobne som za to aby sa spoplatnila cela D/R siet v 2+2 bez vinimky. bud mas 50€ rocne na D/R alebo nemas a tak nemas co jazdit autom vobec ale mas mat elektricenku, ta je totiz lacnejsia ako udrzba auta s jeho pouzivanim.
Geography is not a career, is post apocalyptic survival skill
Maxx787
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 564
Obrázky: 58
Založený: 03. Okt 2014 18:33
Bydlisko: NO

Re: D2 Malacky - Bratislava, Lamačská cesta

Odoslaťod aquila » 18. Okt 2017 13:23

presn, skor za velku figelovu chybu beriem,ze konecne niekto neprelomil ten kruh ze v intravilane je dialnica zadarmo .. to je blbost .. ani vo viedni to nemaju ..

takto ideme presne opacnym stylom, podporujeme IAD namiesto podpory VHD a MHD ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 464
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Re: D2 Malacky - Bratislava, Lamačská cesta

Odoslaťod pristy27 » 18. Okt 2017 15:21

aquila napísal:presn, skor za velku figelovu chybu beriem,ze konecne niekto neprelomil ten kruh ze v intravilane je dialnica zadarmo .. to je blbost .. ani vo viedni to nemaju ..

takto ideme presne opacnym stylom, podporujeme IAD namiesto podpory VHD a MHD ..


Uz sme to tu riesili X krat na fore. Ty tu uvadzas Vieden ako priklad ale je kopec dalsich miest (vacsinou so zavedenym klasickym mytom) kde intravilany zase spoplatnene nie su (Francuzko, Taliansko, Chorvatsko
To co uvadzal v tom clanku Drahovsky ma logiku, posunut spoplatnenie na hranicu vonkajsieho obchvatu. Taktiez sa vacsinou kazde rano v celom tomto useku aj tak stoji, co mi nepride uplne ako nadradena cestna siet.
Na druhu stranu stoji sa aj na D1 kazde rano a vacsinou je to tam este horsie, takze spravne by bolo asi definovat kde ten intravilan konci a nie ho potom posuvat. Lebo to potom budu ludia chciet posuvat vsade az k ich zjazdu...

Spoplatnenie intravilanu by asi uskodilo hlavne Bratislave a doprave v nej, nakolko 2 zo 4 cestnych mostov su sucasne aj dialnicne a vyuziva ich aj mestska doprava.
V kazdom pripade dialnicnu znamku mam, takze by mi to mohlo byt jedno, ale ako som pisal, myslim si ze minimalne v Bratislave by to prinieslo iba problemy.
pristy27
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 569
Založený: 02. Sep 2010 09:15
Bydlisko: Bratislava

Re: D2 Malacky - Bratislava, Lamačská cesta

Odoslaťod aquila » 18. Okt 2017 15:30

ako sam pises, prud aut to nezmeni. a tych 50 euro je nic, tam je to ciste len o politike.

posuvanie bezplatnych usekov je blbost, lebo takto to zvyhodnuje len IAD a ano tvridm to tu na dialnice.info .

Dalsi roblem je ze sa nezadefinuju BUS pruhy, lebo IAD lobby a ludia by vyskocili zo sedacky. vid aj to, ze uz niekolky rok za sebou boli obcanmi dane prednostne BUS pruhy v participacnom rozpocte, a nepreinvestovalo sa ani euro.

KDI to by default tiez zamieta, pricom je tiez chore, ze nejaki fizli maju rozhodovat nad mestskou politikou MHD vs IAD vs chodci vs cyklo.

vsak ked urobili BUS pruh na stefanikovej, kde uz davno mal byt, tak bolo div nie dalsie povstanie, detto BUS pruh na sancovej, legionarskej, gagarinke, lamacskej a tak dalej ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 464
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Re: D2 Malacky - Bratislava, Lamačská cesta

Odoslaťod pristy27 » 18. Okt 2017 16:00

Nesuhlasim ze 50 Euro je nic ale tak dostanes za to nejake sluzby/vyhody ktore sa daju vyuzivat cely rok.

Tak len pre tvoju info, pri testovani toho bus pruhu na Stefanikovej stali auta v Petrzalke az po stanicu, takze tu sa urcite nezhodneme....
V principe sa tym umelo vytvorila zapcha ktora sa zrusenim tohto prudu velmi rychlo v dalsich dnoch stratila.
Ze ich vytvarat treba suhlasim ale nie na ukor tych pre IAD. Pokial sa cesta rozsiri a vytvori sa novy samostatny prud pre MHD, nemam s tym najmensi problem.
To iste plati pre malovanie cesticiek pre cyklistov premalovanim jedneho prudu aut... To su uplne nezmyselne riesenia, ktore naozaj nicomu neprospeju iba vytvaraniu zapch.
Ano je tu nastolena taka demagogia, ze ludi treba demotivovat pri pouzivani auta aby to bolo pre neho nezmyselne ho pouzivat. Co tak skor pouzit pozitivnu motivaciu? Nie dodatocne mu zdanit a znechutit cestovanie autom, ale skor zlepsit dostupnost, kvalitu a organizaciu verejnej dopravy. Vobec sa na uzemi mesta nevyuziva vlakova doprava aj ked sa o tom sniva uz roky. Vlaky z petrzalky cez Pristavny most nechodia uz roky. Pritom primestke vlaky ako S-Bahn v nemecku ci Rakusku jazdiace az cez centrum mesta vedia poriesit vela problemov a vyhnu sa vsetkym zapcham. Stacilo by postavit par zastavok a nasadit niekolko jednotiek vlakov v ramci integrovaneho systemu. Ale aj tu ako pri vsetkych zaujimavych rieseniach ostava vsetko iba na papieri.
pristy27
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 569
Založený: 02. Sep 2010 09:15
Bydlisko: Bratislava

Re: D2 Malacky - Bratislava, Lamačská cesta

Odoslaťod tr3mp » 18. Okt 2017 16:36

pristy27 napísal:Ty tu uvadzas Vieden ako priklad ale je kopec dalsich miest (vacsinou so zavedenym klasickym mytom) kde intravilany zase spoplatnene nie su (Francuzko, Taliansko, Chorvatsko

To podľa mňa súvisí najmä s tým, že mýtnica predstavuje zdržanie, ktoré je akceptovateľné pri diaľkovej doprave a budovať ich práve na miestach, kde sú najväčšie intenztity by úplne ochromilo použiteľnosť diaľnice. Reálne by to bolo pri elektronickom mýte. Akurát tam by sa možno ukázalo, že najviac využívajú diaľnice práve tí, čo za ne neplatia. :D

pristy27 napísal:V kazdom pripade dialnicnu znamku mam, takze by mi to mohlo byt jedno, ale ako som pisal, myslim si ze minimalne v Bratislave by to prinieslo iba problemy.


Ja mám tento rok známky dve, na dvoch autách. No pritom diaľnice používam len príležitostne, nie na každodenné dochádzanie do práce. Paradoxne kopa tých, čo túto cestu využíva dennodenne, má problém za to zaplatiť. To nie je len hocijaká mestská cesta, ale koridor, ktorý umožňuje rýchlo prejsť cez mesto. Ak by sa ľudia mali motať po bežných cestách, tak by cesta zo Záhorskej napr. do Avionu nebola autom taká výhodná. Takže nespoplatnenie diaľnic v meste je priama podpora IAD na dochádzanie v meste.

pristy27 napísal:Tak len pre tvoju info, pri testovani toho bus pruhu na Stefanikovej stali auta v Petrzalke az po stanicu, takze tu sa urcite nezhodneme....

Zavedenie bus pruhu bolo dvojfázové. V prvej fáze bol bus pruh len na Štefánikovej (tento návrh bol prepočítaný a zdôvodnený). Zápchy na Panónskej ceste v tomto momente nevznikali, MHD sa zrýchlila.
Až v druhom kroku vtedajší hlavný dopravný inžinier bez nejakých prepočtov spravil bus pruh aj na Moste SNP a Staromestskej (kde bol kontraproduktívny). Vtedy vznikli obrovské zápchy. Ťažko povedať, čo ho k tomu viedlo, ale účinok bol dokonalý. Kompromitácia bus pruhov, aj v tvojich očiach. To, že prvá etapa - Štefánikova - fungovala ok, si už málokto spomenie.
tr3mp
diskutujúci
 
Príspevky: 161
Obrázky: 4
Založený: 08. Feb 2005 19:27

Predchádzajúca

Naspäť na D2

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.