Marti: viem, že je to dosť komplikované a asi aj v dnešnej dobe nerealizovateľné. Preto som to aj tak napísal, že si to možno predstavujem príliš jednoducho. Pokiaľ viem, tak na tom úseku je aj nejaký zosuv pôdy, takže tú cestu by nikto nedokázal zaplatiť. Skôr to bolo také prianie. Najradšej by som bol, keby boli diaľnice už všade, ale keď to nejde, tak nech sa plánuje s rozumom. Tak, ako píše ivansk. Myslím, že problém v úseku D3 nie je v intenzite tranzitu, ale v tom, že sa tam nerieši lokálna doprava. Keby bola ako-tak spravená cesta cez Vranie spôsobom, ako som nakreslil, tak nie je problém s obyvateľmi Vrania, Rudinky, Rudiny, Rudinskej, časti KNM, prípadne Nesluše. Pretože ak by bola bez problémov prejazdná, využili by túto cestu namiesto I/11. Ďalej ako píše milan_KM, je už hotová cesta medzi Dunajovom a Ochodnicou. Keby sa to nejako prepojilo až po KNM, zas odbudne z hlavnej cesty nejaké percento áut. Aj keby to boli zrovna len do 3,5t. Rovnako tu už boli nejaké návrhy na MUK do Vadičovskej doliny. Keby sa to aspoň takto čiastkovo postupne už dávnejšie riešilo, nemuseli by byť na tomto úseky problémy, aké sú v súčasnosti. Že sa stane havária alebo ako dnes - údržba na I/11 pri Brodne a skolabuje celá doprava, Vranie bolo zapchaté nakomplet, riešili to až policajti. Človek obehne za pár hodín pol republiky a potom čaká hodinu niekde za ZA, aby sa dostal domov.
ivansk: to riešenie rozšírenia cesty priamo cez Vranie je blbosť. To bol len taký trik asi z VÚC, aby ukázali naoko snahu niečo riešiť, pričom každý dopredu vedel, že "tudy cesta nevede". Aj mne by sa páčilo, keby boli všade cesty široké a prejazdné, ale nie všade to ide. V tomto konkrétnom prípade to spravili tak, že podľa mňa len jednoducho na papieri rozšírili cestu a možno sa tam neboli ani pozrieť. Niekde to vyšlo okolo domov na pár cm, človek by vyšiel z domu a auto by mu prešlo palce na nohách