D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Žilina (križovatka s D1) – Kysucké Nové Mesto – Čadca – Skalité, štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Mawerick81 » 10. Júl 2017 14:25

aquila bol to priklad,, nejazdim tam casto, tak neviem,, ok,, tak iny zjazd z pristavneho mosta.. ale nejde mpisat radsej ktory,, fakt som tam dlho nebol
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod pecik » 10. Júl 2017 14:29

Mawerick, to nevadi tito "admini" v Cadci nikdy neboli a komentuju a riesia... :)
pecik
diskutujúci
 
Príspevky: 223
Obrázky: 38
Založený: 30. Mar 2014 14:21

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 10. Júl 2017 14:31

@pecik: ja by som ta parafrazoval, ono to skor vyzera, ze vy ste neboli dalej ako za vasimi humnami .. bohuzial. a potom si myslite, ze ste najukrivdenejsi ludkovia v galaxii ...

@milan_KM: tak si to zhrnme, na useku oscadnica - svrcinovec je porovnatelne exitov ako v tej bratislave, ktoru tu vypichujes
len s tym ze obsluhuju viac obyvatelov ako cele kysuce dokopy ... plus Bratislava ma dialnicny _prietah_ ..

Cadca bude mat efektivne az 3 MUK.
a to oscadnica, centrum a podzavoz, superluxsne na 30 tisicove mesto ..

ale hej, verim pre lokalnych to bude aj tak tragedia, ze by museli preist autom o par km viacej a keby sa vynechala co I len zbytocna MUK podzavoz
vid aj tvoje fnukanie, ze v radoli by museli zopar km si nadchadzat, uuuplne katastrofa ..

a mimochodom, preto sa pozemny variant sa doteraz nerobil, lebo ho KNM odmietlo.
ked sa rozhodovalo medzi variantami D18 (aka D3) tak KNM chcelo namiesto tunelov vo vadicovej doline a pri KNM tunel pri kysuci ..
cize Tolko k tomu, ze samospravy ked chcu maju silu, a ked nechcu tak sa tvaria ze nemozu nic ..
problem je, ze u nas sa nerozmysla strategicky .. a vzdy kvoli par ludom sa vyplieskau miliardy na zlom mieste..

2599

ad minimalne 1 exit pre 30 tisicove mestecko typu cadca, a co maju hovorit v takej trnave alebo trencine, co su krajske mesta a maju efektivne jeden exit a k tomu este cez privadzac daleko ?
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod pecik » 10. Júl 2017 15:16

Naozaj nemam cas a chut ti tu, drahy Aquila, rozpisovat kde som bol a kolko tisic km. som presiel po EU dialniciach, ale na rozdiel od teba nekomentujem , co nepoznam... ale nevadi ved ty sa sam strapnujes...
K veci: Krizovatka Podzavoz je jedinou pristupovou cestou k priemyselmemu parku, ktory je doteraz kvoli tomu prazdny. Muk Bukov je iba jeden jednosmerny most, ktory nijako nikomu neublizi, ale pomoze.
Aquila, odkial si? Pozyvam ta aj s tvojou dvojickou Devilom do Cadce. Posedime, pogrilujeme a vy dvaja si trosku oddychnete od PC a zistite, ze realita je uplne ina...
pecik
diskutujúci
 
Príspevky: 223
Obrázky: 38
Založený: 30. Mar 2014 14:21

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 10. Júl 2017 15:23

bingo, takze k prazdnemu "priemyselnemu" parku bude draha MUK ? :) no preco ma to v pripade kysuc a ich dialnic a krizovatiek a terazj aj priemyslenych parkov duchov neprekvapuje :)

tymto si krasne potvrdil to doslova chore "planovanie" na kysuciach ..

za to ho "jedneho jednosmerneho mostu" v MUK bukov by mala nejaka dedina / mesto poriesenu bodovu zavadu ..

ja s tym grilovanim nemam problem, ale mne pride vtipne ked niekto rozprava o zapchach v bratislave, nieto este na kysuciach. ano verim,ze je to sok oproti stavu dajme tomu 5 alebo nebodaj 10 rokov dozadu, ale taka je realita. polhodina v kolone este nie je seriozna zapcha, ale miestne zdrzanie.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod devil » 10. Júl 2017 15:30

Trocha ti nedochádza, že mesto upcháva tranzit, ktorý schádza z D3 v tomto jedinom existujúcom exite. A tranzit stojí na 2 semaforoch a priecestí. Keď sa dostavia tento úsek kolóny zmiznú, tranzit bude plynulo pokračovať. Rovnaký dôvod v Radoli.. cez víkend zmizne tranzit nie sú kolóny.


v inej teme mas vysvetlene co je tranzit. cez vikend vacsina ludi do prace nechodi preto nie su kolony. ono zase treba povedat ze je viac pripadov zbytocnych MUK na D/RC na kratkej vzdialenosti. ale aj vo ZV na ceste I/16 boli podobne dovody. uz davno existuje MUK do centra a neresnicka krizovatka mala len svetla pricom velku cast intenzit na nej tvorili auta ktore hned za svetlami odbocili do mesta. cize nie tranzit. ak niekto tvrdi ze vacsina aut je tranzit by to mal podlozit smerovym prieskumom. ak dobre vidim tak tie 2 MUK v CA budu 2 km :!: od seba. to je naozaj degradacia dialnice na primestsku dopravu okresneho mesta.

ja som uz videl priemyselne parky plne aj prazdne, ale napisat ze je prazdny lebo nie je MUK ku vstupnej brane je pekna blbost. hlavne su priemyselne parky odkial su dialnice desiatky km vzdialene ale vtedy sa tu vykrikuje ze sa na dialnice netreba spoliehat. tak ako, je rovnaky meter pre kazdeho ?

no ja polhodinu npr. cez blatne povazujem za kolonu. lenze treba vidiet ze tam je kolona aj napriek tomu ze sa zabezpecili 2x2 pruhy. kolonu na ceste 1+1 sposobi hocico a hocikedy mozno okrem slabych dni ako sobota/sviatok.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod IceFox » 10. Júl 2017 15:31

Zrušenie exitu je kolosálna blbosť.
Ešte raz pripomínam, že tento exit raz bol dočasne uzatvorený a bolo to strašné. V centre prejsť cez zebru bolo nemožné. A nakoniec všetci čakali v Krásne lebo všetci sa chceli ísť na MUK. Skvelé riešenie. Gratulujem!
aquila napísal:polhodina v kolone este nie je seriozna zapcha, ale miestne zdrzanie.

V 30-tisícovom meste? Vážne? :roll:
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod pecik » 10. Júl 2017 15:34

Tebe fakt nevadi, ze si na smiech, ze tu zo seba robis debila? Vedia vobec tvoje ruky co pisu? Ked ti tak Kysuce lezia v zaludku chod sa vyzvracat a nepis tu sprostosti.
A ta grilovacka plati. Dojdi v piatok pred obedom!
pecik
diskutujúci
 
Príspevky: 223
Obrázky: 38
Založený: 30. Mar 2014 14:21

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod milan_KM » 10. Júl 2017 15:35

Čadci bohato postačuje 1 MUK tak ako každému inému mestu ak je na rozumnom mieste ( a samozrejme rozumnej veľkosti mesta až ma nechytaš za slovíčka)
Problém je, že Centrum sa nedá dostaviať na plnohodnotnú MUK kvôli priestoru. Takže musí byť druhá polovica v Podzávoze. Opakujem keby sa rozmýšlalo a postavil by sa rovno Podzávoz bolo by to o inom. Ale samozrejme už chcem vidieť tie kvantá dopravy ako odbočujú na malej križivatke pri moste ponad trať. Takže buď úsek polprofilu až do Svrčinovca - čo by bolo najlepšie riešenie a tým pádom by nebola tak akútne nutná dostavba teraz), alebo riešenie v terajšej podobe. Ale šak okej šetríme v horizonte 5 rokov :-D

A pre tvoje info žiadna MUK v Oščadnici nie je (nie je tam ani odbočovací pruh). MUK tam bude až pri dostavaní úseku do Lieskovca pričom táto MUK bude primárne slúžiť na napojenie SSUD a odpočívadla.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod BoroZA » 10. Júl 2017 16:47

Nižšie prikladám kamarátove fotky z tradičných ranných chvíľ (rozumej desiatok minút) na I/11 v smere z CA do ZA. Široký a prehľadný úsek mimo obcí dlhý sotva 10 km prechádzať krokom cca hodinu nie je normálne ani na Kysuciach, ani v BA, ani v iných metropolách, pokiaľ na ceste nie je mimoriadna udalosť, čo na I/11 až tak často nebýva (a nebolo tomu tak ani v čase fotenia týchto fotografii).

Obrázok
Obrázok

Devil, stále máš pocit, že cez Kysuce nejazdí žiadny tranzit? :D Ak áno, odporúčam ti buď oftalmologické, alebo rovno psychiatrické vyšetrenie... ;) :D
BoroZA
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 349
Obrázky: 0
Založený: 29. Máj 2016 12:52
Bydlisko: ZA

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod medima » 10. Júl 2017 16:53

Co je dovodom tych kolon, ze sa tam tak plazia?
medima
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 665
Obrázky: 18
Založený: 05. Jan 2013 21:23

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod milan_KM » 10. Júl 2017 17:01

V prípade na fotke, semafor v Radoli .. tj 8km kolóna po miesto fotenia....

https://www.google.sk/maps/@49.2970372,18.7847497,14z

V prípade Čadce je to dvojica semaforov pri nákupnom stredisku a jedno priecestie.

https://www.google.sk/maps/@49.4413613,18.7888463,16.5z
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod pecik » 10. Júl 2017 17:02

Odporucam:
Tam je takych obrazkov denne vela:
https://www.facebook.com/groups/8623977 ... 250176348/
pecik
diskutujúci
 
Príspevky: 223
Obrázky: 38
Založený: 30. Mar 2014 14:21

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Mawerick81 » 10. Júl 2017 18:23

cokolvek tu napiseme, je to nic,, lebo Bratislava je velkomesto,, Petrzalka je mensie mesto,, ostatne je dedina,, a v ich ociach sme hlupi dedincania, co nic nepotrebuju,, lebo BA je pupok sveta a len tam maju kolony,, za hranicou BA uz kolony niesu,, len zhustena premavka.. Bud je tak zadubeny, alebo to robi lebo musi.. svojho casu som toto videl od Magorovica. Nech riesi preco neboli pripravene "dolezitejsie" useky,,
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod medima » 10. Júl 2017 18:58

Tieto konciny moc nepoznam ale viem jedno: ci uz je na vine semafor alebo dvojica semaforov, vsetko toto zmizne pod kompletnej dostavbe D3. Takze vyckajme, prostesty mozno o chvilu opat po prazdninach naberu na sile a snad sa uz aj zacne stavat. Detto Ruzomberok, Presov, Zvolen. Uz protestuju na tych prechodoch asi v kazdom meste za dialnicu. Takze vazeni, chcete dialnicu? Zablokujte prechod, inak to nejde.
medima
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 665
Obrázky: 18
Založený: 05. Jan 2013 21:23

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Vlados » 10. Júl 2017 21:57

Toto mi pripomína decko čo sa hodí v obchode o zem len mu nebude kúpená hračka :D
Naša cestná infraštruktúra nie je na tom zle ako naše zdravotníctvo ale takýmto spôsobom možno dosiahneme nové CTčká (D/RC) ale naďaj si budeme nosiť do nemocnice hajzlá (rozpadnú sa nám všetky II./III.IV.). Minulý týždeň som išiel do koncovej časti obce a asfalt tam posledne pokladali za socializmu...

@Mawerick81, Bratislava je len veľká dedina a až po dostavbe D4/R7 pochopí čo sú to skutočné kolóny... počet dochádzahúcich vozidiel skokovito narastie o desiatky percent. BA pomôže len zavedenie plateného parkovania, ktoré bude postatne drahšie ako lístok na VHD.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod medima » 10. Júl 2017 22:08

Ta to si teraz zapotil. Ze Bratislava po dostavbe D4/R7 pochopí čo sú to skutočné kolóny. Ved prave na to ten obchvat stavaju, aby bola doprava vylucena mimo mesto, aby sa mestu odlahcilo a zmizli kolony. Zjavne si nepochopil, naco sa stavaju obchvaty. Aby sa premavka preriedila a zrychlila.
medima
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 665
Obrázky: 18
Založený: 05. Jan 2013 21:23

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod pohodak » 11. Júl 2017 07:59

ste sice poriadne OT, ale obaja ste mimo - D4/R7 premavke v BA pomoze uplne minimalne ale tiez nehrozi zeby narastla doprava o desiatky percent
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 11. Júl 2017 08:00

len to je ten omyl, ze D4 a R7 bratislavu od zapch neodbremeni, naopak o to viac zahlti vnutromestske cesty :)

IceFox napísal:Zrušenie exitu je kolosálna blbosť.
Ešte raz pripomínam, že tento exit raz bol dočasne uzatvorený a bolo to strašné. V centre prejsť cez zebru bolo nemožné. A nakoniec všetci čakali v Krásne lebo všetci sa chceli ísť na MUK. Skvelé riešenie. Gratulujem!
aquila napísal:polhodina v kolone este nie je seriozna zapcha, ale miestne zdrzanie.

V 30-tisícovom meste? Vážne? :roll:


podla mojich poslednych informacii bolo 30 minut podla sustavy SI vzdy rovnakych ci to bolo v new yorku alebo v cadci.
neviem co sa vam nepaci, aspon to znaci, ze sa region vzmaha :)

pecik napísal:Tebe fakt nevadi, ze si na smiech, ze tu zo seba robis debila? Vedia vobec tvoje ruky co pisu? Ked ti tak Kysuce lezia v zaludku chod sa vyzvracat a nepis tu sprostosti.
A ta grilovacka plati. Dojdi v piatok pred obedom!


ja tu na rozdiel od vasich emocionalnych vylevov predkladam ciste fakty, ktore som aj zhrnul velmi strukturovane.
skor mi je luto, ze takymito vysplechmi do tmy znizujete uroven diskusie, a na miesto realnych argumentov ste sa zmohli akurat tak na osocovanie.

pricom ako som napisal, a zopakujem to este raz. ta schiza v mysleni, ze na jednej strane chcete mat krizovatku do kazdej garaze a pritom sa stazujete, ze viac a viac aut vam jazdi popri domoch.
ale hej dajme 2 miliardy do kysuc, a aj tak to nic nevyriesi :)

milan_KM napísal:V prípade na fotke, semafor v Radoli .. tj 8km kolóna po miesto fotenia....

https://www.google.sk/maps/@49.2970372,18.7847497,14z

V prípade Čadce je to dvojica semaforov pri nákupnom stredisku a jedno priecestie.

https://www.google.sk/maps/@49.4413613,18.7888463,16.5z


zase raz ta schiza kysuc, stazujeme sa, ze je tam bodova zavada, ale ani za boha sa jej nechceme zbavit :)
pritom riesenie je jednoduche, nechat postavit privadzac KNM, most pre pesisch/cyklo v radoli a zrusit most do radole
a lacno zmizne bodova zavada.

aaaale tu sa hned ozvete ze zopar ludi bude musiet si nadist mozno az 3-5 kilometrov, katastrofa :)
radsej budete hodinu stat na hlavnom tahu


nic, pekne to zhrnul Vlados :)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod fh » 11. Júl 2017 09:00

aquila napísal:
podla mojich poslednych informacii bolo 30 minut podla sustavy SI vzdy rovnakych ci to bolo v new yorku alebo v cadci.
neviem co sa vam nepaci, aspon to znaci, ze sa region vzmaha :)



To napíš všetkým čo sa sťažujú na kolóny vo svojom regióne.

Keď píšeš že iba Kysučania môžu za to že sa tam takto stavia D3 , nikde nikdy ani zmienka o tom že aj štát, NDS a aj stavebné firmy sú v tom lebo im to tak môže vyhovovať, tisíckrát dookola iba tí zlí kysučania. Choré, alebo zámer.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 11. Júl 2017 09:22

bez problemov im to napisem a aj poviem
to ze predtym tam mali tri aut a teraz kvantum je rozvoj.
je to len nova realita na ktoru si budu musiet zvyknut, kedze predtym bolo menej aut, menej dopravy.
vlastne sa jedna to vedlajsi efekt uspechu :)

a koho volili kysucania ? no ludi v samoprave a ked si zoberieme koho volili do vlady, tak neviem na co sa stazuju :) volili tych ludi co su teraz vo vlade (viac ako celoslovenske vysledky), a ti dosadili zase svojich ludi. v zilinskom kraji samozrejme silno terajsia koalica a obvod cadca (t.j. nie len mesto) ma Smer dokonca nadpriemerne 46%, KNM 40%.

cize opakujem, kysucania maju to co si volili na miestnej aj celostatnej urovni.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod fh » 11. Júl 2017 10:05

No tak akoby sa u nás vlády nestriedali, fakt je len že teraz už tretí krát za sebou Fico, aj vďaka Sulejmanovi :mrgreen:
Takisto v Bratislave máš okrem Vtáčnikovej éry zase naopak pravicové obsadenie a rozpredanie a zámeny najlepších pozemkov pre finančné skupiny ti asi niečo hovorí, či nevypovedateľné zmluvy o parkovaní, Hlavná stanica a tak ďalej. Bavíme sa o miliardách takisto. Ale ty neznášaš kysučanov takže tam si podstatne tvrdší.

A pre zaujímavosť voči úseku svr.-sk. si vždy takto nešiel, skôr si bol za jeho výstavbu, výhrady si mal voci Brodnu čo je ok:

aquila napísal:
JG napísal: Na Skalitom este netreba nic burat. Iba ak by sa zistilo, ze bol pouzity nekvalitny material. Zemne prace su skoro hotove a jeden most je prejazdny. Vsetky stlpy su v stave, ze sa im nic nestane aj ked niekolko dalsich rokov mosty nedokoncia.



to by bolo len dobre, len vies ako to na slovensku chodi :) kazdy si chce privirobit .. hlavne by ten usek mali dostavat :-/


tu nie sú na vine len zlí kysučania? :D
https://www.dialnice.info/viewtopic.php?f=44&t=52

aquila napísal:tento usek bude radovo drahsie a radovo menej poriesi ako svrcinovec skalite .. kedze ten usek napoji normalnou cestou na tie "polske lesy a haje", aka S69 aj s tunelom az po bielsko biala ..


https://www.dialnice.info/viewtopic.php ... 2&start=50


ano, brodno - strazov som od zaciatku bral ako najnepotrebnejsi usek.

usek svrcinovec - skalite vyexplodoval nakladmi, a tym padom je logicke ze po vytendrovani sokujucej ceny, kde cely tento nie az tak potrebny usek za pol miliardy euro sa staval.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod devil » 11. Júl 2017 14:23

Ta to si teraz zapotil. Ze Bratislava po dostavbe D4/R7 pochopí čo sú to skutočné kolóny. Ved prave na to ten obchvat stavaju, aby bola doprava vylucena mimo mesto, aby sa mestu odlahcilo a zmizli kolony. Zjavne si nepochopil, naco sa stavaju obchvaty. Aby sa premavka preriedila a zrychlila.


R7 nie je obchvat Bratislavy. problem ju uplne nepochopenie zmyslu dialnic (prepojenie dalekych cielov poprve a az potom nejaka obsluha uzemia) a nepochopenie faktu ze nove cesty generuju novu dopravu cize ludia co teraz nechodia autom ale ked budu mat pohodlnu siroku cestu tak autom chodit budu. to ze BA ma nasobne viac zdrojovo-cielovej dopravy ako tranzitu je jasne cize plati ze R7 vygeneruje viac aut ako ich odvedie D4. cize D4/R7 viac zahlti BA. tym netvrdim ze sa nemal riesit katastrofalny stav ze z hlavneho mesta neexistuje cesta 2x2 na samorin ale ze celkovo BA sa musi riesit pomocou HD inac sa neda.

Devil, stále máš pocit, že cez Kysuce nejazdí žiadny tranzit? :D Ak áno, odporúčam ti buď oftalmologické, alebo rovno psychiatrické vyšetrenie... ;) :D


vyborne, kultura bola vzdy silna stranka honelnikov.... povedz búúúú, to ti urcite ide lepsie. koniec OT.

ten tranzit nikdy nenaplni D3 v plnom profile, mozes davat ake fotky chces, semafory vyrazne znizuju kapacitu ciest ktore bez neho zvladaju nasobne intenzity. preto "treba" plny profil a vsade MUK aby na dialnicu dostali co najviac lokalky okrem toho ze plny profil stoji viac. ved zdravy rozum hovori ze vo flysovom pasme, na uzkych miestach co tu sami pisete ze sa nezmesti komplet MUK, ze su tam nejaky buracky jestvujucich domov a inych objektov, viac betonu a vsetkeho mozneho cize cena poloprofilu a plneho profilu musi byt vyrazny rozdiel, vyssi ako niekde na rovine. ale tu uz citam take blbosti ze pomaly plny profil je lacnejsi ako polovicny alebo sirkove a vyskove parametre ciest neovplyvnuju cenu vid husenkova draha R3 vs. D3 vedena trojkombinaciou most-tunel-zarez.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Mawerick81 » 11. Júl 2017 14:44

ja teraz sa opytam inym smerom,, MUK centrum CA je predpripravena,, staci urobit jeden nadjazd ponad D3,, neviem kolko by stalo zburat to,, ale mozno to nieje az tak velky rozdiel,, kedze je to predpripravene,, tak nech sa to dorobi,, ako tu niekto pisal,, malo sa nad tym premyslat, ked sa to kedysi postavilo do tohto stavu.
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Vlados » 11. Júl 2017 21:07

"MÚK" Bukov/rampa bola potrebná lebo preložka tu končila. Namiesto dobudovania zjazdovej rampy z tunela by sa zisla zjazdová+nájazdová rampa od severu. Postačovala by ako jednoduchádza obojsmerná a nájazd by bol vedený cez protismer a využívala by sa len pri uzávierkách tunela. Presne ako sa používa "rampa" pri uzávierke Braniska.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 13 hostí.