D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Žilina (križovatka s D1) – Kysucké Nové Mesto – Čadca – Skalité, štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Re: D3 Žilina (Brodno) - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod milan_KM » 08. Jún 2015 21:15

Áno presne ako si povedal ide okrajom a nie 10m od hromadnej zástavby ako tu bolo navhrnuté v KNM. To že prechádza severom Petržalky neznamená že ide popod okná panelákov, tak tu nezveličuj. Ako som spomínal Ružinov porovnávať nemôžeš 5m vysoká protihluková stena pre 1+1 rodinný dom stačí, ale pre 6+ poschodový panelák nemá šancu.... Ruzinov aj Einsteinova by sa v civilizovanom prostredí riešila ako povrchový 3+3 presýpaný tunel a basta.

Zvolen nie je katastrofa? A čo titulky tipu "padol severny obchvat Zvolena, čo teraz" atd.... A potom názory, že čo teraz, musíme ísť južnou trasou, alebo trasou cez mesto. Nezmysel, stačí len vhodne umiestniť a predĺžiť tunel nič viac.

Nebudem sa tu s tebou hádať slovenská publicistika na tému výstavby infraštruktúry si ani zlomkom nehľadá adekvátne info z iných zdrojov ako je ndsas.sk a ssc.sk. Preto články o výstavbe vyzerajú tak ako vyzerajú.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 Žilina (Brodno) - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod pohodak » 09. Jún 2015 07:02

ne einsteinova, kde su 4+4 pruhy nejde VOBEC pod oknami panelakov a vyriesi to nejaka PHS :lol:

cela debata je o tomto "Ako vážne čítam to tu dosť dlho ale ešte som nepočul aby niekoho napádali takéto drastické zásahy do nejakeho mesta." a to si tresol riadnu kravinu, nic viac nic menej...kopec ludi sa tu ide pototo z nejakeho strasneho riesenia v ich lokalite, ktore "nikde na slovensku neexistuje" a potom sa "zrazu" zisti ze to nie je vobec pravda...ako sa tu uz X-krat pisalo, dialnicu nechce pri sebe nikto, ale privadzac az do garaze by mal najradsej kazdy
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: D3 Žilina (Brodno) - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod milan_KM » 09. Jún 2015 12:16

Ty stále točíš to svoje. Mne ide o to poukázať na nezmyselnosť tvojich tvrdení :). V Petržalke je dialnica vzdialená od panelákov priemerne 100m. To sa v KNM pri terajšom tunelovom riešení splní ltt. Ja hovorím o konkrétnych domoch, ty stále len Petržalka, Petržalka. V prvom rade tam bola už za komančov územná rezerva a v druhom rade je tesne pri dialnici kancelárska zástavba. Tvoje všeobecné nariekanie na tom nič nezmení, ja píšem aby sme sa z takýchto chýb poučili, ale ty si očivine jeden z tých ktorý keď trpia oni musia rovnako ak nie horšie trpieť aj druhí, však :-)
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 Žilina (Brodno) - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod johhan » 10. Jún 2015 20:05

pohodak napísal:ne einsteinova, kde su 4+4 pruhy nejde VOBEC pod oknami panelakov a vyriesi to nejaka PHS :lol:

cela debata je o tomto "Ako vážne čítam to tu dosť dlho ale ešte som nepočul aby niekoho napádali takéto drastické zásahy do nejakeho mesta." a to si tresol riadnu kravinu, nic viac nic menej...kopec ludi sa tu ide pototo z nejakeho strasneho riesenia v ich lokalite, ktore "nikde na slovensku neexistuje" a potom sa "zrazu" zisti ze to nie je vobec pravda...ako sa tu uz X-krat pisalo, dialnicu nechce pri sebe nikto, ale privadzac az do garaze by mal najradsej kazdy

Bohužiaľ nemáš vôbec pravdu -gro výstavby okolo Einsteinovej bolo stavané až po tom ako bola postavenú prípadne ako bolo územko ... teda vedome prišli k dialnici. A paradoxne práve D1 Einsteinova spôsobila to že v KNM dôrazne žiadali o prekrytie diaľnice v exponovanom úseku a "obetovali" MUK KNM Sever, pričom pre tento úsek muselo skoordinovať názor a požiadavky asi 9 obcí pritom stačilo žeby sa jedna až dve sekli a úsek by išiel do tunela poza Radoľu ktorý je dokonca environmentálne vhodnejší podľa eia a riadne drahší, ono kompenzácie za "lacnejšie" riešenia zväčša sú drahšie ako pôvodné "drahé" riešenie.
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Re: D3 Žilina (Brodno) - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod pohodak » 10. Jún 2015 20:14

gympel einsteinova, cernysevskeho, sustekova tam vazne stali neskor ako dialnica? ale opat, reagujem len na to ze milan sa tvari akoby KM bolo prve miesto na zemeguli kde sa presadzovalo debilne riesenie stredom mesta, nic viac nic menej
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: D3 Žilina (Brodno) - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod rempo » 11. Jún 2015 14:49

žeby to tu vážne niekto z NDS aj čítal-dávam do pozornosti zápis k prerokovanie D3 v Kysuckom Novom Meste
http://www.kysuckenovemesto.sk/mesto-in ... lnice.html
a do galérie nove riešenie bez tunela
História a súčasnosť výstavby diaľničnej siete na Slovensku na stránke http://www.historiadialnic.sk/
Obrázok používateľa
rempo
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 745
Obrázky: 2319
Založený: 22. Feb 2010 00:25

Re: D3 Žilina (Brodno) - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod dusans » 11. Jún 2015 16:04

Tieto kvázispory sú podľa môjho názoru trochu kvôli pôvodnému trasovaniu diaľnice, ktorá mala začínať východne od Žiliny a mala pretínať vadičovskú dolinu a vyúsťovať severne od KNM. Samozrejme bol by to drahý špás. Tak diaľnica bude viesť údolím. Už či bude pri Radoli tunel alebo estakáda, mne osobne to je jedno. V prípade tunela by bolo dosť veľké riziko záplav, ktoré sú v posledných rokoch čoraz častejšie. Aby nakoniec tunel nebol viac uzavretý ako otvorený.
dusans
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 370
Obrázky: 17
Založený: 18. Jún 2009 12:05
Bydlisko: KNM

Re: D3 Žilina (Brodno) - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod maher » 11. Jún 2015 16:21

ja by som mal taký návrh k tomu novému variantu, aby tá estakáda nešla korytom rieky, ale obhádzala čističku z druhej strany s postupe sa zvyšujúcim násypom až ku garážam a odtiaľ by začínala estakáda.
ušetrilo by sa cca 200 metrov estakády.
Tá estakáda cez celé mesto je brutálna, ktorá je najdlhšia estakáda na Slovensku?
maher
diskutujúci
 
Príspevky: 176
Obrázky: 10
Založený: 31. Máj 2015 15:12

Re: D3 Žilina (Brodno) - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod maher » 11. Jún 2015 16:47

dusans: tá cesta cez vadičovskú dolinu , s pripojením na ZP tunela višňovévého, je vraj stále v pláne ako severovýchodný obchvat Žiliny
maher
diskutujúci
 
Príspevky: 176
Obrázky: 10
Založený: 31. Máj 2015 15:12

Re: D3 Žilina (Brodno) - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod milan_KM » 11. Jún 2015 17:42

Nuž tá estakáda bude mať +- 2,5 km, ale i tak ma zaujal fakt, že cena úseku sa zníži len o zhruba 30M €.
Ale aspoň sa veci dali do pohybu, so stanoviskom zatiaľ súhlasili všetky strany.
Ďalšia vec, čo pre boha chcú na tom pripravovať ešte 2 roky? Veď to dám cez žltý fidic a naprojektuje si to zhotoviteľ a basta.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 Žilina (Brodno) - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod ivansk » 12. Jún 2015 09:41

možno len hladajú spôsob ako výstavbu oddialiť, ked tu boli zmienky o tom že eurofondy sú pomaly vyčerpané, tak teraz budú zase dva roky prekreslovať 2km estakády.
ivansk
diskutujúci
 
Príspevky: 63
Obrázky: 21
Založený: 20. Mar 2006 23:54
Bydlisko: ZA

Re: D3 Žilina (Brodno) - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod maher » 12. Jún 2015 13:07

to že to s týmto úsekom nemyslia vážne som zistil ešte v roku 2009, keď sa modernizovala trať ŽSR, ktorá male obchádzať Rudinku, a ponad ňu mal ísť diaľničný most, vtedy som si uvedomil, že minimálne 10 rokov tade diaľnica nepôjde, to že sa chystá ďalší odklad bolo jasne, keď na predchádzajúcom úseku boli pred pár mesiacmi podpísané dodatky na práce z tohto úseku, umožňujúc využívať križovatku Brodno aj bez výstavby tohto úseku.
maher
diskutujúci
 
Príspevky: 176
Obrázky: 10
Založený: 31. Máj 2015 15:12

Re: D3 Žilina (Brodno) - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod mauutinko » 13. Jún 2015 15:37

Po preštudovaní zmien /zrušenie severnej križovatky / ma napadla otázka,ako bude napojený tento úsek po dokončení na cestu 1/11 ? Bude nejaké provizórium,alebo sa bude čakať na dokončenie posledného úseku KM-Oščadnica? Lacnejšie len o 30mil?/hahaha/
mauutinko
návštevník
 
Príspevky: 37
Založený: 18. Jún 2009 18:19
Bydlisko: KNM

Re: D3 Žilina (Brodno) - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod maher » 13. Jún 2015 16:03

maher
diskutujúci
 
Príspevky: 176
Obrázky: 10
Založený: 31. Máj 2015 15:12

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod aquila » 16. Jún 2015 09:54

sak severna krizovatka nebola ani v plane, co bolo povodne .. ta sa zrusila uz davno. vid aj plan ked to este riesila v 90tych rokoch SSC ...

1351

a toto estakadove riesenie je aj tak dost megalomanske, kedze to mohlo ist kludne po celej dlzke po povrchu .. a radola aj tak pozadovala len most pre pesich/cyklisticky .. tak preco to tahat na estakade ? bez estakady a PHS v style co su napriklad na viedenskej A4 pri schwechate by boli plus minus v pohode ..

aj ked si myslim, ze ta cela estakada je tam najma kvoli tomu, ze sa furt pocita s tou debilovinou splavnenia kysuce .. a keby nastupali pred radolou hore potom na uroven terenu a zase hore pri dalsom prekrizovani rieky, tak je to husekonkova draha ..

pricom pri trosku rozmyslania, mohla tato dialnica sluzit aj ako protipovodnova ochrana .. co uz, ale je to aj tak posun od toho tunela a znizenia rychlosti na nizsiu ako je pri ceste prvej triedy ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod sergej » 29. Jún 2015 16:23

Oznámenie o začatí stavebného konania na diaľnicu D3 Žilina (Brodno) - Kysucké Nové Mesto: http://www.telecom.gov.sk/index/open_fi ... 908220.pdf
Obrázok používateľa
sergej
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 160
Založený: 20. Feb 2005 09:28
Bydlisko:

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod esteen » 29. Jún 2015 17:39

Nie je tam tých objektov nejako málo?
esteen
diskutujúci
 
Príspevky: 217
Obrázky: 150
Založený: 16. Feb 2014 19:11

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod milan_KM » 29. Jún 2015 18:46

To sú len objekty patriace do katastralneho uzemia Žiliny.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod esteen » 29. Jún 2015 19:59

Myslíš asi okres Žilina, k.ú. Žilina s týmto úsekom nemá nič spoločné. Aj tak tomu nerozumiem, to teraz budu dve konania=dve povolenia (jedno pre objekty v okrese ZA, druhé pre objekty v okrese KM), či jak to je?
esteen
diskutujúci
 
Príspevky: 217
Obrázky: 150
Založený: 16. Feb 2014 19:11

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod milan_KM » 29. Jún 2015 21:40

Myslím katatrálne územie Žiliny, ktoré je zastúpené čiastkovými územiami mestských častí :D. A tie defacto tvoria aj hranicu okresu. Nerozumiem tomu tiež takto čiastkovo som to ešte nevidel.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod juancarlos » 30. Jún 2015 08:50

sergej napísal:Oznámenie o začatí stavebného konania na diaľnicu D3 Žilina (Brodno) - Kysucké Nové Mesto: http://www.telecom.gov.sk/index/open_fi ... 908220.pdf

A stavebné konanie ide s tunelom či bez tunela?
Tu niečo o tom píšu.
viewtopic.php?f=35&t=20653
juancarlos
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 735
Založený: 04. Mar 2015 21:08
Bydlisko: BA, CA, SB

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod maher » 30. Jún 2015 09:08

žeby sa tento úsek rozdelil na 2 časti? kysuckú časť treba preprojektovať a to potrvá min 2 roky, bolo by dobré, keby to postavili aspoň po MUK KNM juh
tým by aj vyhovili vedeniu KNM, ktoré presadzuje postaviť najskôr privádzač a MUK
Naposledy upravil maher dňa 30. Jún 2015 09:13, celkovo upravené 1 krát.
maher
diskutujúci
 
Príspevky: 176
Obrázky: 10
Založený: 31. Máj 2015 15:12

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod juancarlos » 30. Jún 2015 09:10

:-D Aha, tak si aj odpoviem. Tunel resp. estakáda sa nerieši, lebo je v inom katastri. Ináč, to je takto zvykom, že sa pri stavebku sa stavba rozdelí?
juancarlos
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 735
Založený: 04. Mar 2015 21:08
Bydlisko: BA, CA, SB

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod aquila » 30. Jún 2015 10:14

rozdelenie useku po privadzac pomoze podla mna len velmi malo, skor sposobi problem na starej ceste ked tam nebodaj buchnu kruhac .. navyse by paradoxne zvysok useku dost oddialil .. ale tak je pokrok, ze ten tunel vyhodia .. a ta estakada bude este dlhsia ako pri PB ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

Odoslaťod milan_KM » 30. Jún 2015 11:32

Ja len dúfam že estakada bude aj nejako vyzerať, keďze pôjde o dominantu udolia a aj mesta.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 14 hostí.