D3 všeobecne

Žilina (križovatka s D1) – Kysucké Nové Mesto – Čadca – Skalité, štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Myslíte, že je potrebné v súčasnom stave preprojektovať nepostavené úseky D3 na nižší parameter?

Nie, malo by sa to stavať tak, ako je to naprojektované, prípadne s malými zmenami projektov
130
76%
Áno, na parameter C22,5
28
16%
V tomto koridore netreba stavať nič, situácia si s výnimkou Svrčinovca nevyžaduje riešenie
13
8%
 
Celkový počet hlasov : 171

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod aquila » 22. Júl 2017 11:57

a to presne ukazuje na tragediu slovenskeho statu a preco tu nikdy nic poriadne nebude. dzurinda len naoko zastavil vystavbu, ale realne sa len cakalo az SDKU tiez oligarchovia uplatia a bezalo sa po starom.

ta sanca spred 20 rokov je ozaj premarnena prilezitost. ked sa robil novy dialnicny program sa mala D3 svrcinovec - skalite vyskrtnut bez nahrady. nechat len skutocny koridor do ciech, napojenie na polsko realizovat cez prirodzeny koridor na R3.

mala sa aj vyuzit sanca na pretrasovanie D1, ktora nezmyselne je trasoana ako je pri ziline. detto zrusenie trasovanie D3 a urobit z toho len skapacitnenie.

toto vsetko bolo na stole od matt macdonald aj dalsie smerovanie D1, kde sa optimalizovali vsetky trasy, ale dzurinda to zamietol po istych motivacnych stretnutiach. a to je tragedia, ktora sa taha od trucpodniku meciara s tymto nezmyselnym koridorom.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod Mawerick81 » 22. Júl 2017 14:47

tak vidis,, ludia si zvolili pravicu,, nezastavilo sa to. zvolili si lavicu,, nezastavilo sa to,, tak nehovor, ze ludia si zle vola zastupcov.. po dalsie,, dal som si tu pracu aby som si precital zaciatok tohto vlakna,, a niekedy v r. 2011 cca ked sa rozhodovalo kde sa ma stavat, tak D3 svr-ska bol ako nahradany usek k useku D1 pri Ruzomberku,, ten sa nezacal stavat, tak sa stavala D3. SU to zhody nahod,, aj to, ze bol pripraveny,, atd.. neda sa s tym uz nic urobit,, stoji to.. a ze sa to bude neustale pripominat,, tak to tiez nic nezmeni.. mozno si to myslis,, ale skus porozmyslat nad SK narodom..
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod plš » 22. Júl 2017 19:16

Nerobme si z inteligentnej a zmysluplnej diskusie dialnice.info fekál, aký možno vidieť na topky.sk, sme.sk či pravda.sk
Mawerick, Ty si taký detský, detsky neúctivý voči starším a nevďačný...
1. že môžeš búchať do klávesnice vo veci ciest na SK vďačíš aguilovi
2. nad SK národom porozmýšľal, teraz rozmýšľa tam kde chce byť /hoci blízko/ a ako sa mu páči
hahaha
Naposledy upravil plš dňa 22. Júl 2017 19:23, celkovo upravené 2 krát.
plš
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 04. Sep 2011 22:26
Bydlisko: Košice

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod Mawerick81 » 22. Júl 2017 19:21

ja by som bol ticho, keby aquila bol nezaujaty, nestranny atd.. ale to co tu predvadza niekedy....
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod plš » 22. Júl 2017 20:00

Preto, aby sme si neprotivili a nekazili diskusiu, bolo by dobré v mene dialnice. info dať prehlásenie voči verejnosti, že podporujeme:
1. riadne odborné fungovanie MD a NDS s dlhodobo zapracovanými odborníkmi, ktorí sa nebudú meniť po zostavení každej novej vlády,
podľa "záujmov" politických strán vo vláde. To by malo byť stanovené zákonom /niečo sa tu kedysi rysovalo za Plaia ako "Služobný zákon"/ - boli by v zákone presne menované funkcie tzv. politické=ľudia dosadení vládou; riaditelia odborov až referenti by prešli odborným výberovým konaním /nie know-how Jahnátek/
2. Tým by sa zabezpečilo, že plánovanie výstavby, rekonštrukcie ciest by sa uberalo racionálnym smerom,
bol by vypracovaný výhľad na najbližšie roky, pravidelne cca po pár rokoch aktualizovaný, ktorý by riešil dokumentačnú prípravu a mentálne získanie ľudí v dotknutom území pre
- havarijné úseky, ktoré Slovensko už zmeškalo
- úseky, ktoré výhľadovo Sk potrebuje, že sa očakávajú vysoké intenzity dopravy,
doplnenie TEN a CORE koridorov podľa požiadaviek EK a
tiež koridory pre pozdvihnutie zaostalých regiónov, aby sa ľudia mohli presúvať do práce, aby sa zamestnávatelľom vylepšili podmienky stavať v tomto území podniky /viď Škoda Kvasiny ľudia dochádzajú aj 60 km, jedno či z východu, či západu, či spoza poľskej hranice-tzv. pendleri/
na to treba nepriestrelnú cestovnú mapu = hierarchicky usporiadaný zoznam úsekov podľa potrebnosti. A to neuspokojiť sa podľa Kiššovho prvého levelu Hodnota za peniaze /viem počítať km a Eura/, zapojiť tam rozmer času a všetky zákonitosti výstavby ciest, ako to tu čítame po odrobinkách na dialnice.info.
Anarchia protestov na mokvajúcich ranách dopravných bodových závad nikomu nepomôže
plš
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 04. Sep 2011 22:26
Bydlisko: Košice

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod plš » 22. Júl 2017 20:18

Jednu vetu som opomenul:
zaraďovanie nevhodných=málo potrebných úsekov ako ZA Stražov-ZA Brodno by sa už nemala opakovať.
Mawerick, Aguilu ber ako človeka, ktorý na dialnice.info a skyscrapercity podal toľko zdôvodnení a vysvetlení svojich myšlienkových pochodov, že už mentálne nemá kapacitu na ďalšie pokračovanie papúškovania, preto svoje príspevky skracuje. Má potrebu sa vyjadrovať k novým veciam /D4,R7/. A to pokiaľ ma pamäť neklame, súčasná stránka neobsahuje všetky roky diskusií.
Končím, bo ešte vyfasujem...
plš
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 04. Sep 2011 22:26
Bydlisko: Košice

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod Mawerick81 » 22. Júl 2017 20:24

vidis,, tak ako sa nevyjadrujem k vystavbe na vychode, pretoze sa ma netyka, ,tak sa cudujem ludom, ktori tu nebyvaju ale maju potrebu nazvat nejaky usek "nepotrebnym". Aj ked sa vam to na vychode nepaci,, stavia sa to.. uz to nikto nezastavi,, vadi vam to? Hold,, smola
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod Jano1 » 22. Júl 2017 20:40

i15 napísal:
Jano1 napísal:
i15 napísal:denný priemer všetkých vozidiel je 3515. Tipujem, že na R4 na Milhosť je momentálne viac vozidiel, ako na D3


Podla scitania 2015 tam bolo 1329 v./24h, takze po jednom mesiaci od otvorenia D3 3515 v./24h, to nie je zla hodnota.


to sú čo za fake news? R4 Košice Milhosť má v sčítaní dopravy 3272 vozidiel, z toho 1528 nákladných.


3272 v./24h je na R4 Kosice,juh - Kechnec. R4 Kechnec - Milhost je podla scitania 2015 u nas a v madarsku menej ako 932 v./24h.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod i15 » 23. Júl 2017 07:04

Blbosť, na R4 na hraničnom prechode Milhosť je približne rovnaká premávka, ako na úseku Kechnec - Košice. Ale už vidím, ako si to vyrátal. Vychádzaš z predpokladu, že všetky vozidlá na poslednom sčítacom úseku I/68 prechádzajú do Maďarska. Ale nie je to tak, lebo úsek začína v Seni, takže sú tam započítané aj vozidlá, ktoré odbočia do priemyselného parku Kechnec.
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod aquila » 23. Júl 2017 08:54

Pls, vdaka za zhrnutie a to by som dal vytesat do kamena ohladne dialnic. Tak to funguje v rakusku a aj v cechach. Dialnice su do velkej miery odpolitizovane, nie su mantra, neboja sa jedniciek a tak to aj vyzera tu a u nas.

Ja len stale nechapem ten hlupy lokalpatriotizmus, kde presadzuju ludia superdrahe hluposti namiesto komplexneho pohladu... Co uz . A hej po tych uz skoro rokoch som uz znechuteni.

Ad pripravenost a vystavba na D3 . Mawerick co ty na to ze sak zastavme dalsiu pripravu usekov na D3. Vsak treba stavat D1 na michalovce. Vsak pripravujme a stavajme useky bez logiky ci su aj potrebne. Lebo to sa deje na D3. Pripravuju sa a stavaju zbytocne useky a potom nie je cas na pripravu a vystavbu ozaj potrebnych usekov.

Uz chapes co chcem povedat?

Keby som mal tu moc na D3 zastavim vsetku pripravu do 2030. Nech si an kysucania vychutnaju to co tu podporuju.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod aquila » 23. Júl 2017 09:08

Jano1 napísal:Prave od Jablonova nad Turnou sa da cele stupanie na 3 pruh lahko rozsirit a osobne auta nebudu obmedzovane nakladnou dopravou, tych par stoviek metrov, kde je to stiesnene sa moze urobit oporny mur.


A jeje a preco takto progresivne riesenia nenavrhujes aj v trase slavnej D3?
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod Mawerick81 » 23. Júl 2017 10:23

no ale toto vsetko je akademicka debata,, pretoze ani ja ani ty nemame tu moc,, tak naco plytvame myslienkami,, naco tu tliachame o niecom co nieje v nasej moci? Ja to neberiem ako lokalpatriotizmus,, skor to beriem tak, ze na sever ide doprava do dvoch statov,, keby sme si odmysleli ludi, co tu byvaju,, tak situacia je taka aka je.. moze sa ti to akokolvek nepacit,, ale nikto doteraz to nezastavil natolko, aby to islo na 10 rokov k ladu.. ale neboj sa,, po dostavani brodna (jesen) a obchvatu cadce sa nebude tak skoro stavat nic.. lebo sice sa pripravuju dalsie useky,, ale tazko sa uvolni dlhova brzda,, to si asi nevezme na triko ziadna vlada,, lebo by ich v dalsich nevolil nik.. aj ked u tychto co sedia v riti Bratislavy je vsetko mozne..
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod Jano1 » 23. Júl 2017 10:28

Mimo obci s takym riesenim nemam problem ani na D3.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod Jano1 » 23. Júl 2017 10:40

i15 napísal:Blbosť, na R4 na hraničnom prechode Milhosť je približne rovnaká premávka, ako na úseku Kechnec - Košice. Ale už vidím, ako si to vyrátal. Vychádzaš z predpokladu, že všetky vozidlá na poslednom sčítacom úseku I/68 prechádzajú do Maďarska. Ale nie je to tak, lebo úsek začína v Seni, takže sú tam započítané aj vozidlá, ktoré odbočia do priemyselného parku Kechnec.


Tak hodnota co som pisal moze byt skreslena dopravou do Milhosti od Kosic po I/68. Udaj v scitani chyba, a je naozaj tazko urcit spravnu hodnotu intenzity na useku R4 Kechnec - Milhost, 3272 to asi nebude ale ani tych 932 to nebude. Ten posledny scitaci bod na I/68 je medzi Kechnecom a Milhostou (pocet obyvatelov 393). Do priemyselneho parku Kechnec pri R4 je vyhodnejsie ist od KE po R4 a kto to jazdi denne, urcite nema problem kupit si nalepku.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod aquila » 23. Júl 2017 11:03

Vyborne, tqk uz netreba ziaden dalsi usek D3 lebo byvaly polprofil uz ide kompletne mimo obci. Staci len sem tam rozirit na 2+1.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod Mawerick81 » 23. Júl 2017 12:30

zas to len urobia ci si to prajes alebo nie,, D3 bude kompletna,, otazka je len kedy.
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod milan_KM » 23. Júl 2017 12:47

Keby som mal tu moc na D3 zastavim vsetku pripravu do 2030. Nech si an kysucania vychutnaju to co tu podporuju.


Už aj polointeligentna opica by pochopila z takého množstva príspevkov, že Kysučania nepodporujú nezmysly, ale dožadujú sa riešení. Jediný kto si toto má vychutnať je fukar Počiatek.

A pre Plša, aby sme boli kompletní, tak by si mohol aj napomenúť Aquilu za jeho príspevky o Kysučanoch, v štýle, že sme opice z kopaníc. Jeho odbornosť je veľmi vítaná, ale jeho chovanie voči tomuto regiónu je naozaj primitívne. A keď sám administrátor znižuje úroveň diskusie nedá sa čakať, že to ostane bez odozvy.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod aquila » 23. Júl 2017 14:04

Ja som nikdy nenapisal o nikom ze je opica z kopanic. Aspon neklam. Len som napisal ze mech ai kysucania ochutnaju vlastnu medicinu. A skor ja som bol castovany kde akymi vyrazmi od kysuckych lokalpatriotov za konstatovanie faktov
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod aquila » 23. Júl 2017 14:06

Nastastie vdaka neschonosti to nebude ani v roku 2030 :D lebo peniaze sa uz mini na ine prepotrebne useky :D
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod IceFox » 23. Júl 2017 14:08

Najlepší joke je ,že aquila hovorí ako strašne objektívne hodnotí a potom napíše:
aquila napísal:Keby som mal tu moc na D3 zastavim vsetku pripravu do 2030. Nech si an kysucania vychutnaju to co tu podporuju.
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod aquila » 23. Júl 2017 14:53

Ano hodnotim. Nech sa najprv prestava miliarda euro niekde inde ako na kysuciach , nech sa investicie na slovensku vyrovnaju. Jednoduche a objektivne. Na kysuciach sa uz vyplieskalo penazi nepomerne dost. Uz by stacilo.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod i15 » 23. Júl 2017 15:19

Jano1 napísal:
i15 napísal:Blbosť, na R4 na hraničnom prechode Milhosť je približne rovnaká premávka, ako na úseku Kechnec - Košice. Ale už vidím, ako si to vyrátal. Vychádzaš z predpokladu, že všetky vozidlá na poslednom sčítacom úseku I/68 prechádzajú do Maďarska. Ale nie je to tak, lebo úsek začína v Seni, takže sú tam započítané aj vozidlá, ktoré odbočia do priemyselného parku Kechnec.


Tak hodnota co som pisal moze byt skreslena dopravou do Milhosti od Kosic po I/68. Udaj v scitani chyba, a je naozaj tazko urcit spravnu hodnotu intenzity na useku R4 Kechnec - Milhost, 3272 to asi nebude ale ani tych 932 to nebude. Ten posledny scitaci bod na I/68 je medzi Kechnecom a Milhostou (pocet obyvatelov 393). Do priemyselneho parku Kechnec pri R4 je vyhodnejsie ist od KE po R4 a kto to jazdi denne, urcite nema problem kupit si nalepku.


každopádne, pre 80% R4-ky poznáme intenzitu dopravy, je vyššia ako na D3, viac kamiónov, plný profil a to všetko 5x lacnejšie
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod BoroZA » 23. Júl 2017 16:35

Páči sa mi, ako tu porovnávate cenu plného profilu budovaného po rovine pred rokmi v čase inej hospodárskej situácie a cenu polprofilu budovaného v horách s dvoma tunelmi postaveného v čase hospodárskej konjunkcie a nárastu ceny práce... :D
BoroZA
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 349
Obrázky: 0
Založený: 29. Máj 2016 12:52
Bydlisko: ZA

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod milan_KM » 23. Júl 2017 17:04

Veď tu sa bežne porovnávajú úplne smiešne veci. A ľudia, ktorých máš za odborníkov takto zavádzajú zvyšok fóra.

@Aquila ... a povieš nám konečne aká je to tá vlastná medicína, ktorú si máme vychutnať?
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod Jano1 » 23. Júl 2017 17:54

aquila napísal:Vyborne, tqk uz netreba ziaden dalsi usek D3 lebo byvaly polprofil uz ide kompletne mimo obci. Staci len sem tam rozirit na 2+1.


Okrem Radole, Budatinskej Lehoty a Povinej. A este treba privadzac KNM,juh.

Az sa bude intenzita v tuneli blizit k 20 000 v./24h treba zacat s dostavbou na plny profil Oscadnica - Cadca.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.