Moderátor: Moderátori
aquila napísal:konecne rozumna rec. tak som rad, ze sa konecne zhodneme, ze aj MUK podzavoz aj MUK cadca bukov su zbytocne a keby bol suvisli nepreruseny obchvat cadca od svrcinovca po horelicu, tak tranzit je prec a zaroven cadca nema problem.
to je cele co hovorim od zaciatku, ten tranzit taky horibilny nie je, problem je v hlupych krizovatkach a este hlupejsom vyusteni mini tunelu do krizovatiek aj ked ma cadca aj prelozku jednicky.
Jonathan napísal:Niekedy mam pocit, ze vsetky MUK su zbytocne
aquila napísal:to je realita, su zbytocne. je to preboha dialnica _nema_ co suplovat miestne komunikacie
Jonathan napísal:Preco by rozumna krizovatka bola len pri krizovani cesty I triedy? Toto nie su legitmne krizovatky?
https://www.google.sk/maps/@47.6613454,15.9368932,16z
https://www.google.sk/maps/@47.6103339,16.1261713,16z
https://www.google.sk/maps/@47.276292,16.011917,15z
aquila napísal:vsak porovnavame MUK a ich zmysel, pricom MUK podzavoz ani MUK bukov su zbytocne, lebo realne ani neodklanaju dopravu z cadce. a ci uz pojdu o 3-5 km navyse z hornych kysuc by malo byt jedno. co je na tom k nepochpeniu ?
aquila napísal:uplne smiesny je Jano1 s tym, ako tu tvrdil ze ziadnu R5 na cechy netreba
aquila napísal:- lavy a pravy pruh dialnice v roznych nivelitach
aquila napísal:Cadca je okresne mestecko kde vsade prides pesi, ake teda komunikacie?
aquila napísal:ked si niektori myslia, ze len dialnicami sa nieco poriesi tak sa velmi seredne bude mylit.
Jano1 napísal:Zbytocne su len MUK, ktore nie su dobre vyuzite. MUK Bukov bude dobre vyuzita a od odovzdania do prevadzky D3 Bukov-Svrcinovec tam bude 5-6 tisic v./24h. Keby nebola MUK Bukov, tak tych 5-6 tisic v./24h by muselo ist 7,5 km po I/11 nez by sa dostalo na D3 cez uzemie, ktore je z velkej casti zastavane. Teda po I/11 cez Horelicu by jazdilo vyse 10 tisic v./24h.
Namiesto 6,6 km a v pripade dostavania na plny profil cca 3,5 min
https://www.google.sk/maps/dir/49.43971 ... m2!4m1!3e0
by museli ist cez prevazne zastavane uzemie 7,5 km a cca 10 minut
https://www.google.sk/maps/dir/49.43971 ... 96!1m0!3e0
Uspora 0.9 km a 6,5 minuty pre tisice vozidiel denne. Pocet vozidiel bude este stupat, teda by o 15-20 rokov mohlo byt na I/11 v Horelici cez 15 tisic v./24h v pripade nevybudovania polovicnej MUK Bukov.
Na R2 mas na 10 km 3 plnohodnotne MUK s podstatne nizsim vyuzitim, ale to Ti nikdy nevadilo, ale 2 plne a 2 polovicne MUK na D3 na podobnej dlzke je pre teba nieco nepredstavitelne.
https://www.google.sk/maps/dir/48.39768 ... m2!4m1!3e0
Jano1 napísal:Na R2 mas na 10 km 3 plnohodnotne MUK s podstatne nizsim vyuzitim, ale to Ti nikdy nevadilo, ale 2 plne a 2 polovicne MUK na D3 na podobnej dlzke je pre teba nieco nepredstavitelne.
https://www.google.sk/maps/dir/48.39768 ... m2!4m1!3e0
Jano1 napísal:Zbytocne su len MUK, ktore nie su dobre vyuzite. MUK Bukov bude dobre vyuzita a od odovzdania do prevadzky D3 Bukov-Svrcinovec tam bude 5-6 tisic v./24h. Keby nebola MUK Bukov, tak tych 5-6 tisic v./24h by muselo ist 7,5 km po I/11 nez by sa dostalo na D3 cez uzemie, ktore je z velkej casti zastavane. Teda po I/11 cez Horelicu by jazdilo vyse 10 tisic v./24h.
Jano1 napísal:Uspora 0.9 km a 6,5 minuty pre tisice vozidiel denne. Pocet vozidiel bude este stupat, teda by o 15-20 rokov mohlo byt na I/11 v Horelici cez 15 tisic v./24h v pripade nevybudovania polovicnej MUK Bukov.
Jano1 napísal:Na R2 mas na 10 km 3 plnohodnotne MUK s podstatne nizsim vyuzitim, ale to Ti nikdy nevadilo, ale 2 plne a 2 polovicne MUK na D3 na podobnej dlzke je pre teba nieco nepredstavitelne.
Jano1 napísal:I/11 od hranice po napojenie na vetvy krizovatky Svrcinovec je lem 1,5 km s velmi dobrymi parametrami pricom intenzity budu zatial hlboko pod 10 tisic. Okolo je len par domov a nie je problem ich oddelit protihlukovymi stenami za zlomok ceny planovanej R5.
Jano1 napísal:Niekto tu zase objavuje Ameriku. D3 bude na viacerych miestach v roznych niveletach.
Jano1 napísal:Ved aj v BA sa da vsade prist pesi, dokonca aj tam kde sa neda ist autom. Z niektorych casti CA do centra je to aj 8 km. Naozaj si taky ...., ze si myslis, ze ludia maju chodit 8 km tam a 8 km spat denne pesi??? Nepochybne to tak prezentujes.
Urcite denne chodis 16 km pesi. Jaj ty to len chces po ostatnych!
Jano1 napísal:Zase Tvoje nezmysly!!! Nie je rozdiel ci ides Svrcinovec-ZA v spicke vyse hodinu alebo cca 15 minut po dialnici???
aquila napísal:MUK bukov je vyuzivana, lebo tam konci dialnica
pre 5-6 tisic vozidiel stavat ultradrahu MUK, je luxus len hodny slovenska/kysuc.
aquila napísal:Jano1 napísal:
Uspora 0.9 km a 6,5 minuty pre tisice vozidiel denne. Pocet vozidiel bude este stupat, teda by o 15-20 rokov mohlo byt na I/11 v Horelici cez 15 tisic v./24h v pripade nevybudovania polovicnej MUK Bukov.
to ako seriozne ? citam uz piaty krat, ale pri dialnci niekto argumentuje usporou 0,9 kilometra ?
to uz ani nie je smiesne, to je doslova vysinuty lokalpatriotizmus.
aquila napísal:az bude D3 krizovat dve rozne cesty prvej triedy na rozne smery, tak to logicky vadit nebude.
tu sa bavime o 4och MUK na 10 km, ktore chces vyuzivat _lokalnou_ dopravou.
Jonathan napísal:Doteraz som nepochopil, co je na tej krizovatke ultra drahe. Ta najdrahsia cast je uz postavena, cize cela MUK je jedna vetva dzky cca 200m.
Jonathan napísal:Dolezitejsia je casova strata, ktora sa bude casom navysovat
Jonathan napísal:MUK je vzdy vyuzivana lokalnou dopravou. Tym viac, cim je MUK blizsie k lokalnemu zdroju/cielu dopravy
Jonathan napísal:len k par bodom
4. vylucit dopravu z niektorej cesty sa da vsade, len treba mat na to zakony a dobru volu. Pokial viem u nas je potreba paralelnej cesty a vylucit tranzitnu dopravu sa da len z dvojek.
5. plny suhlas. u nas sa koncepcia vystavby meni s kazdou vladou. A kazdy sa snazi urobit si pomnik.
7. nevierm co je v uzemnom plane kraja, ale v uzemnom plane Krasna je planovane iba zkapacitnenie existujucej D3.
http://www.mestokrasno.sk/files/downloa ... ast-04.pdf
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 15 hostí.