Moderátor: Moderátori
Čo sa týka diaľničného úseku D3 Čadca, Bukov – Svrčinovec momentálne sa robia prípravné práce v rozsahu dokumentácie pre stavebné povolenie, tiež ďalšej na samotnú realizáciu stavby.
„Pokiaľ ide o hlavné činnosti sú to prekládky inžinierskych sietí a zakladanie mostných objektov. Skompletizujú sa prístupové komunikácie, zariadenia stavenísk k nosným objektom,“ informovala hovorkyňa NDS Michaela Michalová.
Vlados napísal:"MÚK" Bukov/rampa bola potrebná lebo preložka tu končila. Namiesto dobudovania zjazdovej rampy z tunela by sa zisla zjazdová+nájazdová rampa od severu. Postačovala by ako jednoduchádza obojsmerná a nájazd by bol vedený cez protismer a využívala by sa len pri uzávierkách tunela. Presne ako sa používa "rampa" pri uzávierke Braniska.
aquila napísal:funkcnost je aby v pripade zatvornia tunela nesiel transit cez cadcu. od juhu mozu ist ludia z cadce cez horelicu. nic sa nestane, kedze transit ma ist aj tak po D3. cize sa logicky uplne zmenia dopravne toky.
tak ako je uplne zbytocna MUK podzavoz, nic sa nestane ked sa zrusi juzny vjaznd do cadce. aboslutne nic.
BoroZA napísal:Takže by si úplne zrušil MUK Čadca a vytvoril iba núdzové rampy pre prípad uzatvorenia tunela? Ešte lepšie riešenie, keď už teda diaľnicu postavíme, tak ako bonus znemožníme cca 100 tis. obyvateľov okresu Čadca plnohodnotne využívať diaľnicu a ešte im aj doprajeme tranzit cez stred mesta v prípade uzávierky tunela.
Jonathan napísal:Riesit infrastrukturu na nudzove stavy je chore. ... Ale preco by mali ludia chodit v bezne prevadzkove stavy cez celu Horelicu az do Krasna (8km), ked im ide kusok pod nosom dialnica a pripojenie je relativne jednoduche. Urcite jednoduchsie ako tvoje zarezy. Krizovatka Bukov a Podzavoz vytvaraju spolu plnu MUK. Funkcne je to len vtedy ked budu obidve, alebo v jednej z tych dvoch lokalit plnohodnotna MUK. Toto rozdelene riesenie je podla mna lepsie. A cez Cadcu mas pristup na cele horne Kysuce, ktore su inak pristupne len cez Bumbalku, co teda nie je ziadna vyhra. Takze zrusenim pripojenia v Cadci sa to zase cele skomplikuje
Vlados napísal:áno. mali by MÚK Podzávoz, bola by plnohodnotná. práve riešenie ako som uviedol by v prípade uzávierky tunela nespôsobovalo že tranzit bude musieť byť vedený od MÚK Podzávod až po prepložku cesty I/11 pri železnici cez Čadcu ale celý tento úsek by stále vozidlá išli po D3. ako bonus bude musieť každé vozidlo odbočovať do pravého uhla. pekne si vychutnáte uzávierky tunel pri bežnej údržbe a pri strieľaní druhej rúry.
BoroZA napísal:Veľmi efektívne riešenie, ktoré znovu marí využívanie D3 regionálnou dopravou a protežuje výlučne tranzit.
aquila napísal:co sa tyka pristupu na kysuce, vy si vobec uvedomujete ze medzi kilometrom 33 a 43 buducej D3 su navrhnute 4 slovom _styri_ mimourovnove krizovatky ?
km 33 MUK Oscadnica
km 37,5 MUK Cadca Bukov
km 40,5 MUK Podzavoz
km 43 MUK Svrcinovec
Jano1 napísal:Ja som EIA dnes kvoli tomu pozeral, mapku som samozrejme videl, ale to, ze je tam prepojenie neznamena, ze je to povoleny prejazd. Pozri sa do EIA, je to oznacene ako krizovatka, nie ako MUK. Teda to moze byt len krizovatka pre SSUD ako je pri Trencine. Keby to bola klasicka MUK, tak je to napojene na cestu I.triedy, ktora je hned vedla, takze treba vidiet plan dopravneho znacenie, aby si mohol povedat, ze sa da z D3 dostat cez cestu III.triedy na I/11.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 12 hostí.