OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Práce
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTO (MIESTA):
Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Mlynské nivy 45, Kontakt: Mlynské nivy 45, Mlynské nivy 45, Bratislava, Do rúk: Róbert Kováč, SK-821 09 Bratislava. Tel.: (421-2) 58 31 11 26. E-mail:
robert.kovac@ndsas.sk. Fax: (421-2) 58 31 17 01.
Internetová adresa (adresy):
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa:
www.ndsas.sk.
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenom kontaktnom mieste (miestach).
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na: vyššie uvedenom kontaktnom mieste (miestach).
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na: vyššie uvedené kontaktné miesto (miesta).
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA A HLAVNÝ PREDMET ALEBO PREDMETY ČINNOSTI:
Organizácia riadená verejným právom.
Iný predmet: príprava, výstavba a prevádzka diaľnic a rýchlostných ciest.
Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov: nie.
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa:
Diaľnica D2, Križovatka Stupava - juh.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb:
Práce.
Uskutočňovanie prác.
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania prác: Bratislavský samosprávny kraj, okres Bratislava IV, Malacky, katastrálne územie Záhorská Bystrica, Mást. I.
NUTS kód: SK01 .
II.1.3) Oznámenie zahŕňa:
Verejnú zákazku.
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode:
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov):
Uskutočnenie stavebných prác (dĺžka trasy cca 3 km), ktorých súčasťou sú: zemné práce, vozovky, mostné objekty, preložky potoka, úprava meliorácií, prekládky inžinierskych sietí všetkých druhov.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV):
45233100, 45100000, 45112000, 45221100, 45230000.
II.1.7) Na toto obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA):
Áno.
II.1.8) Rozdelenie na časti:
Nie.
II.1.9) Varianty sa prijímajú:
Nie.
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZÁKAZKY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah:
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH: 940 000 001,00 SKK.
II.2.2) Opcie:
II.3) TRVANIE ZMLUVY ALEBO LEHOTY USKUTOČNENIA:
Trvanie v mesiacoch: 24 (od uzatvorenia zmluvy).
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZMLUVY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky:
Zábezpeka na viazanosť ponuky je stanovená vo výške 10 000 000 SKK (slovom: desaťmiliónov slovenských korún).
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia:
V zmysle súťažných podkladov.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva:
Nešpecifikuje sa.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy:
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra:
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: V zmysle § 26 ods. 1 až 7 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.2.2) Ekonomické a finančné postavenie:
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2.1.1 Predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky na území Slovenskej republiky alebo zahraničnej banky (ďalej „banka“) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky a prísľub banky o poskytnutí úveru najmenej vo výške 200 000 000,00 SKK za účelom zabezpečenia finančných tokov pre vykonanie diela, 2.1.2 predložiť potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo o poistení zodpovednosti za škodu podnikateľa (t. j. prevádzkovou činnosťou) na poistnú sumu najmenej vo výške 50 000 000,00 SKK, 2.1.3 preukázať celkový priemerný ročný obrat za posledné 3 kalendárne roky (roky 2005, 2006, 2007), resp. posledné 3 hospodárske roky, za ktoré je dostupný v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti, a to najmenej vo výške 800 000 000,00 SKK bez DPH a v zmysle súťažných popdkladov.
III.2.3) Technická spôsobilosť:
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.1.1 Predložiť zoznam stavebných prác obdobného charakteru a rozsahu (stavba diaľnice alebo inej pozemnej cestnej komunikácie, ktorej súčasťou boli mostné objekty) uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov. Požaduje sa, aby uchádzač v rámci tohto zoznamu preukázal, že 3.1.1.1 uskutočnil aspoň jednu stavbu s nákladmi najmenej vo výške 450 000 000,00 SKK bez DPH, ktorá bola daná do užívania v rokoch 2003 až 2007 a 3.1.1.2 celkové náklady ostatných uskutočnených stavieb daných do užívania v rokoch 2003 až 2007 sú najmenej vo výške 1 600 000 000,00 SKK bez DPH, 3.1.2 predložiť zoznam stavebných prác (aspoň jednej stavby) s nákladmi najmenej vo výške 400 000 000,00 SKK bez DPH obdobného charakteru a rozsahu ako dielo, ktoré v súčasnosti uchádzač uskutočňuje alebo na uskutočnenie ktorých má uchádzač uzatvorenú platnú zmluvu o dielo (ešte nie je v realizácii), 3.1.3 preukázať skutočnosť, že všetci kľúčoví pracovníci uchádzača majú kvalifikáciu potrebnú na vykonanie stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako dielo, aspoň 10 rokov zodpovedajúcej odbornej praxe a že vykonávali rovnakú alebo obdobnú funkciu najmenej 5 rokov. Za kľúčových pracovníkov sa na účely týchto súťažných podkladov považujú vedúci stavby, zástupca vedúceho stavby, pracovník zodpovedný za kontrolu kvality, geodet, mostný špecialista, inžiniersky geológ – geotechnik; 3.1.4 prezentovať organizáciu uchádzača vrátane počtu všetkých jeho zamestnancov; 3.1.5 predložiť zoznam strojového a technického vybavenia, ktoré ma uchádzač k dispozícií na vykonanie diela; 3.1.6 uviesť údaje týkajúce sa zariadenia staveniska; 3.1.7 predložiť návrh grafického harmonogramu prác (riadkový graf) a pracovného programu (harmonogram výstavby); 3.1.8 špecifikovať časť prác na diele, ktorých vykonanie má uchádzač v úmysle zadať fyzickej osobe, ktorá ich bude pre uchádzača vykonávať na základe iného ako pracovnoprávneho vzťahu, alebo inej právnickej osobe ako uchádzač (ďalej len „subdodávateľ“) a to: 3.1.8.1 uvedením výšky percentuálneho podielu prác, ktoré budú vykonávať subdodávatelia, na celkových nákladoch diela; 3.1.8.2 uvedením obchodného mena alebo názvu a sídla alebo miesta podnikania príslušného subdodávateľa; 3.1.9 predložiť certifikát o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 vydaný nezávislou inštitúciou; 3.1.10 predložiť certifikát o zavedení systému environmentálneho riadenia v zmysle požiadaviek normy ISO 14001 vydaný nezávislou inštitúciou a v zmysle súťažných podkladov.
III.2.4) Vyhradené zákazky:
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY ZÁKAZIEK NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu:
III.3.2) Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby:
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu:
Verejná súťaž.
IV.1.2) Obmedzenie počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky alebo na rokovania alebo na účasť na dialógu:
IV.1.3) Zníženie počtu dodávateľov počas rokovania alebo dialógu:
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk:
Najnižšia cena.
IV.2.2) Použije sa elektronická aukcia:
Nie.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ:
1210/39657/08.
IV.3.2) Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky:
Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2008/S 98-131601 z 25.5.2008.
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov:
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom: 18.11.2008 - 12:00.
Spoplatnenie súťažných podkladov:
Cena: 400,00 SKK.
Podmienky a spôsob platby: V hotovosti pred poskytnutím súťažných podkladov alebo zložením finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa pred poskytnutím súťažných podkladov. Číslo účtu: 6624859013/1111, variabilný symbol: 1200, peňažný ústav: UniCredit Bank Slovakia, a.s. Po úhrade poplatku bude vystavená faktúra - daňový doklad s náležitosťami podľa § 71 zák. č. 222/2004 Z. z. o daniach z pridanej hodnoty. Verejný obstarávateľ poskytne záujemcovi súťažné podklady na základe písomnej žiadosti v čase od 9:30 do 12:00 h.
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť:
17.12.2008 - 10:00.
IV.3.5) Dátum odoslania výziev na predloženie ponúk, na rokovania alebo na účasť na dialógu vybraným záujemcom:
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predložiť ponuky alebo doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti:
Slovensky.
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané:
Do: 15.4.2009.
IV.3.8) Podmienky na otváranie obálok s ponukami:
Dátum: 17.12.2008 - 11:00.
Miesto: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Mlynské nivy 45, Bratislava.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami: áno.
Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1) TOTO OBSTARÁVANIE SA BUDE OPAKOVAŤ:
VI.2) ZÁKAZKA SA TÝKA PROJEKTU/PROGRAMU FINANCOVANÉHO Z FONDOV SPOLOČENSTVA:
Nie.
VI.3) ĎALŠIE INFORMÁCIE:
Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti zaslanej na adresu verejného obstarávateľa uvedenú v bode I.1. Spôsob prevzatia súťažných podkladov: osobne na adrese Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Mlynské nivy 45, Bratislava, 3. posch., kancelária č. 48 v čase od 9:30 do 12:00 h., alebo budú zaslané poštou. Verejný obstarávateľ si v zmysle § 58 ods. 1 písm. j) zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní vyhradzuje právo uzatvoriť zmluvu s uchádzačom pri opakovanom plnení predmetu obstarávania. Ak počas trvania zmluvy úspešný uchádzač stratí schopnosť plniť zmluvný záväzok, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v zmysle § 23 ods. 4 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní uzatvoriť novú zmluvu s jedným z ďalších uchádzačov, ktorí predložili ponuky. Predbežné oznámenie bolo zverejnené vo VVO č. 106 z 3.6.2008, ozn. oznámenia 02448 - POP.
VI.4) REVÍZNE POSTUPY
VI.4.1) Orgán zodpovedný za konanie o námietkach:
VI.4.2) Podávanie žiadostí o nápravu a námietok:
VI.4.3) Úrad, na ktorom možno získať informácie o revíznych postupoch:
VI.5) DÁTUM ODODSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
3.11.2008.