Moderátor: Moderátori
Asi preto, ze D3 potrebne je! Preco? To si mozes precitat v tych "vyplakavacich spamoch". Ale ak pises to tohto fora, tak asi vies o vsetkych tich problemoch s dopravou na Kysuciach. Ak nie, tak si rovnaky spamer ako horeuvedeni majstri prazdnych fraz...
devil napísal:Asi preto, ze D3 potrebne je! Preco? To si mozes precitat v tych "vyplakavacich spamoch". Ale ak pises to tohto fora, tak asi vies o vsetkych tich problemoch s dopravou na Kysuciach. Ak nie, tak si rovnaky spamer ako horeuvedeni majstri prazdnych fraz...
uz som sa docital ze D3 treba lebo je kolaps a R2 je len pre komfort lebo inac je to tam prejazdne. OK, ale nebyt krizovatky v radoli by to bolo tiez ako-tak prejazdne. a uz mi vsetci zilincania a kysuciania ukazte kde sa stavia nejaky usek R2 kvoli nejakej jednej problematickej krizovatke a pod. vo ZV sa postavila MUK pre 30.000 aut, v ruzovej osade sa prestavala zakruta smrti v dlzke 2 km a problem je vyrieseny. potom ak netreba R2 popod sorosku a okolo mytnej tak netreba ani D3.
jarino napísal:Už je asi aj škoda D3 riešiť. Trasovanie je okolo Žiliny jasné, rozostavané najmenej potrebné úseky, ďalšie peniaze momentálne nie sú...
Za rozostavanie najzbytočnejších úsekov za veľké peniaze sú zodpovední tí, čo o tom rozhodovali. Na starostov by som to nejako nehádzal, štát(alebo skôr tí čo rozhodujú v mene štátu) si aj tak pretlačí čo chce, keď veľmi chce, viď Šútovo. Čo bránilo kompetentným oveľa rýchlejšie vysporiadať nehnuteľnosti v Čadci? Pozeral som diskusiu k príslušnému úseku, vykupovanie začalo pekne dávno. Keby boli schopní ponúknuť adekvátne náhrady, úsek je pripravený do výstavby a my sme nemuseli stavať hocičo, len aby sa peniaze minuli. Taktiež mohli Brodno - KNM rozdeliť a prvý úsek riešiť prednostne. Kysučania síce mohli požadovať iné projekty(to sa na Slovensku ešte asi nestalo), ako tie čo kompetentní si vybrali, že sa budú realizovať, ale nemyslím si, žeby to skončilo inak.
Niektoré požiadavky nie sú síce namieste, ale pri súčasnom trende by som sa nebál, že nebude optimalizácia projektov. Len nech je to rozumné optimalizovanie, či už tu, alebo v Prešove a kdekoľvek inde. Ekonómovia sa vedia pohrať s číslami, ale niekedy môžu navrhovať hlúposti, hoci čísla môžu ukazovať výrazné ušetrenie financií.
Problém je, že nie je možné nijako zabezpečiť, aby sa realizovali skutočne potrebné a zmysluplné projekty. Viď Kysuce, Prešov, Bratislava atď. Niekde by kľudne stačili aj dobre pripravené úpravy ciest 1. triedy, no prítomnosť plánovanej D alebo RC v okolí automaticky vytvára klasickú výhovorku finančne podvyživenej SSC. Výsledok práce na Ministerstve dopravy...
Starostovia okolo R2 sa mohli dohodnúť. Najskôr aj tak nič nedostanú. To som teda veľmi zvedavý na tú výstavbu pri Mýtnej v 2018. Z prvej reakcie NDS bolo cítiť, že akosi nevedia o ničom... Aspoň to rozdelili a zreálnili výstavbu.
juancarlos napísal:Tak podľa mňa je najväčší problém u Teba, že krikľúni sú podľa Teba všetci kto nejde Tebou predpísanou južnou trasou z Košíc do Ba. Pre Teba sú krikľúni Blavaci, Kysučania, Oravci, Bystričania, Prešovčania ... Som myslel, že aspoň východ drží pokope ale vy ste tam tuším v tých Košiciach (podaktorí) špeciálna kasta. Tak ale keď už tie Košice majú väčší potenciál. A ešte, môžeme sa rozkrájať tu všetci, či sa nám to páči alebo nie, ale garantujem, že D3 bude postavená skôr ako R2. O opaku môžeš len mokro snívať.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 7 hostí.