Stránka 6 z 7

OdoslaťOdoslané: 21. Okt 2008 09:22
od expwy
mel napísal:MH, D2 je ale vyvysena oproti zeleznici a panonskej ... cize zmysel to ma podla mna...

Vyvýšená je kvôli mostu nad Kopčianskou ulicou. Za mostom násyp pozvoľne klesá a tesne za MÚK k OC Danubia sa trasa dostáva na úroveň terénu. Od ľudí, ktorí tam bývajú mám informácie, že skôr počujú vlak, ktorého ozvena je počuť až k Draždiaku. Som skôr za to, aby tam mesto alebo UVZSR vykonalo hlukovú štúdiu so zohľadnením všetkých hlukotvorných faktorov (diaľnica, železnica, Panónska).

OdoslaťOdoslané: 21. Okt 2008 10:48
od aquila
ta protihlukova stena moze byt dvojsecna zbran ak sa zle navrhne . a totiz moze sa hluk od zeleznice v ramci ozveny od nej ozyvat ..

OdoslaťOdoslané: 21. Okt 2008 11:03
od Andrej
a je problem urobit protihlukovu stenu az za panonskou cestou, resp. aspon za zeleznicou?
Potom to dopadne ako na D3 pri Hricovskom Podhradi, kde spravili protihlukovu stenu pri dialnici a o par rokov ju budu robit aj par metrov vedla pri zeleznici :roll:

OdoslaťOdoslané: 30. Okt 2008 10:32
od juraj1
K tomuto sa vyjadrím, nakoľko mám osobnú kúsenosť. Býval som 6 rokov v lokalite. Cez deň je samozrejme ruch na všetkých komunikáciách, vrátane Panónskej. V noci bolo najviac počuť kamióny na diaľnici, Panónska je v nočných hodinách málo frekventovaná a ide hlavne o osobnú dopravu. Železnica je ešte menej frekventovaná, ide iba o občasný hluk.

Teraz bývam v Rusovciach a môžem vám povedať, že hoci je tam D2 na úrovni terénu a pomerne ďaleko, mali by ste počuť, aký je tam pri otvorenom okne hluk v pondelok po polnoci, keď sa rozbiehajú kamióny, ktoré boli cez víkend odstavené na hr. priechode Rajka. Pretože medzi ďialnicou a Rusovcami je len pole a nie je tam ani žiadna ochranná zeleň.

Križovatka Stupava, juh na diaľnici D2

OdoslaťOdoslané: 30. Mar 2009 09:24
od zdeno
Chcel by som sa opytat, ci viete nieco blizsie o aprilovom termine zacatia vystavby krizovatky pri Stupave. Pripadne nejake dalsie informacie ako mapy a.p.

OdoslaťOdoslané: 12. Okt 2009 07:55
od racto
Čiastočná uzávierka diaľnice D2

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=12550

Re: Križovatka Stupava, juh na diaľnici D2

OdoslaťOdoslané: 12. Nov 2009 13:54
od Dialniciar
zdeno napísal:Chcel by som sa opytat, ci viete nieco blizsie o aprilovom termine zacatia vystavby krizovatky pri Stupave. Pripadne nejake dalsie informacie ako mapy a.p.
Viem, že to je neaktuálne, ale pre informovanosť dopĺňam, že výstavba už beží a na tomto úseku bude použitý CB kryt.

OdoslaťOdoslané: 13. Nov 2009 21:33
od Tomas PO
ciernobiely? :D

OdoslaťOdoslané: 13. Nov 2009 21:42
od Dialniciar
Tomas PO napísal:ciernobiely? :D


cemento-betónový kryt :idea:

OdoslaťOdoslané: 13. Nov 2009 21:43
od Tomas PO
ja viem, len si robim srandu, ze kym neuvidim, neuverim

OdoslaťOdoslané: 13. Nov 2009 22:04
od Dialniciar
Tomas PO napísal:ja viem, len si robim srandu, ze kym neuvidim, neuverim
to je osobné vyjadrenie v rozhovore v ASB so šéfom firmy Alpine, ktorá tam o.i. tieto práce bude vykonávať :wink:

OdoslaťOdoslané: 13. Nov 2009 22:04
od Dialniciar
Ale ono to sedí s tvojim menom, že neuveríš. :-)

OdoslaťOdoslané: 10. Feb 2010 15:14
od Dialniciar
Diaľnicu D2 lepšie oplotia, aby na ňu nemohla zver :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=13166

Re: D2 - všeobecne

OdoslaťOdoslané: 24. Apr 2010 21:45
od sergej
Plány na rozšírenie diaľnice D2 :arrow:
viewtopic.php?f=35&t=13381

Diaľnica D2 z Bratislavy k českej hranici by mala mať šesť pruhov. Podobne ako úsek z hlavného mesta do Trnavy. Napriek tomu, že cesta momentálne postačuje, Národná diaľničná tvrdí, že rozširovanie je potrebné. Pripravuje štúdiu projektu. Stavať by sa mohlo začať najskôr v roku 2014.

Re: D2 - všeobecne

OdoslaťOdoslané: 25. Apr 2010 08:47
od racto
No zase to troška je poprekrucané. Nebol navrhovaný pruh až po hranice, nech netrepú.

Re: D2 - všeobecne

OdoslaťOdoslané: 25. Apr 2010 15:37
od Dialniciar
Pán Choma by sa mal prebudiť a namiesto plánov a výhľadov aktuálnych nezmyslov začať riešit prvé úseky na R7, kde je premávka vyššia na ceste 1+1 ako na väčšine dĺžky na D2.

Re: D2 - všeobecne

OdoslaťOdoslané: 28. Apr 2010 12:11
od Lionheart
Mne sa zda ze cez rozne projektove dokumentacie sa da vytiahnut viac penazi ako cez vystavbu a preto sa tu planuju taketo nezmysly ked hori kopu inych veci ...

Re: D2 - všeobecne

OdoslaťOdoslané: 31. Máj 2011 21:37
od Tomas PO
preco doslo k zruseniu spoplatnenia?
http://natankuj.sme.sk/c/5916955/dialni ... tnena.html

Re: D2 - všeobecne

OdoslaťOdoslané: 01. Jún 2011 08:04
od tr3mp
Tomas PO napísal:preco doslo k zruseniu spoplatnenia?


Podľa mňa preto, že Jarovce, Rusovce a Čunovo sú mestskými časťami Bratislavy, podobne ako napr. Devínska Nová Ves alebo Vajnory, do ktorých sa dá dostať po diaľnici bez poplatku a sú v tom istom meste. Podľa mňa je správne zjednotenie pravidla, buď takto, alebo komplet celá diaľnica v Bratislave s poplatkom.

Re: D2 - všeobecne

OdoslaťOdoslané: 01. Jún 2011 09:27
od aquila
druha moznost sa dufam, cim skor presadi... cela dialnicna siet nech je spoplatnena

Re: D2 - všeobecne

OdoslaťOdoslané: 01. Jún 2011 11:02
od LubosG
Pokiaľ sú k dispozícii dostupné, alternatívne a vhodné komunikácie pre spojenie s BA (centrum) z jednotlivých mestských častí, tak som za spoplatnenie. To isté aj pre ost. mestá v SR, za pohodlie si hold treba priplatiť :wink: . Neviem ako to je so spoplatnením D a RC v takýchto prípadoch - teda v blízkosti či priamo v mestách, v iných okolitých krajinách. V Nemecku si asi môžu dovoliť mať nespoplatnenú sieť D a RC, inde sú aj tunely extra spoplatnené, takže neviem.

Edit
http://www.mototuristika.sk/index.php?o ... Itemid=112

Tu som našiel poplatky v Európe v r. 2010, tých krajín kde sa neplatí za používanie D a RC je teda viacero, dokonca aj tých "ekonomicky menej vyspelých" (Albánsko, Bielorusko, Estónsko), kde by som to skôr očakával, ako zdroj istého príjmu.

Re: D2 - všeobecne

OdoslaťOdoslané: 01. Jún 2011 22:40
od ELZ
Nedava to celkom logiku, lebo koniec BA je v smere Vajnory a DNV az za odbockami z dialnic k tymto mestskym castiam. Tu to tak nie je, lebo koniec BA v smere na Jarovce je hned po spojeni D1 a D2. Mozno to ma suvis s tym, ze Jarovce podali staznost, ze NDS vyprsalo a povolenie predcasneho uzivania dialnice a kedze NDS ma z toho prospech (myto), Jarovce chcu dosiahnut zastavenie premavky na tomto useku D2 (inymi slovami, NDS na kompletnu kolaudaciu musi este vybudovat PHS)

http://www.bratislavskenoviny.sk/najnov ... _id=231900

Re: D2 - všeobecne

OdoslaťOdoslané: 30. Jan 2012 18:34
od Ogi11
Slovensko vybuduje zelený most na diaľnici D2 (video)

http://www.youtube.com/watch?v=stIlyGip ... UeNweeG79V

Re: D2 - všeobecne

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2012 10:43
od mirkobb
Zdá sa že s kolektormi nemienia blbnúť len na D1-ke medzi BA a TT, ale aj tu na D2. :shock: :roll: Na posudzovanie EIA je skapacitnenie diaľnice D2, Bratislava - št. hranica SR/ČR prostredníctvom kolektorov.

Re: D2 - všeobecne

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2012 11:00
od aquila
podla hesla, pre zaujmy developerov urobime cokolvek .. Pritom D2 na tom je docela dobre. Co by pomohlo je prestavka MUK lamac a pripadne rozsirenie I/2 smerom na malacky, co bude ale problem, kedze pri vystavbe novych centier v lamaci nenechali rezervu..