D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Žilina (križovatka s D1) – Kysucké Nové Mesto – Čadca – Skalité, štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod milan_KM » 10. Nov 2017 19:22

Z FB príspevku novozvoleného poslanca ŽSK za KNM Matej Fabšíka o iniciatíve D3.

Dobrý deň, dovoľte aby som vám poďakoval za prejavenú dôveru a poinformoval vás o výsledkoch stretnutia ohľadom urýchlenia výstavby diaľnice D3.
Vo voľbách do VÚC ste mi prejavili obrovskú dôveru, za ktorú som veľmi vďačný. ĎAKUJEM.
Verím, že spolu s kolegami (Dušan Mičian, Ivan Poláček) budeme pracovať pre náš okres a kraj ako jeden tím. Pred sebou máme veľké výzvy, ale aj menšie projekty, ktoré boli súčasťou našich programov.
Dôležitým hnacím motorom nasledujúcich rokov ste aj vy. Len vďaka vám viem o viacerých veciach, ktoré vás trápia. Som vám k dispozícii a neváhajte sa na mňa kedykoľvek obrátiť.
V pondelok sme sa stretli so zástupcami ministerstva dopravy a národnej diaľničnej spoločnosti na pôde VÚC tak, ako bolo sľúbené pred voľbami. Musíme konštatovať, že kysučania zrejme naozaj naštartovali ťažkopádny štátny aparát.
Ešte pred pol rokom ležal na stole dátum dokončenia úseku Brodno - Kysucké Nové Mesto - 11/2026.
V pondelok sme dostali dva harmonogramy a to:
1. Harmonogram pre diaľničný privádzač, ktorý sa začne stavať vďaka pokročilejšej príprave v predstihu:
12/2017 - verejné obstarávanie dokumentácie pre stavebné povolenie
4/2018 - prebratie dokumentácie pre stavebné povolenie zo strany NDS
11/2018 - začiatok verejného obstarávania na zhotoviteľa stavby
7/2019 - začiatok výstavby ( 2-3 roky podľa poveternostnách podmienok)
2. Harmonogram pre diaľničný úsek Brodno - Kysucké Nové Mesto:
4/2018 - záverečné stanovisko hodnotenia vplyvov na životné prostredie
11/2018 - vyhotovenie dokumentácie pre územné rozhodnutie
8/2019 - začiatok verejného obstarávania na zhotoviteľa stavby
11/2019 - ukončenie majetkoprávneho vysporiadania
2/2020 - vydanie stavebného povolenia
4/2020 - začiatok výstavby ( 3 roky)
Je to výrazný posun a úspech.
Nezaspávame však na vavrínoch a dodržiavanie harmonogramov budeme poctivo sledovať. Aj kometentní vedia , že v prípade nedodržiavania sme pripravení opäť zasiahnúť, ráznejšie.
Preto veríme, že to nebude potrebné a po diaľnici sa prevezieme v sľúbených termínoch.
Do doby, kým diaľnica bude stáť , je potrebné spraviť aj iné, menšie zásahy do lokálnej dopravy, na ktorých začíname pracovať.
Tým je určite oprava radolskej križovatky(koľaje, intervaly, vytvorenie dlhšieho odbočovaciho pruhu do KM) , vybudovanie dočasnej výjazdovej cesty od Schaeffleru smer Rudina, vybudovanie novej príjazdovej cesty "poza kováčňu" ku Schaeffleru(ktorá sa bude napájať neskôr na privádzač), aby sa eliminovala doprava na obývanej Dubskej ceste. Príprava a stavba cyklotrasy (včera sme na MsZ dali zelenú vytvoreniu združenia obcí, cez ktoré sa bude koordinovať príprava projektu, ale vďaka ktorému bude šanca využiť aj peniaze z fondov EÚ na jeho financovanie)
Ideme na to :)

Tomu, že to pôjde presne podľa harmonogramu neverím, nasľubovného bolo už veľmi veľa, ale poteší ak aspoň ten hlúpy privádzač pôjde do výstavby skôr.
milan_KM
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 664
Obrázky: 265
Založený: 06. Mar 2012 00:31

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod aquila » 11. Nov 2017 09:58

ak sa postavi privadzac KNM, usek do brodna uz nie je treba stavat vobec. staci zrusit lave odbocenia v krizovatke rudina a bodova zavada je odstranena.

a ked sa bude usek tendrovat co i len privadzac do 2020 tak pochybujem, vid v akom sklze je daleko dolezitejsi privadzac k LL a ten bude prefinancovany z EU.

ten privadzac mozno odovzdaju realne 2026.

navyse tu vidim velke zlyhanie statu. mal jednotznacne povedat, OK bude privadzac, ale kompletne prekreslime D3 a vyuzije sa terajsia cesta a nebudu ziadne estakadove nezmysly kvoli par domcekov v nejakej doline
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 462
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod sm2011 » 13. Nov 2017 20:36

:D Ty by si si mal zmenit nick na R2quila alebo este lepsie na protiD3quila . Este ani raz si normalne nevysvetlil preco by mal byt viac preferovana R2 od ZV na vychod ako D3...Opakujem nemam vobec nic proti R2 treba stavat aj tam ale s D3 sa vyznam neda porovnavat predsa . Zilina je prirodzeny dopravny uzol , sever juh vychod zapad + nehovoriac ze 40km severne od Zilina je PL kde len do 200km cize cez 8milionov ludi + cele Ostravsko 1 milion ludi , dalej smer na Nemecko.... Ale samozrejme to sa ani neda porovnat s vyznamom R2 smer Lucenec - R.Sobota - Figa - Turna nad Bodvou....Obrovska hustota obyvatelstva , vyznamny medzinarodny az kontinentalny smer + zije tam aj DRX :mrgreen:
Pravdepodobne mas znacne vypadky z oblasti zemepisu a realnej dopravnej situacie alebo tak ako drx trpi blavastanom tak ty zilinastanom , inac si to neviem vysvetlit .
sm2011
návštevník
 
Príspevky: 26
Založený: 17. Nov 2015 13:37

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod nevo83 » 13. Nov 2017 21:26

sm2011, este raz nikto nema nic proti ZA, len uz zbytku SVK vadi ze vsetky stavby sa maju realizovat resp sa realizuju len u Vas a na zbytok uz nic neostava. Ku cti sluzi aspon to ze Vasi rodaci vo funkciach kt rozhodovali o stavbch na Vas nezabudli.. /vysledok vidno teraz/
proste aj Vy musite pochopit ze treba realizovat stavby aj na vychode a juhu ci sa Vam to paci alebo nie...
nevo83
diskutujúci
 
Príspevky: 82
Založený: 22. Mar 2017 19:00

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod milan_KM » 13. Nov 2017 22:19

Lenže takéto uvažovanie je namieste iba ak mám rovnaké vstupné podmienky. Ak je však niekde kolabujúca doprava tak ju treba riešiť a až potom stavať úseky od nikiaľ nikam, len preto aby sa zrýchlila trasa o pár minút. /Mýtna-Lovinobaňa/

A je smutné, že v ŽSK sa tieto problémy nakopili okolo ZA, Kysúc a RK a to len preto, lebo sa jedná o ťažké a drahé úseky, ktoré sa veselo ignorovali, práve pre politicky príťažlivé počty postavených km na rovine.
A ešte viac je smutné, že to čo je výstavbe poslúžilo ako eldorádo jednofarebnej mafiánskej vláde.
milan_KM
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 664
Obrázky: 265
Založený: 06. Mar 2012 00:31

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod aquila » 13. Nov 2017 22:23

ale to je hlupost, toto je vsetko mozen len ine kolaps dopravy. to ze niekto caka 10 minut z nejakej dediny, alebo nebodaj 30 minut, je vsetko mozne len nie kolaps.

krasne to ilustruje priklad ak niekedy v radoli krizovatku riadia policajti. staci ked je "dlhy" signal priamym smerom a bodova zavada sa vyparila.

vsetky kvaziproblemi na kysuciach by vyriesili uplne luxusne aj standardne obvhaty v parametroch jednicky. uplne by stacili obchvat ala trnava 1+1 a nic viac by nebolo treba.

o tom ze je D3 megalomansky navrhnuta je skoda vobec hovorit.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 462
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod milan_KM » 13. Nov 2017 23:07

Keď namiesto 10 minút ideš 30+ ako ráno, tak i večer na ceste bez nehody je určite väčší problém ako keď medzi Košicami a BA získaš 5min. Rovnako regionálne rozdiely nie sú argument keďže tie sa dajú riešiť reko jedničky.
Vidím ako ti ide o systémové riešenie, nejak zabúdaš na bezvýznamné okresné mesto, z ktorého sa nedá dostať a práve preto, tam bola priesečná-kruháč-svetelná-policajt križovatka presne v tomto poradí. Takáto postupnosť už o niečom vypovedá, minimálne o tom, že problém egoisticky zľahčuješ, lebo miestny sú ti ukradnutí. Ale čo od "pc projektanta" čo všetko videl, všade bol a všetko je zlé čakať, však.

Štandartné obchvaty v parametroch jedničky sú D3, bohužial volá sa to diaľnica, tú na pár úsekoch doplniť o preložky IIky na ktorú sa na nevyužitých úsekoch prekagorizuje Ika a pohoda. I keď zase viem, že zachovanie regionálnej dopravy (autobusy) nemá pre teba význam, ty ako socka necestuješ predsa.

A všetci hovoria o megalománii ale doteraz som za tie roky používania tohoto slova nepočul ani jedno vysvetlenie čo je to tá megalománia na D3, aké technické riešenie je do daných podmienok lepšie a prečo. Potom má diskusia zmysel, lebo tvrdiť, že niečo je zlé vie každý, ale uviesť príklad lepšieho riešenia, na podloženie svojho tvrdenia, to už nevieš.
milan_KM
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 664
Obrázky: 265
Založený: 06. Mar 2012 00:31

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod aquila » 13. Nov 2017 23:19

nie tu to standardne ochvaty! sa preboha uvedom, su to najdrahsie useky dialnic, ake boli na slovensku kedy vybudovane.

brodno - strazov, suverenna jednicka za 60+ mio euro, svrcinovec - skalite, pol miliardy vyhodenych pre 2 tisic vozidiel!

z toho okresneho mesta by sa dalo kludne vyjst, ekby nechceli aj dialnicu, aj cestu prvej triedy aj povodnu cestu aj dvojku ..

z KNM by stacilo urobit obchvat obce vranie a cele KNM moze jazdit po lokalnych cestach,co aj ukazuju intenzity na mostoch ktore su maximalne 3 tisic / 24 hodin.

a praveze ten kruhac najlepsie ukazal aka je krizovatka s radolou nevyrovnana, ze na na dvoch ramenach su mizerne intenzity. a ak by sa zakazalo lave odbocenie je po probleme. stacilo by patricne poriesit staru cestu a tym to hasne. za zlomok nakladov.

taka trnava nedavno si poslancami schvalila kvoli zlepseniu financovania ze nebude pozadovat juzny obcvhat 2+2, a aj zrusia veci typu ekodukt. co z toho urobilo KNM ? nic. jedine co pozaduju, aj dialnicu, aj privadzac, a kraj aj hluposti typu upravy koryta, protipovodnove upravy kysuce, aj ked na kysucy neboli povodne snad 100 rokov.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 462
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod Mawerick81 » 14. Nov 2017 02:17

tebe pisat argumenty je zbytocne, ,ale aj tak.. AJ keby si Vranie riesil ako obchvat,, tak v Rudinke mas zakrutu, ktoru autobus nezvladne,, cize burat,, v Rudine je prejazd cez zeeznicu,, ked tam pustis celu lokalku z KNM smerom na ZA,, tak to bude jedna suvisla kolona od KNM po RUdinu,, a v opacnom smere od ZA.. nehovoriac, ze tvoje riesenie predpoklada zburanie XY domov.. Idealne riesenie.. nasrat par ludi,, a nasrat ostatnych, ktori budu denne dychat splodiny s aut cakajucich na otvorenie zavor.. A akou intenzitou na mostoch to tu operujes? Na akych mostoch?
Mawerick81
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 254
Založený: 02. Júl 2015 15:19

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod milan_KM » 14. Nov 2017 13:13

Ako zvyčajne príspevok plný egoizmu a nenávisti.

Áno parametrami sú to štandartné obchvaty, to že sú zbytočné a predražené choď plakať k dverám Počiatkovi a Ficovi.

Prezraď mi koľko krát v živote si tu bol? Lebo ty si krásny príklad počítačového hrdinu, ktorý ani len nepozná pomery a klame až sa to práši. Aká cesta I. tiredy, aká dvojka aká pôvodná cesta? Preboha sa už zobuď tebe len pena kolo úst ide, absolútne si nepochopil, resp. nechceš chápať moje príspevky a ešte si z nich zlepíš nejakú kravinu.

Prekvapivo sa dosť často stojí práve na spomínanom priecestí. A ako spomínal kolega, tak nestačí obchvat Vrania, ale aj Rudinky. A to je stále smer na ZA, na CA nie je žiadne alternatívne regionálne prepojenie.

Čo tu trepeš o zanedbateľných dvoch ramenách. Intenzita na moste do KNM je cez 12000/24h to nemajú ani niektoré úseky D, tobôž nie tie na juhu....

Keďže nevieš čítať a dookola furt trepeš sprostosti tak to ešte raz zopakujem hádam to už pochopíš.

Mesto vždy a dlhé roky požadovalo privádzač, nie diaľnicu. Na úkor jeho predĺženia požiadali NDS o vypustenie MUK KNM sever.
Absolútne žiadna kladná odpoveď. Ignorácia, privádzač je pevná súčasť diaľnice.
NDS prišla zo "zlacnením" formou estakády namiesto tunela, čo značne zvýši negatívny dopad na ľudí v meste i Radoli. Mesto nemalo námietky. Kľudne sa mohol požadovať tunel, alebo západný obchvat. Nič. Vždy sa vyšlo v ústrety.

Takže klameš až sa ti z huby práši, KNM žiadne horibilné požiadavky nemá. Situácia v meste a okolí prestala byť únosná, treba to riešiť. A nečuduj sa, že sa dožaduje jediné ponúknuté a zo strany štátu reálne riešenie a to celá diaľnica. Náš výmysel to nie je.
milan_KM
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 664
Obrázky: 265
Založený: 06. Mar 2012 00:31

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod aquila » 14. Nov 2017 16:13

ale preboha akoze prestala byt unosna ? je tam uplne standardna situcia, ziadna tragedia. to ze niekto stoji 15+ minut nie je neunosna, ale normlna situacia. tak co zbytocne dramatizujes ?

z vadicovskej doliny su 2 tisicove intenzity, v pripade postavenia privadzaca a uzavretia mosta na lave odbocenie z KNM je problem vyrieseny. co som aj napisal. co je na tom nepochopitelne ?
dalej tak typicky nezmyselen porovnavas vnutromestske intenzity s intenzitami na tahu. 12 tisicove intenzity vnutry mesta ma v podstate temer kazde okresne mesto. pre teba sok, dokonca aj take namestovo ma skoro 12 tisicove intenzity. sok co ?

detto aj zrusenie nezmyselnej estakady.

dal som ti priklad trnavy, presova, ktory proaktivne bud zmenili uzemny plan, alebo urobili technicku studio na optimalizaciu useku. co urboilo KNM ? no nic neurobilo.

cela D3 je jeden velky megalomansky omyl. malo sa projektovat a stavat ako R1. to je cele. len slotovcko-meciarovska klika nafukla tento koridor a este nezmyselnejim rozdelovanim a pretlacovanim usekov vid Choma sa len vyplieskavaju miliardy bez efektu.

opakujem na kysuce tecu stovky milionov. je vas problem, ze su tam zle useky, teraz je nacasa investovat peniaze aj do inych kutov slovenska.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 462
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod milan_KM » 14. Nov 2017 16:30

To mega uplne normálny stav keď sa každé ráno zo severu stojí v 10km kolóne a poobede v 5km od juhu. Uplne štandartné, zvlášť v regióne, ktorý je silne závislý od prepravy osôb za prácou. Už sa konečne zobuď toto nie je mesto kde sa dá spraviť bus pruh a zvýšiť takt mhd... Ale celý región s jednou prejazdnou cestou.

Nepochopitelne na tom je, že jednoducho nedokážeš pochopiť, že mesto v maximálnej miere vyšlo v ústrety NDS a presne tie zmeny ako Trnava či Prešov mesto spravilo - vid zmena UPN z tunela na estakádu. Tak čo klameš stále.
Už som xkrát písal, že keby prišli s povrchom, hned prešiel by povrch o tom niet pochýb ale nikto s týmto neprišiel a hádam nechceš mi tvrdiť, že Trnava si naprojektovala rozšírenie D1 na vlastné plecia. Keď to NEMÁ V KOMPETENCII

Ty si megalomansky omyl, lebo som od teba snáď ešte nepočul povedať, že dobré riešenie, alebo hľadať pravé dôvody zlých projektov.

Keď chcem od teba konkrétne technické zlepšenia tej megalomanskej trasy tak zbabelo čusíš, lebo vlastne nevieš čo presne megalomanské je a aké je efektívnejšie riešenie.

Ako vážne len slepo kritizovať to vie každý, ale bez toho aby sme sa dopátrali k pravým príčinám zvoleného riešenia a postihli konkrétne osoby tak len dokola budeš vyplakávať ako je všetko zlé a megalomanské. Lebo je to jednoduché. Správaš sa ako malé dieťa ktorému vzali lízanku.
milan_KM
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 664
Obrázky: 265
Založený: 06. Mar 2012 00:31

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod aquila » 14. Nov 2017 16:38

milan, ty zjavne nechapes, ze aj trnava, aj trencin, aj presov prisli na tie zmeny iniciativne! a necakali kym sa rozhybe NDSka/SSCka ..

na kysuciach dokazu len protestovat, ale proaktivne nic. uz sa pytam po Xty krat, prisila z mesta proaktivna iniciativa na zmenu D3 ? nie neprisla. len cakaju jak trudi s cim pride NDSka a chcu samozrejme cim viac, lebo nebodaj by sa na ZSK nieco zmenilo s megalomanskych planov.

a poslednou vetou si ma rozosmial, som aj konkretne tebe uz X krat napisal viacero uplne zasadnych zjednoduseni celej D3, ale zjavne tak ako nevies porozumiet pisanemu textu, ani si nepamatas.

dokonca uz opkaujem, nie som prvy a urcite ani posledny.

je obrovska skoda, ze dzurinda nielenze skutocne nezastavil vystavbu dialnic, ale za zahodil velmi dobru studio mott macdonald, kde vsetky tieto zlepsenia boli popisane. naopak sa zacalo riesit podla palckovho VUC, okolo SNSkarso zilinskych megalomanov od slotu a vahostavu a podobne.

ad absurdum fetisizaciu dialnic doviedol dzurinda vyclenenim NDS z SSC. jedno z najhorsich rozhodnuti, ktore je katastrofalne pre slovensko. neporovnatelne s takym polskom, ceskom, madarskom. samozrejme na kysuciach je to este aj super predrazene.

vid pomnik dalsieho zilinskeho pohrobka Chomu. ze zbytocne useky este sa musia stavat aj predrazene. domena kysuc.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 462
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod Yoggy52 » 14. Nov 2017 16:42

Ta studia od mott macdonaldu je niekde k nahliadnutiu?
Yoggy52
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 392
Obrázky: 3
Založený: 26. Feb 2013 00:02
Bydlisko: Svidník

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod milan_KM » 14. Nov 2017 17:17

Ale vysvetli mi ako si má vedenie mesta, ktoré je absolútne nekompetentné vrámci konkrétneho technického riešenia, vycucať z prsta, že zrazu je schválené riešenie zlé a nákladovo nerealizovateľné zvlášť keď ešte pár rokov dozadu mal úsek stáť aj s tunelom o polovicu menej? V komepetencii mesta je vyjadriť sa k predloženému riešeniu a buď ho schváliť alebo zamietnuť. A tunel bol pre obyvateľov susedných obcí a KNM jednoznačne najlepší. To, že sa ustúpilo NDS na zmenu na ozrutnú estakádu je práve to gesto dobrej vôle, ktoré ty neodmietaš vidieť kedže sme na Kysuciach, z ktorých máš úzkosť.

Ďalej problém kolón sa vlečie od zavedenia kruháča (ten tam dali lebo sa nedalo dostať z mesta a Vadičova) takže koľko? 7 rokov? A presne túto dobu sa mesto domáha privádzača. A povedz mi ty by si nechal vyhadzovať peniaze za štúdie, ktoré sú drahé, a NDS ich nemá ani najmenší dôvod brať v úvahu. Dupľom ak NDS roky ignoruje požiadavku na privádzač? Ty si mi len hospodár, pchať peniaze na niečo čo nedosiahne úžitku, nie pre mesto ale pre mafianov vo vláde a neschpákom v NDS.

Čo sa týka tých technických riešení, tak omieľaš stále len estakádu a preložky. Takže zvyšok je v poriadku, takže nie je to len samá megalománia ako prezentuješ.

A tú študiu by som rád videl aj ja.
milan_KM
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 664
Obrázky: 265
Založený: 06. Mar 2012 00:31

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod aquila » 14. Nov 2017 17:25

tak isto ako si to vycucala trnava a presov.

stale nechces pochopit, ze kompetencia mesta je uzemny plan, za ktory si mesto plati. bez uzemneho planu VUC, a mesta sa nepohne ani NDSka.

estakada je len placebo efekt, ze kvoli par ludom z vadicoskej doliny, ktorym staci priamy most a inak by mali luxusne napojenie cez privadzac sa musi robit tunel alebo estakada.

vidim, ze nemas paru o tom ako vznikol ten nezmysel s menom okruzna krizovatka radola, ktoru si experti presadili a pritom ako bolo spomenute kapacita cesty je cca 4 tisic uat/hodina a OK ju rapidne znizi na 900 resp 1200 aut / hodina .

KNM neskusilo nic, a dokaze sa len stazovat.

privadzac je riesenie, ale KNM sa ho dozaduje az teraz, a zaroven chce aj dialnice a vsetci prkaju ake je to narocne,kolabujuce a co ja viem co, pritom su tam uplne pohodove aj intenzity a o skutocnych zapchach nie je ani rec.

preboha ty fakt citaj, cela D3 je jeden nestkutocny megalomansky podnik. mala byt robena ako R1 na pohroni. nic viac nebolo treba na kysuciach.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 462
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod milan_KM » 14. Nov 2017 18:14

Daj mi odkaz na konkrétne naprojektovaný úsek cesty I. triedy, ktorý si dala spraviť Trnava. Či len poslať požiadavku na odstránenie z projektu nezmyselný bikoridor a postaviť to 1+1 s rezervou? Teda presne ako KNM žiadalo roky o vybudovanie privádzača a nie diaľnice?

Ťažko niečo hovoriť... 3príspevky omielam o ustretovosti a pravomociach KNM vrámci UP a ty mi tu zas vyprávaš o uzemnom pláne...

Nie neviem ako vznikol celý problém, lebo ho mám od seba 500m zatiaľ čo pán vševediaci hlavný inžinier sedí kdesi vo Viedni a odtiaľ rozsieva svoje romantické predstavy o miestach kde v živote nebol a musí tam byť taká situácia akú si predstavuje a iná tam nemôže byť, lebo šak je to desi v lesoch. (Už ani tie tu niesu)

Toto je ako hrach o stenu hádzať, absolútne žiadna normálna konverzácia, len dookola tie isté 300x vyvrátené kraviny, ale aj tak sa bude tváriť ako majster svetla.

Presne túto istú konverzáciu sme viedli asi stranu dozadu a presne som vtedy napísal, že sa to rozbehne zas a znova s tými istými argumentami a je šuma fuk čo sa tu napíše ako to v skutočnosti je lebo on má vžitú predstavu a len ta jedna je správna. Škoda.

A keď sme pritom, áno mala sa využiť v čo najväčšej miere pôvodná cesta. Zvyšok preklasifikovať na IIku a postaviť v chýbajúcich úsekoch lacné preložky. Ako v ČR, ktorú rád dávaš príkladom. Ale to NIE JE AKTUALNE, vidím, že ty sa normálne vyžívaš v tom čo by malo byť ale veselo ignoruješ momentálnu realitu.
milan_KM
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 664
Obrázky: 265
Založený: 06. Mar 2012 00:31

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod Mawerick81 » 14. Nov 2017 19:22

k Namestovu nemozes porovnavat mesto ktore ma kvazi obchvat s mestom ktore ho nema,, skus prist raz okolo 14:00 do KNM ked sa pusta smena z Shaeffleru a skus ist cez mesto,, len pretu srandu
Mawerick81
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 254
Založený: 02. Júl 2015 15:19

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod BoroZA » 14. Nov 2017 21:02

Bavím sa zase a znovu na tom, že tu aquila porovnáva Trenčín a Trnavu (dve veľké krajské mestá umiestnené v širokej kotline, resp. na rovine; sídla VUCiek s výraznými kompetenciami vo vzťahu k cestám II. a III. triedy slúžiacimi ako obchádzkové trasy pre regionálnu osobnú dopravu, mestá, ktoré roky obchádza D1 z diaľky, čím odvádza celý hlavný tranzit mimo miest, mestá s priemyselnými zónami na ich okraji s priamym napojením zón na D/RC bez zásahu do ich centier) s Kysuckým Novým Mestom (čiže malé a hlavne úzke okresné mesto, ktoré je z oboch strán limitované pohorím, pričom stredom mesta prechádza medzinárodný železničný koridor, medzinárodný cestný koridor, rieka + hypotetický plavebný koridor, ktorý brzdí rozvoj mesta; mesto, ktorého mestské časti sú odrezané od centrálnej mestskej zástavby cestou I. triedy a riekou - viď Budatínska Lehota, resp. Oškerda; mesto, ktoré trpí dlhoročným nárastom TIR v dôsledku rozvoja priemyselnej zóny rovnako odrezanej od hlavného ťahu). ;)
Ale to by nebol aquila - jediné technicky akceptovateľné riešenie pre neho by bolo nestavať D3, pretože je trasovaná cez náročný terén. Oveľa radšej by zbúral v každej dedine množstvo domov brániach rozšíreniu I/11, ktorá by pekne demonštratívne rozsekla kysucké obce a mestá na ich východnú a západnú časť. Veď to je treba podľa aquilu urobiť, pretože len tak sa dá poraziť enkláva mečiarovej a ficovej podpory, ktorú títo politici dlhoročne dostávali a dostávajú z regiónu. A samozrejme, podľa aquilu treba prioritne riešiť mestá, kde sa dlhoročnej podpore teší pseudopravica. Len tak ďalej, tomuto hovorím čisto apolitické a odborné vnímanie potrebnosti infraštruktúry, aquila. :D
BoroZA
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 326
Obrázky: 0
Založený: 29. Máj 2016 13:52
Bydlisko: ZA

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod Vlados » 14. Nov 2017 21:21

Zaujimavé, I/11 delí obce a mestá na ich východnú a západnú časť ale D3 by to nerobila, či to len zabudol napísať?
Koridor preložiť na východ Slovenska a vydýchnete si ;)
výrok roka: Aj keby to malo stáť desať miliárd, treba Kysuce raz a navždy zbaviť tranzitu/preťaženej dopravy.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 123
Založený: 20. Okt 2008 10:06
Bydlisko: BA, KE

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod BoroZA » 14. Nov 2017 21:23

D3 by to nerobila, nakoľko je vo väčšine trasy cez intravilány plánovaná ako mimoúrovňová, alebo ako zárezová v úbočí svahu. ;)
S tým preložením by som absolútne súhlasil, ale neviem si predstaviť, čo by ti na toto riešenie povedali Prešovčania a ostatní rusínski bratia v smere na Poľsko. :D
BoroZA
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 326
Obrázky: 0
Založený: 29. Máj 2016 13:52
Bydlisko: ZA

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod Vlados » 14. Nov 2017 21:29

Ak susedné krajiny postavia/dokončia čo majú zamýšlané/rozostavené tak my budeme musieť tranzit/trasu riešiť tiež. Do 2020 by sme mali mať minimálne jasno v trasovaní. Nič sa nedá postaviť zo dňa na deň.
výrok roka: Aj keby to malo stáť desať miliárd, treba Kysuce raz a navždy zbaviť tranzitu/preťaženej dopravy.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 123
Založený: 20. Okt 2008 10:06
Bydlisko: BA, KE

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod aquila » 15. Nov 2017 10:18

milan_KM napísal:Daj mi odkaz na konkrétne naprojektovaný úsek cesty I. triedy, ktorý si dala spraviť Trnava. Či len poslať požiadavku na odstránenie z projektu nezmyselný bikoridor a postaviť to 1+1 s rezervou? Teda presne ako KNM žiadalo roky o vybudovanie privádzača a nie diaľnice?


uz po Xty krat som ti tu dal na rozne veci priame dokazy a stale sa nepoucis, aj pri tych kysuciach, pri radoli, pri rudinke :) ach jaj, to je fakt tazko.

ale tu je k tomu biokoridoru, kde nechali poslanci zmenit uzemny plan. detto ked sa zadavali podmienky do studie uskutocnitelnosti. a to prosim pekne hovorime o superjednoduchom obchvate na totalnej rovine.

bod 2.1

http://www.trnava.sk/userfiles/file/Z%C ... 02017%20(2).pdf

dalsia vec, mesto trnava na vlastne naklady odkupilo pozemky a vybudovalo kruhac aby zlacnilo stavbu pre SSC a aj cast pozemkov pod obchvat. pricom teraz pod obchvatom su bud pozemky v majetku slovenskej republiky, mesta trnava, NDSky, alebo nezistenych vlastnikov.

co urobilo KNM mimo chorej poziadavky na okruznu krizovatku pri radoli ?

pri obchvate trencinu aj ked to nebolo jeho kompetenciou, tak si na vlastne naklady nechal vypracovat kompletnu projektovu dokumentaciu a ju odovzdal SSC, vykupoval pozemky.

presov si nechal tiez na vlastne triko urobit TS aby sa 4 prudovka zmenila len na 1+1

co z toho urobilo KNM ? alebo zilina ? alebo cadca ?

naopak nam do uzemnych planov pribudaju dalsie megalomanske riesenia ako povodny koridor D3 cez vadicovsku dolinu ako aj dalsia zilinska megalomania prepojenie I/64 poza brodno. urcite bude zachvilku pozadovat cadca, ze chce v podzavoze aj tak plnohodnotnu MUK, vsak je tam prieeemyselny park a treba napojit horne kysuce.

milan_KM napísal:Ťažko niečo hovoriť... 3príspevky omielam o ustretovosti a pravomociach KNM vrámci UP a ty mi tu zas vyprávaš o uzemnom pláne...


ty tu stale nechces pochopit ake su komptencie samospravy a doslova popieras to preco sa to vola samosprava a nie STATNA sprava
milan_KM napísal:Áno parametrami sú to štandartné obchvaty, to že sú zbytočné a predražené choď plakať k dverám Počiatkovi a Ficovi.


ktorych si drtivo volili kysucania, vid aj teraz kde blanar v takej cadci dostal skoro 50% :) a potom sa este stazuju ?
alebo pri volbach, KNM 40% pre SMER .. tak co sa stazujes, mozete si za to sami, ze volite ludi co vas okradaju od dediny az po statnu uroven. a este bliakate. hrozne.

milan_KM napísal:Toto je ako hrach o stenu hádzať, absolútne žiadna normálna konverzácia, len dookola tie isté 300x vyvrátené kraviny, ale aj tak sa bude tváriť ako majster svetla.


hej pekne si to napisal, moc to nema zmysel, kedze ty nechapes nielen o com je samosprava a nechces si uznat ani to ze tych neschopnych predstavitelov samospravy si tam navolili kysucania/zilincania sami. a co viac volia ich aj na krajskej, a aj statnej urovni a vladnu nam tu uz dekadu. takze za to ze su iste bodove zavady si mozu kysucania sami.

milan_KM napísal:A keď sme pritom, áno mala sa využiť v čo najväčšej miere pôvodná cesta. Zvyšok preklasifikovať na IIku a postaviť v chýbajúcich úsekoch lacné preložky. Ako v ČR, ktorú rád dávaš príkladom. Ale to NIE JE AKTUALNE, vidím, že ty sa normálne vyžívaš v tom čo by malo byť ale veselo ignoruješ momentálnu realitu.


stale to mozne je. vzdy lepsie neskoro ako nikdy, ale to sa v ziline a na kysuciach nenosi.

ale neboj zilinsko/kysucka klika je silna a uz v podstate vykupene temer vsetky pozemky az krasno, takze je len otazku casu kedy sa vyplieskaju dalsie stovky milionov na tie "ukrivdene" kysuce .. co tam po zvysku slovenska.

milan_KM napísal:I keď zase viem, že zachovanie regionálnej dopravy (autobusy) nemá pre teba význam, ty ako socka necestuješ predsa.


mily moj, keby si cital s porozumenim, uz som tu X krat hovoril, v podstate temer ziaden region nema uz zrekonstruovanu koridorovu zeleznicu aj s novymi stanicami doslova v kazdej prdeli a poli (vid rudinka za pol miliona, a aj tot oscadnica zablokovala koridorizaciu, kedze tu stanicu vyuziva tak 2-4 ludi za 2 tyzdne :)
) a napriek tomu ludia tie vlaky nevyuzivaju, lebo saaaaak co suu oni sooocky, saak maju auto. vlakom/busom je pod uroven. detto zlyhanie kraja vo feedovani vlakov, ale to tu zase ten ludmi voleni kraj nema zaujem. radsej ksefti so slotovymi pohrobkami.

takze co robil kraj pre P&R/TIOP ? zmeny busov k staniciam ? co robil kraj zlepsenie VHD, ktora je v jeho kompetencii ? NIC
opakujem, ked samosprava chce ma silne paky, ked nechce, tak len placka.

na kysuciach je vidiet, ze volite, HZDS/SNS/SMER a potom sa cudujete ze sa kradne a nic sa dekady neriesi. nastavte si zrkadlo!
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 462
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod fh » 15. Nov 2017 11:12

aquila a čo ty tu nadávaš ľuďom, napríklad keď volia strany aké sa tebe nepáčia? Čo je teba do doho? Máme demokraciu a každý si volí ako chce a ten druhý mu nemá vôbec čo do toho kecať, odsudzovať ho a zosmiešňovať. Keď chceš robiť stranícku propagandu vyjdi s farbou von. Ja tieto strany nevolím ale nikdy by som si nedovolil z pozície nejakého majiteľa toho správneho názoru kritizovať zosmiešňovať iných. Takýto namyslený, arogantný a povýšený postoj si odpusti aj keď u teba ako majiteľa fóra ktorý sa chová ako buran je to zbytočné chcieť. Týmto tu končím, ty si tu nakydal už toľko na ľudí, pourážal, že toto je už dávno za čiarou. Chlapci kysuckí, zbytočne tu strácate čas, slúžite tu aquilovi za handry o ktoré si utrie špinavé topánky čo mu aj vyhovuje, každý váš príspevok rád zhodí.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 06. Máj 2005 12:19

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod 1mmortal2 » 15. Nov 2017 11:31

No prave ze aquila ma az neuveritelne vela trpezlivosti so vsetkymi na tomto fore. Ja by som uz banoval davno :lol:
1mmortal2
diskutujúci
 
Príspevky: 235
Obrázky: 36
Založený: 28. Dec 2007 19:34
Bydlisko: Trencin

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.