D3 všeobecne

Žilina (križovatka s D1) – Kysucké Nové Mesto – Čadca – Skalité, štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Myslíte, že je potrebné v súčasnom stave preprojektovať nepostavené úseky D3 na nižší parameter?

Nie, malo by sa to stavať tak, ako je to naprojektované, prípadne s malými zmenami projektov
130
76%
Áno, na parameter C22,5
28
16%
V tomto koridore netreba stavať nič, situácia si s výnimkou Svrčinovca nevyžaduje riešenie
13
8%
 
Celkový počet hlasov : 171

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod milan_KM » 12. Jan 2017 15:47

to nebola zlodejska vlada ktora odmietla privadzac do KM ale mesto lebo chcu silou mocou svoju drahu hracku D3 ktora ma sluzit predovsetkym na jazdenie do ZA a CA.


Tu sa naplno ukazuje aké máš mylné predstavy aj tak sa hráš na najmúdrejšieho. Ako napísal Miro, mesto usilovne už niekoľko rokov bojuje o stavbu privádzača, ale ministerstvo o tom nechce ani počuť.

cize je jasne ze strazov-brodno a svrcinovec-skalite su predrazene aj zbytocne. no a dalsia otazka je zvlastna kedze kvoli ignorancii potrieb na cestach I. triedy treba stavat obycajne cesty (aj ked niektore sa volaju honosne poloprofily R) nasobne viac ako plne profily D/RC, takze keby sa ziadne plne profily nemali stavat no tak by sa ziadne nestavali a to co by sa usetrilo by sme dali na ine cesty. ale ked silou mocou chces porovnavat tak par usekov R v plnom profile by pri komplexnom hodnoteni ceny, intenzity, uspory mali isto lepsie predpoklady ako brodno-oscadnica.


Áno správe do výstavby šli vďaka neschopákom a zlodejom tie najnepotrebnejšie úseky s ešte násobným predražením. A sme zase pri zlodejoch.
Čo sa týka ciest I. triedy to máte samozrejme pravdu, za pár peňazí veľký okamžitý efekt.
Ale moja otázka znie kde kde sa Slovensku máme nepostavené úseky diaľníc, kde by vyšla podľa daných kritérií diaľnica a nie rozšírenie. ( 3x sa pýtam)

Pretože v trase D3 sú dopravné problémy, vysoká nehodovosť, nemožnosť obchádzky a vysoký podiel tranzitu. Ak toto nestačí na postavenie diaľnice, tak potom nechápem potrebu hocakej diaľnice na Slovensku. To tvrdíte vy.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod aquila » 12. Jan 2017 15:55

milan_KM, ja so mnapisal tie kriteria, IRR a value for money, a to ze tu odkazujes, ze je zodpovedna za to skorumpovana vlada, tak taka ista skorumpovana vlada to aj schvaluje ..

keby tu bolo nejake strategicke rozmyslanie, tak sa I/11 upgradne, urobia obchvaty a je vystarane .. ako aj na dalsich castiach slovenska ..

v podstate I/11 stacilo urobit rovnakym stylom ako sa robila R1 medzi TT a NR .. nic viac nebolo treba
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod mareks96 » 12. Jan 2017 17:08

tak tak, keď stačilo dostavať druhý profil medzi dvoma krajskými mestami, prečo by kysuce potrebovali dialnicu za 50 mio/km... vsak to je chore, za cenu celej D3, teda asi 60 km vieme mať 300km dialnice v normalnom terene. keď na českej strane stačí rozšírená 1/11, prečo my potrebujeme D?
mareks96
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 500
Založený: 11. Okt 2014 08:14

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod milan_KM » 12. Jan 2017 18:31

tak tak, keď stačilo dostavať druhý profil medzi dvoma krajskými mestami, prečo by kysuce potrebovali dialnicu za 50 mio/km... vsak to je chore, za cenu celej D3, teda asi 60 km vieme mať 300km dialnice v normalnom terene. keď na českej strane stačí rozšírená 1/11, prečo my potrebujeme D?


I/11 na českej strane má dokonca lepšie parametre ako D3 (širšia, prídavné pruhy, MUK). Už len MUK do každej dediny pomaly. A je výrazne lacnejšia. Tak u nás to, že je D3 3x taká drahá je spôsobené asi duchom svätým.

Keď si to spočítam a zhrniem, rozšírenie I/11 + obchvaty a MUK s dedinami .... ach .. D3 len bez paralelnej cesty a s viac MUK.
Bavíme len o tom istom až na to, že ste doslova zaťažení na túto trasu. Prečo nenamietaš D4 s pochybným prínosom, alebo megastakády na R2 pre pár tisíc vozidiel, rovnako obchvat Košíc s pochybnými intenzitami atd atd. Ak by sme mali uplatniť tvoj meter na Slovensku by nestál ani km diaľnice lebo by okamžite po otvorení nabolo 50k.
Na druhej strane by sme mali 4pruhové jedničky. Takže otázka prečo teda budujeme diaľnice?
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Vlados » 12. Jan 2017 19:04

Je úplne nesprávne položená otázka. Mali sme, a stále to môžeme, určiť koľko sme schopní/ochotní investovať do rozvoja a údržby cestnej siete. Následne si stanovme do kedy čo chceme dosiahnúť a potom bude jasné čo si vlastne môžeme dovoliť. My sme si nakreslili D/RC/preložky I./II./železnice/"hyperloop"/... (a takmer každá vláda na papier niečo doplnila) a pritom nie sme schopní toto všetko realizovať ani za 50 rokov avšak nejaké prínosy potrebujeme hneď a na rozrúsené po celkom Slovensku. Teraz sme mali/máme 2 obdobia keď sme sa cítili ako prasce v žite a ani tak sme neboli schopní core postaviť. Stavať na dlh, ako tu niektorí snívajú sa ani veľmi nedá, nakoľko naša schopnosť splatiť už tento dlh je nemožná (demografia a robotizácia nepustí), ale to politikom nič nehovorí nakoľko oni sa dokážu nabaliť len keď sú pri korytách.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Jano1 » 12. Jan 2017 19:26

aquila napísal: pre porovnanie na ceste medzi nitrou a benadikom, kotru nahradila R1 bolo rocne okolo 80-90 umrti ..


Ako obvykle trepes nezmysly.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod BoroZA » 12. Jan 2017 21:08

Chlapci, nehádajte sa už toľko, D3 v plnom profile s výnimkou úseku Svrčinovec - Skalité aj tak čoskoro bude stáť (zrejme za nekresťanské peniaze) a neurobíte s tým nič. :D Dávam tomu tak 15 rokov, ale tohto vysneného stavu by som sa ešte mohol dožiť. :D Ak Fico odblokuje v parlamente dlhovú brzdu, možno sa dočkáme aj skôr. :)

Mimochodom, padlo tu niečo o tom, že mám zaplatiť výstavbu slovenských diaľnic - soráč, ale na to takto tesne pred výplatou nemám, fakt. :D No som ochotný založiť nadačný fond, na ktorý budem prispievať mesačne sumou povedzme 100€, a z týchto peňazí budeme stavať D3 svojpomocne v plnom profile, kto sa pridá? ;) :D

Ale teraz vážne - aj keď sa vám počet nehôd a úmrtí zdá zanedbateľný, na takom krátkom úseku s nízkymi rýchlostnými limitmi je to fakt prehnané, a treba TIR + bláznivých Poliakov + nedočkavých Čechov vyhnať na diaľnicu mimo obce a prechody pre chodcov. ;) Rozširovať I/11 a búrať pri tom kvantá domov v Oškerde, Radoli, Povine a Oščadnici mi nepríde kóšer, navyše popri D3 musí zostať nespoplatnená cesta pre pracovné a poľnohospodárske stroje + miestnych šoférov bez diaľničných známok. A zase stavať D3 v polprofile pri takej intenzite kamiónovej dopravy by zase len viedlo k častým kolónam a nehodám pri predbiehaní.

Kašlať na moje regionálne preferencie, no bez D3 nebude ŽSK profitovať. Tak ako BSK potrebuje D4, PSK zase R4, atď. ;)
BoroZA
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 349
Obrázky: 0
Založený: 29. Máj 2016 12:52
Bydlisko: ZA

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Maxx787 » 12. Jan 2017 22:46

presne na toto som cakal, ked budes ty a este par ludi prispievat 100 € mesacne na vystavbu toho co potrebujes tak nikdy opakujem NIKDY nedas za to 40 mil. €/km
lebo zaprve tolko prachov nikdy nedas dokopy a aj keby si dal tak radsej postavis viac nejako lacnejsie ako draho a menej a toto tu ide, inak nespochybnujem to ze D3 treba len to, ze nie za tie prachy.
:-D :-D
Geography is not a career, is post apocalyptic survival skill
Maxx787
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 727
Obrázky: 77
Založený: 03. Okt 2014 17:33
Bydlisko: NO

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Mawerick81 » 12. Jan 2017 23:43

mozno hlupa otazka,, ale nerobi to predrazenie oproti inym usekom tak trochu teren? Mnozstvo mostov,, preloziek, estakad atd? Lebo ak to je predrazene LEBO FICO, tak to moze ktokolvek napadnut na EU sude.. sak je demokracia ta ne?
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Jonathan » 13. Jan 2017 08:59

devil napísal:to bolo kvoli zlemu vyskovemu vedeniu cize pahorkom kde normalny sofer nemal sancu predvidat co sa objavi oproti.


Normalny sofer, ked nevidi, co je oproti, tak nepredbieha. Ale tam to bolo bezne, ze sa vsetci tlacili stredom a vynucovali si predbehnutie. Tak cca 1995 boli taki pretekari aj pod Strecnom, ale postupne ich ubuda, pretoze ked clovek ide v nekonecnej kolone a rovnaka kolona ide oproti, tak to proste nikto neriskuje.
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 624
Obrázky: 31
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Miro » 13. Jan 2017 09:02

Rozširovať I/11 na 2+2 v terajšej trase cez Povinu a Radoľu? To mi teda nenapadlo, takú brutálnu fantáziu nemám. Oškerda by šla, tam by na to padlo myslím len futbalové ihrisko a jeden dom, ale Radoľa a Povina jednoznačne potrebujú obchvat. Okolo Poviny je miesta dosť, ale Radoľa by bol oriešok aj tak. Varovaním pred takýmito myšlienkami nech je nám terajšia 2+2 cez Strážov.
Miro
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 5
Založený: 12. Jún 2005 19:47

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Jonathan » 13. Jan 2017 09:04

Jano1 napísal:
aquila napísal: pre porovnanie na ceste medzi nitrou a benadikom, kotru nahradila R1 bolo rocne okolo 80-90 umrti ..


Ako obvykle trepes nezmysly.


Presne: clanok z roku 2005 udava od 1 to 17. Cize tych 5 tento rok je porovnatelnych.

Najhoršia bola bilancia v roku 2001, kedy tu zahynulo sedemnásť ľudí! „Už o rok neskôr boli následky najmiernejšie – usmrtená bola jedna osoba. V roku 2003 ich bolo osem, vlani šesť. Tento rok sa zdá, že štatistika bude horšia – len za prvých sedem mesiacov bolo pri nehodách usmrtených päť ľudí

http://nasanitra.sme.sk/c/2352487/zlato ... ulnik.html
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 624
Obrázky: 31
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod dusans » 13. Jan 2017 10:56

Pozerám, že sa to tu celkom rozprúdilo. Je smutné, že celá D3 dopláca na dovolím si povedať nešťastné rozhodnutia kompetentných a potom to vyzerá tak, že sa stavajú najprv úseky, ktoré nie sú veľmi potrebné (Strážov - Brodno)a odkladajú sa úseky, ktoré by poriešili omnoho viac (Brodno - KNM). Už či by bola D3 diaľnicou alebo len (serióznou) preložkou cesty 1. triedy, osobne by to aspoň mne bolo jedno. Keďže nevidím moc ružovo skoršiu výstavbu úseku Brodno - KNM, tak určite by pomohlo začať so stavbou privádzača, ktorý by dosť pomohol mestu aj križovatke v Radoli, kde sú intenzity najväčšie. A ďalej by to chcelo v Povine poriešiť úrovňový prechod a nahradiť ho buď mimoúrovňovým (aj keď si to tam moc neviem predstaviť) resp. doplniť nejaké tie ostrovčeky resp. semafor pre chodcov na ručné ovládanie (až také návaly chodcov tam nechodia) a v Povine spraviť poriadne chodníky, nie to, čo tam je teraz. Ešte keby spravili účelovú komunikáciu medzi KNM a Ochodnicou (pre cyklistov a nejaké tie traktory a bagre), čo nie je zase veľká položka, tak časť problémov by bola poriešená a prípadný odklad výstavby úseku D3 by bolel oveľa menej.
Ešte ma napadla otázka rastúcich intenzít. Sám sa divím prípadnému stálemu nárastu intenzít na tomto úseku. Pokiaľ tu nepríde ďalší väščí investor alebo Kia/INA nezvýši výrobu, už by tu také kvantá automobilov nemali z čoho pribúdať. Kysuce zase nie sú tak obrovská aglomerácia a počet obyvateľov extrémne nenarastá, ba naopak.
dusans
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 370
Obrázky: 17
Založený: 18. Jún 2009 12:05
Bydlisko: KNM

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Jano1 » 13. Jan 2017 17:26

Intenzita na D3 ma z coho rast. Ak ludi prinutite pouzit inu dopravu alebo dokonca inu trasu, lebo je cesta pretazena alebo ma uplne nevyhovujuci stav, tak ked sa dopravne problemy vyriesia, narastie intenzita. Taktiez, kto nie je ochotny dochadzat za pracou 30 km, lebo mu to zaberie denne 2-3 hodiny, tak ked sa to zmeni na 30-40 minut bude na to inak pozerat. D3 zoberie cast dopravy z Makova, aj z Oravy, ale musi byt na tej trase priemerna rychlost aspon 80 km/h aj v spicke.

Uzatvaranie tunela Horelica v spicke ma negativny vplyv na intenzitu v tuneli zo scitania 2015 pretoze ide o udaj z ASD.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod i15 » 13. Jan 2017 18:04

Miro napísal:Rozširovať I/11 na 2+2 v terajšej trase cez Povinu a Radoľu? To mi teda nenapadlo, takú brutálnu fantáziu nemám. Oškerda by šla, tam by na to padlo myslím len futbalové ihrisko a jeden dom, ale Radoľa a Povina jednoznačne potrebujú obchvat. Okolo Poviny je miesta dosť, ale Radoľa by bol oriešok aj tak. Varovaním pred takýmito myšlienkami nech je nám terajšia 2+2 cez Strážov.


2+2 stačí od Brodna po semafor v Radoli, lebo za Radoľou intenzita dosť klesá. Ten jeden dom v Oškerde by nemusel padnúť, keby sa druhý profil postavil na západnom brehu Kysuce
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod aquila » 13. Jan 2017 18:35

najma pri radoli staci zrusit krizovatku k lidlu do KNM a urobit privadzac... a problem je vyrieseny na dalsich 20 rokov....
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Vlados » 13. Jan 2017 19:38

stačí postaviť a provízia je na ďalších 20 rokov bezstarostného hyperluxusného života...
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod BoroZA » 13. Jan 2017 20:57

aquila napísal:najma pri radoli staci zrusit krizovatku k lidlu do KNM a urobit privadzac... a problem je vyrieseny na dalsich 20 rokov....


Prosím, vysvetlite už niekto aquilovi, že toto je absurdný nápad, ja už nemám silu. :D
BoroZA
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 349
Obrázky: 0
Založený: 29. Máj 2016 12:52
Bydlisko: ZA

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod devil » 14. Jan 2017 00:24

I/11 na českej strane má dokonca lepšie parametre ako D3 (širšia, prídavné pruhy, MUK). Už len MUK do každej dediny pomaly. A je výrazne lacnejšia. Tak u nás to, že je D3 3x taká drahá je spôsobené asi duchom svätým.


je to tak projektovane. namiesto zarezu most, namiesto mosta este vacsi a dlhsi most niekedy aj tunel, super velke krizovatky a dlhociznymi vetvami, to nie je primarne o sirke jazdnych pruhov. a ked to tak nie je tak zopar jedincov vykrikuje ze je to husenkova draha lebo chcu mat rovnu dialnicu ako na BA-TT.

KM-oscadnica je nadstandartna cesta ktora musi zniest 15.000 intenzity takze nechapem co tam riesite. taketo intenzity su na vjazde do ZV od slatiny a je to tam uplne v pohode. mat taku cestu v v celej dlzke tras R2-R3-R4 nikto ani nemukne. co sa tyka brodno-KM tak ak sa nemylim sucasna cesta ZA-brodno bude vymenovana za dialnicu a popri nej sa postavi prelozka a dalej sa zase postavi dialnica s nejakymi hlbenymi tunelmi popri rieke ci co sa to tam naprojektovalo. ja sa pytam co je toto za sialenost.

Tu sa naplno ukazuje aké máš mylné predstavy aj tak sa hráš na najmúdrejšieho. Ako napísal Miro, mesto usilovne už niekoľko rokov bojuje o stavbu privádzača, ale ministerstvo o tom nechce ani počuť.


ale toto tu bolo v mon. tlace ze mesto vyjadrovalo svoje obavy ze ak bude privadzac tak nebude D3.

Pretože v trase D3 sú dopravné problémy, vysoká nehodovosť, nemožnosť obchádzky a vysoký podiel tranzitu. Ak toto nestačí na postavenie diaľnice, tak potom nechápem potrebu hocakej diaľnice na Slovensku. To tvrdíte vy.


nestaci. vysoky podiel tranzitu som na Sk videl jedine na D2. ked mam postavit

D3 za 40 mil za kilometer je 10-15.000 (50k nebude ani cez visnove nieze na D3 :lol: ) aut denne alebo
R2 za 20 mil za kilometer pre 8-10.000 aut denne tak som za R2.

ak ty hovoris o dopravnom probleme ja budem hovorit o probleme regionalneho rozvoja. kde bol najvacsi narast dopravy, vlastne jediny radikalny narast aj pri novej metodike scitania :?: bola to R1 ktora sa konecne v 2011 dotiahla. to iste bude na R2 konkretne od TN aj ZV ked pribudnu nove useky. aha, a ked boli minule smrtelne nehody pri mnichovej lehote aj pri tomasovciach tak to sa nepocita :?:

Kašlať na moje regionálne preferencie, no bez D3 nebude ŽSK profitovať. Tak ako BSK potrebuje D4, PSK zase R4, atď. ;)


to nie je pravda, D3 je okrajova zalezitost. uz ani vychodna cast ZSK nebude mat z D3 prakticky ziadny osoch. poziadavka na D3 je to iste ako poziadavka BB na BB-RK.

Intenzita na D3 ma z coho rast. Ak ludi prinutite pouzit inu dopravu alebo dokonca inu trasu, lebo je cesta pretazena alebo ma uplne nevyhovujuci stav, tak ked sa dopravne problemy vyriesia, narastie intenzita. Taktiez, kto nie je ochotny dochadzat za pracou 30 km, lebo mu to zaberie denne 2-3 hodiny, tak ked sa to zmeni na 30-40 minut bude na to inak pozerat. D3 zoberie cast dopravy z Makova, aj z Oravy, ale musi byt na tej trase priemerna rychlost aspon 80 km/h aj v spicke.


toto nie je nicim podlozene resp. ak sa zlepsia pomery na orave tak sa tych par aut vrati naspat. tie auta na trase su primarne lokalna preprava CA-KM-ZA. pred a za krizovatkou radola je rozdiel niekolko tisic aut, pri ZA je vyse 20.000 aut na prechode svrcinovec menej ako polovica z toho. cize tie intenzity su dane blizkostou ZA a fabrikami KIA, mobis ci INA. a makov tiez nie je ziadna vyhra....

Chlapci, nehádajte sa už toľko, D3 v plnom profile s výnimkou úseku Svrčinovec - Skalité aj tak čoskoro bude stáť (zrejme za nekresťanské peniaze) a neurobíte s tým nič. :D Dávam tomu tak 15 rokov, ale tohto vysneného stavu by som sa ešte mohol dožiť. :D Ak Fico odblokuje v parlamente dlhovú brzdu, možno sa dočkáme aj skôr. :)


ano, toto tu pisali aj pred 10 rokmi pre D3 aj D1 a dodnes nie je hotova ani len D1 ktora uz mala byt v 2010. :lol:
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Yoggy52 » 14. Jan 2017 08:17

Odblokuje dlhovu brzdu akurat na BB-RK alebo na Turany - Hubova v krajnom pripade PO R4, ziadna D3...
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod mareks96 » 14. Jan 2017 11:12

2-3 hodiny cesta cez kysuce a po diaľnici za 40 minút :Dvjedine na bicykli 2-3 hodiny.
mareks96
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 500
Založený: 11. Okt 2014 08:14

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod plš » 14. Jan 2017 13:18

Škoda, že Dream teamu povolilo NDS s MD dokončenie slepého čreva na poľskú hranicu /Sv-Sk/ o pekných pár mesiacov. Tieto diskusie by boli už o nejaký ten level ďalej. Je veľmi veľa dnes viac menej nekvantifikovateľných faktorov.
Že sa budujú nie práve najpotrebnejšie úseky? To si mnohí neuvedomujú, že tie najpotrebnejšie úseky neboli prichystané projektovo načas, a tie ktoré treba práve teraz, tiež nie sú prichystané. O trasovaní niektorých sa dnes urputne bojuje /Tu-Hu, Hu-Iv, obchvat ZV/, na iné nie sú peniaze /Tu-Hu/. Najdôležitejší poznatok je "NIIE SÚ PRIPRAVENÉ ÚSEKY D a RC na výstavbu".
A príde ďalší mladý zmetkár, tituluje sa ako riaditeľ odboru hodnoty za peniaze na MD, a vyhlási, že "najdrahšia diaľnica je tá prázdna, nie tá, ktorá sa nepostaví" viewtopic.php?f=35&t=22156 . Na jeho mieste /Štefan Kišš/ zostavím tím zo starých praktikov a spolu stanovíme váhu všetkých premenných a urobí sa postupnosť vo výstavbe úsekov. Ale tu Filkov program "Hodnota za peniaze končí. Treba prichystať zásobník projektov na všetky doteraz stanovené trasy D a RC. Keď je mladý taký profík, že vie zdokumentovať v meniacom sa čase "on live" /s pribúdajúcim dátumom/ intenzity vo všetkých smeroch nech to urobí. Bude to potrebné hneď na jar, ako sa budú spúšťať nové úseky /na D3 Za,St-Za,Br, Sv-Sk, R2 ZV,V-St/ .
Ináč s neskrývaným záujmom očakávam tretí detinský slogan o dialniciach. Dva slovenské detinské slogany už máme:
Ficovský:
Najdrahšia dialnica je tá, ktorá nebola postavená
Kovalčíkovský:
najdrahšia diaľnica je tá prázdna, nie tá, ktorá sa nepostaví
/Teraz sa mám posrať, že sa u nás cesty nebudú stavať, len sa podaktorí múderci budú predvádzať?/
plš
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 04. Sep 2011 22:26
Bydlisko: Košice

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Mawerick81 » 14. Jan 2017 14:57

i15 napísal:2+2 stačí od Brodna po semafor v Radoli, lebo za Radoľou intenzita dosť klesá. Ten jeden dom v Oškerde by nemusel padnúť, keby sa druhý profil postavil na západnom brehu Kysuce


A co mame robit my zo SNeznice a Oskerdy ked pojde druhy profil poza rieku? Mozno by potom mali tieto dve dediny zrusit
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Yoggy52 » 14. Jan 2017 15:28

Co by ste mali robit? Navrhujem pridat dve dalsie MUK jednu pre Sneznicu a dalsiu pre Oskerdu, momentalne uz sme na 60mio/km (polprofil :lol: ), aby sa chudatka mohli dostat na dialnicu :roll:
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Mawerick81 » 14. Jan 2017 16:24

Neviem co zas tu pleties,, kedze som odpovedal na to, ze to niekto navrhol prerobit na 2+2 tak to nieje dialnica,, ci? A po dalsie,, ked by sa terajsia cesta pouzila na jeden smer, tak sme odrezani od sveta,, nie preto, lebo sa nevieme dostat na dialnicu, ale druhy smer by isiel za riekou,, najprv citaj na co reagujem a potom nieco pis...
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 12 hostí.