D3 všeobecne

Žilina (križovatka s D1) – Kysucké Nové Mesto – Čadca – Skalité, štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Myslíte, že je potrebné v súčasnom stave preprojektovať nepostavené úseky D3 na nižší parameter?

Nie, malo by sa to stavať tak, ako je to naprojektované, prípadne s malými zmenami projektov
130
76%
Áno, na parameter C22,5
28
16%
V tomto koridore netreba stavať nič, situácia si s výnimkou Svrčinovca nevyžaduje riešenie
13
8%
 
Celkový počet hlasov : 171

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod DrX » 07. Apr 2017 18:55

fh napísal:
aquila napísal:jasne, vsetko dat na zbabrane planovanie D3, zvysok slovenska sa moze ist past :) to vam uz tie miliardy do okolia ziliny nestacili ?


Drx s devilom tu môžu končiť, aquila má žilinofóbiu ako vyšitú. Takéto debiliny tu písal len feroslav kým ho aquila nevyhodil z fóra a teraz píše jeho bludy. Že ti oveľa drahší obchvat BB nevadil ani superpredrazena Pribina, to je farizejstvo ako vyšité.


Splietas nezmysly uplne postavene na hlavu. 1000x tu vsetci napisali, ze Pribina nebola potrebna a ze boli proti nej, lebo potrebne useky boli uz zabezpecene z eurofondov, a obchvat BB sa k nej len nechutne prilepil, aby si nejaky politik prihrial v bystrici polievocku. Naviac treba spomenut, ze peniaze, ktore z Eurofondov na R1 boli, nakoniec prepadli, lebo jednoducho dalsie useky R2, kde sa mohli vyuzit, neboli pripravene. Cize tu proste Pribina nebolo rozkradanie na R1, ale rozkradanie pre zilinsko-bratislavskych politkov.

Cize nikto neobhajoval Pribinu. Prave naopak, vsetkym bolo jasne, ze jediny dovod preco sa vobec k tym PPPckam prilepila, bol, aby zilinski tunelari, ktori checeli rozkradat cez ultrapredrazene PPP1+3 na severe, mohli tvrdit, ze sak aj na juhu sa stavia cez PPP (lebo ESTE RAZ ZOPAKUJEM: R1 MALA ZABEZPECENE FINANCOVANIE AJ PRIPRAVU, PPP1+PPP3 FINANCOVANIE ZABEZPECENE NEMALI, PRETO LEN ONI POTREBOVALI PPP A LEN KVOLI NIM SA PPP ROBILO).

Cize Pribina je jednoznacne rozkradanie, ale nema to nic s liatim penazi na juh, len z *** politikarcenim. A Zilinsky kraj jednoznacne k sebe tuneluje najviac infrastrukturnych penazi aj do dialnic aj do zeleznic (a dokonca aj z tych na rozvoj turizmu, ked uz sme pri tom). VSETKO CISTE FAKTY.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod BoroZA » 07. Apr 2017 20:24

aquila napísal:cize Milan_KM berem ta za slovo a dufam ,ze budes podpoporovat, ze nech sa zrusi okamzite vysutazeny D3 cadca bukov svrcinovec, nech sa zrusi most do radole, a za usetrene peniaze nech sa postavi privadzac KNM a zoptimalizuje prietah cadcou a svrcinovcom. skoda, ze uz nemozeme zrusit este zvytocnejsie usek strazov - brodno a svrcinovec skalite.


K týmto kapitulným bludom sa musím vyjadriť, aj keď som už nechcel do tejto jednostranne vedenej diskusie v neprospech D3 ani písať... Btw, aquila, definitívne si odhalil svoje neznalosti miestnych pomerov týmto vyjadrením. :wink:

1. Bezdôvodne zrušiť D3 Čadca,Bukov - Svrčinovec v súčasnej dobe by znamenalo nielen nemalé sankcie pre NDS ako objednávateľa stavby, ale aj neodstrániteľné už prevedené demolície a zásahy do krajiny. Takže táto možnosť je právne, politicky i spoločensky jednoducho nereálna.
2. Zrušiť most do Radole nerieši problém kolón medzi KNM a ZA, pretože tie vznikajú aj v dôsledku nedostatočnej kapacity I/11. Intenzity dopravy sú v tomto úseku jednoducho priveľké na obyčajnú cestu prvej triedy využívanú tranzitom i regionálnou dopravou (čiže aj pomalými pracovnými strojmi/autobusmi/cyklistami). A netreba ani zabúdať na rastúce obyvateľstvo vadičovskej doliny, semafór a prechod pre chodcov by aj tak v Radoli museli zostať.
3. A na záver najväčší blud - zoptimalizovanie prieťahu Čadcou a Svrčinovcom. Jedným slovom - utópia. Aquila by zrejme chcel napodobniť komunistov pri búraní bratislavského podhradia v čase výstavby Mosta SNP, inak sa to nedá pochopiť. Načrtnem ti zhruba, čo by si vyžadovala optimalizácia I/11 od Čadce po Svrčinovec do kapacitne vyhovujúceho stavu, aby si mal ako človek neznalý pomerov aspoň malú predstavu o situácií na mieste samom:
I. vybudovať druhú rúru tunela Horelica, keďže inak túto bodovú závadu nie je možné odstrániť (tunel kapacitne nestačí na množstvo dopravy, keďže je obojsmerný, s obmedzenou rýchlosťou na celom úseku až do Oščadnice, čo spôsobuje zhusťovanie dopravy)
II. zrušiť dva semafóry pri mostoch v Čadci (tým pádom odstaviť celé Horné Kysuce od napojenia na I/11, železničnej a autobusovej stanice, nákupných centier, a priemyselnej zóny, keďže už teraz sa v Čadci tvoria každodenné niekoľkokilometrové kolóny centrom mesta kvôli krátkym intervalom spomínaných semafórov zo smeru od centra mesta na I/11), a zrejme aj zrušiť napojenie starej cesty z Horelice cez Čadcu na I/11, aby nevznikla ďalšia bodová závada v tvojom ponímaní, aquila
III. zrušiť lokálnu železnicu Čadca-Makov kvôli železničnému priecestiu v Čadci, ktoré je intenzívne využívané vlakovou dopravou najmä v špičke a spôsobuje pravidelné upchatie okolitých ciest, a pokiaľ možno zrušiť aj intezívne využívanú križovatku cesty k železničnej a autobusovej stanici, ktorá je bodovou závodou v aquilovskom ponímaní
IV. zrušiť križovatku pri ČS OMV na Podzávoze, kde vzniklo mnoho nehôd a pre neprehľadnosť tam pravidelne vznikajú kolízne situácie (a tým pádom odstaviť aj ČS a miestne prevádzky), ako aj nasledujúcu neprehľadnú križovatku do Milošovej (a tým pádom odstaviť celú mestskú časť obývanú tisícmi obyvateľov od jediného cestného prepojenia s Čadcou)
V. postaviť nový most pre I/11 ponad železnicu v Podzávoze, keďže ten súčasný je len poopravovaným úzkym mostíkom, na ktorom sa ani nesmú obchádzať dva kamióny kvôli jeho slabej nosnosti
VI. zrušiť križovatku do Čadečky pri základnej škole, kde žije množstvo obyvateľov, pretože sa tam permanentne stávajú dopravné nehody, ktoré zablokujú celú I/11 pri Čadci
VII. zrušiť všetky vjazdy a výjazdy do dvorov a na obslužné komunikácie k rodinným domom na cca 5-km úseku I/11 (ide o desiatky, možno až o stovky vjazdov), a tým pádom prakticky presťahovať tisíce ľudí
VIII. odstaviť skládku odpadu, keďže obslužné vozidlá svojimi vjazdmi/výjazdmi a pomalou jazdou brzdia premávku na I/11
IX. prebudovať križovatku v Svrčinovci tak, aby jediná odbočka na Čierne pri Čadci/Skalité bola funkčná (už ani v súčasnosti nie je prakticky možné pre vozidlá smerujúce z Čierneho pri Čadci/Skalitého napojiť sa na I/11)
X. zbúrať starý a úzky oceľový most v Svrčinovci a postaviť nový, kapacitne vyhovujúci
XI. zrušiť TEN-T železnicu Čadca-Skalité-Zvardoň kvôli železničnému priecestiu vo Svrčinovci, ktoré je intenzívne využívané vlakovou dopravou najmä v špičke a spôsobuje pravidelné upchatie celého Svrčinovca a I/11
XII. obmedziť vjazdy a výjazdy na obslužné komunikácie v centre Svrčinovca vrátane prechodov pre chodcov, základnej školy, zastávok autobusov a prevádzok, ktoré spôsobujú zdržania na hlavnom ťahu na ČR

Aj ako laik si viem spočítať, či je reálnejšia a lacnejšia výstavba D3 Čadca,Bukov - Svrčinovec, alebo zoptimalizovanie I/11 Čadca - Svrčinovec, tak sa prosím ťa už nestrápňuj svojou neznalosťou miestnych pomerov, aquila, vopred ďakujem. :wink:
Naposledy upravil BoroZA dňa 07. Apr 2017 20:28, celkovo upravené 2 krát.
BoroZA
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 349
Obrázky: 0
Založený: 29. Máj 2016 12:52
Bydlisko: ZA

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod milan_KM » 07. Apr 2017 20:26

Veď my máme na veľkej časti už postavenú preložku starej cesty, už nám chýba len Svričnovec, Čadca čo sa aktuálne stavia a tu potrebujeme postaviť náhradu za starú cestu.To či bude stará cesta označená ako II. alebo III. trieda nie je podstatné.


No vidíš.. a toto je akože to megalomanstvo čo si spomínal? A aby som nezabudol, kúsok obchvatu Krásna, pre úzky historický most so semaforom.

A to či to bude 2ka alebo 3ka podstatné nie je. Funkcia pre regionálnu dopravu ostane zachovaná. Ale je sprostosť preklasifikovať na cestu 1. triedy keď prestala vyhovovať pred takmer 40mi rokmi. Prejazdy preťažených kamiónov by tú cestu cez Blažkov poslali veľmi rýchlo do hája.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Mawerick81 » 07. Apr 2017 20:42

DRX, Aquila, devil,, vadi vam to ze sa tu stavia, alebo ze sa protestuje? tak napiste Kukovi,, my chceme riesenie,, ze kompetentni to chcu riesit ako chcu je nam uprimne u prdele,, aj to vam vadi? No kludne puknite od zlosti.. hodte sa o zem,, trebars sa picnite..
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod devil » 07. Apr 2017 20:51

Kolo Mýtnej ani na Soroške nie sú súvislé kolóny, resp kolabujúca cesta pri každom presune ľudí z a do práce. Rovnako tam nevidím zástupy kamiónov, pri reportážach z týchto miest. Kým tieto efekty neboli na I/11, tak tu nikto diaľnicu nutne nevyžadoval, teraz keď tento stav je tak chceme riešenie. A to, že na slávnom ministerstve natlačili prachy do najnepotrebnejších úsekov nie je naša starosť. Maslo na hlave má mininsterstvo, kde chceli len kradnúť a mať dobre PR, nejaké riešenia a koncepcia im bola ukradnutá, takže tu je výsledok a my chceme tiež nomálne žiť. Keď bude rovnako hustá doprava na Mýtnej či Soroške, alebo hodnota za peniaze ukáže, že tam budú peniaze prínosnejšie, potom nech sa stavia kludne najprv tam. Keď už sa peniaze zoženú.


ty a zopar dalsich evidentne poznate svoj region, potom smer ostrava a po dialnici obcas do BA. a to je vsetko. u zopar prispeivatelov inteligencia hodna ozratych laznikov.

ake kolony by tam len boli keby niet krizovatky v radoli ? pri blatnom je teraz 2x2 a pruhy su zuzene, ide sa 60-kou. podla toho co tu citam by toto kysucania povazovali za brutalnu kolonu.....a ano mali ste ovplyvnit vyber prioritnych usekov ale zijete v tom aky dolezity koridor cez vas ide a treba ho komplet.

DrX, myslis sa, z polska na vieden sa chodi cez moravu, par km D3 sa tom nezmeni nic. skor obchvat BA lebo odpadne riziko havarii na dialnici cez BA.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod fh » 07. Apr 2017 20:53

Drx drístaš. Pribina je podľa teba bratislavsko žilinské rozkradanie :lol: ty vždy prerazis dno primitivnosti. Ešte raz a pomaly za predrazovanim stoja stavebné firmy ktoré majú účinný lobing napriek politickým spektrom.Ty tu konšpiruješ na úrovni vymleteho gemerana čo sa chce robiť zaujímavým zo Ženevy a :lol: fiche toi pauvre con :D
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod milan_KM » 07. Apr 2017 20:59

Dobre použijem tvoju a Aquilovu logiku. Stojí R2 Slatina - Kriváň. Tak kurnik čo ešte na R2 chceš? Mal si ísť protestovať aby sa stavalo tam kde to bolo viac treba. Mal si zobrať susedov a donútiť ministra aby šiel kradnúť na inom úseku. :lol:

A ešte jedna novina. Križovatka v Radoli je problém. Presne som rád, že si to uvedomil. ALE aj keby sa nejakým zázrakom zrušil most do KNM, tak tam ostane križovanie do Vadičovskej doliny, tým pádom semafor, tým pádom úplne rovnaký stav aký je teraz. Ale s 5km obchádzkou. Smekám, nad vašou inteligenciou.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod devil » 07. Apr 2017 21:14

vas 60 km minitah je pre Sk okrajova zalezitost a pre europu bezvyznamnost. R2 tiez nema ziadny vyznam pre EU ale pre Sk ma, bolo by normalne aby na 200 km tranzitnom tahu bola cesta na europskej urovni. nech sa to vola I/16A alebo barskako, nech su aj uzsie parametre ci bezne prelozky, na tom az tak nezalezi. opakujem pre suvislu DIALNICU zakladna poziadavka 20.000 aut po prvom roku prevadzky. lenze to by sa u nas nemohli ziadne stavat lebo Sk intenzity su vo vseobecnosti smiesne.

krizovatku vo ZV prerobili za tusim 7-8 mil eur na MUK. a cez ZV sa jazdi tak ako sa cez radolu jazdit dlho nebude.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod milan_KM » 07. Apr 2017 21:35

Máš pocit 2 že samostatné úseky Brodno-KNM a Čadca-Svrčinovec, ktoré by riešili náš problém sú súvislý ťah? A čo mňa po tom, že R2 má 200km, mal si ísť protestovať, aj za nižšie parametre, aspoň by sa viac postavilo.
A ohľadom Zvolena máš pravdu. Toľko kamiónov a dopravných nehôd tam dlho nebude ako v Radoli.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod DrX » 07. Apr 2017 21:55

milan_KM napísal:Dobre použijem tvoju a Aquilovu logiku. Stojí R2 Slatina - Kriváň. Tak kurnik čo ešte na R2 chceš? Mal si ísť protestovať aby sa stavalo tam kde to bolo viac treba. Mal si zobrať susedov a donútiť ministra aby šiel kradnúť na inom úseku. :lol:


NIe, zle rozumies: moja logika je Kolko sa preinvestovalo na D1 ZA - PO a kolko na R2 ZV - KE? Tieto peniaze sa maju rozdelovat 60:40 (alebo este skor 50:50) lebo jednoducho aj ekonomicky aj obyvatelstvom je toho viac v KE+casti BB kraja nez v zodpovedajucej casti PO+ZA kraja.

Kysucka D3 je lokalna zalezitost pre kysucanov, ktoru mala riesit SSC jednotkami a kraj dvojkami a trojkami, nie vyzmykavat na to celostatne a europske peniaze ako na 3. najdolezitejsiu dialnicu v republike.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Mawerick81 » 07. Apr 2017 22:18

DRX,, podla teba to ze vlada kedysi dala slub KII ze bude dialnica ci uz do ZA alebo hore smerom na CZ je vymysel,, alebo slub do vetra, ktory nikto nebral vazne,, alebo preco tak strasne presadzujes juznu trasu? zase nechapem naco to tu reisime,, stare veci ktore nikto z nas nevedel nikdy ovplyvnit..
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Vlados » 07. Apr 2017 22:40

Taká drobnosť, žiadna slovenská vláda nedala prísľub KII ani CZ že pôjde diaľnica smerom hore. Predpokladám, že sa riešia nové veci... že sa na Kysuciach stavia nerozvážne a predražene.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Mawerick81 » 07. Apr 2017 22:44

Bratislava je nepotrebna,, zburat !!!!!! :D
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod kristjn » 07. Apr 2017 22:59

devil napísal:vas 60 km minitah je pre Sk okrajova zalezitost a pre europu bezvyznamnost. R2 tiez nema ziadny vyznam pre EU ale pre Sk ma, bolo by normalne aby na 200 km tranzitnom tahu bola cesta na europskej urovni. nech sa to vola I/16A alebo barskako, nech su aj uzsie parametre ci bezne prelozky, na tom az tak nezalezi. opakujem pre suvislu DIALNICU zakladna poziadavka 20.000 aut po prvom roku prevadzky. lenze to by sa u nas nemohli ziadne stavat lebo Sk intenzity su vo vseobecnosti smiesne.

krizovatku vo ZV prerobili za tusim 7-8 mil eur na MUK. a cez ZV sa jazdi tak ako sa cez radolu jazdit dlho nebude.

Zvolen porovnavat s Radolou.....
Ale nech sa paci:
Zvolen R1 premavka cca 26.000/24h - stvorprudova rychlostna cesta, mimourovnove krizovatky
Radola cca. 22 000/24h obycajna cesta 1 triedy so svetelnou krizovatkou a priechodom pre chodcov
kristjn
diskutujúci
 
Príspevky: 62
Obrázky: 2
Založený: 11. Mar 2016 08:53

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod DrX » 07. Apr 2017 23:52

devil napísal:DrX, myslis sa, z polska na vieden sa chodi cez moravu, par km D3 sa tom nezmeni nic. skor obchvat BA lebo odpadne riziko havarii na dialnici cez BA.


Jasne, ze z Polska do Viedne sa chodi cez moravu. Ja hovorim o tom, ze ked kysucko-zilinski lokalni politici v Blave (Slota, Malikova, Choma aj s Meciarom) pretlacali v Blave a na medzinarodnych stratnutiach D3 ako europsky koridor, tak tliachali o tom, ze to bude hlavny koridor pre jazdu Vieden-Polsko (aby to akoze nemalo lokalny vyznam). A ked im niekto povedal, ze to nikdy nebude, ze by sa Polsko-Vieden jazdilo cez ZA ako si to vysnivali, tak to bol narodny nepriatel, ktory veledolezitym Kysuciam nedopraje europsky koridor, ktory "historicky" vzdy isiel cez ZA :-) . A tak sa ta sprostost dostala do tam kde sa dostala. Staci si vyhladat dobove novinove clanky. Ale na to asi treba ist do kniznice. Roky 1997-99 na internete nenajdes... Tu je jeden odvar z 2005, kde us sa hovorilo naopak, ze D3 treba, lebo je to europsky koridor http://spravy.pravda.sk/ekonomika/clano ... do-polska/
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Mawerick81 » 08. Apr 2017 04:45

DRX, kym nebuduce nieco vypotis, tak si zisti fakty:

http://spravy.pravda.sk/ekonomika/clano ... -k-ziline/

http://finweb.hnonline.sk/ekonomika/888 ... rpezlivost

a naslo by sa aj to, ze D3 im bola slubena Dzurindom...
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Vlados » 08. Apr 2017 08:14

Mawerick81, kym nebuduce nieco vypotis, tak si zisti fakty :)
To čo sľúbil Rusko už bolo dávno splnené.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod devil » 08. Apr 2017 08:57

Zvolen R1 premavka cca 26.000/24h - stvorprudova rychlostna cesta, mimourovnove krizovatky
Radola cca. 22 000/24h obycajna cesta 1 triedy so svetelnou krizovatkou a priechodom pre chodcov


MUK neresnica nahradila urovnovu semaforovu krizovatku. na tuto krizovatku prichadza smerom od DT 20.260 aut a smerom od KA 11.334 (obycajne 1+1 cesty) cize dokopy vyse 31.000 aut denne. v radoli prichadza smerom od CA 13.886 aut, z KM 12.696 aut a smerom od vadicovskej doliny 2.257 aut denne. to je necelych 29.000 aut denne. vo ZV sa urobilo rychle, lacne a efektivne riesenie ktore na niekolko rokov dopredu aspon udrzi cestu prejazdnu, u vas sa ma robit megalomanske riesenie na ktore nie su peniaze. ja neviem ako je to mozne ze na juhu sa riesia veci rozumne a na severe nie. v NR nesuhlasili ked im silou-mocou chceli nanutit neefektivny SO, ani ZV zbytocne netlaci na tunely pod pustym hradom, aj BB ma obchvat cez mesto namiesto JO popod horu, aj mytna je ochotna urobit kompromis na R2, aj tunel popod sorosku sa skratil, aj pred ozdanmi sa postavila zakruta nanovo a tamojsi nedupali ze chcu hned R2. jedina obstrukcia bolo pri ZH aj na to doplatili. na severe je cirkus pomaly pri kazdom druhom useku....
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod aquila » 08. Apr 2017 17:00

milan_KM napísal:Dobre použijem tvoju a Aquilovu logiku. Stojí R2 Slatina - Kriváň. Tak kurnik čo ešte na R2 chceš? Mal si ísť protestovať aby sa stavalo tam kde to bolo viac treba. Mal si zobrať susedov a donútiť ministra aby šiel kradnúť na inom úseku. :lol:

A ešte jedna novina. Križovatka v Radoli je problém. Presne som rád, že si to uvedomil. ALE aj keby sa nejakým zázrakom zrušil most do KNM, tak tam ostane križovanie do Vadičovskej doliny, tým pádom semafor, tým pádom úplne rovnaký stav aký je teraz. Ale s 5km obchádzkou. Smekám, nad vašou inteligenciou.


bude tam normalna Tckova krizovatka, v podstate kvoli vadicovskej doline tam ani nebude treba semafor, je tam malo aut co pojdu tym smerom, a ked sa budu chiet dostat do KNM a z KNM budu mat dve ine krizovatky. absolutne bezpredmetne

co sa tyka R2, ak sa preinvestuje na R2 zbytocna miliarda EUR, tak potom mozeme zase investovat nieco do D3. lebo doteraz natieklo vyse miliardy a nevyriesilo sa nic, naopak sa veci skomplikuju. hlavny tah na cesko je pri usekoch cadca bukov - svrcinovec ako aj svcinovec - skalite odignorovany a bude sa jazdit cez kruhac, co bude sposobovat zase problemi tam.

usek strazov brodno zase vytvori dalsiu bodobu zavadu, kde hlavny tah smerom do ziliny dostane jeden pruh.

usek brodno - knm je nepotrebny v tej podobe ako sa ma stavat. vsetko vyriesi len privadzac KNM spolu so zrusenim mostu pre IAD do radole.

ale fakt som rad, ze si tu postol predtym Milan_KM tu mapku, je fakt vidno, ze cela D3 je v podstate dost precenovana. okrem useku pri radoli resp zuzenom useku pri predrazenom strazov -brodno je jediny mensi problem v samotnej cadci a aj to kvoli hluposti mat MUK priamo v centre mesta.

to je len sumarizacia faktov. aj ked vam sa asi pacit nebude. ale paci sa mi ako tu argumementujete neresnickou cestou, kde MUK stala menej ako je cena privadzaca KNM :) s tym, ze tam sa stretavaju dva E ckove cesty aj jednicky, kym v radoli je to len krizovatka s mini dedinkami absolutne marginalneho vyznamu .. a vy tam pozadujete dialnicu, cestu prvej triedy a este aj dalsiu MUK :) a aj to vam je vlastne malo :)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod milan_KM » 08. Apr 2017 17:33

Ja stále nepochopím prečo máš potrebu nás urážať a zosmiešňovať keď tvrdím to isté čo ty, akurát sa nezhodme na radolskej križovatke. Tak si to už uvedom konečne a prestať rozširovať rozprávky o tom, čo si ty myslíš, že požadujeme aj keď to tak absolútne nie je.

Aby som to zhrnul. Mesto bolo veľmi aktívne (aj je) a tlačilo na MD, aby sa postavil privádzač. Privádzač vyrieši dopravu v samotnom meste + odľahčí na určitý čas Radoľu. Samozrejme za podmienky, že bude aj MUK (tj. + 1 rampa) s I/11, lebo bez diaľnice sa cesta nevyprázdni natoľko, aby nebolo nutné riešiť križovanie doľava semaforom.

MD samozrejme na mesto vykašlalo, ako zvyčajne, tak sa vzali aktivisti s vedením mesta, to oslovilo vedenie miestnych významných firiem a začali blokády. Keď si ľudia konečne uvedomili aký podvod na nich spravilo MD, keď presne ako vravíš vytrieskali na D3 miliardu, bez ŽIADNEHO riešenia problému. Ale to náš problém jednoducho nie je. Riešenie I/11 na veľmi dlho v podobe obchvatu Čadce a KNM zhorelo na zlodejoch na ministerstve.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Mawerick81 » 08. Apr 2017 19:10

mozno by sa predislo nervom a dohadom keby aquila, devil, drx, vlados napisali co vlastne sa touto debatou a ich jednostrannym chapanim chce od nas dosiahnut,, lebo nieje mi to uplne jasne,, my ktori tu zijeme vidime problemy kazdy den,, ale,, kedze nejazdim kazdy den do BA ani do Zvolena, tak by som si nikdy nedovolil tvrdit, ze tam su nejake problemy,, a ak by som mal pochopit co sa tam realne deje, musel by som tam byt aspon mesiac kazdy den aby sa ako tak dalo urobit obraz.. Mne to pride, ze niekde sa objavilo na nete, ze je nieco predrazene,, tak hop rychlo tlacit kaleraby ludom do hlavy, ze to tak je,, ale nikto z vas si to realne neoveri.. Fakt tu asi prestanem chodit,, lebo za posledny mesiac dva som sa tu nic konstruktivne a informativne nedozvedel,, forum o hovne
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Vlados » 08. Apr 2017 20:52

Nevnímate možnosti tejto krajiny. To, že ste naleteli sľubom politikov je smutné, ale nič to na tomto fakte nemení.
Skutočne nie ste jediní, kto má vážny problém s dopravou, napr. I/9 na tom nie je vôbec dobre ale obyvatelia pochopili, že sa tak skoro nedočkajú (väčšinou ani nedožijú) západnej R2... za 25 rokov sľubol dostali až jeden polprofilový úsek. Tých problémových miest sú stovky a len zopár sa malo riešiť D/RC a keď tlačíme len to najdrahšie tak potom sa takmer nič nedostávalo na jednotky, dvojky, trojky. Aj toto sú cesty, ktoré si zaslúžia pozornosť, lebo aj tam žijú ľudia čo majú problémy každý deň. Nemôže byť výstavba ciest systémom mne nech to stojí čo to stojí a iným úplná nula.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod BoroZA » 08. Apr 2017 21:05

Vari sa ešte niekto diví, prečo sa nebuduje západná R2? Veď je hádam každému v tejto krajine jasné, že bratislavské "elity" označili región horného ponitria (hlavne oblasť Prievidze) už pred 10-15 rokmi nálepkou "stratený región", ktorý po postupnom úpadku baníctva v SR prestal mať význam pre ich ekonomické záujmy... Bohužiaľ, s tým neurobí nikto z nás nič - je evidentné, že súčasnú politickú garnitúru zaujíma momentálne iba rozvoj východného a južného Slovenska, a na Prievidzu a okolie sa vykašlali. Okolie Žiliny ešte dobieha vďaka silnej podpore vládnej strany a niekoľkým osobnostiam regiónu, ktoré sa držia vo vedení SMERu, ale aj toto obdobie už čoskoro skončí, preto musíme my, Žilinčania, vytĺcť zo súčasnej vlády čo najviac podpory pre tunajšie projekty. ;) A zhodou okolností sú chýbajúce úseky D1 a D3 aj celospoločensky považované za nevyhnutné. :)
BoroZA
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 349
Obrázky: 0
Založený: 29. Máj 2016 12:52
Bydlisko: ZA

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Mawerick81 » 08. Apr 2017 22:43

no,, myslim si, ze nikto z tu prispievatelov nechodi na tie blokady,, cize vsetci tu placete na nespravnom hrobe,, ked vam tak strasne zalezi na vasich usekoch alebo na hociakom inom ktory je "viac" potrebny, tak pridte ked sa bude znvoa blokovat a vysvetlujte to tym co tam protestuju,, tu na fore to nic nezmeni
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod aquila » 08. Apr 2017 22:58

Milan_KM: Jeden z tych "uradnikov" co nechali stavat predrazene useky je teraz primator ziliny ;) cize ludia z KNM nech si idu plakat tym smerom ;)

To iste aj pre mavericka. My tu vieme , ze nezmenime temer nic,tu len sucho konstatujeme fakty o bezbrehom predrazeni a vystavbe zbytocnych usekov. Nic viac , nic menej.

Vtipne je akurat to, ze nic nezmeni ani tych par protestujucich. Vasi uradnici a voleni zastupcovia peniaze prezrali a umiestnili do zlych usekov. Tak plakat mozete ist za nimi. Dalsie nebudete mat ;) Nebude ani privadzac,nieto brodno - KNM dalsich 10 rokov. Tolko k tvrdej realite....

Ale hej je pekne vidno vas pristup. Aj ked dostali kysuce miliardu, drankate egoistcky dalaiu, jedno ze na zvysok slovenska nevyjdu peniaze uz ani po prvej vypieskanej miliarde. V podstate chvalabohu ze dosli peniaze. Takto je aspon iste , ze tie dalsie megalomanske a zbytocne useky do vystavby aj tak nepojdu. A bude sa musiet hladat realisticke riesenie.

Osobe tipujem, ze je otazka casu kedy bud vypnu v radoli semafor uplne alebo daju taky cyklus , ze de facto aj cez most pri povine to bude rychlejsie.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.