Jano1 napísal:Aquila, ty si totalne chory clovek! Ked Ti nevyjde nezmysel o sume na D3, tak to zopakujes este 10 krat a myslis si, ze to bude zrazu pravda
...
D3 tam kde je realne treba je HP-Strazov a tam podla tabulky za rok 2016 25593 v./24h. To sa Ti samozrejme mali. Oscadnica - Cadca 15608 v./24h na polprofile napriek uzatvaraniu tohto useku skoro kazdy pracovny den kvoli kolonam, to je Ti samozrejme tiez malo.
ach jaj, tento prehnany lokalpatriotizmus a obhajovanie predrazenych zbytocnych usekov je ozaj mimo.
chore bolo, je a bohuzial zjavne bude cele planovanie a najma vystavba uz toho zleho planovania pri D3.
cela D3 je silne precenovany cestny tah, ktory si v realite zasluzi v lepsom pripade trasovanie a parametre cesty ako sa stavala R1.
kedze je to najma pre regionalnu/lokalnu dupravu a tranzit je ozaj minimalny.
Na D3 nie je ani jeden jediny usek, ktory by bol primerany, nebodaj nie superpredrazeny a do znacnej miery aj zbytocny. ani jeden! pri kazdom useky sa bud schvalne, alebo kombinaciou nenazranosti/zaslepenosti lokalnych samosprav v kombinacii s zilinskym vedenim minsiterstva/SSC/NDSky robili megalomanske superdrahe kartelove plany, ktore boli priam katastrofane realziovane
usek HP - strazov nemal _nikdy_ ako D3 ani vzniknut. D1 sa mala potiahnut a urobit MUK pri dolnom hricove, miesta tam je na rozdavanie, a aspon by nebol problem zviest premavku, ked bude odstaveny bud tunel ovciarsko/zilina.
od dolneho hricova sa mala stara luxusna jednicka rozsirit na 2+2, miesta tam je aj teraz kvantum a realne to neprechadza cez ziadnu dedinu a v podstate stacilo urobit max pri dolnohom hricove bud CSS, alebo skludnujucu ulicu, a pri borine nebol problem mat aj MUK.
dovod je preto, lebo aj ked sa teraz spusti usek HP - LL, tak na useky HP - strazov padne na intenzity okolo 10 tisic .. cize krasne s rezervou by to zvladala aj stara cesta nielen teoreticky privadzac 2+2 (ked moze mat taky dlhy privadzc kezmarok, preco nie zilina ?)
usek strazov - brodno, je aj bez toho najzbytocnejsi usek, ci HP - strazov stoji alebo nie, nic neriesiaci usek, ktory bude mat po spusteni intenzity tak na urovni R2 obchvat ziaru nad hronom.
usek brodno - knm, zbytocny, nech sa rozsiri I/11 a preklasifikuje na D3, lokalna moze ist po druhej strane cez vranie. odpadnu nam aj uplne hluposti ala krizovatka radola. a povina by sa dala tiez v pohode obist popri kysuci.
KNM - oscadnica, tak tam netreba robit absolutne nic aspon do 2030, je to polprofil dialnice, a navyse je tam aj stara cesta.
oscadnica - svrcinovec, jediny opodstatneny usek na celej D3, ktory sa ale nemal kuskovat, mal sa stavat naraz a v plnom profile, kedze je trapne mat 600 m tunel polprofilovy.
MUK cadca centrum sa nemala ani stavat, detto MUK zavoz, bola by MUK krasno a potom az svrcinovec.
D3 svrcinovec - skalite - hranica, zase raz usek, ktory sa nemal dostat dalej ako technicku studiu a mala sa trasovat D3 na cesko a nie tento umely koridor, kde su intenzity polnej cesty .. hlavne ze za pol miliardy
Jano1 napísal:Aku dalsiu mld Eur treba na D3? Uz sa sprevadzkovali useky za mld Eur?
pol miliardy je len zbytocny a nepotrebny svrcinovec - skalite- hranica, dalsich 306 mio je absolutne nic neriesiaci strazov - brodno, uz to mame vyse 800 mio euro. 287 mio euro je 5,6 km cadca bukov svrcinovec .. a sme uz na skoro 1,1 miliardy ..
dalej "treba" brodno - KNM, KNM - oscadnica, druhu ruru oscadnice, R5, druhy profil svrcinovec - skalite, a to som este nepomenul oscadnica - cadca, bukov ..
takze na D3 liataju miliardy len taky hukot ..
Jano1 napísal:A este tu na mna vyskocia dalsi, ze co si to dovolujem do Aquilu? Nepises si to sam, take prispevky na podporu svojich chorych vymyslov?
hej chore vymysli maju konkretne mena, vid vyssie vymenovanie chorych vymyslov useky D3. kazdy kazducky jeden.
Jano1 napísal:To vidim na R1 kolko je lokalka ked intenzita klesa v polovici R1 na 14 tisic, kde pouzitelne IRR vyslo na zaklade predpokladu, ze v prvom roku prevadzky tam bude cez 22000 v./24h.
bingo! a presne to iste je do velkej miery aj na D1 a o D3 ani nehovoriac.
Jano1 napísal: Co kazi PB?
..
Odhady pre D1 Vrtizer-HP boli pod 15 000 v./24h. Ani len nerozumies pojmu lokalka, ked pokles pri PB oznacujes za lokalku.
je to lokalna/regionalna doprava, dialkovy tranzit jasne sa ukazuje, ze je dost maly. doslove ked 15, nech prezeniem 20% max a to som velmi velmi prehnal.
cize vela ciest na slovensku nepotrebuje ziadny luxus jak ma najma D3, kde nenazrane samospravy a zilinska linka na ministerstve, NDSke, kraji, prjekcii chce dialnicu, novu cestu prvej triedy a aj luxusne cesty II a III triedy. non-sense ..