Jano1 napísal:Zbytocne su len MUK, ktore nie su dobre vyuzite. MUK Bukov bude dobre vyuzita a od odovzdania do prevadzky D3 Bukov-Svrcinovec tam bude 5-6 tisic v./24h. Keby nebola MUK Bukov, tak tych 5-6 tisic v./24h by muselo ist 7,5 km po I/11 nez by sa dostalo na D3 cez uzemie, ktore je z velkej casti zastavane. Teda po I/11 cez Horelicu by jazdilo vyse 10 tisic v./24h.
MUK bukov je vyuzivana, lebo tam konci dialnica
pre 5-6 tisic vozidiel stavat ultradrahu MUK, je luxus len hodny slovenska/kysuc.
Jano1 napísal:Uspora 0.9 km a 6,5 minuty pre tisice vozidiel denne. Pocet vozidiel bude este stupat, teda by o 15-20 rokov mohlo byt na I/11 v Horelici cez 15 tisic v./24h v pripade nevybudovania polovicnej MUK Bukov.
to ako seriozne ? citam uz piaty krat, ale pri dialnci niekto argumentuje usporou 0,9 kilometra ?
to uz ani nie je smiesne, to je doslova vysinuty lokalpatriotizmus.
keby si bol v trencine, trnave tak by si co robil ? asi by ta porazilo, ze cele krajske mesto ma jeden exit a aj to po dlhom privadzaci.
Jano1 napísal:Na R2 mas na 10 km 3 plnohodnotne MUK s podstatne nizsim vyuzitim, ale to Ti nikdy nevadilo, ale 2 plne a 2 polovicne MUK na D3 na podobnej dlzke je pre teba nieco nepredstavitelne.
az bude D3 krizovat dve rozne cesty prvej triedy na rozne smery, tak to logicky vadit nebude.
tu sa bavime o 4och MUK na 10 km, ktore chces vyuzivat _lokalnou_ dopravou.
Jano1 napísal:I/11 od hranice po napojenie na vetvy krizovatky Svrcinovec je lem 1,5 km s velmi dobrymi parametrami pricom intenzity budu zatial hlboko pod 10 tisic. Okolo je len par domov a nie je problem ich oddelit protihlukovymi stenami za zlomok ceny planovanej R5.
som rad, ze si konecne uznal, ze sa zbytocne vyhodilo na D3 smero na polsko a ta dialnica nikdy nemal vzniknut, kedze su tam intenzity oklo 2 tisic. a za zlomok planovanej D3 tma len stacilo vymenit znacku so zakazkom nad 3,5T okrem cielovej/zdrojovej dopravy.
Jano1 napísal:Niekto tu zase objavuje Ameriku. D3 bude na viacerych miestach v roznych niveletach.
tak daj priklad, lebo nani ani pri strazove, ani pri cadci, ani dokonca v tom polno koridore do polska.
Jano1 napísal:Ved aj v BA sa da vsade prist pesi, dokonca aj tam kde sa neda ist autom. Z niektorych casti CA do centra je to aj 8 km. Naozaj si taky ...., ze si myslis, ze ludia maju chodit 8 km tam a 8 km spat denne pesi??? Nepochybne to tak prezentujes.
Urcite denne chodis 16 km pesi. Jaj ty to len chces po ostatnych!
ked chcu ist 8 km autom kludne, ale nech sa nestazuju ze su v zapche
a ano ja som pravidelne chodil do prace na bicykli, inline, kolobezke do vzdialensoti asi 5 km. alebo MHDckou.
sokujuce co ?
a vzdialenost, tak cadca je rozlezena obec na lazoch, co je na tom zle ? nic. je tam na konci par domov, ktori teda budu jazdi autom, ale vacsina ide zo sidliska, ktore je doslova na zgulanie sa do mesta aj na stanicu.
Jano1 napísal:Zase Tvoje nezmysly!!! Nie je rozdiel ci ides Svrcinovec-ZA v spicke vyse hodinu alebo cca 15 minut po dialnici???
zase si len potvrdil, co som napisal, ak niekto potrebuje tranzit zo svrcinovca do ziliny, tak nepotrebuje ani krizovatku podzavoz a tym duplom krizovatku bukov. staci mu ako v pripade obchvatu trnavy len 1+1 cesta, ktoru z velkej casti na kysuciach je a su tam len dve bodove zavady
MUK cadca bukov a radola. obidve sa daju pekne riesit eliminaciou.