Stránka 76 z 122

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 23. Júl 2017 18:17
od Jano1
i15 napísal:každopádne, pre 80% R4-ky poznáme intenzitu dopravy, je vyššia ako na D3, viac kamiónov, plný profil a to všetko 5x lacnejšie


Ty vies aka je intenzita na novej D3? Ja viem iba o hodnote na D3 Oscadnica - Cadca 15053 v./24h, pripadne na D3 HP-ZA 23579 v./24h.

Ja viem len, ze v tuneli Laliky namerali pri kratkodobom sledovani narast cca 2200 v./24h oproti scitaniu 2015. Po jednom mesiaci od otvorenia noveho koridoru pre nakladnu dopravu je totalne predcasne hodnotit vysledny prinos, ktory sa skoro plnohodnotne prejavi az po spriepustneni Cadce, teda pravdepodobne v roku 2021-2022, plnohodnotne az po dostavani CA-Svrcinovec, Radole a S1. Nastastie Poliaci to maju v plane na najblizsie roky, takze vazny problem zostane iba Radola, kde aj len privadzac KNM,juh by velmi pomohol.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 23. Júl 2017 19:00
od IceFox
To je normálne ,že sa porovnávajú ceny diaľnice na rovine a na kopcoch a plačú aké je to drahé. To je také... slovenské.
@Aquila - lenže ľudí zaujímajú výsledky. Výrazne výsledky však nikto nevidí lebo vláda na čele s Ficom kradne.
Mimochodom nečuduj sa ,že kysučania to strašne chcú keď im ľudia ako ty predhadzujú reči ,že by sa tu 600 rokov nemalo nič staviať. Tomu sa hovorí Newtonov zákon akcie a reakcie.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 23. Júl 2017 19:40
od aquila
ta reakcia je na vas, a na tie vase poznamky ako aj tento usek treba, detto brodno. vaase uzasne prestoje 10 minut z dediny..

porovnavaju sa ceny dialnice nepotrebnej (D3), superpredrazenej (D3) s mizernymi intenzitami (stale D3) oproti 5 nasobne lacnejsej R4, ktora ma aj tak vyssie intenzity . to je cele.

je to o pouziti penazi

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 23. Júl 2017 20:31
od Mawerick81
aj keby si mal neviem aku pravdu, tak sa s tym nic neurobi,, nema kto.. terajsia vlada urcite nie,, a ktovie co sa exotov tam bude nabuduce,, je mozne, ze zastavi uplne vsetko,, to sa uvidi az potom..

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 24. Júl 2017 01:20
od JaNY
kysucania uz sa to neda citat co vy tu nacvicujete. Uz tu bolo napisane vsetko pre a proti o D3 ale verte ze najjasnejsie v tejto problematike ma Aquila. A ked teraz vybehnete proti mne tak len potvrdite ze mam pravdu.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 24. Júl 2017 04:50
od IceFox
Ono to vyzerá ,že sme všetci vrátane mňa silno proti Aquilovi ale aj on má kus pravdy.
Svr - PL - zbytočná a predražená - fakt
Nezmyselné trasovanie na PL - fakt
Svr - PL - mal sa staviať posledný/predposledný - fakt
Za - Strážov - mal sa staviať ako posledný/ predposledný - fakt
R5 - aneb dajme privádzaču lepšie meno.
A tak sa dopravná situácia na kysuciach nevyrieši lebo peniaze ktoré mohli byť použité na potrebné úseky sú rozdelené na najnezmyselnejšie úseky - fakt.
OT:
Mne vadia skôr Aquilove poznámky ale hold si budem musieť zvyknúť.

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

OdoslaťOdoslané: 24. Júl 2017 06:45
od Mawerick81
No pre nás čo tu žijeme je obchvat Žiliny dôležitý. že pre ostatných nie, s tým sa nedá nič urobiť. Vidím, že fakty sú pre každého dovtedy prijateľné kým to pasuje ich hlave. My nemôžeme zato, že bol pripravený práve úsek svr-ska.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 24. Júl 2017 09:05
od aquila
preboha comu pomoze obchvat ziliny ? vsak usek zilina strazov - brodno bude dialnica duchov, ktora sa nebude ani poriadne pouzit, nehovoriac o tom, ze sa paradoxne vytvori bodova zavada, kde vytazenejsi smer bude mat len jeden pruh ako ten slavny obchvhat ziliny .. no co uz no.

icefox: ze by vam zacalo konecn dochadzat co tu hovorim ? az som milo prekvapeny. ano je mozne, ze pre niektorych tu busim len do kysucanov, ale zjavne podla inych busim do R1, do bratislavskej D4, rozsirovanie seneckej a podobne.

ide mi len o primerne investicie do cestnej infrastruktury na slovensku pri obmedzenych zdrojoch, to je cele. ale viem, ze akonahle clovek vytiahne arugmenty, zopar lokalnych sa ozve, ze bubbu zly neviem aky Aquila nam nam zavidi/nechce dopriat/nerozumie sa tomu ..

milan_KM napísal:@Aquila ... a povieš nám konečne aká je to tá vlastná medicína, ktorú si máme vychutnať?


ta vlastna medicna bude velmi jednocha :) budete sa pozerat ako sa inde stavaju lacne useky, ale na D3 sa do 2030 nebude ozaj stavat nic po dokonceni cadca budkov - svrcinovec

mimochodom, usek cadca bukov svrcinovec by sa dal jednoducho zlacnit vypustenim zbytocnej MUK podzavoz a ako uz bolo povedat mensou upravou MUK cadca mesta, ktora mala napajat ked uz nie centrum z tunela, ale D3 od polska na novu prelozku I/11 lebo ked odstavia tunel zase budu vsetky auta jazdit cez Cadcu, ale kedze si volite neschopnu samospravu, tak si to uzijete plnym duskami

a preco pisem, ze ziaden dalsi usek D3 do 2030 uz nebude odovzdany ?

- usek zilina brodno - KNM stale name ukoncenu projektovu dokumentaciu, navyse je velmi drahy a NDSke sa do toho nechce, uz len cakam, kedy konecne niekto na ministerstve/NDSke bude mat gule a aj tu estakadu zrusia ponuknu len povrchovy variant.

s tym samozrejme dediny nebudu suhlasit na cele s radolou, vsak chudacikovia by si museli mozno az 2-3 km nadchadzat !! skandal :)

cize tam sa ozaj do 2025 nebude nic diat.

- usek KNM - oscadnica, tam sa to uz teraz prekresluje, ze sa vyuzije povodna I/11 a nebude ziadna nahradna jednicka. na co samozrejme dediny zase nepristupia, lebo vsak kto to kedy videl ? a oni to uz maju v uzemnom plane aj staru jednicku, aj novu dialnicu aj novu jednicku! cize tiez sa tam nic nebude diat

- usek oscadnica - horelica, bude sa spekulovat pokial bude tunel zvladat, ocakavam, ze ked aj sa dostava usek cadca bukov - svrcinovec a bude sa stale musiet kvoli hlupej krizovatke MUK cadca centrum odstavoat tunel, tak niekto si buchne do stola a krizovatku MUK cadca centrum jednoducho zavru aby sa zvysila priechodnost jednej rury runela. a intensity 20 tisic je len mokry sen niektorych diskutujucich.

a aky je dovod preco do toho stat/NDSka/MD nebude chciet ist ? lebo eurofondy od 2020 sice budu, ale bude tam radodo vyssia spoluucast statu/NDSky a uz aj NDSke/statu bude vadit, ked sa pojde stavat 5 km usek za 300 milionov, kde bude musiet doplati nie 15 milionov ako doteraz (5%) ale napriklad 150 milionov .. :)

a samozrejme kvoli vypadnu prijmov po brexite bude tych eurofonodv aj celkovo menej. takze to riesenie a vlastnu medicine po vyplieskani doslova vyse miliardy euro na kysuce si kysucania vyzeru sami.k comu im samozrejme gratulujem :) vsak taaak sa biju za ten uzasne prepotrebny obchvat ziliny aj cestu duchov do polska.a ked nad tym rozmsylam, nedivil by som sa, keby casom niekto rozhdool aj o zruseni krizovatky v radoli :) aj ked tam nebude privadzac :)

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

OdoslaťOdoslané: 24. Júl 2017 09:11
od aquila
Jano1 napísal:
aquila napísal:Vyborne, tqk uz netreba ziaden dalsi usek D3 lebo byvaly polprofil uz ide kompletne mimo obci. Staci len sem tam rozirit na 2+1.


Okrem Radole, Budatinskej Lehoty a Povinej. A este treba privadzac KNM,juh.

Az sa bude intenzita v tuneli blizit k 20 000 v./24h treba zacat s dostavbou na plny profil Oscadnica - Cadca.


pri radoli staci zrusit krizovatku do KNM, budatinska lehota je nepodstatne mini pidi sidlo kvoli ktoremu sa netreba vzrusovat. v povinej staci dat 70tku a pohoda. krizuje to tri a pol domu. alebo keby sa hecli, malu prelozku popri kysuci, ale to by tam lokalcom zobrali stadion, tak to asi neprejde :)

a 20 tisic v horelici ? nehrozi tak skoro

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 24. Júl 2017 10:39
od Jonathan
aquila napísal:- usek oscadnica - horelica, bude sa spekulovat pokial bude tunel zvladat, ocakavam, ze ked aj sa dostava usek cadca bukov - svrcinovec a bude sa stale musiet kvoli hlupej krizovatke MUK cadca centrum odstavoat tunel, tak niekto si buchne do stola a krizovatku MUK cadca centrum jednoducho zavru aby sa zvysila priechodnost jednej rury runela. a intensity 20 tisic je len mokry sen niektorych diskutujucich.


Niekedy mam pocit, ze toto je zase tvoj mokry sen :D .
Par faktov. Na D3 za tunelom je cca 15000 vozidiel, z toho takmer 5000 nakladnych. Za Cadcou na I/11 je 11500 z toho cca 4000 nakladnych. Takze po dostavbe D3 bude na krizovatke Cadca centrum odbocovat cca 3000 osobnych a 1000 nakladnych. Preratane na spickovu hodinu je to maximalne cca 300 aut za hodinu. Pri vzdialenosti od vyjazdu po prvy semafor cca 700m a dvojpruhove usporiadanie je tato vzdialenost dostatocne dlha, aby sa tam tych 300 vozodiel voslo a nezavadzali na dialnici. Na druhej strane v Bratislave je bezne, ze auta stoja na dialnici, tak by sa malo podla tejto logiky zavriet vyjaz Senec, Ruzinov, Zlate piesky a podobne.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 24. Júl 2017 11:01
od Mawerick81
aquila,, ty si fakt chory,, vsetok tranzit co ide z PL a CZ smerom na BA a teraz prechadza cez Zilinu pojde cez usek Strazov Brodno,, ze dialnica duchov,, to nemyslis vazne.. fakt,, niekedy mam pocit, ze si usiel asi z nejakeho ustavu... NIeje chybou nasou, ze sa uz nestavia usek Brodno KNM,, chyba je v tom, ze sa to povodne naprojektovalo zle,, na tunelovy variant,, co od zaciatku sa vedelo, ze je to zle..

Inak,, nemali by sme dat navrh, aby sa zrovnali zo zemou Radola, cela Vadicovska dolina,, Budatinska Lehota? Ked tam ti vadia..

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 24. Júl 2017 11:21
od devil
To je normálne ,že sa porovnávajú ceny diaľnice na rovine a na kopcoch a plačú aké je to drahé. To je také... slovenské.


tak ako sa porovnavaju intenzity 5 km pred 80.000 mestom na dialnici s intenzitou niekde uplne mimo spadoveho uzemia. a potom sa vykrikuje ze preco nie je su vysoke...

aquila,, ty si fakt chory,, vsetok tranzit co ide z PL a CZ smerom na BA a teraz prechadza cez Zilinu pojde cez usek Strazov Brodno,, ze dialnica duchov,, to nemyslis vazne.


predpokladaná intenzita dopravy je viac ako 8-tisíc vozidiel za 24 hodín....

https://www.asb.sk/inzinierske-stavby/d ... ina-brodno

nech kazdy zvazi co je dialnica duchov. ale ked je velmi podobny odhad na niektorych castiach R2 tak je to malo. okrem toho ze cely princip dialnic je chory tak aj ten princip sa vyuziva ked sa hodi.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 24. Júl 2017 11:33
od Mawerick81
ja by som si fakt pockal kym sa tento usek spusti,, a kym sa dostavaju ostatne useky,, pretoze podla mna sa teraz niektori vyhybaju celej D3 kvoli Radoli a Cadci..

PS: v Strazove je jeden semafor kvoli priechodu pre chodcov k cintorinu,, mozno sa to mohlo riesit nadchodom, ,ale nieje to ttak poriesene,, stali sa tam uz aj nehody,, aj tragicke.. po dalsie vyjst z bocnej ulice na Kragujevsku v nedelu vecer je zazitok,, zase,, nieje to hodina,, ale na nedelu je to moc.. a to nehovorim o tyzdni,, to tade radsej ani nechodim..

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 24. Júl 2017 17:24
od IceFox
Mawerick81 napísal:ja by som si fakt pockal kym sa tento usek spusti,, a kym sa dostavaju ostatne useky

Veľa šťastia. Na kysuciach sa zase 600 rokov nič nepostaví lebo predražené Svr. - Skalité za ktoré peniaze by sme mali (skoro) už celú podstatnú časť D3.
Inak nechápem prečo v cene úseku Čadca, Bukov - Svrčinovec nie je druhá rúra Horelice. Obyčajný kratučký 600m tunel. :roll:

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 24. Júl 2017 18:16
od BoroZA
Kľudne by som sa s vami stavil, páni, že do roku 2030 bude stáť aj druhá tunelová rúra Horelice, aj úsek Brodno - KNM. ;) Ale keďže je to príliš dlhá doba, ktorej sa asi nedožijem pri mojich cca 6000 km mesačne najazdených po našich úbohých cestách, radšej vás nechám po celé roky naprázdno pregĺgať nad tou "neskutočnou nespravodlivosťou spočívajúcou v pokračujúcej výstavbe D3 na Kysuciach na úkor nesmierne potrebnej R2". :D

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 24. Júl 2017 22:50
od Jano1
To nic, to len Aquila poti nezmysly, je uplne zbytocne reagovat. Bude to inak.

Len na okraj doplnim: Je jasne, ze Strazov - Brodno bude neumerne nizka intenzita k cene diela. Stavia sa preto, lebo sutaz na Visnove bola stale blokovana, tak sa rozhodlo o vyhlaseni sutaze na D3, aby sa odlahcila ZA a zrazu sa oba useky dostali k podpisu v podstate naraz, aj ked sutaz bola vyhlasena s odstupom tusim 2 roky.

Strazov - Brodno sa stavia o cca 100 mil.E drahsie ako bola ponuka Skanskej v tendri, ktori vyhrala o nejake 2 roky skor, ale kandidat na primatora BB to napadol - dal podnet na nas nezavisly UVO a tak sa to nepodpisalo. Sud rozhodol, ze UVO nepravom zrusil tender a tak vdaka kandidatovi na primatora BB zaplatime o 100 mil. Eur viac.

https://www.webnoviny.sk/uvo-podla-sudu-nepravom-nariadil-zrusit-tender-na-usek-d3/

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 24. Júl 2017 23:57
od Vlados
BoroZA napísal:"neskutočnou nespravodlivosťou spočívajúcou v pokračujúcej výstavbe D3 na Kysuciach na úkor nesmierne potrebnej R2". :D

Neskutočná nespravodlivosť je v tom, že ZA nespravodlivo požiera prostredky aj iných krajov. Za koľko sa splatí dostavba D3. Za 50 rokov?

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 25. Júl 2017 10:22
od aquila
usek strazov - brodno a nahrada odlahcenia visnoveho ? vsak to hlupost jano jak brno :) vsak z useku brodno strazov sa nemas ani ako dostat pomaly napsat do ziliny :) cize ake odlahcenie ? s visnovim tento usek D3 nema zhola nic spolocne.

dalej co to zvalujes na vazneho (aj ked on si svoju R1 cez BB pretlacal) a preco nepovies pravdu, ze ktoze to bol sefom NDSky ? jaaj isty choma, kandidat na primatora Ziliny :) cize hej, vdaka chomovi to bolo aj pretlacene, len sokujuco to nedostali ti spravni oligarchisti. a skanske sa nedavaju zakazky ..

cize nezmysli potis ty :) to si len zilinska verchuska prihrala sama sebe nepotrebny superdrahy usek. fakt skoda, ze sa logika eurofondov nezmenila uz na obdobie 2013 - 2020, ani jeden z teraz stavanych usekov D3 by sa nestaval podla novych pravidiel.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 25. Júl 2017 12:13
od aquila
Jonathan napísal:
aquila napísal:- usek oscadnica - horelica, bude sa spekulovat pokial bude tunel zvladat, ocakavam, ze ked aj sa dostava usek cadca bukov - svrcinovec a bude sa stale musiet kvoli hlupej krizovatke MUK cadca centrum odstavoat tunel, tak niekto si buchne do stola a krizovatku MUK cadca centrum jednoducho zavru aby sa zvysila priechodnost jednej rury runela. a intensity 20 tisic je len mokry sen niektorych diskutujucich.


Niekedy mam pocit, ze toto je zase tvoj mokry sen :D .
Par faktov. Na D3 za tunelom je cca 15000 vozidiel, z toho takmer 5000 nakladnych. Za Cadcou na I/11 je 11500 z toho cca 4000 nakladnych. Takze po dostavbe D3 bude na krizovatke Cadca centrum odbocovat cca 3000 osobnych a 1000 nakladnych. Preratane na spickovu hodinu je to maximalne cca 300 aut za hodinu. Pri vzdialenosti od vyjazdu po prvy semafor cca 700m a dvojpruhove usporiadanie je tato vzdialenost dostatocne dlha, aby sa tam tych 300 vozodiel voslo a nezavadzali na dialnici. Na druhej strane v Bratislave je bezne, ze auta stoja na dialnici, tak by sa malo podla tejto logiky zavriet vyjaz Senec, Ruzinov, Zlate piesky a podobne.


v bratislave sice stoja na dialnici, ale velmi velmi vynimocne kvoli tomu zatvaraju tunel :) cize trosku rozdiel, nemyslis ?

ad intenzity, je tam velmi silna lokalka, si zober ze na 487 micke je intenzita vyse 14 tisic (co mi evokuje cistu lokalnu zo sidliska)

91121 14305
91122 14954

a celkovo su vlastne na horelici uz ASD ?
resp ano teraz bude mat cadca 3 MUK , co je "super" efektivne, najma ak MUK cadca centrum/bukov je bodova zavada .. a paradoxne bude sposobovat pri kazdom zavreti tunela problem. ale to som uz napisal tu, ako sa mala MUK cadca bukov riesit a este sa da. ale neni vola a ani schopnost ci uz na lokalnej urovni alebo na vyssej.

viewtopic.php?p=197265#p197265

plus ja len skopirujem prispevok od icefox, co napisal on v kocke to na D3 plati. D3 je priam vykladna skrina diletanstva vystavby dialnic na slovensku od roku 1993. tam nepadlo ani jedno jedine dobre rozhodnutie.

IceFox napísal:Ono to vyzerá ,že sme všetci vrátane mňa silno proti Aquilovi ale aj on má kus pravdy.
Svr - PL - zbytočná a predražená - fakt
Nezmyselné trasovanie na PL - fakt
Svr - PL - mal sa staviať posledný/predposledný - fakt
Za - Strážov - mal sa staviať ako posledný/ predposledný - fakt
R5 - aneb dajme privádzaču lepšie meno.
A tak sa dopravná situácia na kysuciach nevyrieši lebo peniaze ktoré mohli byť použité na potrebné úseky sú rozdelené na najnezmyselnejšie úseky - fakt.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 25. Júl 2017 13:59
od Jonathan
v BA tiez uzatvaraju tunel, pokial auta v nom stoja. Rovanky pristup. Na druhej strane v BA nie je usek dialnice, ktory by bol ukonceny zjazdom do mesta ako je aktualne v Cadci. Nedaju sa tieto veci porovnavat a rovnako sa neda na zaklade sucastneho stavu predurcovat vznik bodovej zavady po dostavani useku.

Zvysenie intenzity v meste o 5 tisic je vcelku OK a relativne bezne. Napr. V Lucenci su bezne intenzity na jednotkach a dvojkach v meste cca 10-15 tisc, ale pred mestom su cca 5tisic. Rocnako v Cadci. Pred mestom 10, v meste 15. Neni o cem :D

Ohladne D3. Da sa debatovat dlho. Ked sa vratime do cias 1995, tak I/18 bola od Ziliny po Krasno spravena v ploprofile dialnice, co bol za sociku bezny sposob vystavby ciest (turcianska panelka, prelozka pri Belusi, Trnava - Nitra, a pod.). Takze meciar spravil to, ze zobral pripraveny projekt D18 a zacal stavat. Problem bol, ze spravil len polovicu. Ale nebol by to problem, keby sa po dostavbe prvej polovice, zacalo plynule s druhou polovicou. Cize Meciar zacal, Dzurinda prerusil, potom niekedy v 2002 dostaval. Keby sa v nasledujucich 10 rokoch pokracovalo, bolo by vsetko OK. Ale tak je to vsade nie len v Cadci.

A to tvoje riesenie prestavby krizovatky, uz by som ho viacej nevytahoval. Dalsie zasahy do zosuvneho uzemnia nad zeleznicou, kilometreova estakada okolo stanice a celkovo nerozumiem funkcnosti. Dve vetvy v menej vyuzivanom smere na sever nechas a dve viac vytazene na juh zrusis.

Takze tak. Vyzierame dedictstvo minulosti a teraz silou mocou pretlacat lacne riesenia je kontraproduktivne.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 25. Júl 2017 14:09
od Jano1
aquila napísal:usek strazov - brodno a nahrada odlahcenia visnoveho ? vsak to hlupost jano jak brno :) vsak z useku brodno strazov sa nemas ani ako dostat pomaly napsat do ziliny :) cize ake odlahcenie ? s visnovim tento usek D3 nema zhola nic spolocne.

dalej co to zvalujes na vazneho (aj ked on si svoju R1 cez BB pretlacal) a preco nepovies pravdu, ze ktoze to bol sefom NDSky ? jaaj isty choma, kandidat na primatora Ziliny :) cize hej, vdaka chomovi to bolo aj pretlacene, len sokujuco to nedostali ti spravni oligarchisti. a skanske sa nedavaju zakazky ..

cize nezmysli potis ty :) to si len zilinska verchuska prihrala sama sebe nepotrebny superdrahy usek. fakt skoda, ze sa logika eurofondov nezmenila uz na obdobie 2013 - 2020, ani jeden z teraz stavanych usekov D3 by sa nestaval podla novych pravidiel.


Aquila sa spamataj! Kde som napisal, ze Strazov-Brodno ma odlahcit Visnove?!?! Kde tvrdim, ze Strazov - Brodno ma nieco s dopravou v tuneli Visnove?!?! Ked si uplne neschopny, tak si dostuduj, kto podal podnet na UVO! Jaj to by som chcel vela.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 25. Júl 2017 14:18
od Jano1
aquila napísal:a celkovo su vlastne na horelici uz ASD ?


Len ukazujes svoju totalnu neschpnost a diletantstvo! Nevies si to pozriet v scitani 2015??? Intenzita na I/11A Oscadnica - Cadca su z ASD!

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 25. Júl 2017 14:40
od aquila
ano mas pravu, zle som pozeral, pozeral som na 2011, kde boli vybrane jednicky a cadca tam nebola.

nic to ale stale nemeni na fakte, ze cela D3 je ukazkovy pirklad neschopnosti, nekompetentnosti, miestami az arogantneho lokapatriotizmu ludi od Ziliny a okolia, vdaka ktoremu paradoxne nielenze trpi cele Slovensko, kvoli absolutnej disparite investicii do infrastruktury, ale aj samotnym Kysucanom to pomhlo velke prd a jedine co teraz budu, je drankanie dalsich milliard, aby sa zle rozhodnutia z minulosti nimi volenymi ludmi koregovali.

D3 je bohuzial absolutne katastrofalne od planovania, cez vystavbu az po harmonogram. Tolko hlupych a skorumpovanych rozhodnuti na m2 sa nenajde nikde inde na Slovensku.
To je bohuzial fakt.

Jano1 napísal:Aquila sa spamataj! Kde som napisal, ze Strazov-Brodno ma odlahcit Visnove?!?! Kde tvrdim, ze Strazov - Brodno ma nieco s dopravou v tuneli Visnove?!?!


tvrdis to tu, ze to ma odhlacit ZA.

Jano1 napísal:Stavia sa preto, lebo sutaz na Visnove bola stale blokovana, tak sa rozhodlo o vyhlaseni sutaze na D3, aby sa odlahcila ZA


Jano1 napísal:Ked si uplne neschopny, tak si dostuduj, kto podal podnet na UVO! Jaj to by som chcel vela.


vsak hovorim, ze Choma ako (uz terajsi) primator ziliny a (vtedajsi) generalny NDS si predpripravil polievocku v rozpracovani neskutocne zbytocneho useku D3, doslova najzbytocnejsieho useku na celej D3, ktory nemal sa stavat aspon do 2030.

ked to uz islo do sutaze, tak sudruhom od ziliny a SMERu zrazu to vyhrala Skanska o 100 mio pod oligarchicke ceny, tak sa to rychlo rychlo za kazdu cenu aj protizakonne muselo zastavit. Tolko k realite Zilinsko-kysuckej lobby.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 25. Júl 2017 14:52
od aquila
Jonathan napísal: Cize Meciar zacal, Dzurinda prerusil, potom niekedy v 2002 dostaval. Keby sa v nasledujucich 10 rokoch pokracovalo, bolo by vsetko OK. Ale tak je to vsade nie len v Cadci.
...
Takze tak. Vyzierame dedictstvo minulosti a teraz silou mocou pretlacat lacne riesenia je kontraproduktivne.


nesuhlasim. to dzurindove zastavenie dialnic je trestuhodne premeskana prilezitost.
o to viac, ze vsetko toto presne popisali aj dali konkretne navrhy na optimalizaciu mott macdonald a je len ozaj skoda, ze nasi skorumpovani oligarchovia z vahostavu, doprastavu & co sa tak rychlo "dohodli" s dzurindom. v cechach maju doteraz mott macdonald ako poradcu a je to tam v uplne inej galaxii ako u nas..

nicmenej naopak, bude to nutne zmenit nie na lacne, ale dvolim si tvrdit, ze na superlacne riesenia.
dovod je jednoduchy, lebo nie su peniaze :) aj vdaka tym kiksom na D3.

ako som napisal vyssie, usek KNM - oscadnica sa prekresluje na temer kompletne vyuzitie uz existujuceho polprofilu bez novej prelozky (ale tak to nie je ziadne tajomstvo)
samozrejme miestne samospravy na to tak lahko nepristupia, ergo aspon ma NDS/stat lacne alibi a vystavba do 2030 nezacne.

druha rura horelice sa rovnako nezacne tak skoro stavat, lebo nebudu peniaze, cize tiez netreba cakat pred 2030 nejaku aktivitu. ak vobec.

usek pri KNM sa tiez ide prehodnocovat, alebo zjavne aj ta estakada uz viacerim prisla ako zbytocne vyhadzovanie penazi
a ozaj len cakam, kedy im navrhnu zrusit krizovatku z KNM do radole.
lebo vsak je to pre intensity z vadicovskej doliny su 1200 aut, co je zanedbatelne a KNM bude mat tak ci tak dve luxusne napojenia na I/11.

k tomu dedictvu, je to uz skoro 20 rokov co meciar odisiel, a je smutne, ze az nedostatok financii a uplne ina struktura eurofondov zacina ucinkovat, ze konecne idu racionalizovat neskutocne megalomnsku D3.

Jonathan napísal:A to tvoje riesenie prestavby krizovatky, uz by som ho viacej nevytahoval. Dalsie zasahy do zosuvneho uzemnia nad zeleznicou, kilometreova estakada okolo stanice a celkovo nerozumiem funkcnosti. Dve vetvy v menej vyuzivanom smere na sever nechas a dve viac vytazene na juh zrusis.


funkcnost je aby v pripade zatvornia tunela nesiel transit cez cadcu. od juhu mozu ist ludia z cadce cez horelicu. nic sa nestane, kedze transit ma ist aj tak po D3. cize sa logicky uplne zmenia dopravne toky.
tak ako je uplne zbytocna MUK podzavoz, nic sa nestane ked sa zrusi juzny vjaznd do cadce. aboslutne nic.

ta kilometrova estakada bola v rychlosti urobena v Painte :) nie je to presne, ale je to silen priblizne a estakady tam netreba. staci urobit kaskadovu D3 na styl R1cky. je v podstate dalsie megalomansto, ze sa nevyuzivaju vrstevnice.

vid D3 pred strazovom ... do luftu vyhodene peniaze.

Re: D3 všeobecne

OdoslaťOdoslané: 25. Júl 2017 15:06
od Jano1
aquila napísal:
Jano1 napísal:Aquila sa spamataj! Kde som napisal, ze Strazov-Brodno ma odlahcit Visnove?!?! Kde tvrdim, ze Strazov - Brodno ma nieco s dopravou v tuneli Visnove?!?!


tvrdis to tu, ze to ma odhlacit ZA.

Jano1 napísal:Stavia sa preto, lebo sutaz na Visnove bola stale blokovana, tak sa rozhodlo o vyhlaseni sutaze na D3, aby sa odlahcila ZA


A to je to iste ako odlahcit Visnove? U teba zrejme to tak je! Aj biednych 6-7 tisic odlahci ZA ci nie?


aquila napísal:ked to uz islo do sutaze, tak sudruhom od ziliny a SMERu zrazu to vyhrala Skanska o 100 mio pod oligarchicke ceny, tak sa to rychlo rychlo za kazdu cenu aj protizakonne muselo zastavit. Tolko k realite Zilinsko-kysuckej lobby.


Je preukazatelne a nespochybnitelne, ze podnet na UVO podal priamo kandidat na primatora BB ako minister dopravy, tesne pred podpisom zmluvy.