Moderátor: Moderátori
Ja osobne mam podozrenie, ze prave schvalenie najdrahsieho variantu malo viest k tomu, ze stavba bude zablokovana, pretoze bolo jasne, ze nebude dostatok penazi. V roku 1997 bol totiz vyprojektovany variant, podla ktoreho mal usek st.hranica - Skalite pokracovat dole na juhozapad, kde by sa napojil po cca 1 km na II/487. Tento variant sa zavrhol a zaroven sa stavba pri Skalitom zastavila. Takze zdanlivo velkoryse riesenie malo efektivne viest ku krachu medzinarodneho koridoru VIa. V podstate mozno povedat, ze sa to podarilo alebo sa to aspon zatial uspesne dari. Keby sa v rokoch 1999 a 2000 vynalozilo menej ako 1 mld. Sk na Skalite, bolo by tam cca 4,2 km novej cesty a pre kamiony by bol neprejazdny iba jeden usek, ktory by sa dal nahradit mostom s dlzkou cca 200 m.
devil napísal:JG
Na jednej strane pravom protestujete ked niekto hovori ze poliaci nic nerobia...
...na druhej strane ked minister povedal nemenej zavaznu loz, ze na trase ZA-MT-RK (teda aj tam kde to bolo okolo 10 000 a niekde este menej v 2000) je dnes 30 000 aut/den tak ste sa moc neozyval.
A na vyroku ktory povedal P.P.
"Oni síce hovoria, že je to predimenzované, ale my na tom trváme."
uz neviem co je nekorektne zo strany novinara.
devil napísal:"Žilina je vyťažená. Denná intenzita je približne 30-tisíc vozidiel."
Kde?
Na úseku Žilina, Martin, Ružomberok.
Posledné oficiálne sčítanie Slovenskej správy ciest z roku 2000 ukázalo medzi Žilinou a Martinom 15-tisíc áut.
Nie, nie. Máme novšie údaje a s nimi pracuje poradca."
Takze pekne potichu tam vpasoval aj RK. Z kontextu to JASNE vyplyva.
"Len náklady na úsek Žilina – Ivachnová dosahujú 65 miliárd korún. Spojenie od Považskej Bystrice takmer sto miliárd. "
Ved pre mna z toho jasne vyplyva ze takmer sto mld. je chapane pre PB-ZA-Ivachnova. Vam nie? Ved ak sa hovori D1 do 2010 nikoho normalneho nenapadne ze az po UKR.
devil napísal:JG, preco nemate uvedene intenzity dopravy pre 2003 na trase D1 Ivachnová-Vazec Vzdy si davate zalezat na preciznosti....Je mi to velmi podozrive.
http://www.highways.sk/highways/intensity2003.html
devil napísal:JG, preco nemate uvedene intenzity dopravy pre 2003 na trase D1 Ivachnová-Vazec Vzdy si davate zalezat na preciznosti....Je mi to velmi podozrive.
devil napísal:Jedna moznost je ze sa prehodia pismena. Pochybujem vsak ze D3 je planovana v parametroch RC. Za povsimnutie stoji, ze Svrcinovec-Skalite-hranica je na cca 50% tvorena mostami a tunelmi. Bol by som zvedavy ci RC v PR ma porovnatelne vymozenosti, ked scasti ide o rekonsrukcie starej cesty. Malo by sa to cele preprojektovat podobne ako sa vraj ma pri niektorych usekoch D1. Teda skratit mosty prip. korigovat smerove a vyskove vedenie.
JG napísal:. Zarazajuca je aj skutocnost, ze podobne ako v povodnom navrhu na useku Hr.Podhradie - Dubna Skala nie je vytazeny material z tunelov vyuzity na nasypy. Upraveny projekt HP-DS pocita so skratenim mostov hlavne vdaka materialu z tunelov. Teda nerobit vodorovnu ciaru, ale stupania do 5-6% a pouzit material z tunelov a zarezov na nasypy.
JG napísal:SSC neuposluchla usmernenie nadriadeneho organu (MDPT) vydane na jar 2004, aby financne zabezpecila vystavbu 200 metroveho useku D3 pri statnej hranici tak, aby bol dokonceny do konca roka 2004. Nove vedenie SSC sa distancuje od stareho a kedze stare vedenie presunuli do NDS nie je mozne za takyto cin byvalych pracovnikov SSC ani len financne "odmenit".
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.