D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Žilina (križovatka s D1) – Kysucké Nové Mesto – Čadca – Skalité, štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 25. Sep 2017 07:47

Jano1 napísal:D3, úsek Čadca, Bukov - Svrčinovec
"Pre lepšie začlenenie stavby do svahovitého terénu sú v km 37,574 až 38,880 navrhnuté výškovo oddelené pásy diaľnice s maximálnym prevýšením do 4 m."


beriem, pomylil som sa. kazdopadne uz aspon dava zmysel preco to davaju na plny profil, kedze su tam tym padom efektivne 3 terasy spolu s luxusnou prelozkou miestnej cesty.

Jano1 napísal:Vsak je to mesto, tak je samozrejme, ze tam zostane lokalna doprava! Ty si neschopny si uvedomit, ze problemom Cadce nie je lokalna doprava, ale tranzit. Doprava z Hornych Kysuc smerom na BA a ZA z velkej casti jazdi cez Velke Rovne a Bytcu.


tak o menej treba MUK bukov, ked horne kysuce chodia cez velke rovne/bytcu, kedze tym padom je to ozaj padnute na hlavu mat dialnicu krizovatku do centra mesta.
kazdopadne intenzity hovoria nieco ine (cez velke rovne je intenzita 1226 a tesne pred makovom na odbocku na bytcu je uchvatnych 2079.

ale zase na druhej strane su to intenzity hodne 500 milonovej prelozky cesty prvej triedy aka D3 svrcinovec - skalite :)
takze mas pravdu je to silny tranzitny tah na bratislavu a sa len cudujem, preco tam neni naplanovana este dialnica!

Jano1 napísal:Ked sa odvedie tranzit na dialnicu Cadca nema problem cez semafory previest 2 nasobok intenzity oproti tomu co tam zostane, pretoze tam bude len par stoviek NA. Skoro nikto by nesiel cez Podzavoz ked moze ist 7,5 km namiesto skoro 12 km cez Podzavoz.


takze sme zase pri tom, ze ked by tam nebola MUK bukov a bola by aj suvisla jednicka 1+1, tak cadca nema problem :)

Jano1 napísal:Ist z centra 200 m cez zastavane uzemie z centra CA a potom privadzacom alebo ist vyse 7 km prevazne zastavanym uzemim je to iste?


kolko % aut ide z tych 200 metrov ? no v podstate zlomok. kedze vacsie intenzity su na 487 ako tie pri centre.

Jano1 napísal:Ked tam bude 20% NA a 50% OA oproti sucasnemu stavu? Fakt nemas ponatia o tom co je doprava a zvlast nakladna.


uvids, ze ked sa dostava tento kartelovy predrazeny usek, tak sa to v cadci so zapchami nezmeni temer vobec, akurat odbudnu NA z tranzitu, ale to je tak vsetko.

Jano1 napísal:Zase sa len pytam, co je lepsie 6 km alebo 800 m z centra na D3 ( 850 m z II/487 na D3)?


ja zase po Xty krat kontrujem, kolko je tych jazdy z toho centra ?
ked uz nie si schopny akceptovat realitu z inych miest, tak si pozri aspon intenzity v cadci.
lebo v tom "centre" ide cez este staru I/11 8896 na 487 z hornych kysuc je tam 14954 ..
v podstate cez podzavoz a mini prelozku 487 by mohlo jazdit v podstate cele sidlisko, ktore by to malo blizsie k podzavozu ako k MUK bukov :)
ale nieeee, narvivme celu dopravu do centra!

Jano1 napísal:Pouzil som mapky VUC, teda intenzity medzi mestami, a nie lokalne mestske intenzity. Lebo ako pise Aquila, v mestach, kazdy moze ist pesi, pripadne MHD ci na bicykli.


ano mozu, ale ani jedno z tych miest nema ani len jednickovy obchvat a presne takto to vyzeralo v trnave nez urobili 1+1 obchvat mesta, ktory je aj napriek jednej polourovnovnovej krizovatke temer vzdy zeleny, ale samotne mesto je stale cervene.

a je jedno ci senica, hlohovec, sala, galanta, ani jedno mesto nema ani len planovany tak obchvat _jednicky_ aby si zviedli krizovatku do centra.
preto sa to aj vola obchvat .
burali centra len komunisti a kryptokomunisti
a aj sudiac podla volieb na kysuciach vladnu bud komunisti, alebo kryptokomunisti, tak sa neda nic ine ocakavat, ako hlupe neekologicke, obcanom pritazujuce riesenia

a to je to co sa ti tu snazime vysvetlit, s tou debilnou MUK bukov si taha cadca dalsich aspon 5-7 tisic vozidiel _vratane_ NA do absolutneho centra vedla virtualnej pesej zony (zase raz neschopnost samospravy), co je absolutne chore a nikto normalny by to nedopustil.

plus je to docela smiesne, na jednej strane sa tu vystatujes, ze ked zmizne tranzit z cadce zvladne aj 2nosbne intenzity (co je samo o sebe logicky nezmysel)
ale na druhej chces silou mocou rvat uplne nezmyselne IAD cez centrum mesta na hrane s pesou zonou.
to dokazu fakt len na slovensku :)

Jano1 napísal:Ale MUK Podzavoz mala byt omnoho blizsie v centru, alebo ani by nemusela byt, lebo bude mat aj tak relativne slabe vyuzitie a nizke intenzity len okolo 2 tisic v./24h. Aj Aquila by bol spokojny, ze su tam len 2 plne a jedna polovicna krizovatka.


MUK podzavoz mala byt posunuta a urobena podla uzemneho planu, teda ako plna
zaroven tam malo byt premiestnene SSUD, ktore je nezmyselne planovane pod horelicou, potom by bola ako tak ospravedlnitelna,

zaverom len zopakujem, MUK bukov je jeden z najkrajsich prikladov neschopnosti samospravy, kratkozrakosti zadavatelov projektu a krasny obraz celej sfusovanej D3.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Jonathan » 25. Sep 2017 08:27

aquila napísal:dam ti priklad mesto schwechat podobne velke okresne mesto a cuduj sa svete aj napriek tomu, ze tam je OMV t.j. rafinerka vacsia ako slovnaft a letisko schwechat, tak nema MUK priamo do mesta, ale jedna je k rafinerke a druha k letisku.

ak niekto chce ist z/do centra musi ist dost dlhu streku aj teraz k dialnici a to sa po postaveni S1 dost zlepsilo.

dalsia z tvojho pohladu nepochopitelna vec asi bude, ze aj ked mali 2+2 prietah mestom, tak ho nielenze premalovali na 1+1, ale urobili taku vec, ze zrusili zelenu vlnu a uprednostnili tangecianlne smery v prospech mesta. a dokonca svojho casu tam bola zona 30 v centre!

a dovod bol prozaicky, maximalne vypudit IAD z mesta.

Tvoja argumenty stoja na vode. Ja okolo Schwechatu vidim 4 MUK s miestnimi cestami a ziadna nie je na letisko. Hustota je 1MUK na 1km. Krizovatka Schwechat OSt je pripojena na cestu 10, ktora ide priamo do centra. Dalej, Schwechat je zacleneny cez S-bahn do siete hromadnej dopravy Viedne. Podla mna absolutne neporovnatelne. A ano, ked mam obchat okolo mesta a kvalitnu MHD, mozem ist proti doprave v meste. Nic z toho v Cadci a okoli ani inde na Slovensku zatial nemame.

Zaujimavejsie porovnanie je napr. Bruck an der Mur. Mesto v uzkom udoli. Tam je hned krizovatka dvoch RC, pricom jedna z nich konci priamo v meste (tato nepritahuje do mesta dopravu?). Dalsie MUK na kadzu stranu pri prvej vhodnej prilozitosti.Cize mesto ma 3 MUK. A ta S35ka, presne ukazuje, ze sluzi na spojenie s Grazom, Preco Cadca, taketo prirodzene spojenie nemoze mat?
https://www.google.sk/maps/@47.4101484,15.2729908,14z
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 624
Obrázky: 31
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 25. Sep 2017 09:12

nestoji, tie exity co si vymenoval su na S1, navyse aj schwechat ost je maximalne exentricka a sa tam napajaju dokocna dva B streassen (jednicky), cize mas tam krizovatku dialnice, a dvoj jedniciek, porovnatelne so svrcinovcom ked si pustim fantaziu na uzde

porovnanie s bruckom si sam napisal, preco nesedi na cadcu.

z pohladu rakuska nielenze bol, ale stale je dopravy a priemyselny uzol, a ta krizovatka ide primarne k zelezniarnam. nic take v cadci nie je lebo aj pozemky okolo pratexu de facto nemaju priame napojenie.

co sa tyka dalsej moznej prilezitosti, asi mylis MUK kapfenberg a niklasdorf. MUK kapfenberg obsluhuje v principe jedny z najvacsich edelstahl zelezniarni na svete ( böhler je celosvetovna jednotka v tomto segmente), takze tam nedat MUK je asi na urovni, ze nedas MUK v VSZtke .. pikoska, ze sa tam vyrabali casti turbin pre atomovku dukovany :)

plus je tam krizovatka dvoch dialnic .. je take nieco v cadci ?

navyse S35, bola ciastne robena uz v 50tych rokoch .. a preto je to take klukate a je tam od 80 cez 100 az po 130, ktore sa meni cidlami podla pocasia ... svojim sposobom mozu byt rakusani radi, ze postavili cast dialnic uz tak davno, lebo teraz by mali s trasovanim velkej vacsiny problem, resp by to riesili uplne inak

a co je asi najvacsia sranda, ze aj oficialne stranky mesta reklamuju priemyselny park podzavoz s plnohodnotou MUK podzavoz :)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Mawerick81 » 25. Sep 2017 11:04

Cokolvek tu hocikto napise,, aquila je apriory proti akejkolvek pomoci Cadci.. vidim to na inych vlaknach ako sa rozplyva nad napr R2,, cize podla mna je uplne zbytocne mrhanie casom a myslenim na argumentovanie proti moderatorom.. idealne by bolo asi Cadcu zrovnat zo zemou,, aj tak podla aquilu, devila, vladosa atd nemaju kysuce nijaky prinos pre SR...
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Vlados » 25. Sep 2017 11:24

je veľmi nevhodné ak povedzme 5 miest má porovnateľné problémy a rieši sa len jedno s tým že dostáva pozlátené zvodilá.
inde, napr. MÚK Fričovce bola zrušená a predhádzajúca MÚK je o 18 km skôr, argumentovalo sa že o 3 km je ďalšia MÚK. Niekde môžu aj 14+ km po jednotke a inde by bolo 7 km veľa.
alebo iný príklad. prečo napr. Ružomberok nemá MÚK/privádzač do centra? radi by obchvaty ale nemajú zájem o MÚK priamo do centra.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Jonathan » 25. Sep 2017 12:34

Vlados napísal:prečo napr. Ružomberok nemá MÚK/privádzač do centra? radi by obchvaty ale nemajú zájem o MÚK priamo do centra.

V úpovodnom plane bol obchvat Likavky. Podla Aquilu si taketo veci ma riesit samosprava.
gallery/image_page.php?album_id=125&image_id=33584
aquila napísal:tie exity co si vymenoval su na S1

Toto nejako obmedzuje vyuzivanie cesty a pristup na dialnicnu siet? Doteraz som mal za to, ze S1 plnohodnotny obchvat Viedne.
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 624
Obrázky: 31
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod mireceq » 25. Sep 2017 12:49

Ludia, vsak sa trochu spamatajte. ("aquila je apriory proti akejkolvek pomoci Cadci").

Aquila ani nikto tu nespochybnuje D3 alebo obchvat Cadce ako taky. Jedine co napisal ze podla jeho nazoru su zle naprojektovane krizovatky v okoli Cadce, ktore podla jeho nazoru pritiahnu nakladnu dopravu do centra. Mozem s tym suhlasit alebo nemusim, kludne sem piste argumenty. Ja osbne si myslim ze teoreticky ma Aquila pravdu, ale prakticky aj keby tam Cadca Bukov nebola tak auta z hornych Kysuc pojdu cez "centrum", lebo Cadca nema "obchvat" z tej strany, ktory by ich priviedol smerom na Podzavoz alebo na Oscadnicu... A neviem ze by sa daco take chystalo ale necham sa poucit od miestnych.

Ale preco sa tu argumentuje intenzitami NA v Cadci to nechapem - ved nikto nespochybnuje ze Cadca z okresnych miest asi najviac kamionov v meste. To sa coskoro vyriesi. O 4 roky sa uvidi, ako na tom bude premavka v Cadci a kolko nakladnych a osobnych aut bude schadzat na Cadci Bukov dole - tak sa stavte a dohodnite sa ze kto prehra plati pivo :)
mireceq
diskutujúci
 
Príspevky: 188
Obrázky: 8
Založený: 30. Okt 2012 16:49

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 25. Sep 2017 13:22

Jonathan napísal:V úpovodnom plane bol obchvat Likavky. Podla Aquilu si taketo veci ma riesit samosprava.
http://www.dialnice.info/gallery/image_ ... e_id=33584


ano v tomto suhlas, lebo akonahle sa postavi ci I len vychodne napojenie RK Na D1, alebo nebodaj R3 po DK, tak tato cesta nema co byt financovana statom

Jonathan napísal:Toto nejako obmedzuje vyuzivanie cesty a pristup na dialnicnu siet? Doteraz som mal za to, ze S1 plnohodnotny obchvat Viedne.


nie je to obmedzujuce, len uz sme zase v uplne inej porovnavacej dimenzii.
ja som vztahoval k podobnej (aj ked pritiahnutej) situacii, ked S1 este nestala a bola okolo schwechatu len A4, kde mesto nemalo ziaden exit do centra mesta a napak bol am zjazd k rafinerke a na druhej strane az zjazd na letisko. ale ziadna MUK priamo do centra.

plus hej, je to pri viedni s uplne inymi intenzitami a podobne .. aj tym NA, kedze je tam jaksi rafinerka a medzinarodne letisko :)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod devil » 25. Sep 2017 14:08

Ty si neschopny si uvedomit, ze problemom Cadce nie je lokalna doprava, ale tranzit.


toto ja nechapem, ked je problem tranzit tak naco je dalsia MUK. ked sa zatvara tunel zatvara sa kvoli semaforom za tunelom, cize urcite odbocuje vela aut. tak potom nie tranzit je problem.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod IceFox » 25. Sep 2017 15:28

devil napísal:
toto ja nechapem, ked je problem tranzit tak naco je dalsia MUK. ked sa zatvara tunel zatvara sa kvoli semaforom za tunelom, cize urcite odbocuje vela aut. tak potom nie tranzit je problem.

Trepeš dve na tri:
1.) Jasné ,že tam "odbočuje" veľa áut keď je tam koniec "diaľnice"
2.) Tranzit nebude používať MUK Bukov ale bude pokračovať po "diaľnici" na CZ a PL.
mireceq napísal: Cadca Bukov nebola tak auta z hornych Kysuc pojdu cez "centrum"

a stretnú sa na MUK Krásno n. Kysucou spolu s dopravou z okolia Krásna. Brilantné riešenie. :roll:
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 25. Sep 2017 15:38

asi lepsi clanok na tuto debatu asi ani nemohol vyjst...
odporucam zastancom MUK do centra mesta precitat aspon 2x a mozno pochopia co je tym myslene, ze auta treba z mesta vypudit.
je tu predsa len mala nadej ze pochopite, preco je MUK bukov skodliva pre cadcu :)

viewtopic.php?f=35&t=22833
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod fh » 25. Sep 2017 19:12

aquila napísal:je tu predsa len mala nadej ze pochopite, preco je MUK bukov skodliva pre cadcu :)

viewtopic.php?f=35&t=22833

Aj keby si mal 1000 x pravdu, takú povýšeneckú aroganciu všeználka treba hľadať za denného svetla baterkou :roll:
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Jano1 » 25. Sep 2017 19:35

aquila napísal:takze mas pravdu je to silny tranzitny tah na bratislavu a sa len cudujem, preco tam neni naplanovana este dialnica!


Kde som napisal, ze je to silny tranzitny tah na Bratislavu?

aquila napísal:kolko % aut ide z tych 200 metrov ? no v podstate zlomok. kedze vacsie intenzity su na 487 ako tie pri centre.


Na privadzac Bukov idu vozidla od centra, od Svrcinovca, po I/11B (kde nie je intenzita uvedena) a z II/487. Z kazdeho smeru trosku, v sucasnosti vsak hlavne od Svrcinovca, predovsetkym NA. Z Hornych Kysuc vchadza do Cadce 1048 NA/24h, od Svrcinovca vchadza do Cadce 4193 NA/24h.

aquila napísal:uvids, ze ked sa dostava tento kartelovy predrazeny usek, tak sa to v cadci so zapchami nezmeni temer vobec, akurat odbudnu NA z tranzitu, ale to je tak vsetko.


Prave ten tranzit NA je najvacsi problem CA. Samozrejme, ze odbudne aj tranzitna osobna doprava.

aquila napísal:ja zase po Xty krat kontrujem, kolko je tych jazdy z toho centra ?
ked uz nie si schopny akceptovat realitu z inych miest, tak si pozri aspon intenzity v cadci.
lebo v tom "centre" ide cez este staru I/11 8896 na 487 z hornych kysuc je tam 14954 ..
v podstate cez podzavoz a mini prelozku 487 by mohlo jazdit v podstate cele sidlisko, ktore by to malo blizsie k podzavozu ako k MUK bukov :)
ale nieeee, narvivme celu dopravu do centra!


Nie su dostupne udaje z I/11B, ktora spolu so starou I/11 tvori jeden smer a moze to byt spolu viac ako z II/487. Z Hornych Kysuc vchadza do CA 10723 v./24h, dalsie pribudaju az v CA na tych 14954 v./24h pri svetelnej krizovatke. Voz. z II/487 sa delia na tie co idu do CA, smerom na Svrcinovec a smerom na ZA, pomer je neznamy, ale zrejme vacsina ostava v CA ako v obchodnom, priemyselnom a administrativnom centre Kysuc.
Ked si pozeral uzemny plan, tak vies, ze mesto che prepojit II/487 s I/11 cez ulicu Slovenskych dobrovolnikov, chyba tam len 250 m cesty a prave tadial ma ist doprava z II/487 smerom na privadzac Bukov.

aquila napísal:plus je to docela smiesne, na jednej strane sa tu vystatujes, ze ked zmizne tranzit z cadce zvladne aj 2nosbne intenzity (co je samo o sebe logicky nezmysel)

A preco by mal byt logicky nezmysel to co som napisal?
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Jano1 » 25. Sep 2017 19:54

Vlados napísal:je veľmi nevhodné ak povedzme 5 miest má porovnateľné problémy a rieši sa len jedno s tým že dostáva pozlátené zvodilá.


Napisal som, ze ocakavam dokumentaciu o dopravnych problemoch podobnu tej ako som uviedol z Kysuc, ale stale nic, len prazdne reci.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod okorec » 25. Sep 2017 21:02

Jano1 napísal:Ma vari ine podobne velke mesto na Slovensku take dopravne problem ako CA?


az take strasne ako v CA to asi nie je, ale velmi podobne to je v Martine na juznej vypadovke (smer ZH a BB), kde su dennodenne 15-30 minutove kolony kvoli problematickej krizovatke v Kostanoch. konstante vela tranzitu a beznej premavky, a ked sa k tomu poobede prida doprava z priemyselnych zon na severovychode mesta a zo ziliny, tak je denne kolona cca 2-3 km. z toho vacsina by vyuzivala R3 obchvat MT, keby stal. a to este su zatvorene Kremnicke bane a opravuje sa betonka. ked to bude hotove, tak to bude este horsie.

samozrejme RK je dalsi podobny pripad, kde to byva neunosne. tam sa to uz nastastie riesi (aj ked s meskanim). mozno este Hlohovec...
Múdry to pochopí sám a hlúpemu to aj tak nevysvetlíš.
Obrázok používateľa
okorec
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 10
Založený: 13. Jan 2011 19:45
Bydlisko: Martin

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Maxx787 » 25. Sep 2017 21:03

CA 16 500 - 18 800na hlavnej, 24 400 obyv.
http://www.ssc.sk/files/documents/dopra ... a_2015.pdf
Holič 13 200 potom 8000 - 10 000 v zavislosti od smeru 11 200 obyv.
http://www.ssc.sk/files/documents/dopra ... c_2015.pdf
Senica 16 900 na hlavnej potom 8000 na ceste II tr. 20 400 obyv.
http://www.ssc.sk/files/documents/dopra ... a_2015.pdf
Zvolen 20 000 az 29 900 na hlavnej cesta III tr. 7 000 až 13 000 cez mesto. 42 600 obyv.
http://www.ssc.sk/files/documents/dopra ... n_2015.pdf
v CA D3+maly obchvat vraj aj prelozku starej cesty.
Holic neviem ci budu mat co i len obchvat v parametroch I tr.
Senica patrilo by sa obchvat
Zvolen bude mat R2 obchvat + cestu Itr. relativne krajom.
tu mas tie problemy co tak chces, tieto mesta sa daju poriesit vsetky za rovnaky balik ako je D3 CA bukov a druha rura horelice, mozno som este prestrelil poriadne.
D3 treba ale nie si robit aj hento aj tamto aj toto, proste D3 a dost ziadna prelozka stara cesta ostane tam kde je. ziadne mesto nebude mat tak velkoryse riesenie ako CA.
a to nehovorim o MT. tam sa R3 uzivi v plnom tiez.
Geography is not a career, is post apocalyptic survival skill
Maxx787
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 727
Obrázky: 77
Založený: 03. Okt 2014 17:33
Bydlisko: NO

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod devil » 26. Sep 2017 10:06

Trepeš dve na tri:
1.) Jasné ,že tam "odbočuje" veľa áut keď je tam koniec "diaľnice"
2.) Tranzit nebude používať MUK Bukov ale bude pokračovať po "diaľnici" na CZ a PL.


este raz, keby niet lokalky tak ani semafor netreba lebo na CZ a PL ide cesta priamo. cize lokalky je tak vela ze semaforova krizovatka nestiha a "treba" MUK. tak potom zase a opakovane sa pytam, preco je problem tranzit ?

Nie su dostupne udaje z I/11B, ktora spolu so starou I/11 tvori jeden smer a moze to byt spolu viac ako z II/487. Z Hornych Kysuc vchadza do CA 10723 v./24h, dalsie pribudaju az v CA na tych 14954 v./24h pri svetelnej krizovatke. Voz. z II/487 sa delia na tie co idu do CA, smerom na Svrcinovec a smerom na ZA, pomer je neznamy, ale zrejme vacsina ostava v CA ako v obchodnom, priemyselnom a administrativnom centre Kysuc.


znovu sa pytam odkial beries ze problemom je tranzit ? sam pises ze len v samotnej CA pribudne 4.000 aut a aj z tych 10k co prichadza cast ostava v meste.

D3 sa stavia na v prvom rade pre potreby CA a okolitych dedincanov, tranzitu je daleko menej, aj z tych 8.000 aut na hranici s ceskom cast konci v CA cize realny a skutocny tranzit prechadzajuci CA je este menej. preto treba tolko MUK.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod milan_KM » 26. Sep 2017 15:56

Inak bude vrámci stavby úseku búrať/rozširovať terajší úzky most ponad ŽSR v mieste napojenia privádzača od Podzávozu? Podľa dostupnej ortofoto to vyzerá, že by sa mal.

13683
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod pecik » 26. Sep 2017 16:05

Ano, ked bude postavena estakada, tento most bude zburany.
pecik
diskutujúci
 
Príspevky: 223
Obrázky: 38
Založený: 30. Mar 2014 14:21

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Peter_CA » 26. Sep 2017 19:12

Zmena stavby pred dokončením. A nie je toho málo.

http://www.mestocadca.sk/uradne-oznamy/ ... novec.html
LKV reduce travel time by Slovakia
Der Güterverkehr verkürzt die Reisezeit der Slowakei
Peter_CA
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 814
Obrázky: 47
Založený: 12. Jún 2017 12:40

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod pecik » 27. Sep 2017 10:20

Konkretne ide o toto:
Zmena stavebných objektov oproti pôvodnej projektovej dokumentácii pre stavebné povolenie spočíva najmä v nasledovnom: SO 201-00 Most na diaľnici v km 37,438 D3 dochádza k zmene počtu polí nosnej konštrukcie mosta z piatich na sedem polí. SO 202-00 Most na vetve „BB" v križovatke Bukov v km 0,267 dochádza k zmene priečneho rezu nosnej konštrukcie z komorového na trámový, k úprave rozpätí a počtu polí mosta z pôvodných deväť na trinásť polí. SO 205-00 Estakáda Podzávoz v km 39,600 D3 dochádza k zmene počtu dilatačných celkov ľavého aj pravého mosta; k zmene počtu polí na pravom moste; k zmene hrúbok a úprave tvaru komorovej a dvojtrámovej nosnej konštrukcie. SO 221-00 dochádza k zosilneniu jestvujúcej dočasnej nosnej konštrukcie voľným predpätím, k výmene mostovky. SO 401-02 dochádza k zmene rozsahu oplotenia a konštrukcie vstupnej brány vzhľadom k novému prístupu k meniarni ŽSR, ktorý rieši stavebný objekt SO 125-Miestna komunikácia v km 39,200-40,300 D3 v Podzávoze. SO 401-03 dochádza k zmene umiestnenia dorozumievacieho zariadenia na novú vstupnú bránu k novému prístupu k meniarni ŽSR. SO 401-06 dochádza k zväčšeniu rozsahu ochrany vedení ŽSR v priestore cestného nadjazdu na ceste I/11. SO 611-06 a SO 611-07 dochádza k zmene časti trasy pri uložení káblovodu. SO 611-08 dochádza k doriešeniu nového napájacieho vedenia pre motorický pohon brány. SO 611-13, 621-01, 621-02, 621-03621-04, 621-05 a SO 621-07 dochádza k zmene umiestnenia, rozmiestnenia a typu svietidiel. SO 621-06 dochádza k zriadeniu dočasnej káblovej preložky VO vedenia tak, aby neprekážalo pri realizácii zárezu pre objekt dial'nice.
SO 621-08 dochádza k zmene vedenia VO zo vzdušného na káblové vedenie. SO 622-01 dochádza k realizácii ochrany proti zavlečeniu bludných prúdov na mostné teleso a k zmene prípojky NN pre verejné osvetlenie. SO 651 00 dochádza k zmene trasy podzemných káblov. SO 654-00, 655-00 a 656-00 dochádza k zmene realizácie káblov v tom, že preložky káblov sa budú realizovať bez prerušenia. SO 657-00 a SO 658-00 dochádza k predÍženiu preložiek diaľkového kábla a oblastného optického kábla. SO 659-00 dochádza k zmene dÍžky a miernej úprave trasy prípojného oblastného kábla. SO 661-00, SO 662-00 a 663-00 dochádza k predÍženiu preložiek mts kábla smer Čadca -Milošová, Čadca -Čadečka a Svrčinovec. SO 665-00 dochádza k ochrane kábla v celej jeho dÍžke a nie k jeho presunu.
pecik
diskutujúci
 
Príspevky: 223
Obrázky: 38
Založený: 30. Mar 2014 14:21

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Jano1 » 27. Sep 2017 20:09

Maxx787 napísal:CA 16 500 - 18 800na hlavnej, 24 400 obyv.
http://www.ssc.sk/files/documents/dopra ... a_2015.pdf
Holič 13 200 potom 8000 - 10 000 v zavislosti od smeru 11 200 obyv.
http://www.ssc.sk/files/documents/dopra ... c_2015.pdf
Senica 16 900 na hlavnej potom 8000 na ceste II tr. 20 400 obyv.
http://www.ssc.sk/files/documents/dopra ... a_2015.pdf
Zvolen 20 000 az 29 900 na hlavnej cesta III tr. 7 000 až 13 000 cez mesto. 42 600 obyv.
http://www.ssc.sk/files/documents/dopra ... n_2015.pdf
v CA D3+maly obchvat vraj aj prelozku starej cesty.
Holic neviem ci budu mat co i len obchvat v parametroch I tr.
Senica patrilo by sa obchvat
Zvolen bude mat R2 obchvat + cestu Itr. relativne krajom.
tu mas tie problemy co tak chces, tieto mesta sa daju poriesit vsetky za rovnaky balik ako je D3 CA bukov a druha rura horelice, mozno som este prestrelil poriadne.
D3 treba ale nie si robit aj hento aj tamto aj toto, proste D3 a dost ziadna prelozka stara cesta ostane tam kde je. ziadne mesto nebude mat tak velkoryse riesenie ako CA.
a to nehovorim o MT. tam sa R3 uzivi v plnom tiez.


Vidim, ze Ti treba zopakovat co uvadzam a teda nieco podobe ocakavam z tych miest co uvadzas:


devil napísal:znovu sa pytam odkial beries ze problemom je tranzit ?

Hlavny problem su NA. 4830 NA/24h cez tunel Horelica smeruje z/do mesta, cast z tych 1280 NA/24h, ktore idu po starej I/11 z/do CA idu tadial nedobrovolne, lebo je zapchata trasa cez tunel. Teda z juhu do CA vchadza (+ z CA vychadza) okolo 6 tisic NA/24h (do blizkosti centra sa dostane asi o 300 NA/24h menej, zrejme koncia/zacinaju v juznej casti CA) a to je dost na to, aby sa to tam spolu z lokalnou dopravou aj tranzitom OA zapchavalo kazdy pracovny den. Z tych cca 5700 NA sa okolo 80 % presunie na novu D3 Bukov - Svrcinovec.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Vlados » 27. Sep 2017 21:49

to staviame plný profil pre 4500-5000 tisíc NA? to aj na Prístavnom moste je ich viac :D
admin, zamkni toto vlákno a kto bude mať niečo ku prebiehajúcej stavbe napíse SS a odomkneš mu ho na chviľu.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod BoroZA » 27. Sep 2017 22:06

To by bola diskriminácia, veď takmer vo všetkých témach tohto fóra absentuje vecná diskusia - prečo by sme mali zamykať práve túto? ;) Lebo Blavák povedal? :D
BoroZA
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 349
Obrázky: 0
Založený: 29. Máj 2016 12:52
Bydlisko: ZA

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod IceFox » 28. Sep 2017 13:41

Pravda. To by sme museli pozamykať polovicu fóra.
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.