D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Žilina (križovatka s D1) – Kysucké Nové Mesto – Čadca – Skalité, štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod nevo83 » 20. Sep 2017 09:18

Paneboze ludia tahate tu politiku kt nic nezriesi. Tak ako bola od nepamati prostitucia tak tu bude aj korupcia. Mozte si to pomenovat ako chcete. A je absolutne jedno kto bude pri moci.
nevo83
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 22. Mar 2017 18:00

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 20. Sep 2017 09:31

ja neviem ci nechapes citanemu textu, ale uz som napisal X krat, D3 sa mala stavat do ciech, kde ten koridor ma zmysel .

cize samotny usek oscadnica - svrcinovec ma zmysel, o tom tu nikto nehovori, to ze je kartelovy a svinsky predrazeny teda sa mal tender okamzite zrusit je druha vec. spolu aj so zrusenim nic neriesiacich krizovatiek podzavoz a bukov.

od svcrinovca smerom polsko nemalo nikdy nic vzniknut. sme tam vyplieskali pol miliardy, ktora sa dala investovat inde.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Jonathan » 20. Sep 2017 10:45

aquila napísal:konecne rozumna rec. tak som rad, ze sa konecne zhodneme, ze aj MUK podzavoz aj MUK cadca bukov su zbytocne a keby bol suvisli nepreruseny obchvat cadca od svrcinovca po horelicu, tak tranzit je prec a zaroven cadca nema problem.

to je cele co hovorim od zaciatku, ten tranzit taky horibilny nie je, problem je v hlupych krizovatkach a este hlupejsom vyusteni mini tunelu do krizovatiek aj ked ma cadca aj prelozku jednicky.

Suhlasim s tym, ze keby bol tah suvisly (ako sa mal povodne zacat stavat hned po dostavani prveho useku, ale nezacal lebo Meciar a peniaze) tak je Cadca OK.

S cim nesuhlasim, je to ze Cadca Bukov je zbytocna. Urcite nie, pretoze cielova doprava (Cadca + horne kysuce) ju budu pouzivat.

A to trollovanie ohladne vyustenia minituenlu mi absolutne nedochadza. Vsak to je sucast dialnice a ked bude kompletny tah, tak to bude OK. To ze teraz je to ukoncene pred Cadcou a doprava je zvedena na neprisposobenu cestu a kolony su az to tunela je to iste, ako by si obyvatelov Povazskej, Sverepca a Visolajov vynil za to ze si dopravu zviedli do obci. Tam sa tiez bezne stalo na dialnici dlhe kilometre a nikdo nevyskakoval. Tak maj konzistentne myslienky a nerozporuj druhou vetou prvu.
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 626
Obrázky: 31
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 20. Sep 2017 13:15

Jonathan napísal:Niekedy mam pocit, ze vsetky MUK su zbytocne :D


to je realita, su zbytocne. je to preboha dialnica _nema_ co suplovat miestne komunikacie. a konkretne na tomto useku je to chore! uz som to tu napisal na 10 km je planovane 4 ks mimourovnovych krizovatiak a este aj superzbytocny privadzac k MUK podzavoz ..

pricom ani jedna z tych krizovatiek neriesi odlahcenie cadce ako takej, lebo auta musia ist tak ci tak cez v principe celu cadcu z hornych kysuc, co by pri eliminacii MUK cadca bukov a urobenie plnohodnotnej MUK (ktora je stale v platnom uzemnom plane) , malo aspon ako tak zmysel. a najma MUK bukov. tu nejde o to ake budu intenzity.

tie intenzity z hornych kysuc pojdu vzdy cez cadcu, takze aky ma taka MUK zmysel ? ziaden.

takto sa kvoli zbytocnej kontraproduktivnej MUK bukov sa postavili nielen zbytocne mosty/estakady a navyse sa musela postavit 90 stupnova zakruta pri prelozke I/11, absolutne to neriesi situaciu pri vylukach tunelu, kedze "sukujuco" cela doprava musi ist aj tak cez cadcu.

cize ja si nerozporujem v nicom, skor u vas mam dojem, ze hovorite, ze semafory by stihali, ked pojde tranzit prec, ale chcete tam megalomansku superdrahu kartelovu dialnicu.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Jonathan » 20. Sep 2017 13:31

aquila napísal:to je realita, su zbytocne. je to preboha dialnica _nema_ co suplovat miestne komunikacie


Tak toto chod povedat do Viedne, alebo do miest okolo tej S6-ky, co sme sa tu rozpravali minule, kde je tych vyjazdov jak nakadenych.
A nikdo nerozprava, ze tu chceme kartelovu dialnicu. Chceme tu normalnu dialnicu. To ze to vrchnost nevie zabezpecit a potom ked je uz moc zle tak priplati za urychlenu vystavbu a neviem co este aby umlcala domorodcov (ako napr. v PB so semafromi) tak to nie je problem obyvatelov kysuc, ale nekoncepcnosti vladcami dosadzovanych pajacov v NDS a SSC.
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 626
Obrázky: 31
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 20. Sep 2017 14:24

ja sa musim uz ozaj rehotat, ako seriozne ? porovnavat cadcu s viednou ? alebo neobodaj S6, kde su uplne ine stupaky, ktore by ludi z cadce asi trefili ? detto parametre ?

keby sme porovnavali S6, tak sa _ziadna_ D3 nestavia, ale sa len rozsiri terajsia cesta s par vynimkami a tunelmi v uplne inymi parametrami. to si myslim si sam vedomi :)

ale vy tu chcete normalnu dialnicu ? vsak argumentujes tu S6. ja s tym nemam problem, nech sa na kysuciach robi na styl S6, len to tu budete skakat jak divy, ze nebudete mat aj dialnicu, ajnovu jednicku aj staru cestu ..

a nie zopodvedna je samosprava, lebo ona rozdava karty v podobe uzemneho planu, kedy to pochopite ? nestaci vam lepsi priklad v podobe oscadnice ?

Jonathan napísal:Preco by rozumna krizovatka bola len pri krizovani cesty I triedy? Toto nie su legitmne krizovatky?
https://www.google.sk/maps/@47.6613454,15.9368932,16z
https://www.google.sk/maps/@47.6103339,16.1261713,16z
https://www.google.sk/maps/@47.276292,16.011917,15z


ale su, ale si pozri ich polohu a funkcne napojenie :) v cadci bude na 10 km 4 ks MUK .. to co si dal priklady je kusok o inom.

ked to uz chces porovnat, tak su porovnatelne s MUK podzavoz, ale sme zase pri tom, ze okolo cadce na 10 km su planovane 4 ks MUK .. zarovne sa postavila prelozka cesty prvej triedy. vidis take nieco aj pozdlz S6ky ? no ja teda nie. a to bola stavana v inom obdobi.

ale ako som napisal vyssie, v cadca je super luxsune riesena, ma novu prelozku prvej triedy, ma dialnicny obdhvat a dalsi superpredraeny 5,6 km usek dialnice sa stavia a vy chcete samozrejme dalsie MUk dalsie cesty ..

je toho kusok vela na to ze tam staci suvisli obchvat jednicky
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Jonathan » 20. Sep 2017 14:29

Este raz a skus k veci, lebo tvoja reakcia je odveci. Rozopravame sa o MUK nie o paramtroch.
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 626
Obrázky: 31
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 20. Sep 2017 15:29

vsak porovnavame MUK a ich zmysel, pricom MUK podzavoz ani MUK bukov su zbytocne, lebo realne ani neodklanaju dopravu z cadce. a ci uz pojdu o 3-5 km navyse z hornych kysuc by malo byt jedno. co je na tom k nepochpeniu ?
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Jonathan » 20. Sep 2017 20:37

Napríklad to, akým kľúčom hodnotis zbytočnosť MUK. Na D3 je zbytočne všetko. Na S6 je všetko OK, pričom aj tam majú 4 MUK na 10m.
Alebo si tvrdil, že opodstatnená MUK je len pri križovanie, zopakujem pri križovanie, diaľnice a cesty prvej triedy. Keď som ti dal pár linkov z trochu kde to tak nie je, začneš basnit o polohe a funkčné napojení.
Takže toto je problém diskusie s tebou, že si omielas svoje mantry a iné názory neprijimas. Asi si ťa, hoci nerád, budem musieť zaradiť k devilovi a doktorovi.
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 626
Obrázky: 31
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 21. Sep 2017 07:56

kludne ma prirad kam chces, ale skuste si aj vy advokati D3 kusok pozriet realitu.
napr. ty tu argumentujes S6, ktora bola stavana v inej dobe, ale keby aj nie, ten profil terenu je uplne ale uplne niekde inde.

ale dobre, nech ideme podla S6, kde ale zaroven ignorujes to, ze napriklad v takej cadci by potom podla tejto logiky brat aj D3, tak by napriklad nemala byt postavene ani len prelozka I/11 v cadci, pri radoli by nebola ziadna krizovatka, bolo by to urovnovo vedene.nebola by ziadna paralerna I/11.

cize o takych fantasmagoriach, ze tam je stara cesta, stara I/11, nova prelozka a dialnica ako si tam na kysuciach v uzemnom plane kraja/obci nakreslili by nehrozila absolutne.

bol by pekne vyuzity terajsi profil, stupania, klesania by boli uplne niekde inde, aj sirkove parametre.
samozrejme by bola aj takato D3 regulerne spoplatnena.

ale nic z tohoto sa pri D3 nedeje, je to uplne megalomansky superpredrazeny projekt, ktory je aj katastrofalne zle naprojektovany, stale neni stabilizovany.
cize ano jasne ze zacnem basnit o polohe a funkcnom napojeni, lebo to na D3 absolutne chyba.

cize ano vy omielate vase mantry (uplne smiesny je Jano1 s tym, ako tu tvrdil ze ziadnu R5 na cechy netreba, ale D3 na polsko za kazdu cenu, plus take hluposti, ze pri tomto useku treba plny profil, aby bol dovod na spoplatnenie)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Jonathan » 21. Sep 2017 08:44

tak skus ist viac konkretne, pretoze prilis zovseobecnujes.

Cadca ma prelozku: Z celej dlzky useku od Horelice po Svrcinovec je prelozka neuveritelnych 900m. Zvysnych 9km teda prilis luxusne parametre nema. Ale v kazdom pripspevku o D3 vykrikujes a vytvaras dojem, ze cadca ma niekolko stupnovy obchvat a teraz chce este dalsi.
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 626
Obrázky: 31
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 21. Sep 2017 09:03

ked som bol konkretny pri tomto useku, tak sa ti to tiez napacilo, ale skusim

- usek sa mal stavat od MUK svrcinovec s hlavnym smerom na cesko
- tunel horelica v plnom profile
- eliminovat MUK cadca bukov, ktora kvoli estakadam nad zeleznicu a zakladaniu fixuje trasu znemoznuje optimalizaciu, pricom okrem nezmyselneho docasneho napojenia nic neriesi, len komplikuje situacium, kedze horne kysuce musia aj tak ist cez cadcu ci uz ked idu na cechy, alebo na zilinu
- lavy a pravy pruh dialnice v roznych nivelitach
- presun SSUD k MUK svrcinovec, ked uz sa planoval ten nezmyselny a zbytocny usek na polsko s dvomi tunelmi
- zruseny terajsi kartelovy tender
- zrusit I/11 a dat ako cestu druhej triedy ako je to bezne v rakusku/cechach
- prelozku I/11 (resp uz cesty II triedy) nech si realizuje samosprava, ak uzna za vhodne
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Jonathan » 21. Sep 2017 12:18

Skisim tiez vecne
- Koridor na Cesko by bol lepsi, ale karty sa rozdali v 95tom. Cesi koridor nechceli, poliaci ano. To ze je ciastocne umely je fakt, ale v principe okrem minutych penazi na usek, rozdiel v doprave nebude.
- To jo, ale zase sme v tom 95tom roku.
- uvazujme, ze MUK nebude. Kade bude vedena D3. Jedine ine riesenie je vdlsom tuneli Horelica na uroven cca 1500m, skoncil par metrov za MUK. Nevidim ani dopravny ani iny vyznam, nakolko sucastna trasa je prakticky v inak nepouzitelnom zaplavovom uzemi. Nevidim, len vyhody z MUK, ktore ty nevidis. Asi mame ine oci :D
- suhlas
- suhlas
- nemam nic proti, akurat zvykove pravo to trochu narusa. Potom sa mala zrusit aj I/61, I/18, I/65 a tiez aj I/66. A tiez nie je pravda, ze je to bezne v Rakusku. Napr. cesta povedla A6 je stale B50.
- V principe suhlasim. Ale na aktualnom useku o ziadnej prelozke neviem. Jedina, o ktorej viem, ze je planovana je v Brodne (predpokladam ze v Krasne zvitazi rozum) a tam by bolo dost nefer zo strany statu postavit D3, bez paralelnej cesty. Ale pokial by teda cestu nejako spojili, tak aby bolo zachovane prechodnost, tak ano, prelozku za Brodno nech spravi kraj.
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 626
Obrázky: 31
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 21. Sep 2017 12:58

1) ale vsak cesko nemuselo chciet koridor, ked tam je medzinarodny koridor E75 na jablunkov medzi SK a CZ :)

naopak povedzme si na rovinu, zilinska klika okolo SNSky a HZDS zauradovala a spupne chceli premalovat V koridor, detto ked prekreslovali "chytraci" povodny plan dialnic, kde sa zrazu zmenili toky na zilinu a vysledok je akurat ten, ze aj v ziline im doslo ze to je kravina a sokujuco byvalych "nepriechodny" koridor D18 aka terajsia D3 je v uzemnom plane ako spojka D1 a D3 ..

2) no to je jasne, ze sme v 1995, lebo proste slovaci si nevedia projektovat dialnice. bohuzial ci sa nam/vam to paci, zilinska klika urobila doslova niekolko sialene zlych a kontraproduktivnych rozdhonuti. co je horsie, nikto to nezmenil..

3) horelica by sa monzo dala trosku inak vyriesit, ale dlzkovo to bolo OK.

4) tie Bcky (aj taka B9) zostavaju Bcky, ale je tam vylucena doprava nad 3,5t

5) ano u nas je dost velky bordel ohladne ciest. a koncepciou, zase raz sme pri bode dva. slovaci su neschopni (Okrem kradnutia)

6) myslel som to, ze v cadci sa nemala zo statnych robit ani dalsia prelozka cesty, ktora je uz paralerna s tunelom. na taku chudobnu krajinu vyhadzovanie penazi.

7) v krasne, brodne a toboz radoli zdravy rozum nezvitazi. je to v uzemnom plane kraja, obci, cize zabudnite. v brodne nie je dovod na jednicku. absolutne ziaden. a paralerna cesta ide cez vranie. nech si tam problem riesi kraj.

ak to islo pri R1, moze to ist aj pri D3.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Jonathan » 21. Sep 2017 17:37

len k par bodom

4. vylucit dopravu z niektorej cesty sa da vsade, len treba mat na to zakony a dobru volu. Pokial viem u nas je potreba paralelnej cesty a vylucit tranzitnu dopravu sa da len z dvojek.
5. plny suhlas. u nas sa koncepcia vystavby meni s kazdou vladou. A kazdy sa snazi urobit si pomnik.
7. nevierm co je v uzemnom plane kraja, ale v uzemnom plane Krasna je planovane iba zkapacitnenie existujucej D3.
http://www.mestokrasno.sk/files/downloa ... ast-04.pdf
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 626
Obrázky: 31
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod expwy » 21. Sep 2017 18:03

Vylúčiť dopravu sa dá z každej cesty aj z cesty I. triedy aj z diaľnice, záleží od druhu a okolnosti a žiadny zákon to chvalabohu neupravuje. Potreba paralelnej jednotky je tiež len mýtus, ktorý sa tu traduje z pokolenia na pokolenie. To akej triedy má byt cesta záleží od jej spojovacej funkcie a od typu sídel, ktoré prepája.
Obrázok používateľa
expwy
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 183
Založený: 08. Apr 2005 09:30

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod milan_KM » 21. Sep 2017 18:24

Spraviť z cesty cez Krásno opäť jednotku je hlúposť nakoľko sa zmenila nielen doprava, ale aj podmienky na tejto trase (hlavne mosty).
Takže buď postaviť novú paralelnú cestu, alebo omnoho rozumnejšie prekategorizovať na cestu II. triedy bez možnosti vstupu ťažkej dopravy na trasu. Jednoduché, efektívne a lacné riešenie. Nebyť toho nezmyslu o paralelnej jednotke.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Jano1 » 21. Sep 2017 20:10

aquila napísal:vsak porovnavame MUK a ich zmysel, pricom MUK podzavoz ani MUK bukov su zbytocne, lebo realne ani neodklanaju dopravu z cadce. a ci uz pojdu o 3-5 km navyse z hornych kysuc by malo byt jedno. co je na tom k nepochpeniu ?


Zbytocne su len MUK, ktore nie su dobre vyuzite. MUK Bukov bude dobre vyuzita a od odovzdania do prevadzky D3 Bukov-Svrcinovec tam bude 5-6 tisic v./24h. Keby nebola MUK Bukov, tak tych 5-6 tisic v./24h by muselo ist 7,5 km po I/11 nez by sa dostalo na D3 cez uzemie, ktore je z velkej casti zastavane. Teda po I/11 cez Horelicu by jazdilo vyse 10 tisic v./24h.

Namiesto 6,6 km a v pripade dostavania na plny profil cca 3,5 min
https://www.google.sk/maps/dir/49.4397113,18.7931898/49.4018023,18.8424873/@49.4184732,18.8190176,13.75z/data=!4m2!4m1!3e0
by museli ist cez prevazne zastavane uzemie 7,5 km a cca 10 minut
https://www.google.sk/maps/dir/49.4397118,18.7931832/49.4017985,18.8424162/@49.421613,18.8164268,14z/data=!4m9!4m8!1m5!3m4!1m2!1d18.8020255!2d49.4285347!3s0x47144035ab333301:0x383cc6aa92537d96!1m0!3e0

Uspora 0.9 km a 6,5 minuty pre tisice vozidiel denne. Pocet vozidiel bude este stupat, teda by o 15-20 rokov mohlo byt na I/11 v Horelici cez 15 tisic v./24h v pripade nevybudovania polovicnej MUK Bukov.

Na R2 mas na 10 km 3 plnohodnotne MUK s podstatne nizsim vyuzitim, ale to Ti nikdy nevadilo, ale 2 plne a 2 polovicne MUK na D3 na podobnej dlzke je pre teba nieco nepredstavitelne.
https://www.google.sk/maps/dir/48.3976849,20.2636366/48.4500478,20.3463707/@48.4161399,20.2974727,13.21z/data=!4m2!4m1!3e0

aquila napísal:uplne smiesny je Jano1 s tym, ako tu tvrdil ze ziadnu R5 na cechy netreba

I/11 od hranice po napojenie na vetvy krizovatky Svrcinovec je lem 1,5 km s velmi dobrymi parametrami pricom intenzity budu zatial hlboko pod 10 tisic. Okolo je len par domov a nie je problem ich oddelit protihlukovymi stenami za zlomok ceny planovanej R5.

aquila napísal:- lavy a pravy pruh dialnice v roznych nivelitach

Niekto tu zase objavuje Ameriku. D3 bude na viacerych miestach v roznych niveletach.

aquila napísal:Cadca je okresne mestecko kde vsade prides pesi, ake teda komunikacie?


Ved aj v BA sa da vsade prist pesi, dokonca aj tam kde sa neda ist autom. Z niektorych casti CA do centra je to aj 8 km. Naozaj si taky ...., ze si myslis, ze ludia maju chodit 8 km tam a 8 km spat denne pesi??? Nepochybne to tak prezentujes.

Urcite denne chodis 16 km pesi. Jaj ty to len chces po ostatnych!

aquila napísal:ked si niektori myslia, ze len dialnicami sa nieco poriesi tak sa velmi seredne bude mylit.


Zase Tvoje nezmysly!!! Nie je rozdiel ci ides Svrcinovec-ZA v spicke vyse hodinu alebo cca 15 minut po dialnici???
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Vlados » 21. Sep 2017 20:29

Jano1 napísal:Zbytocne su len MUK, ktore nie su dobre vyuzite. MUK Bukov bude dobre vyuzita a od odovzdania do prevadzky D3 Bukov-Svrcinovec tam bude 5-6 tisic v./24h. Keby nebola MUK Bukov, tak tych 5-6 tisic v./24h by muselo ist 7,5 km po I/11 nez by sa dostalo na D3 cez uzemie, ktore je z velkej casti zastavane. Teda po I/11 cez Horelicu by jazdilo vyse 10 tisic v./24h.

Namiesto 6,6 km a v pripade dostavania na plny profil cca 3,5 min
https://www.google.sk/maps/dir/49.43971 ... m2!4m1!3e0
by museli ist cez prevazne zastavane uzemie 7,5 km a cca 10 minut
https://www.google.sk/maps/dir/49.43971 ... 96!1m0!3e0

Uspora 0.9 km a 6,5 minuty pre tisice vozidiel denne. Pocet vozidiel bude este stupat, teda by o 15-20 rokov mohlo byt na I/11 v Horelici cez 15 tisic v./24h v pripade nevybudovania polovicnej MUK Bukov.

Na R2 mas na 10 km 3 plnohodnotne MUK s podstatne nizsim vyuzitim, ale to Ti nikdy nevadilo, ale 2 plne a 2 polovicne MUK na D3 na podobnej dlzke je pre teba nieco nepredstavitelne.
https://www.google.sk/maps/dir/48.39768 ... m2!4m1!3e0

Tých 5-6 tisíc by muselo ísť 7,5 km po I/11. To je presne čo sa tu stále omieľa - diaľnica do každej garáže.
Ohajovať sa MÚK Tornaľa-východ, juh a "západ"... čiže nezmysel obhájime nezmyslom.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod IceFox » 21. Sep 2017 20:46

MUK sa stavia tam kde je potrebná, nie podľa kilometrov...
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod DrX » 21. Sep 2017 21:23

Jano1 napísal:Na R2 mas na 10 km 3 plnohodnotne MUK s podstatne nizsim vyuzitim, ale to Ti nikdy nevadilo, ale 2 plne a 2 polovicne MUK na D3 na podobnej dlzke je pre teba nieco nepredstavitelne.
https://www.google.sk/maps/dir/48.39768 ... m2!4m1!3e0


Za aku cenu sa postavili tie 3 MUK na R2 v porovnani s megalomanstvom na D3? Za taku sa na Kysuciach nepostavi ani chodnik!!! To je jedna vec. A druha, ze praveze tie intenzity su dosledkom toho, ze nic ine sa tam 20 rokov nepostavilo, zatialco na D1 a D3 sa tlacili miliardy.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 22. Sep 2017 09:59

Jano1 napísal:Zbytocne su len MUK, ktore nie su dobre vyuzite. MUK Bukov bude dobre vyuzita a od odovzdania do prevadzky D3 Bukov-Svrcinovec tam bude 5-6 tisic v./24h. Keby nebola MUK Bukov, tak tych 5-6 tisic v./24h by muselo ist 7,5 km po I/11 nez by sa dostalo na D3 cez uzemie, ktore je z velkej casti zastavane. Teda po I/11 cez Horelicu by jazdilo vyse 10 tisic v./24h.


MUK bukov je vyuzivana, lebo tam konci dialnica :)
pre 5-6 tisic vozidiel stavat ultradrahu MUK, je luxus len hodny slovenska/kysuc.

Jano1 napísal:Uspora 0.9 km a 6,5 minuty pre tisice vozidiel denne. Pocet vozidiel bude este stupat, teda by o 15-20 rokov mohlo byt na I/11 v Horelici cez 15 tisic v./24h v pripade nevybudovania polovicnej MUK Bukov.


to ako seriozne ? citam uz piaty krat, ale pri dialnci niekto argumentuje usporou 0,9 kilometra ?
to uz ani nie je smiesne, to je doslova vysinuty lokalpatriotizmus.

keby si bol v trencine, trnave tak by si co robil ? asi by ta porazilo, ze cele krajske mesto ma jeden exit a aj to po dlhom privadzaci.

Jano1 napísal:Na R2 mas na 10 km 3 plnohodnotne MUK s podstatne nizsim vyuzitim, ale to Ti nikdy nevadilo, ale 2 plne a 2 polovicne MUK na D3 na podobnej dlzke je pre teba nieco nepredstavitelne.


az bude D3 krizovat dve rozne cesty prvej triedy na rozne smery, tak to logicky vadit nebude.
tu sa bavime o 4och MUK na 10 km, ktore chces vyuzivat _lokalnou_ dopravou.

Jano1 napísal:I/11 od hranice po napojenie na vetvy krizovatky Svrcinovec je lem 1,5 km s velmi dobrymi parametrami pricom intenzity budu zatial hlboko pod 10 tisic. Okolo je len par domov a nie je problem ich oddelit protihlukovymi stenami za zlomok ceny planovanej R5.


som rad, ze si konecne uznal, ze sa zbytocne vyhodilo na D3 smero na polsko a ta dialnica nikdy nemal vzniknut, kedze su tam intenzity oklo 2 tisic. a za zlomok planovanej D3 tma len stacilo vymenit znacku so zakazkom nad 3,5T okrem cielovej/zdrojovej dopravy.

Jano1 napísal:Niekto tu zase objavuje Ameriku. D3 bude na viacerych miestach v roznych niveletach.


tak daj priklad, lebo nani ani pri strazove, ani pri cadci, ani dokonca v tom polno koridore do polska.

Jano1 napísal:Ved aj v BA sa da vsade prist pesi, dokonca aj tam kde sa neda ist autom. Z niektorych casti CA do centra je to aj 8 km. Naozaj si taky ...., ze si myslis, ze ludia maju chodit 8 km tam a 8 km spat denne pesi??? Nepochybne to tak prezentujes.

Urcite denne chodis 16 km pesi. Jaj ty to len chces po ostatnych!


ked chcu ist 8 km autom kludne, ale nech sa nestazuju ze su v zapche :)

a ano ja som pravidelne chodil do prace na bicykli, inline, kolobezke do vzdialensoti asi 5 km. alebo MHDckou.
sokujuce co ?

a vzdialenost, tak cadca je rozlezena obec na lazoch, co je na tom zle ? nic. je tam na konci par domov, ktori teda budu jazdi autom, ale vacsina ide zo sidliska, ktore je doslova na zgulanie sa do mesta aj na stanicu.

Jano1 napísal:Zase Tvoje nezmysly!!! Nie je rozdiel ci ides Svrcinovec-ZA v spicke vyse hodinu alebo cca 15 minut po dialnici???


zase si len potvrdil, co som napisal, ak niekto potrebuje tranzit zo svrcinovca do ziliny, tak nepotrebuje ani krizovatku podzavoz a tym duplom krizovatku bukov. staci mu ako v pripade obchvatu trnavy len 1+1 cesta, ktoru z velkej casti na kysuciach je a su tam len dve bodove zavady

MUK cadca bukov a radola. obidve sa daju pekne riesit eliminaciou.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod Jonathan » 22. Sep 2017 11:00

aquila napísal:MUK bukov je vyuzivana, lebo tam konci dialnica
pre 5-6 tisic vozidiel stavat ultradrahu MUK, je luxus len hodny slovenska/kysuc.

Doteraz som nepochopil, co je na tej krizovatke ultra drahe. Ta najdrahsia cast je uz postavena, cize cela MUK je jedna vetva dzky cca 200m.

aquila napísal:Jano1 napísal:
Uspora 0.9 km a 6,5 minuty pre tisice vozidiel denne. Pocet vozidiel bude este stupat, teda by o 15-20 rokov mohlo byt na I/11 v Horelici cez 15 tisic v./24h v pripade nevybudovania polovicnej MUK Bukov.

to ako seriozne ? citam uz piaty krat, ale pri dialnci niekto argumentuje usporou 0,9 kilometra ?
to uz ani nie je smiesne, to je doslova vysinuty lokalpatriotizmus.

Dolezitejsia je casova strata, ktora sa bude casom navysovat
aquila napísal:az bude D3 krizovat dve rozne cesty prvej triedy na rozne smery, tak to logicky vadit nebude.
tu sa bavime o 4och MUK na 10 km, ktore chces vyuzivat _lokalnou_ dopravou.

MUK je vzdy vyuzivana lokalnou dopravou. Tym viac, cim je MUK blizsie k lokalnemu zdroju/cielu dopravy
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 626
Obrázky: 31
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 22. Sep 2017 13:50

Jonathan napísal:Doteraz som nepochopil, co je na tej krizovatke ultra drahe. Ta najdrahsia cast je uz postavena, cize cela MUK je jedna vetva dzky cca 200m.


uz len to ze sa postavila, dalsie estakady, udrzba, uzavery atd. pritom je zbotocna a naopak kontraprudktivna, lebo bude do centra stale viazat dopravu.
keby bol niekde na samosprave aspon so stipkou zdraveho rozumu, tak bude pozadovat pouzitie MUK len pre zachranarov, MVSR, NDSku a bude pozadovat v sulade s uzemnym planom plnohodnotnu MUK podzavoz, aby sa cele horne kysuce netrepali cez centrum.

ja neviem, ale ked ani na tomto fore ludia nedokazu pochopit lokalna vs dialkova doprava, tak necudujem, ze trudi na samosprave pozaduju v komunistickom brutalistickom style ked uz nie prietahy cez centrum, aspon krizovatky do centra.

vsak to je chore! nedochadza vam , ze takto sa cadca nikdy nezbavi dopravy cez centrum ?
ze cielom samospravy ma byt naopak odstranenie dopravy cez centrum ?

naopak daleko lepsie by bolo ak by rozumna samosprava chcela v sulade s uzemnym planom minikratku (asi tych 0,9 km :) prelozku 487 popri zeleznici pri futbalovom stadione, cim by sa odstranila nutnost pre ludi z hornych kysuc ist cez centrum aj problematicke urovnove krizovanie zeleznice

zaroven by sa mohol aj neskor urobit aj hlavny smer a tym prinuti ludi z hornych kusuc pouzivat MUK podzavoz.
podobne s prepacenim hlupe rozmyslanie je v detve (Uplne zbytocna MUK do centra), vlastne aj PB, vajnory a podobne nedozrete malomestianske planovanie ..

mne sa len rozum zastavuje nad tym ako rozhladeni v dialnicnej problematike ludia im pri predzahradke sa zatemni mozog alebo co a argumentuju tu usporou 0,9 km :)
to je na urovni blizsienaokolo ..

ale zase sme pri tom, ze slovaci nevedia projektovat dialnice. co bolo este za federacie typu trnava trencin to bude OK aj za dekady, ale tie paskvili je miestami na zaplakanie.
a absolutny vitaz je D3 .. tam snad neni nic dobre naprojektovane.

Jonathan napísal:Dolezitejsia je casova strata, ktora sa bude casom navysovat


ked sa bude navysovat, budu nuteni robit nieco aj na samosprave s takymi "smiesnymi" vecami ako MHD, VHD, cyklotrasy.
co robi zilinsky VUC ? obce ? krajsi priklad ako v cadci kde urobili most siroky v podstate pre 4 pruhy, tak sa na cyklistov s prehladom vykaslali .. vsak naco ?

Jonathan napísal:MUK je vzdy vyuzivana lokalnou dopravou. Tym viac, cim je MUK blizsie k lokalnemu zdroju/cielu dopravy


ale to nie je princip dialnic, na to su miesnte cesty a preto si dal dalsi argument, preco by rozumne samosprava v cadci mala trvat na uzavreti MUK cadca bukov.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Čadca, Bukov - Svrčinovec

Odoslaťod aquila » 22. Sep 2017 13:56

Jonathan napísal:len k par bodom

4. vylucit dopravu z niektorej cesty sa da vsade, len treba mat na to zakony a dobru volu. Pokial viem u nas je potreba paralelnej cesty a vylucit tranzitnu dopravu sa da len z dvojek.
5. plny suhlas. u nas sa koncepcia vystavby meni s kazdou vladou. A kazdy sa snazi urobit si pomnik.
7. nevierm co je v uzemnom plane kraja, ale v uzemnom plane Krasna je planovane iba zkapacitnenie existujucej D3.
http://www.mestokrasno.sk/files/downloa ... ast-04.pdf


4) zakony netreba, mame vsak tabule s obmedzenim a co je vacsi problem aby to cajti kontrolovali :) a moze to byt aj na jednicke :)

7) vychadzal som z tychto podkladov z 2012, kde bola nielen D3 ale aj C11,5 jednicka .. co je cisty overkill ..

11052

ale zjavne to neprijali.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 15 hostí.