D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Žilina (križovatka s D1) – Kysucké Nové Mesto – Čadca – Skalité, štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod aquila » 05. Okt 2017 10:24

milan: ludia z kysuc si zvolili vladne strany aj uradnikov, ich problem.

co sa tyka paralernej cesty, stacilo keby sa nemenil variant urobil most ako bol planovany z brodna, pricom by tam nebola ziadna velka MUK, aspon by sa nemuseli robit docasne mosty, cize proste D3 je jedna katastrofa.

zrusilo sa prepojenie na drozdej s brodnom, s odovodnenim nakladov a usetrenim, aby sa tam nakoniec aj tak postavili docasne mosty temer za cenu stalych.
detto zosuv pri tuneli, tiez sa argumentovalo, ze by sa musel sanovat svah, tak sa upustilo od tej cesty, ale napriek tomu ju sanovali.

predrazeny usek sa este predrazil ..

Jano1 napísal:S na 100% suhlasim, takze nechapem Tvoju reakciu.


tak nech si to samosprava zaplati. neni to prva ani posledna dedina, ktora bude takto dialnicou/zeleznicou odrezana, je to nevyznamne sidlo, ktore moze mat priame prepojenie pre chodcov/cyklistov a zanednbatelnu 3-4 km zachadzku pre automobilistov.

Vlados napísal:novodobá okropola...
riešenie po MÚK KNM vrátane privádzača by nemalo by to byť ani nákladné - dalo by sa to financovať aj z rozpočtu. úsek by sa dal "optimalizovať" zatiaľ nepostavením preložky I/11. také niečo by ste na Kysuciach privítali ako dočasné riešenie?


bohuzial, kraj, obce, mesta, povodie kysuce vyzaduju dost drahe upravy koryta kysuce vratane predpripravy na splavnenie!! lebo vsak je to v uzemnom plane ..

urcite to ma zmysel, kedze kysuce su kazdy rok zatopene :) ze ano :)

prelozka I/11 je z rovnakej kasty ako kvoli par ludom z vadicovej doline sa musi robit draha estakada ..

naopak keby sa zbytocne nesnazili zachovat povodnu I/11 tak sa daju usetrit dalsie velke peniaze, kde by sa usetrilo dvojite zbytocne krizovanie kysuce. oskareda/sneznica by bola v pohode na nejakej MZ8/50 spojena s brodnom, a terajsia I/11 okolo oskaredy by bola dialnica.

ale moznosti tam bolo vela, ale na D3 sa projektovali len megalomanske stavby ..

doslova neporovnatene ako usporne sa robila R1 .. to by ale na kysuciach neprezili.

tam tiez nemaju useky na paralernu cestu a nemaju useky oslobodene od poplatkov.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod milan_KM » 05. Okt 2017 10:36

Ako vážne chceš týmto argumetovať keď Smer vyhral vo všetkých okresoch Slovenska okrem BA a DS?

A čo sa týka tej paralelnej cesty, naozaj si myslíš, že by cena mosta cez Kysucu+napojenia na cestu+jej rozšírenie a aj úprava križovatky v Chlmci ( o tom, žeby to bolo dosť nešťasné napojenie hadam netreba hovoriť) by stála menej ako sùčasné riešenie. Určete nie .. maximálne porovnateľné aj to pochybujem.

Čo sa týka sanácie cesty tak tá šla tuším z rezervy, tak aké predraženie? (Ale to sme už vo vedľajšom úseku)
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod Jonathan » 05. Okt 2017 10:42

aquila napísal:urcite to ma zmysel, kedze kysuce su kazdy rok zatopene ze ano

Ano, kysuce su v principe zatopene kazdy rok, niekedy aj viac krat za rok. Tym ale nechcem povedat, ze treba zregulovat celu Kysucu a spravit aj predpripravu na splavenie. Splavenie Kysuce treba vyhodit z uzemnych planov vsetkych urovni. Uz splavenie Vahu po Zilinu je utopia, kedze za 20 rokov neboli schopni splavit Vah ani po Salu, kde je jedna z mala firiem, co by to vyuzivala. Treba len v oblasti subehu rieky a dialnice spravi tprotipovodnove opatrenia na 100 rocnu vodu.
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 626
Obrázky: 31
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod aquila » 05. Okt 2017 10:43

samotne napojenie privadzaca brodno a D3 by sa len zjednodusilo, detto MUK brodno, vsak pozri si povodny projekt vs. terajsi projekt.

ale ta "rezerva" sa tiez musi zaplatit, ci to islo z rezervy, alebo sa to rovno zapocita do rozpoctu je jedno, lebo sa to musi zaplatit. detto tie docasne mosty v brodne (ktore tam budu urcite dlhsie ako 3 roky), uz teraz atakaju cenu co by stal povodny variant s tym ale, ze by cela drozdia po brodno bola pekne zjazdna cesta aspon MZ8/50, a keby sa poriesil nebodaj obchvat vrania, tak netreba ziadnu prelozku I/11 az do KNM .. aj ten kusok I/11 co sa musi prekladat za zeleznicnym mostom by mohlo mat jemnejsie parametre, citaj lacnejsie.

takto je tu usek, ktory je cenovo na urovni useku so 7,5 km tunelom visnove !! co je uplne chore ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

O. T.: k D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod KN.SK » 05. Okt 2017 11:43

Jonathan napísal:••• Splavenie Kysuce treba vyhodit z uzemnych planov vsetkych urovni. Uz splavenie Vahu po Zilinu je utopia, kedze za 20 rokov neboli schopni splavit Vah ani po Salu, kde je jedna z mala firiem, co by to vyuzivala. •••
Ak sa nemýlim, tak je možnosť plaviť sa do Šale. Vídaval som, ako tlačné remorkéry tlačili proti prúdu člny so surovinami, najskôr do Dusla Šaľa, ale už sa po Váhu neplavia žiadne lode, ani vyhliadkové, ktoré v okolí Komárna o niečo dlhšie robili vyhliadkové plavby. Sú už funkčné plavebné komory minimálne na Vodnom diele Kráľová a VD Selice, len je značné kolísanie hladiny Váhu, keďže nie je postavené VD Nagymaros... :| Na elimináciu tohto javu sa plánuje VD Kolárovo (27,4 rkm), potom možno bude obnovená nákladná plavba.
• S tým splavnením Kysuce škoda reči, podľa mňa, načo tam ničiť prostredie a za drahý peniaz.
Mimochodom vláda ČR dňa 15. apríla 2015 prijala aktualizáciu Politiky územného rozvoja ČR, v rámci ktorej bol zámer prepojenia Odra-Váh vypustený.
Viac tu: https://sk.wikipedia.org/wiki/V%C3%A1%C ... 3%A1_cesta
Festina lente! Σπεῦδε βραδέως!
Sapienti sat.
Radšej budovať, než niečo ničiť.
Obrázok používateľa
KN.SK
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3839
Založený: 08. Máj 2014 11:56

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod Vlados » 05. Okt 2017 12:33

milan_KM napísal:Samozrejme, že áno. Úplne by stačil provádzač s kompletnou MUK s I/11, resp. tvoje riešenie ako polprofil....o nič ako riešenie dopravy tu nejde.

Doslova sme obete. Jednak od**om MD, ktore "stavia" D3 (totalne nepotrebny a pochybny úsek) a dalej administratorom tohoto fóra, ktorý tu rád šíri hluposti o Kysučanoch.

"riešenie" má zabezpečiť sýteho vlka a celú kozu... NDS za relatívne drobné postaví 4km úsek + toľko potrebný privázač.
iné riešenie, aby sa karavána mohla pohnúť ďalej, je preklasifikovanie cesty z diaľnice na RC alebo jednotku a potom by padli požiadavky ako nutná súbežná paralelná jednotka. pri jednotke by tých križovatiek mohlo byť viac, pri RC by nemusela byť všade MÚK a pod.
ďalšia možnosť je čakať na voľby a na nejakého domáceho na vplyvnom mieste... veľkolepé riešenie pôjde to na úkon niečoho :wink:
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod Jano1 » 05. Okt 2017 19:38

aquila napísal:
aquila napísal:"Pozemná doprava v súčasnosti predstavuje vysoké riziko ohrozenia zdravia a bezpečnosti ľudí, najmä z obce Radoľa a z Kysuckého Nového Mesta, obyvatelia žijúci na ľavom brehu rieky Kysuca denne využívajú infraštruktúru a služby Kysuckého Nového Mesta, ktoré sú situované na pravom brehu rieky Kysuca, sú nútení denne riskovať a prechádzať cez frekventovanú cestu I/11

Jano1 napísal: na 100% suhlasim, takze nechapem Tvoju reakciu.


tak nech si to samosprava zaplati. neni to prva ani posledna dedina, ktora bude takto dialnicou/zeleznicou odrezana, je to nevyznamne sidlo, ktore moze mat priame prepojenie pre chodcov/cyklistov a zanednbatelnu 3-4 km zachadzku pre automobilistov.

O com tocis? Tam nie ani slovo o akejkolvek investicii. Je to len fakticke a pravdive konstatovanie! Tu presne ukazujes ako nerozumies napisanemu textu!


aquila napísal: nemaju useky oslobodene od poplatkov.

A maju tam polovicny profil D/RC, ktory sa da samostatne pouzit bez jazdy po plnom profile?
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod aquila » 06. Okt 2017 07:34

ked je fakticke a pravdive, nic na tom nemeni, ze je velmi drahe a da sa riesit radovo lacnejsie.

polovicny profil pri novej dialnici, zaroven s novou cestou si vyzaduju len kysuce. pri R1tke nie je dokonca ziadna paralerna cesta a je tam spoplatneny usek.

cize keby nebolo megalomanstva na D3 a naprojektovali ju ako R1, tak tu s tym nema nikto problem. ale D3 je megalomanska, chce nielen staru cestu, ale aj jednicku, aj dialnicu v plnom profile a este pre kazdu dedinu aspon jednu MUK a pre mesta aspon 3. lebo vsak chudacikovia musia 2-4 km si robit nadchadzku ..

ale je to aj tak jedno, kedze tento usek je drahsi ako bola vytendrovana cena za usek lietavska lucka - dubna skala so 7,5 km tunelom a aj na buduci rok ubrali doprave skoro miliardu, eurofondy po 2020 budu vyzadovat 50+% spoluucast stat, som v klude a tento usek sa tak skoro nezacne a dalsi cas sa bude stracat jeho optimalizovanim :)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod Mawerick81 » 06. Okt 2017 22:41

skvele,, tak ty si v klude,, no sprava dna.. takze mozu pokracovat nehody polskych a rumunskych kamionistov,, umrtia atd.. hlavne ze ty si v klude..
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod Jano1 » 07. Okt 2017 08:52

aquila napísal: pre kazdu dedinu aspon jednu MUK a pre mesta aspon 3.


Kolko je tam miest a dedin a kolko krizovatiek? Vynasobime, scitame a ked to nesedi, tak len dokazeme, ze zase svojimi nezmyslami zaplavujes forum.


aquila napísal:ale je to aj tak jedno, kedze tento usek je drahsi ako bola vytendrovana cena za usek lietavska lucka - dubna skala so 7,5 km tunelom


Trepes nezmysly! Ty tu nieco pis o znizovani urovne prispevkami, iba ak by si pisal o svojich prispevkoch.

EIA jun 2016 - ZMENA DIAĽNICE D3 ŽILINA (BRODNO) – KYSUCKÉ NOVÉ MESTO
"predpokladaná cena stavby povrchového variantu: 369 935 994 €"

"Výstavba D1 Lietavská Lúčka – Višňové – Dubná Skala
Realizátor: Joint Venture – SALINI IMPREGILO 75%
a DÚHA, a.s. 25%
Termín výstavby: 6/2014 – 12/2019
Cena za realizáciu: 409,5 mil. EUR"
http://duhaas.sk/vystavba-d1-lietavska-lucka-visnove-dubna-skala/
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod aquila » 07. Okt 2017 13:45

len na 10 km useku okolo cadce su 4 MUK (a je jedno ci polovicne, ale su), povodne malo mat aj KNM dve MUK s D3, cize ozaj to vychadza krizovatka s kazdou dedinoua pri mestach este viac, ako keby to nebola ani dialnica.

s tou cenou len ukazujes svoju spupnost, usek D1 lietavska lucka - dubna skala bol vytendrovany za 338 milionov euro skanskou, ale potom dosla zase zilinsko/kysucka klika, ktora ani za toho pana jana nechcela povolit useky za realne ceny. snaha o vysachovanie skansky, aj za cenu 3-4 rocneho zdrzenia a porusovania zakonov.

ten isty priklad ako pri useku beztak predrazeneho a zbytocneho D3 strazov - brodno, kde dokonca sud uznal argumenty skansky.

plus dalsi priklad D3 cadca bukov - svrcinovec, 40 mio nad expertizu.

@mawerick: chod sa povozit na useky D3 strazov - brodno a D3 svrcinovec - skalite, ktore boli zjavne dolezitejsie pre kysucko/zilinsku kliku. popripade chod za byvalym riaditelom NDS Chomom do ziliny sa vyplakavat. Vsak tu citam, ze najma usek svrcinovec - skalite s intenzitami 2 tisic a vyplieskana pol miliardy euro bol najdolezitejsi usek galaxie.

fakt dufam, ze od 2020 budu radovo tvrdsie podmienky na eurofondy a potom cela megalomanska, predrazezena D3 utrie hubu.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod Jano1 » 07. Okt 2017 14:35

aquila napísal:s tou cenou len ukazujes svoju spupnost, usek D1 lietavska lucka - dubna skala bol vytendrovany za 338 milionov euro skanskou,


Tender bol uzatvoreny s cenou 409,5 mil.E., ked to niekto ponukne za 5 Eur, tak budes vykrikovat, ze vsetky useky su drahsie?

aquila napísal:ten isty priklad ako pri useku beztak predrazeneho a zbytocneho D3 strazov - brodno, kde dokonca sud uznal argumenty skansky.

Tender zruseny na zaklade ziadosti kandidata na primatora BB, vdaka comu sme si priplatili 100 mil.E. D3 Strazov - Brodno odvedie z mesta 6-7 tisic v./24h hned v prvom roku prevadzky. Stat rozhodol, ze to chce aj za nenormalnu cenu, tak sa stazuj, ale tu si na nespravnej adrese. Aky zmysel ma zahlcovat forum dookola tym istym?

aquila napísal:plus dalsi priklad D3 cadca bukov - svrcinovec, 40 mio nad expertizu.

Investor to nemal akceptovat.

aquila napísal: usek svrcinovec - skalite s intenzitami 2 tisic a vyplieskana pol miliardy euro bol najdolezitejsi usek galaxie.


Si myslis, ze 1000-krat opakovana loz sa stane pravdou?
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod aquila » 07. Okt 2017 19:29

no vidis a teraz stat rozhoduje, ze tieto useky na D3 uz nie su potrebne, tak co sa stazujes ? do 2030 tam nebude nic nove. presne podla tvojej logiky :) investor rozhodol :)

aka loz ? stal ten usek pol miliardy s danou ? stal
su tam 2 tisicove intenzity ? su.

co ej na tom loz ?
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod fh » 08. Okt 2017 09:53

K tým diaľničným križovatkám je na Slovensku prístup už dlho rovnaký. Čím viac tým lepšie. Pre rôzne estakadostavy určite. Keď idete od Trnavy tak pri Vlčkovciach sú dve. Hneď na to kúsok je Sereď, tam sú tri. A hneď za ňou Šoporňa s Patou ďalšie dve. A robia na 16 -tich km. A samozrejme na niektorých úsekoch D1 tiež. Od Budče po Sielnicu 5 na 9 km. A týmto štýlom sa plánujú a stavajú ďalšie. D3 nevynímajúc. Len tu na D3 to ani nezačalo a ani nekončí.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod aquila » 08. Okt 2017 10:21

R1 je prebudovana jednicka. Tam sa to ma historicky kontext, ale tu sa buduje nova dialnica s MUk pre kazdu garaz... Pozaduje aa sa prelozka prelozly a ine chore poziadavky..

Lebo neni normalne ze tento usek je drahsi ako usek si 7.5 km plnoprofilovym tunelom...
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod Mawerick81 » 08. Okt 2017 11:21

minule si pisal, ze vsetko si to sposobuju kysucania lebo si zvolili ludi, ktori to chcu tak ako to je naplanovane,, idu dalsie volby,, tak mi ukaz kandidata, ktory to chce inak...

k R1,, Nemyslim, ze sa da porovnavat R1 a D3,, jednak tam nieje taky tranzit aky je tu,, po dalsie jazdil som asi dva roky mimo R1,, v useku Hronsky Benadik - Ziar,, jediny problem tam boli dedinky medzi Novou Banou a Zarnovicou,, a ked som tade isiel, tak malokedy som stretol viac ako 5 aut na celom tom useku,, neskor od zarnovice po ziar ich bolo cosi viac,, ale osobne si myslim, ze intenzita dopravy mimo R1 a mimo buducej D3 sa neda porovnavat.. jo a este nieco,, stale ma viac prekvapuje tvoja agresia a nenavist voci D3,, preco nikto z politikov to nespochybnuje len ty? Ani jedna strana nema namietky,, (mozno Most trochu,, ale to je dane tym odkial pochadzaju).. Premyslal som nad tym co vlastne pozadujes,, tebe je jedno ako sa tu jazdi,, ci su tu nehody, ci su mrtvi, ci su kolony,, akekolvek riesnie ktore navrhujes ma jediny ciel,, co najviac oddialit riesenie,, ak to ostane ako to je, tak je vystavba asi este daleko,, ak by sme tu vsetci suhlasili s rieseniami ake navrhujes, tak tak isto je vystavba daleko,, kym sa to prekresli, kym sa vyjadri EIA, kym sa poriesia ine nalezitosti, tak to je take iste casove riesenie ake je teraz..
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod milan_KM » 08. Okt 2017 13:38

Jediný problém je, že pán administrátor má 4-5 argumentov, ktoré omieľa stále dookola a neexistuje absolútne žiadna moc, ktorá by ho prijmula akceptovať vysvetlenie k tým jeho argumentom už na desiatkach strán tohoto fóra.

Jeho absolútne nezaujímajú riešenia a možnosti, jemu ide len o to aby sa mohol vyvyšovať a otvorene pohŕdať ľuďmi z konkrétneho regiónu. Preto vyzývam aj ostatných aby nereagovali už na jeho hysterické príspevky naprieč fórom, lebo nie je možné aby sám administrátor tak hrubo znižoval úroveň tohoto skvelého fóra. Dúfam, že sa vrátime späť k čo najviac odborným a vecným príspevkom.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod aquila » 08. Okt 2017 14:15

ale kdeze, praveze ty a jano ste priam priklad toho, ze neakceptujete realitu, ktora je na D3 dana.

tie hystericke vylevy su skor od vas, ked vam tu neikto dal fakty, ze temer vsetky useky D3 su v principe zle naprojektovane, predrazene, na ukor zvysku republiky, navyse este aj casto zbytocne.

cele zacala s hysterickym zjapanim ludi z kysuc ako su chudaci utlacani a su tam problemi. pritom sa tam investuju miliardy.

teraz je skratka rada na dalsich regionoch, kysuce uz svoju sancu mali. a je vysostne nefer voci zvysku republiky aby do 2030 islo do kysuc co i len jedine euro navyse.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod IceFox » 08. Okt 2017 14:22

Celé Kysuce chcú už konečne vidieť vybudovanú D3 a preto im ľudia zožerú akýkoľvek stupidny nápad (ktorý už je aj nakreslený) len aby sa už začala D3 budovať. Niektoré z nápadov/názorov aquilu nie su zlé (napr. ultrazbytočné Skalité - Svrčinovec, privádzač s menom R5) ale ľudia sú unavení z večného čakania tak len kyvajú hlavami poprípade šíria názory (čítaj blbosti), ktoré im nakuká ich starosta/župan/primátor*.
* - nehodiace prečiarknite
Takže sa nečuduj, že ľuďom príde predražený úsek OK.
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod Mawerick81 » 08. Okt 2017 15:15

a co mame do 2030 robit napr v Radoli? Ty tu nezijes. Podla mna niesu dolezite useky R2.
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod Jano1 » 08. Okt 2017 15:48

aquila napísal:co ej na tom loz ?


Len ukazujes, ze nedokazes rozpoznat vo svojich vyplodoch evidentny nezmysel?

aquila napísal:najdolezitejsi usek galaxie
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod Jano1 » 08. Okt 2017 16:17

aquila napísal:no vidis a teraz stat rozhoduje, ze tieto useky na D3 uz nie su potrebne, tak co sa stazujes ?


Si uplne vedla. Viac mi vadia ceny a trasovanie, ktore to predrazuje, ako to ci sa na Kysuciach nieco stavia. Dopravnu situaciu na Kysuciach nepovazujem za normalnu, ale stat problem odsuval a neriesil najproblemovejsie miesta. Takze az teraz sa riesi najproblemovejsie miesto Kysuc. Vzdy som povazoval, za uspech, ked sa v nejakom regione staval 1 usek. Teda mali by sa stavat aj v dalsich regionoch rovnomernejsie nieco na severnej R4, 2 useky v KE kraji (D1,R2/R4), 2 useky R2 v BB kraji, nejaky usek na R2 v TN kraji a pripadne aj nieco na R3 a R7, pri priemernej dlzke useku 10 km.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod Jano1 » 08. Okt 2017 16:20

aquila napísal:cele zacala s hysterickym zjapanim ludi z kysuc ako su chudaci utlacani a su tam problemi. pritom sa tam investuju miliardy.


Takze vymenuj tie statne investicie za miliardy na Kysuciach, samozrejme aj s cenami!
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod IceFox » 08. Okt 2017 16:28

Mawerick81 napísal:a co mame do 2030 robit napr v Radoli? Ty tu nezijes. Podla mna niesu dolezite useky R2.

A to je to, čo aquilovi (a v podstate aj mne) vadí. Zahľadenosť do seba. My potrebujeme, my chceme, zvyšok Slovenska sa môže ísť pos*ať. Dostali sme nezmyselné Skalité - Svrčinovec (za ktoré sa mohlo radšej vybudovať CA,Bukov (2. rúra Horelice) - Oščadnica a ostalo by čosi na Oščadnica - KNM - kde má D3 najväčší zmysel). Bohužiaľ sme si vybudovaním tohto úseku "podpísali" zmluvu ,že okrem Svrčinovec - CA, Bukov sa veľmi pravdepodobne už nič do 2030 nepostaví. Aquila zase tak trochu nechápe ,že ľudia kričia (okrem iného - viz. môj príspevok vyššie) aj preto lebo sa postavil najnepodstatnejší úsek celej D3 ktorý pre 95% Kysúc nič reálne nerieši ,preto sa dožadujú ďalších úsekov. IMHO D3 je navrhnutá tak trochu hlúpo (ako keby počítali ,že sa postaví v celku naraz)
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod snowman » 08. Okt 2017 17:51

presne toto uz od sameho zaciatku zastavam, malo sa zacat rozumne usekom na D3 KNM-Oscadnica, kardinalny a urgentny usek a defacto najviac nehodovy ale nie oni just spravia iny a totalne nezmyselne vyhodia eurofondy do vetra niekde na nejaky severny polsky kypet D3 ktory nikoho defacto ci uz na kysuciach alebo inde zhola totalne nezaujimal a nebol potrebny (az na par kamionov na severe), od zaciatku mali hned na D3 naprojektovat tento usek a dat ho do vystavby spolu s pravym pasom Horelice(tj Cadca bukov-Oscadnica) a juznejsim usekom KNM-ZA Brodno, TOTO mali byt prioritne useky D3 ktore mali ist z OP I resp z OP II. doprava a nie nejake blbe skalite! cele zle.. ..teraz urgentne useky stoja a budu stat roky a nebudu postavene a ked nam eu neda dalsie eurofondy tak sme totalne nahrati, kedze ziadna dlhova brzda neprejde lebo je to totalny nezmysel a polozilo by to krajinu na kolena a nastolilo kurz smer grecko, podobne ako pociatkove PPP a ine nezmysly
snowman
návštevník
 
Príspevky: 34
Založený: 26. Sep 2017 15:02

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 4 hostí.