Moderátor: Moderátori
jarino napísal:Mne je to v podstate jedno, nech zavrú všetky prechody s Poľskom na čele s Vyšným Komárnikom, ja ich nevyužívam ani priamo nepotrebujem, ale bohvie, ako by sa k tomu postavili isté spoločnosti. V inej téme bolo nedávno písané, že práve tieto spoločnosti vytvárajú tlak na výstavbu a urýchlenie výstavby D3 a R3, čo sa už aj reálne ukazuje a tiež by som chcel vidieť to pretrasovanie HŠ - ZH (to už som mimo tému).
Podľa mňa riešenie: tender na tento úsek zrušiť, rozdeliť na dve časti (bolo spomínané prečo v inej téme) a prípadne postaviť iba polprofil. To by mala práve podľa mňa posúdiť Value for Money, či polprofil alebo plný profil.
Okrem toho ešte privádzač v KNM. Brodno - KNM rozdeliť a úsek Brodno - privádzač mať pripravený ak by zrazu boli peniaze prípadne taktiež CEF alebo iné možnosti. To je maximum, čo si viem predstaviť na D3 zrealizované do 10 rokov.
Yoggy52 napísal:A mimochodom, len kvoli tomu, ze je most v rekonstrukcii, nevidim ako zamienku stavat predrazeny usek... Ako keby inde neboli obmedzenia, v normalnej krajine by sa zatvoril hranicny priechod... Ako sa to uz stalo na R3, za tu dobu sa moze sutazit znova, most sa dokonci, zacne sa stavat D3 s lepsou cenou a vsetci budu spokojny...
Yoggy52 napísal:nakladiaky mozu jazdit cez makov (cez den), po pomerne luxusnej ceste(na slovenske pomery)
Yoggy52 napísal:zatvoril by sa prechod, odstranili by sa lokalne problemy(max do roka) a prechod sa moze znova otvorit...
i15 napísal:kde je ten most, o ktorom hovoríte? je to na hlavnom ťahu?
Yoggy52 napísal:ako tym vyriesis sucasny stav dopravy? jednoznacne treba zatvorit prechod(pre vozidla nad 7.5t) cez den a nechat ho otvoreny napr. od 22-06, a nakladiaky mozu jazdit cez makov (cez den), po pomerne luxusnej ceste(na slovenske pomery)
neviem preco narazas na Vysny Komarnik, asi preto, ze som zo Svidnika? "Lobujem" snad na tomto fore, aby R4 bola postavena co najrychlejsie a cena nehra rolu, tak ako sa tu prezentuje zopar jedincov pri D3?
A mimochodom my sme uz obchadzku zazili pri rekonstrukcii stiavnika, ked "nakladiaky", museli jazdit az cez Vranov, aby sa dostali do PL
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 25 hostí.