D3 - S69 Slovensko-Poľsko

Žilina (križovatka s D1) – Kysucké Nové Mesto – Čadca – Skalité, štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Skalité - hranica PR

Odoslaťod Andrej » 13. Apr 2005 22:26

Z celkovej investície sa prestavala suma 852 miliónov Sk a na dokončenie chýba 1,75 miliardy Sk.

Neviem, či sú toto správne informácie, ale ak áno, potom km polprofilu tu vychádza na vyše 820 mil.Sk :x

http://dialnice.info/viewtopic.php?t=427
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod Steve » 13. Apr 2005 22:55

JG napísal:Vymenujte mi prosim tie 4 moravske kraje cez ktore bude D47 prechadzat?


Toto je hrozné slovíčkaření, celá D47 + co není postavené na D1, čili Vyškov-Lipník nad Bečvou = Jihomoravský, Zlínský,Olomoucký a Marovskoslezský kraj.

Stejně se do budoucna počítá s tím, že se dálnice D47 přejmenuje na D1 Praha-Ostrava
Steve
návštevník
 
Príspevky: 48
Založený: 05. Apr 2005 13:26

Odoslaťod aquila » 14. Apr 2005 00:37

mmaros napísal:Mne sa zda diskuzia na temu, ktora dialnica, ci ceska alebo slovenska bude viac vytazena a je opodstatnenejsia absolutne zbytocna. My tu riesime uplne iny problem ako pravdepodobne za par rokov, kedy budu tieto cesty dokoncene vznikne. Pri sucasnom trende narastu nakladnej automobilovej dopravy sa lahko moze stat, ze obe cesty budu vytazene viac ako si budeme zelat a my zacneme (podobne ao rakusko) riesit ako cez nase uzemie pustit menej kamionov. To ci si cesko stavia dialnicu k polskym hraniciam je ich vec, my by sme mali stavat podla mna hlavne pre potreby nase a nie tu riesit, ci si kamion vyberie tranzit cez cechy alebo slovensko. D3 ma opodstatnenie pre zkvalitnenie obchodu medzi polskom a slovenskom, rozvoj regionu kysuc a ziliny pre turistiku, ktoru podla vsetkych chceme rozvyjat... V tychto cieloch nam nijako ceska dialnica nemoze pomoct, takze nevidim dovod sa na nu odvolavat.


absolutny suhlas .. ono ked bude kvalitne spojenie katowice - ZA tak aj obciam ala oscadnica sa polepsi => turistika
nehovoriac o potenciale ktory citia aj poliaci s katowiciach ked sa rozbehne KIA. pekny priklad clanok v SME, kde pri dialnici pri ilave sa stavia zavod pre KIA a da 1500 novych miest .. proste KIA to zacne a je to obrovsky multiplikator (daleko vacsi ako napriklad PSA/VW), kedze KIA resp juhokorejci tu nemaju absolutne ziadnu infrastrukturu dodavatelov a maju tendenciu si priniest vlastnych. vid aj investicie matadoru s nejakymi korejcami ..

mno ale pointa => vsetky podniky vyrastaju pozdl dialnic :)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod johhan » 14. Apr 2005 07:42

Steve napísal:
Stejně se do budoucna počítá s tím, že se dálnice D47 přejmenuje na D1 Praha-Ostrava


No tu by som Vás poopravil na 70% je pravdepodobné že sa obnoví trasovanie českej D1 spred roka 1993 teda že bude končiť na hraniciach zo Slovenskom v Střelná - Lysá pod Makytou. a úsed D1 Kroměříž - Lipník n/ Bečvou bude priradený k D47 a R49 bude zrušená.
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Re: Skalité - hranica PR

Odoslaťod Hosť » 14. Apr 2005 08:21

Andrej napísal:Z celkovej investície sa prestavala suma 852 miliónov Sk a na dokončenie chýba 1,75 miliardy Sk.

Neviem, či sú toto správne informácie, ale ak áno, potom km polprofilu tu vychádza na vyše 820 mil.Sk :x

http://dialnice.info/viewtopic.php?t=427


Vyrocna sprava SSC za rok 2003
Skalite - statna hranica SR/PR
Prestavanost k 31.12.2003 bola 630 mil.Sk
Potreba na dostavbu 1276 mil.Sk

Zaujimava by bola informacia, kolko ma hodnotu realizovana cast stavby. Kolko stala konzervacia useku, strazenie useku, penale a kolko islo uplne do vzduchu?
Hosť
 

Odoslaťod JG » 14. Apr 2005 08:29

Steve napísal:
JG napísal:Vymenujte mi prosim tie 4 moravske kraje cez ktore bude D47 prechadzat?


Toto je hrozné slovíčkaření, celá D47 + co není postavené na D1, čili Vyškov-Lipník nad Bečvou = Jihomoravský, Zlínský,Olomoucký a Marovskoslezský kraj.

Stejně se do budoucna počítá s tím, že se dálnice D47 přejmenuje na D1 Praha-Ostrava


To aj nasa severojuzna D1+D3 bude prechadzat cez 4 kraje - BA,TT,TN,ZA. Takze v com by mala byt pre nas horsia nasa D1+D3 oproti vasej D1+D47?

Mne nemusite pisat, ze sa D47 premenuje na D1, ja som vam to uz davno napisal ako reakciu na vas prispevok.
JG
diskutujúci
 
Príspevky: 164
Obrázky: 1
Založený: 10. Mar 2005 12:47

Odoslaťod JG » 14. Apr 2005 08:33

johhan napísal:
Steve napísal:
Stejně se do budoucna počítá s tím, že se dálnice D47 přejmenuje na D1 Praha-Ostrava


No tu by som Vás poopravil na 70% je pravdepodobné že sa obnoví trasovanie českej D1 spred roka 1993 teda že bude končiť na hraniciach zo Slovenskom v Střelná - Lysá pod Makytou. a úsed D1 Kroměříž - Lipník n/ Bečvou bude priradený k D47 a R49 bude zrušená.


Posledna informacia z RSD je, ze D47 sa premenuje na D1, ktora bude Praha-Brno-Ostrava. R49 Hulín - Zlín - Slovensko bude len rychlostna cesta.
JG
diskutujúci
 
Príspevky: 164
Obrázky: 1
Založený: 10. Mar 2005 12:47

Odoslaťod devil » 14. Apr 2005 09:39

Z celkovej investície sa prestavala suma 852 miliónov Sk a na dokončenie chýba 1,75 miliardy Sk.

Neviem, či sú toto správne informácie, ale ak áno, potom km polprofilu tu vychádza na vyše 820 mil.Sk


Neviem co je na tom nove, to sa vie uz davno, a takato suma sa da ospravedlnit indexami len ciastocne.
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Odoslaťod JG » 14. Apr 2005 10:42

devil napísal:
Z celkovej investície sa prestavala suma 852 miliónov Sk a na dokončenie chýba 1,75 miliardy Sk.

Neviem, či sú toto správne informácie, ale ak áno, potom km polprofilu tu vychádza na vyše 820 mil.Sk


Neviem co je na tom nove, to sa vie uz davno, a takato suma sa da ospravedlnit indexami len ciastocne.


Devil, uvedte nejaky aspon ciastocne spolahlivy zdroj, z ktoreho sa to uz davno vie.
JG
diskutujúci
 
Príspevky: 164
Obrázky: 1
Založený: 10. Mar 2005 12:47

Odoslaťod devil » 14. Apr 2005 10:44

Vyrocne spravy SSC a zdravy ludsky rozum, to ale hovorim tomu pravemu...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Odoslaťod JG » 14. Apr 2005 10:53

devil napísal:Vyrocne spravy SSC a zdravy ludsky rozum, to ale hovorim tomu pravemu...


Najnovsia oficialne zverejnena vyrocna sprava:
Vyrocna sprava SSC za rok 2003
Skalite - statna hranica SR/PR
Prestavanost k 31.12.2003 bola 630 mil.Sk
Potreba na dostavbu 1276 mil.Sk

Ked sa to bude stavat do roku 2015, mozno bude potreba na dostavbu aj dvojnasobna. Zmluva nepusti. Ale v sucasnosti na dostavbu treba menej ako miliardu.
JG
diskutujúci
 
Príspevky: 164
Obrázky: 1
Založený: 10. Mar 2005 12:47

Odoslaťod devil » 14. Apr 2005 10:59

1,276 ma by do akeho terminu :?: Aka bola podla vas povodna cena z konca 90-ich r. ak by to stavali npr. 3 roky. Samozrejme v cenach z 90-ich rokov.

Moj odhad je asi 1,2 mld., teda cca 0,4 mld.Sk/km, co je na 90-r. obrovska suma.
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Odoslaťod JG » 14. Apr 2005 11:20

V Koncepcii rozvoja dialnic z roku 1998 sa uvadza za usek Skalite - statna hranica cena 997 mil.Sk s tym, ze bol stanoveny termin dokoncenia november 2000. Teda 315 mil.Sk/km.

V case zastavenia vystavby chybalo na dostavbu zhruba 800 mil.Sk. Po indexacii to predstavuje 1,45 mld.Sk. Realne sa od zastavenia vystavby prestavalo asi 200 - 250 mil.Sk, zvysnych zhruba 400 mil.Sk su naklady suvisiace s tym, ze sa stavba zastavila.
JG
diskutujúci
 
Príspevky: 164
Obrázky: 1
Založený: 10. Mar 2005 12:47

Odoslaťod kaviarista » 22. Apr 2005 21:02

S69 vs S7

Takze vcera som sa vratil zo sluzobky v Krakove. A JG tu pred casom bud nehorazne klamal alebo zavadzal neumyselne neoverenymi faktami. Situacia v praxi je nasledovna:

Na trase S7 od Rabky do Krakowa je taky culy ruch, aky som uz davno nikde nevidel. Na celom useku dlzky cca 16-17 km hromada cestnych strojov, hromada pracovnikov , posunute koryta riek, nove premostenia a to vsetko v takej sirke, ze to bude nabeton stvorpruh. Takze do 2 rokov bude RC v plnom profile z Krakowa v Rabke. Od znameho som sa dozvedel. ze to urcite nekonci a su velke tlaky verejnosti co najskor spravit RC az do Zakopaneho. Cesta z Krakowa do Zakopaneho (tzv. Zakopanka) ma celonarodne vyznamny charakter. Zbiehaju sa tam navstevnici z celeho Polska.

Naproti tomu S69: Buduje sa viditelne iba estakada udolim ponad Milowku . Ta estakada bude mat urcite aj cez 3 km. Je tam urobenych este zopar zarezov do terenu, ale vyzera to podla sirky, ze to bude iba poloprofil! V plnom profile je len ten necely 2 km usek v Zwardoni.
Od Zywca po Bielsko ani chyru ani slychu po nejakej vystavbe

Samotna prax ukazuje, ze dolezitost S69 a S7 pre Poliakov sa neda ani v najmensom porovnat. S69 je pre poliakov iba nevyhnutne politicke zlo a tak sa k nej aj stavaju. Proste ked sa obhajuju zle riesenia, tak lietaju triesky.

A este jedna vec s tym 200 m nedokoncenym usekom . Hned od hranice by mala buduca trasa viest okamzite na piliere na nasej strane. Takze ta 200 m prepojka na sucasnu cestu bude neskor naprd. Ak tych 200 m nema byt sucastou buducej funkcnej trasy, tak by bolo dalsim mrhanim penazi taketo "vychadzanie v ustrety" polskej strane. Ked uz, tak potiahnut po najblizsi naplanovany privadzac

Vahostav nestavia - vaha.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod johhan » 25. Apr 2005 07:31

kaviarista napísal:S69 vs S7

Takze vcera som sa vratil zo sluzobky v Krakove. A JG tu pred casom bud nehorazne klamal alebo zavadzal neumyselne neoverenymi faktami. Situacia v praxi je nasledovna:



Trošku silné slová. Pozri sa trošku do starších príspevkov ktré som písal a kde som ja hovoril že poliaci stavajú S7 len po Rabku a tam končia ... a takýto čulý stavebný ruch tam už vládne 2-3 roky. Takže nič nové.
S69 stavajú k hranici a stavia sa v časti v plnom a časti polprofile a časť sa rekonštruuje.
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Odoslaťod JG » 25. Apr 2005 09:13

kaviarista napísal:S69 vs S7
Takze vcera som sa vratil zo sluzobky v Krakove. A JG tu pred casom bud nehorazne klamal alebo zavadzal neumyselne neoverenymi faktami.

A este jedna vec s tym 200 m nedokoncenym usekom . Hned od hranice by mala buduca trasa viest okamzite na piliere na nasej strane. Takze ta 200 m prepojka na sucasnu cestu bude neskor naprd. Ak tych 200 m nema byt sucastou buducej funkcnej trasy, tak by bolo dalsim mrhanim penazi taketo "vychadzanie v ustrety" polskej strane. Ked uz, tak potiahnut po najblizsi naplanovany privadzac
Vahostav nestavia - vaha.


Takze, chcem od vas konkretny text v ktorom som nehorazne klamal!

Netrepte sprostosti o tom, ze od hranice by mala trasa D3 viest hned na piliere. Prvy most na trase D3 zacina 500 m od statnej hranice. Radsej si precitajte co je napisane na http://www.highways.sk/highways/Zwardon-Laliki.html o 200 metrovom useku.

A nabuduce to radsej vysvetlim konovi, tomu to staci raz povedat.
JG
diskutujúci
 
Príspevky: 164
Obrázky: 1
Založený: 10. Mar 2005 12:47

Odoslaťod devil » 25. Apr 2005 10:58

Len netreba zabudat ze Rabka-Chyzne je normalna prejazdna cesta, kym Zywiec-Zwardon ani nie...

Chcem tym naznacit, ze aby PR mala pokracovat aj juznejsie od Rabky, treba mat aj nejaku snahu aj z nasej strany. Na druhej strane PR od Rabky na sever buduje aj napriek neochote SR, kym usek od Zywca hore je vo hviezdach. Nepoznam ten usek, ale ak je teraz priechodny pre kamiony tak asi prioritou nebude. E77 je dolezita pre Polsko aj Madarsko, hold nejde cez ZA a tam je problem.

A teda ak sa skutocne momentalne buduje len nejakych 3 km, tak naozaj vidno, ze pre niektorych u nas je S69 dolezitejsia ako pre samotnych Poliakov a to uz je co povedat.
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Odoslaťod JG » 25. Apr 2005 12:15

devil napísal:Len netreba zabudat ze Rabka-Chyzne je normalna prejazdna cesta, kym Zywiec-Zwardon ani nie...

Chcem tym naznacit, ze aby PR mala pokracovat aj juznejsie od Rabky, treba mat aj nejaku snahu aj z nasej strany. Na druhej strane PR od Rabky na sever buduje aj napriek neochote SR, kym usek od Zywca hore je vo hviezdach. Nepoznam ten usek, ale ak je teraz priechodny pre kamiony tak asi prioritou nebude. E77 je dolezita pre Polsko aj Madarsko, hold nejde cez ZA a tam je problem.

A teda ak sa skutocne momentalne buduje len nejakych 3 km, tak naozaj vidno, ze pre niektorych u nas je S69 dolezitejsia ako pre samotnych Poliakov a to uz je co povedat.


Devil, spievate tu stale tu istu falosnu pesnicku.

SR jasne deklarovala, ze chce stavat RC az k hranicnemu priechodu Trstena - Chyzne. Poliaci zatial RC k slovenskym hraniciam na Orave neplanuju. R3 Oravsky Podzamok - Horna Lehota je vo vystavbe. Dalsie useky R3 na Orave su v priprave, takze o akej neochote SR to tu trepete. R3 Podbiel obchvat uz by sa staval, keby obec povolila stavbu. R3 Trstena obchvat by sa mal zacat stavat koncom roka.

Poliaci svojimi planmi jasne deklarovali, ze chcu stavat S-69 a zatial neplanuju stavat ani RC k hranicnemu priechodu Chyzne.

Zywiec - Bielsko-Biala kludne pocka, tak ako pocka aj usek KNM - Krasno nad Kysucou - Oscadnica, aj ZA,Strazov - Brodno. Na S-69 prebiehaju vyberove konania na dva useky s celkovou dlzkou 9,5 km. Zrejme bude ich termin dokoncenia stanoveny na rok 2006. Polovica trasy Zwardon-Zywiec bude po uplne novej ceste a 3 km po rekonstruovanej. V takom pripade budu moct kamiony uz koncom roku 2006 prist az po hranicny priechod Skalite-Zwardon, ale nebudu moct pokracovat na Slovensko.
JG
diskutujúci
 
Príspevky: 164
Obrázky: 1
Založený: 10. Mar 2005 12:47

Odoslaťod devil » 25. Apr 2005 13:26

Nemate pravdu.

SR jasne deklarovala, ze chce stavat RC az k hranicnemu priechodu Trstena - Chyzne. Poliaci zatial RC k slovenskym hraniciam na Orave neplanuju. R3 Oravsky Podzamok - Horna Lehota je vo vystavbe. Dalsie useky R3 na Orave su v priprave, takze o akej neochote SR to tu trepete. R3 Podbiel obchvat uz by sa staval, keby obec povolila stavbu. R3 Trstena obchvat by sa mal zacat stavat koncom roka.


Kedy, kde deklarovala? PR podla vasej stranky ma v registri na budovanie celu ich cast po hranice - na rozdiel od nas, takze neviem o co vam ide. Kolko $$$ ide na vystavbu O. P.-H.L. Robi sa tam nieco? Oscadnici sa vyhovelo, Podbielu nie, no jasne Podbiel nie je na kysuciach, Trstena do konca roka? No na to som zvedavy. V kazdom pripade sa to neda porovnat s miliardami na D3.

Poliaci svojimi planmi jasne deklarovali, ze chcu stavat S-69 a zatial neplanuju stavat ani RC k hranicnemu priechodu Chyzne.


Blbost, nic nedeklarovali ohladom Chyzne.

Ak Zywiec-BB pocka, tak to nebude "rychlostna cesta ku hraniciam" ale RC pri hranici, co nie je to iste. To ma potom vacsi vyznam S7 po Rabku a dalej prejazdna cesta ku Chyzne, lebo pri hranici je aj tak mensia premavka.

A podotykam minister a premier uz dlho robia diplomaticke najazdy na PR hraniciace s vydieranim ohladom S69, ale ochotu PR mozno merat na dlzke usekov ktore robia. S spolovicnym usilim by sa dalo dosiahnut aby PR zrekonstruovali Rabka - Chyzne na 1/2 profil, ale co uz.
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Odoslaťod JG » 25. Apr 2005 14:49

devil napísal:Nemate pravdu.

SR jasne deklarovala, ze chce stavat RC az k hranicnemu priechodu Trstena - Chyzne. Poliaci zatial RC k slovenskym hraniciam na Orave neplanuju. R3 Oravsky Podzamok - Horna Lehota je vo vystavbe. Dalsie useky R3 na Orave su v priprave, takze o akej neochote SR to tu trepete. R3 Podbiel obchvat uz by sa staval, keby obec povolila stavbu. R3 Trstena obchvat by sa mal zacat stavat koncom roka.


Kedy, kde deklarovala? PR podla vasej stranky ma v registri na budovanie celu ich cast po hranice - na rozdiel od nas, takze neviem o co vam ide.

Poliaci svojimi planmi jasne deklarovali, ze chcu stavat S-69 a zatial neplanuju stavat ani RC k hranicnemu priechodu Chyzne.


Blbost, nic nedeklarovali ohladom Chyzne.

Ak Zywiec-BB pocka, tak to nebude "rychlostna cesta ku hraniciam" ale RC pri hranici, co nie je to iste. To ma potom vacsi vyznam S7 po Rabku a dalej prejazdna cesta ku Chyzne, lebo pri hranici je aj tak mensia premavka.

A podotykam minister a premier uz dlho robia diplomaticke najazdy na PR hraniciace s vydieranim ohladom S69, ale ochotu PR mozno merat na dlzke usekov ktore robia. S spolovicnym usilim by sa dalo dosiahnut aby PR zrekonstruovali Rabka - Chyzne na 1/2 profil, ale co uz.


Budem sa radsej venovat tomu konovi. Este miniem poslednu stipku trpezlivosti.

1. Kde SR deklarovala? V kazdom komplexnom dokumente, ktory bol za poslednych 10 rokov schvaleny vladou a tykal sa vystavby dialnic a rychlostnych ciest je planovana rychlostna cesta R3 cez Oravu az k polskym hraniciam. R3 Or.Podzamok-Horna Lehota za stavebnu cast 2,25 mld.Sk pre polovicny profil (ako byva dobrym zvykom, nebude to konecna cena).

2.Ktory polsky dokument z GDDKIA a polskeho ministerstva dokladuje, ze Poliaci planuju stavat rychlostnu cestu alebo dialnicu k hranicnemu priechodu Trstena-Chyzne? Plan vystavby dialnic a rychlostnych ciest v Polsku je jasna deklaracia planov na najblizsich najmenej 8 rokov. Pritom dlhodobe plany do roku 2025 nepocitaju s RC Rabka-Chyzne.

3. Jasne napiste cim sa ohanate: "PR podla vasej stranky..."
Kde planuju Poliaci RC na Chyzne?

4. Uvedte nejaky "diplomaticky najazd", ktory urobil premier SR za poslednych 5 rokov ohladom S-69 alebo akym sposobom premier SR vydieral Polsko ohladom vystavby S-69?

5. Katowice maju uz v sucasnosti podstatne lepsie cestne spojenie s dalsimi castami Polska oproti Krakowu, ktory ma najlepsie spojenie aj do Warszavy cez Katowice.
http://www.gddkia.gov.pl/html/siec_drog.htm
JG
diskutujúci
 
Príspevky: 164
Obrázky: 1
Založený: 10. Mar 2005 12:47

Odoslaťod devil » 25. Apr 2005 15:40

SR iba definovala buducu siet, co to ma spolocne s kratko a strednodobymi planmi, netusim. Mozno ten kon ano. Ohladom stavebnej casti polovicnych profilov viem vytiahnut ovela zaujimavejsie cisla...takze s tym by som si daval pozor :wink:

http://www.gddkia.gov.pl/html/str2003-2013.tabele.xls

riadok 22 a 24 v kapitole rekonstrukcii, v ktorej je aj S69.

Ohladom diplomatickeho najazdu, ste sam pridali to monitoringu tlace ten rozhovor v trende, kde PP povedal "Nedávno v Ostrave som vybehol na Poliakov" a "Oni síce hovoria, že je to predimenzované, ale my na tom trváme". A "vybiehanie" uz trva davnejsie, netvarte sa ze o tom neviete. Toto mozem kludne oznacit za hrube vydieranie.

Maju uplnu pravdu v tom ze "je to predimenzovane" a ja len dodam keby bola ci i len 1/2 snaha ohladom E77 tak ta rekonstrukcia uz prebieha.
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Odoslaťod bystrik » 25. Apr 2005 15:40

JG napísal:Netrepte sprostosti o tom, ze od hranice by mala trasa D3 viest hned na piliere. Prvy most na trase D3 zacina 500 m od statnej hranice. Radsej si precitajte co je napisane na http://www.highways.sk/highways/Zwardon-Laliki.html o 200 metrovom useku.


JG dovolujem si uverejnit tvoju fotku pripojky na I/12, kde je jasne vidiet, ze prepojka na staru cestu ma dlzku tak najviac 80 metrov a jej vystavba nemoze stat viac nez 1-2 miliony Sk.

Obrázok

autor foto: JG
Obrázok používateľa
bystrik
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 581
Obrázky: 38
Založený: 03. Feb 2005 21:40

Odoslaťod bystrik » 25. Apr 2005 15:43

btw. na fotke vidiet uzasne parametre nasej cesty I/12 :(
Obrázok používateľa
bystrik
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 581
Obrázky: 38
Založený: 03. Feb 2005 21:40

Odoslaťod aquila » 25. Apr 2005 15:54

bystrik napísal:btw. na fotke vidiet uzasne parametre nasej cesty I/12 :(

z toho som bol tiez sokovany ked som videl na fotke :-/ uprimne, je to horsie ako polna cesta co ide k chate co je na kopaniciach ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod JG » 25. Apr 2005 16:14

Devil, zopakujem moju otazku:
Uvedte nejaky "diplomaticky najazd", ktory urobil premier SR za poslednych 5 rokov ohladom S-69 alebo akym sposobom premier SR vydieral Polsko ohladom vystavby S-69?
JG
diskutujúci
 
Príspevky: 164
Obrázky: 1
Založený: 10. Mar 2005 12:47

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.