Stránka 1 z 26

D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2006 14:50
od Adaios
Dlzka tohoto dialniceho useku je 9,7 km. Stavebne prace by sa mali zacat v r. 2008, usek by sa mal otvorit v r. 2011 a celkove ukoncenie prac by malo byt v r. 2012.

Na useku je naplanovany presypany tunel Kysuca v celkovej dlzke 584 m.

Viac info k tomuto useku: http://www.ndsas.sk/index/index.php?ids ... =0&prm2=45

Dokumentácie pre stavbu D3 Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 20. Feb 2006 20:17
od Jozef
Bratislavská spoločnosť Geoconsult, s.r.o. vypracuje tri dokumentácie pre stavbu diaľničného úseku D3 Brodno - Kysucké Nové Mesto.

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=2921

Prevzaté zo stránky: http://www.zilina.sk/index.php?page=uka ... avodajstvo

(pozn.Andrej -> upravené -> odkaz na Monitornig tlace)

OdoslaťOdoslané: 14. Júl 2006 16:54
od aquila
pridal som podrobnu ortofotomapu

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1351

plne rozlisenie (pozor ma asi 3,2 MB):

http://www.dialnice.info/images/big/brodno_knm.jpg

vdaka patri "certaine someone" 8)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2006 13:17
od Dialniciar
Adaios napísal:Dlzka tohoto dialniceho useku je 9,7 km. Stavebne prace by sa mali zacat v r. 2008, usek by sa mal otvorit v r. 2011 a celkove ukoncenie prac by malo byt v r. 2012.

Na useku je naplanovany presypany tunel Kysuca v celkovej dlzke 584 m.

Viac info k tomuto useku: http://www.ndsas.sk/index/index.php?ids ... =0&prm2=45


Úsek sa bude stavať najprv na 1/2 profil, dátum dokončenia je rok 2012.

OdoslaťOdoslané: 23. Dec 2006 00:19
od Branco
Na KNM stavať na polprofil je podľa mňa nezmysel , tam sú už frekvencie nad 20.000/24 odín, alebo sa k tejto hranici blížia.

OdoslaťOdoslané: 29. Dec 2006 13:38
od Dialniciar
Branco napísal:Na KNM stavať na polprofil je podľa mňa nezmysel , tam sú už frekvencie nad 20.000/24 odín, alebo sa k tejto hranici blížia.


Nejde o nezmysel, ide o neisté finančné krytie. Rozostavať plný profil a stavať ho 10 rokov je nezmyslom. :idea:

OdoslaťOdoslané: 29. Dec 2006 14:33
od Jarda
Dialniciar napísal:
Branco napísal:Na KNM stavať na polprofil je podľa mňa nezmysel , tam sú už frekvencie nad 20.000/24 odín, alebo sa k tejto hranici blížia.


Nejde o nezmysel, ide o neisté finančné krytie. Rozostavať plný profil a stavať ho 10 rokov je nezmyslom. :idea:


Také mi připadá, že by bylo lepší postavit 1. polovinu (Brodno - MÚK KNM jih), než 1/2 profil.

OdoslaťOdoslané: 29. Dec 2006 14:37
od Dialniciar
Jarda napísal:
Dialniciar napísal:
Branco napísal:Na KNM stavať na polprofil je podľa mňa nezmysel , tam sú už frekvencie nad 20.000/24 odín, alebo sa k tejto hranici blížia.


Nejde o nezmysel, ide o neisté finančné krytie. Rozostavať plný profil a stavať ho 10 rokov je nezmyslom. :idea:


Také mi připadá, že by bylo lepší postavit 1. polovinu (Brodno - MÚK KNM jih), než 1/2 profil.


Lepší je súvislý 1/2 profil s možnosťou dostavby na plný profil - zemné práce, inžinierske siete a mosty nad diaľnicou.

Ja všeobecne považujem súvislú D3 na 1/2 profil za oveľa lepšiu ako plný profil do polovice. :idea:

OdoslaťOdoslané: 29. Dec 2006 21:35
od Lenny
Proč nepoužít peníze z EU nebo úvěry a stavět rovnou plný profil?

OdoslaťOdoslané: 02. Jan 2007 12:32
od Dialniciar
Lenny napísal:Proč nepoužít peníze z EU nebo úvěry a stavět rovnou plný profil?


Pretože nemá plný profil kdekoľvek na D3 podľa mňa vyšší význam než plný profil na D1 alebo R1 a tu je nedostatok financií tiež. :idea:

OdoslaťOdoslané: 02. Jan 2007 14:48
od aquila
na tomto useku ma vyznam aj plny profil ...

OdoslaťOdoslané: 04. Jan 2007 10:47
od Adamko
Dialniciar napísal:
Lenny napísal:Proč nepoužít peníze z EU nebo úvěry a stavět rovnou plný profil?


Pretože nemá plný profil kdekoľvek na D3 podľa mňa vyšší význam než plný profil na D1 alebo R1 a tu je nedostatok financií tiež. :idea:


Tak si polozme otazku: Ma vacsi vyznam stavat plny profil tam
a) kde je intenzita dopravy 1-5 tisic vozidial za den
alebo
b) kde je intenzita dopravy 16-18 tisic vozidial za den?

OdoslaťOdoslané: 04. Jan 2007 13:22
od Jarda
Jak jsem naznačil výše, když jsou finanční prostředky omezené, bylo by podle mého lepší zkapacitnit čtyřpruhem úsek ZA - KNM, než stavět paralelní dvoupruh k I/11, která mezi KNM a obchvatem Čadce snad není až tak špatná. :?:

OdoslaťOdoslané: 11. Jan 2007 03:06
od Branco
Keďže NDS má už zoznam stavieb so začiatkom realizácie v tomto roku, vychádza to tak, že rok 2008 by mal byť takmer rekordný, čo sa týka začatia výstavby, D3 Svčinovec-Skalité, D3 Žilina- Kysucké Nové mesto, D1 Jánovce-Jablonov, D1 Hubová-Ivachnová, D1 Višńové-Lietavská Lúčka, ...

OdoslaťOdoslané: 11. Jan 2007 16:34
od aquila
len uvidime aka bude realita, ja som v tomto docela skepticky ..

OdoslaťOdoslané: 11. Jan 2007 21:19
od pohodak
mno ak chce robert dodrzat tych 100km na D1 do 2010, tak toho este bude musiet byt dost viac nie?

OdoslaťOdoslané: 12. Jan 2007 09:46
od sezbrzni
do tych 100km rata aj rychlostne komunikacie, vacsinou na trase NR - ZH

OdoslaťOdoslané: 12. Jan 2007 09:47
od sezbrzni
.... teda 100 km nema byt len na D1 ...

OdoslaťOdoslané: 12. Jan 2007 10:54
od pohodak
moze byt, ale sirili sa aj reci, ze to bude 100km len na D1...comu osobne neverim, ale rad sa necham prekvapkat :)

OdoslaťOdoslané: 12. Jan 2007 18:11
od aquila
k tym 100km dialnic, k dnesnemu dnu uz ma spneny plan na 42% t.j. pol roka aj nejake drobne od vyhlasenia.... cize veget ...

a ked to budu pocitat tak, ze zarnovicu si zapocitali 2x5,5km alebo matejovce - janovse tiez 2x10km tak to maju urobene v roku 2008 :)

OdoslaťOdoslané: 12. Jan 2007 18:15
od sergej
Veru tak, počítať si Matejovce - Jánovce ako nový úsek je dosť ... no poviem to "zaujímavé"...

... niekoľko reakcií ...

OdoslaťOdoslané: 18. Jan 2007 21:15
od Dialniciar
Branco napísal:Keďže NDS má už zoznam stavieb so začiatkom realizácie v tomto roku, vychádza to tak, že rok 2008 by mal byť takmer rekordný, čo sa týka začatia výstavby, D3 Svčinovec-Skalité, D3 Žilina- Kysucké Nové mesto, D1 Jánovce-Jablonov, D1 Hubová-Ivachnová, D1 Višńové-Lietavská Lúčka, ...


Nebude rekordný, bude výraznejší ako "hluché" obdobie v r. 2006-2007.

aquila napísal:len uvidime aka bude realita, ja som v tomto docela skepticky ..


Keď vyjde len 1/2, bude to úspech, lebo ide o finančne náročné stavby.

pohodak napísal:mno ak chce robert dodrzat tych 100km na D1 do 2010, tak toho este bude musiet byt dost viac nie?


Pôvodne sa povedalo 100 km na diaľničnej sieti, to je myslím aj v programovom vyhlásení vlády. Neskôr to Vážny upresnil na 100 km na D1, to je ale nereálne a celkovo to zostalo na pásme 80-90 km diaľnic a 25-40 km rýchlostných ciest.

aquila napísal:k tym 100km dialnic, k dnesnemu dnu uz ma spneny plan na 42% t.j. pol roka aj nejake drobne od vyhlasenia.... cize veget ...

a ked to budu pocitat tak, ze zarnovicu si zapocitali 2x5,5km alebo matejovce - janovse tiez 2x10km tak to maju urobene v roku 2008 :)


Nebude sa to tak počítať a ak ano, bude potom viac ako 100 km.

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2007 17:42
od expwy
Úsek D3 Žilina-Strážov (západ) - Žilina-Brodno (sever) sa pripravuje na začatie výstavby v roku 2008 na plný profil.

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2007 17:54
od sergej
Nato, že je to jeden z najťažších úsekov na D3 je to zaujímavá informácia. Možno sa skôr mohli stavať severnejšie úseky, ale aspoň sa bude stavať. A kvitujem plný profil, na polprofil by už u nás dialnice stavať nemali.

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2007 19:03
od fh
Zaujímalo by ma, koľko dopravy sa tam presunie. Ale Žiline odľahne, tie kamióny Na Ostravsko a Sliezsko plus osobná doprava.