D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Žilina (križovatka s D1) – Kysucké Nové Mesto – Čadca – Skalité, štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod milan_KM » 11. Júl 2017 22:05

A cela pointa opäť zanikla v neuveriteľne zaujatom Aquilovom bliakaní o Kysuciach a Kysučanoch...Asi jemu niekto blízky tu mal negatívny zážitok preto ten obrat názorov...
No prečo sa nedá poriešiť Radola? Lebo ministerstvo aj po 2 rokoch vyjednávania a sérií blokád na KNM kašle a nie je schopné dať postaviť ani privádzač za päť korún s pripravenými pozemkami..... toto nie je o Aquilových Kysučanoch ale o zlom a neschopnom prístupe MD.

A prosím ťa nie páni hore, ale ty svojími neustálymi urážkami aký su ľudia z tohoto regiónu primitívni a zaostalí, znižuješ úroveň diskusie. Skús sa na to pozerať nezaujato a s kľudom nie ako buran čo na ľudí hľadí z hora...
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod DrX » 11. Júl 2017 22:21

Fakt ta nenazranost ludi zo Zilinskeho kraja nepozna medzi. Zrataj si kolko sa od roku 1993 do konca 2020 preinvestovalo a preinvestuje do dialnicnej a zeleznicnej infrastruktury v Zilinskom kraji, a porovnaj to s ostatnymi (zvlast s KE krajom, ak mame byt konkretni). Je to neskutocny nepomer (ked dobre pamatam, len z aktualneho OPII nejakych 1.5mld EUR na infrastrukturu; asi pred 2 rokmi boli informacne letaky podla krajov). A drzo dookola z kazdej jednej dediny dookola bliakate, ze aj tu aj tu aj tu musime mat dialnicu, tunel aj privadzac aj zeleznicu. Slota s Belousovou a Dankom vam to urcite coskoro zabezpecia.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod dialnicaD3 » 16. Júl 2017 13:13

Na estakáde podzávoz sa začína so zakladaním pilierov.
Informačný portál ohľadom výstavby diaľnic v Žilinskom kraji: http://www.zilinskedialnice.sk
dialnicaD3
diskutujúci
 
Príspevky: 223
Obrázky: 1602
Založený: 11. Dec 2012 16:34

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod rempo » 17. Júl 2017 20:01

História a súčasnosť výstavby diaľničnej siete na Slovensku na stránke http://www.historiadialnic.sk/
Obrázok používateľa
rempo
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 744
Obrázky: 2319
Založený: 22. Feb 2010 00:25

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod eric987 » 18. Júl 2017 10:02

nechcem vas strasit, ale nie je to len dodatocny geologicky prieskum ? OK, vyzera to sice ako vrtanie pilotov ale usek ide podla zmluvnych podmienok zlteho FIDDIC-u a doteraz sa vobec neobjavilo info o schvalovacich procesoch ohladom zmien v projekte. Alebo zeby sa vykaslali na optimalizaciu projektu a aj preto taka horibilna cena ?
eric987
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 94
Založený: 16. Júl 2014 08:16

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Peter_CA » 19. Júl 2017 17:41

https://dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=22677

Čo sa týka diaľničného úseku D3 Čadca, Bukov – Svrčinovec momentálne sa robia prípravné práce v rozsahu dokumentácie pre stavebné povolenie, tiež ďalšej na samotnú realizáciu stavby.

„Pokiaľ ide o hlavné činnosti sú to prekládky inžinierskych sietí a zakladanie mostných objektov. Skompletizujú sa prístupové komunikácie, zariadenia stavenísk k nosným objektom,“ informovala hovorkyňa NDS Michaela Michalová.
LKV reduce travel time by Slovakia
Der Güterverkehr verkürzt die Reisezeit der Slowakei
Peter_CA
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 814
Obrázky: 47
Založený: 12. Jún 2017 12:40

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 25. Júl 2017 11:20

Vlados napísal:"MÚK" Bukov/rampa bola potrebná lebo preložka tu končila. Namiesto dobudovania zjazdovej rampy z tunela by sa zisla zjazdová+nájazdová rampa od severu. Postačovala by ako jednoduchádza obojsmerná a nájazd by bol vedený cez protismer a využívala by sa len pri uzávierkách tunela. Presne ako sa používa "rampa" pri uzávierke Braniska.


presne s tymto suhlasim, a zaroven dodam, ze nebolo by to ani moc narocne a dokonca by neboloo treba to riesit ani cez protismer, je tam priam idealna situacia na napojenie, lebo bolo treba rozmyslat.

tymto by sa cadci odlahcilo na stalo a aj keby bol tunel zavrety, vsetko by smerovalo na novu I/11 cim by bola aj tato prelozka vyuzitelnejsia.

terajsia rampa smerom od tunela by sa zavrela a bola by pristupna v takom istom rezime s rampami ako MUK na domkarskej v prievoze, teda policia, zachranne zlozky, NDS. samozrejme zrusila by sa aj MUK podzavoz s privadzacom bez nahrady.

37604
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Jonathan » 25. Júl 2017 15:27

aquila napísal:funkcnost je aby v pripade zatvornia tunela nesiel transit cez cadcu. od juhu mozu ist ludia z cadce cez horelicu. nic sa nestane, kedze transit ma ist aj tak po D3. cize sa logicky uplne zmenia dopravne toky.
tak ako je uplne zbytocna MUK podzavoz, nic sa nestane ked sa zrusi juzny vjaznd do cadce. aboslutne nic.


Stracam sa v tvojich myslienkach. Zahlcujes to informaciami, ktore si navzajom odporuju.
Riesit infrastrukturu na nudzove stavy je chore. Takze tranzit ide po D3, tomu rozumiem. Ale preco by mali ludia chodit v bezne prevadzkove stavy cez celu Horelicu az do Krasna (8km), ked im ide kusok pod nosom dialnica a pripojenie je relativne jednoduche. Urcite jednoduchsie ako tvoje zarezy.

Krizovatka Bukov a Podzavoz vytvaraju spolu plnu MUK. Funkcne je to len vtedy ked budu obidve, alebo v jednej z tych dvoch lokalit plnohodnotna MUK. Toto rozdelene riesenie je podla mna lepsie. A cez Cadcu mas pristup na cele horne Kysuce, ktore su inak pristupne len cez Bumbalku, co teda nie je ziadna vyhra. Takze zrusenim pripojenia v Cadci sa to zase cele skomplikuje.
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 626
Obrázky: 31
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod BoroZA » 25. Júl 2017 18:30

Skvelý nápad, aquila, až na to, že umiestniť ďalšie dve vetvy diaľnice do zosúvajúceho sa svahu popri D3, miestnej komunikácií a plánovanom rozširovaní koľajiska o 2-4 koľaje mi pripadá do danej lokality nevmestiteľné. ;) A tiež neviem, ako by si chcel križovať koľajisko/parkovisko hypermarketu/železničné depo piliermi estakády. :D
BoroZA
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 349
Obrázky: 0
Založený: 29. Máj 2016 12:52
Bydlisko: ZA

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Vlados » 25. Júl 2017 18:40

aquila to tam nakreslil veľkoryso. ako som písal, stačila by len jedna rampa pre oba smery, bola by podstatne krajšia, bola by vedená približne ako quilova nájazdová rampa a využívala by sa iba pri uzávierkách tunela(tunelov). Pri každej uzávierke tunela bude Čadca vyplakávať ako má upchaté mesto lebo doprava ide cez mesto až po Podzávoz.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod BoroZA » 25. Júl 2017 18:46

Takže by si úplne zrušil MUK Čadca a vytvoril iba núdzové rampy pre prípad uzatvorenia tunela? :D Ešte lepšie riešenie, keď už teda diaľnicu postavíme, tak ako bonus znemožníme cca 100 tis. obyvateľov okresu Čadca plnohodnotne využívať diaľnicu a ešte im aj doprajeme tranzit cez stred mesta v prípade uzávierky tunela. ;) :D
BoroZA
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 349
Obrázky: 0
Založený: 29. Máj 2016 12:52
Bydlisko: ZA

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod rempo » 25. Júl 2017 19:38

úplne nezmyselne riešenie ktoré môže nakresliť iba niekto kto tam nikdy nebol,dával som tu aj fotky ktoré ešte skresľujú skutočný terén
História a súčasnosť výstavby diaľničnej siete na Slovensku na stránke http://www.historiadialnic.sk/
Obrázok používateľa
rempo
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 744
Obrázky: 2319
Založený: 22. Feb 2010 00:25

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Vlados » 25. Júl 2017 20:30

BoroZA napísal:Takže by si úplne zrušil MUK Čadca a vytvoril iba núdzové rampy pre prípad uzatvorenia tunela? :D Ešte lepšie riešenie, keď už teda diaľnicu postavíme, tak ako bonus znemožníme cca 100 tis. obyvateľov okresu Čadca plnohodnotne využívať diaľnicu a ešte im aj doprajeme tranzit cez stred mesta v prípade uzávierky tunela. ;) :D

áno. mali by MÚK Podzávoz, bola by plnohodnotná. práve riešenie ako som uviedol by v prípade uzávierky tunela nespôsobovalo že tranzit bude musieť byť vedený od MÚK Podzávod až po prepložku cesty I/11 pri železnici cez Čadcu ale celý tento úsek by stále vozidlá išli po D3. ako bonus bude musieť každé vozidlo odbočovať do pravého uhla. pekne si vychutnáte uzávierky tunel pri bežnej údržbe a pri strieľaní druhej rúry.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod IceFox » 25. Júl 2017 21:12

Ja len skopírujem post Jonathana s ktorým súhlasím do bodky. Padlo to v téme D3 všeobecne.
Jonathan napísal:Riesit infrastrukturu na nudzove stavy je chore. ... Ale preco by mali ludia chodit v bezne prevadzkove stavy cez celu Horelicu az do Krasna (8km), ked im ide kusok pod nosom dialnica a pripojenie je relativne jednoduche. Urcite jednoduchsie ako tvoje zarezy. Krizovatka Bukov a Podzavoz vytvaraju spolu plnu MUK. Funkcne je to len vtedy ked budu obidve, alebo v jednej z tych dvoch lokalit plnohodnotna MUK. Toto rozdelene riesenie je podla mna lepsie. A cez Cadcu mas pristup na cele horne Kysuce, ktore su inak pristupne len cez Bumbalku, co teda nie je ziadna vyhra. Takze zrusenim pripojenia v Cadci sa to zase cele skomplikuje
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod BoroZA » 25. Júl 2017 22:06

Vlados napísal:áno. mali by MÚK Podzávoz, bola by plnohodnotná. práve riešenie ako som uviedol by v prípade uzávierky tunela nespôsobovalo že tranzit bude musieť byť vedený od MÚK Podzávod až po prepložku cesty I/11 pri železnici cez Čadcu ale celý tento úsek by stále vozidlá išli po D3. ako bonus bude musieť každé vozidlo odbočovať do pravého uhla. pekne si vychutnáte uzávierky tunel pri bežnej údržbe a pri strieľaní druhej rúry.


Ak rozšíriš MUK Podzávoz na plnohodnotnú, zaberieš veľkú časť priemyselného parku Čadce a tým pádom znemožníš regiónu hospodársky rásť a znižovať nezamestnanosť. ;) :D V neposlednom rade spôsobíš, že celé Horné Kysuce (t. j. Raková až Turzovka) nebudú využívať D3 pri doprave do Žiliny, keďže by to predstavovalo slušnú zachádzku spojenú s križovaním železničného priecestia, ktoré je v špičke podchvíľou uzatvárané a spôsobuje kolaps dopravy, takže by sa určitá časť dopravy (najmä osobná) presunula späť na I/11. Veľmi efektívne riešenie, ktoré znovu marí využívanie D3 regionálnou dopravou a protežuje výlučne tranzit. Čo by z takej trasy D3 mali Kysučania, okrem pretrvávajúcich kolón na mostoch a pri železničnom priecestí? ;) :D To je ako keby som zavrel zjazd z D1 v BA pri letisku v smere od Prístavného mosta a povedal by som Blavákom "veď môžete ísť kúsok severnejšie a zíjsť zjazdom na Zlatých Pieskoch". :D
BoroZA
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 349
Obrázky: 0
Založený: 29. Máj 2016 12:52
Bydlisko: ZA

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 25. Júl 2017 22:14

ako uz naznacil aj Vlados, uz teraz pocujem, ako ludie z Cadce kvikaju, ked sa bude zatvarat tunel, ze im ide cez mesto tranzit. detto pri razeni druhej rury horelice.

a ano ja som tiez proti vystavbe riesenie len na kriticke momenty, ale tu to ma aspon aky taky zmysel, aj ekd stale si myslim, ze by sa mali zrusit uplne.
to by bolo idealne riesenie,

co sa tyka pristupu na kysuce, vy si vobec uvedomujete ze medzi kilometrom 33 a 43 buducej D3 su navrhnute 4 slovom _styri_ mimourovnove krizovatky ?

km 33 MUK Oscadnica
km 37,5 MUK Cadca Bukov
km 40,5 MUK Podzavoz
km 43 MUK Svrcinovec

stale vam to pripada normalne ? ano 4 MUK na useku 10 km dlhom .. vsak to je uplne sialene!
ja opakujem, v normalnej krajine by boli krizovatky Cadca Bukov ako aj Podzavoz zrusene _bez_ nahrady, resp by ani o nich neuvazovali.

a o akom zachadzani to hovorite ? oproti MUK podzavoz je to realne zachadzka 3 kilometre smerom na dialnicu do ciech a polska
v opacnom smere, keby sa aj zrusila MUK Bukov, tak je to zachazka na dalsiu MUK oproti terajsiemu stavu 5 kilometrov.
cize aka slusna zachadzka ? to je totalne absrudrdne nazyvat napojenie na MUK o 3 resp 5 kilometrov slusnu zachadzku ?!?

preboha to je pre lokalnu dopravu absolutne nic.

v podstate mi to az pride smiesne, ze tu tvrdite, ze sa to neviem ako skomplikuje, lebo si bud lokalny nadidu 3 resp 5 kilometrov.

ale to je zjavne ten isty problem s vadicovskou dolinou, kde si tych cca 1200 aut teoreticky po zruseni krizovatky v radoli bude musiet nadist oproti terajsiemu stavu tiez 3-5 km navyse aby sa dostali do KNM.

prepacte, ale toto zmyslanie MUK do kazdej garaze mi ozaj pripada chore. ale boroZA to potvrdil, ze je toto chore zmyslanie

BoroZA napísal:Veľmi efektívne riešenie, ktoré znovu marí využívanie D3 regionálnou dopravou a protežuje výlučne tranzit.


zjavne je pre vas ozaj problem pochopit, ze dialnice _maju_ sluzit v drtivej miere pre tranzit a nie pre lokalnu/regionalnu dopravu! na to su predsa lokalne/regionane cesty. uz aj slovo dialnica o niecom hovori nie (z ceskeho dalnice aka dalkova silnice)?

ale tak ked to vidime pri groboch, tak je jasne, ze na kysuciach tiez.

a mimochodom, az budu na kysuciach 60-90 tisicove intenzity, tak potom mozno bude treba aj viac exitov na PRIETAHU mestom, co D1 je ..

pre tovju informaciu, cely okres cadca roztruseny po kopaniciach ma tolko obyvatelov ako mesto presov, ktore bude mat az 2 dialnice krizovatky na D1 ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod BoroZA » 25. Júl 2017 22:25

Aquila, zabúdaš na to, že MUK Čadca a MUK Podzávoz sú polovičné, MUK Svrčinovec je mimo logický, časový a ekonomický dosah tranzitu CA-ZA, a MUK Oščadnica je len odrazom dávnych čias, ktorý pretrváva pre silnú angažovanosť starostov Krásna nad Kysucou a Starej Bystrice vo vládnej strane. ;)
Holt je to členitý región, ktorý si vyžaduje viaceré MUK kvôli prúdeniu tranzitu z rôznych smerov. MUK Svrčinovec existuje kvôli odpájaniu českého tranzitu, MUK Podzávoz je výplod chorej mysle starostov Čadce smerujúci k "možnému zaplneniu priemyselného parku investormi", MUK Čadca je bohužiaľ neplnohodnotná a MUK Oščadnica slúži pre pripojenie Oravy.
Osobne si tiež myslím, že na trase D3 sa plánuje priveľa MUK. Podľa môjho názoru sa mali vybudovať iba MUK D1xD3, MUK ZA-Strážov, MUK KNM, MUK Čadca a MUK Svrčinovec, no bohužiaľ, stav je taký aký je, a keď už niektoré MUK stoja/budujú sa, nedá sa to zvrátiť. ;)
K tvojmu porovnaniu s Prešovom - aký dlhý úsek D1 prechádza Prešovom? A aký dlhý úsek D3 prechádza Kysucami? ;) Porovnaj si to. :)
BoroZA
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 349
Obrázky: 0
Založený: 29. Máj 2016 12:52
Bydlisko: ZA

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 25. Júl 2017 22:40

ale prdlajz je clenity region, len sa tam nasekalo MUK jak bata cviciek, a jedno ci polovicne alebo cele, ten rozdiel uz bohuzial o moc vacsi cenove nie je.
a opakujem, na regionalnu / lokalnu dopravu su tu lokalne/regionalne cesty

a huraaa, konecne niekto uznal, ze MUK podzavoz je kravina na Ntu. bingo. a detto MUK cadca. zbytocna. a co sa tyka MUK oscadnica, je jedno ci bude alebo nebude teraz hend postavene, len poukazujem na to, ze aj bez MUK cadca by to malo na lokalny tranzit temer nulovy dopad, lebo stale musia ludia z hornych kysuc prejist celou cadcou aby sa dostali na dialnicu. tym par km navyse cez horelicu uz je posledny problem.

inak fakt skoda,ze nemali na ministerstve gule a nevyuzili ten humbuk okolo predrazenej D3, ze OK, tak teda vyskrtneme MUK podzavoz a nebudeme rozsirovat MUK cadca bukov. a ta vetva co by zostala, len by sa na nu hodili rampy ako v prievoze na D1 s tym, ze by to bola cesta pre zachranne zlozky, policajtov, NDS k tunelu.

usetrilo by sa minimalne 30-50 mio euro,a vlastne mozno aj viac, kedze by odpadol aj privadzac k MUK podzavoz ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Jano1 » 26. Júl 2017 11:46

aquila napísal:co sa tyka pristupu na kysuce, vy si vobec uvedomujete ze medzi kilometrom 33 a 43 buducej D3 su navrhnute 4 slovom _styri_ mimourovnove krizovatky ?

km 33 MUK Oscadnica
km 37,5 MUK Cadca Bukov
km 40,5 MUK Podzavoz
km 43 MUK Svrcinovec


Krizovatka Oscadnica je sucastou useku D3 KNM - Oscadnica a nie je vedena ako MUK. Krizovatka D3 Oscadnica je navrhnuta prioritne kvoli SSUD a mozno kvoli oficialne "pravostrannemu odpocivadlu" - aby bol pristup na/z D3 pre oba smery, zalezi od dopravnemeho znacenia ci bude pristup na odpocivadlo v smere od CA. Bukov a Podzavoz su polovicne MUK a su pri danom trasovani (ktore nepovazujem za najvhodnejsie) vhodne navrhnute s ohladom na potreby mesta a priemyselnej zony. Ako Ti jedna vetva krizovatky, ktoru budu denne vyuzivat tisice voz. moze trhat zily. Mame viacere MUK kde na vsetkych vetvach dokopy nie je ani tisic voz. denne.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 26. Júl 2017 11:55

Poslednou vetou su to vystihol, naco sa vyhadzuju do luftu peniaze na zbytocne vetvy ked tam aj ty pises ze budu mizerne az zanedbatelne intenzity?

Ad MUK oscadnica, bude tam takze naco stavat dalsie MUk? Stale tam je na 10km az 4 MUK a dokonca s privadzacom do prazdnej uzkej doliny. Cele zle. Pritom bola sanca teraz zrusit aj MUK Podzavoz aj dalsiu vetvu MUK cadca. Zostala by len vetva od cadce smerom na zilinu ked uz je teda vybudovana.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Jano1 » 26. Júl 2017 16:05

MUK Oscadnica nie je v projektoch, je len krizovatka Oscadnica pre SSUD a netusim ci aj pre pravostranne odpocivadlo.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 26. Júl 2017 16:17

podla poslednej EIA je tam jednoznacne napojenie naznacene, a tu mas detail. dokonca aj tu polnu cestu tam napojili..

13685

p.s. tiez ti mam zakat nadavat do diletantna a neschopaka ? :)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Jano1 » 26. Júl 2017 18:06

Ja som EIA dnes kvoli tomu pozeral, mapku som samozrejme videl, ale to, ze je tam prepojenie neznamena, ze je to povoleny prejazd. Pozri sa do EIA, je to oznacene ako krizovatka, nie ako MUK. Teda to moze byt len krizovatka pre SSUD ako je pri Trencine. Keby to bola klasicka MUK, tak je to napojene na cestu I.triedy, ktora je hned vedla, takze treba vidiet plan dopravneho znacenie, aby si mohol povedat, ze sa da z D3 dostat cez cestu III.triedy na I/11.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Vlados » 27. Júl 2017 00:01

Tu sa vedú ťažké boje za MÚK do každej garáže a pritom na dôležitejšej D1 medzi Širokým a Prešov je jedna nekompletná MÚK a druhá čo bola dočasná sa zatvorila. Jej zatvorenie sa hájilo nejakými normami a tu na D3 žiadne normy neplatia? Buď zrušiť hustú sieť MÚK, ako píše aquila, alebo preklasikovať cestu na jednotky. Potom napojenie môže byť aj častejšie a vôbec nemusí byť mimoúrovňové.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 27. Júl 2017 07:07

Jano1 napísal:Ja som EIA dnes kvoli tomu pozeral, mapku som samozrejme videl, ale to, ze je tam prepojenie neznamena, ze je to povoleny prejazd. Pozri sa do EIA, je to oznacene ako krizovatka, nie ako MUK. Teda to moze byt len krizovatka pre SSUD ako je pri Trencine. Keby to bola klasicka MUK, tak je to napojene na cestu I.triedy, ktora je hned vedla, takze treba vidiet plan dopravneho znacenie, aby si mohol povedat, ze sa da z D3 dostat cez cestu III.triedy na I/11.


nebolo by to vynimocne, ale zase hej mas pravdu, u nas je zvykom rozhadzovat peniaze na neucelne MUK, tym duplom pre SSUD ala trencin, alebo pri nitre na R1. je zaujimave ze v takych malackach je to doslova uz meste par stoviek metrov od MUK ... v tomto sa na slovensku rozmysla uplne choro, urobi sa jednoucelova MUK.

asi najvypuklejsie je to v tej nitre, kde by sa posunutim MUK o par 100 metrov poriesil exit na agrokomplex a nikomu by ani nevadilo ze je tam stredisko udrzby.

kazdopadne krasne to vyjadril vlados. plus keby dalsia krizovatka bola az v krasne stale by sa nic nedialo. tym duplom, ze usek smerom na krasno nebude stat aspon dalsich 20 rokov..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.