A este jedna poznamka,, ak by bola cena za usek prilis vysoka, tak ju Brusel nepreplati,, to tvrdia ekonomovia,, nie ja,, cize mozete sa tu aj na usi psotavit,, pretoze by to nikto neriskoval, aby to preco sa to urychlovalo aby nepreplatil Brusel kvoli moc velkej vyske.
brusel preplati hocivo ked sa "doveryhodne" preukaze ze usek bude navratny, cize sa umerne zvysi "ocakavana" intenzita dopravy. intenzita sa zmeria po dostavbe a to uz nikto nebude riesit preco tam jazdi o 5-10-15.000 aut nez sa "cakalo".
dialnica pre KIU bola D1 a bola zakotvena v zmluve. D3 nie. si myslis ze keby KIA mala paky tak by neriesila ? ked KIA ma mat dialnicu na trase D3 tak preco nema mat dialnicu aj PCA v trase I/51 a JLR v trase I/64.
Za tento týždeň sa stali štyri vážne nehody na chýbajúcom úseku D3 KNM-Oščadnica (všetky v dôsledku prehustenej dopravy, resp. predbiehania v neprehľadných úsekoch), a oni aj tak budú popierať význam tejto diaľnice.
ziadna nehoda nie je v dosledku prehustenej dopravy tam kde NIE JE PREKROCENA kapacita cesty, ....KM-oscadnica je siroka rovna cesta a je tam falosny pocit bezpecnosti....pamatam si ze pred rokmi boli serpentiny za ozdanmi vs. ruzova osada co bola jedna zle klopena zakruta. v tej zakrute bolo VIAC nehod ako na serpentinach....logicky to ze v BA je menej vaznych nehod je presne preto ze cesty su tak plne ze sa neda ist az tak rychlo ako u vas...
konštruktívne riešenie by bolo, keby obce prestali požadovať 4 nové pruhy a za odmenu by rozšírený úsek nebol spoplatnený pre osobné autá
presne tak. len CA-KM-ZA trollkovia chcu naplno vyuzivat vyhody 130-ky na co najpohodlnejsej ceste "ocistenej" od inych casto pomalych aut. kazdy pozna pomery na severnej D1, kto by nechcel taky luxus. to ze sa inde nepostavia desiatky km ciest je uplne druhorade. ked vidim taku SA kde uz su protesty na dennom poriadku a chcu 1+1 okolo mesta s viac cez 20k tak naozaj nechapem preco sa to takto neriesi po KM, a preco sa vobec riesi KM-oscadnica do 2020.