Stránka 2 z 50

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2007 19:59
od aquila
ako som uz pisal v teme o tunely pod povazsky chlmec, tak usek brodno - knm - cadca na plny profil by bol podstatne uzitocnejsi ...

lebo estakada a ani privadzac brodno az tak brutalne pretazene nie su ...

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2007 20:03
od fh
aquila napísal:ako som uz pisal v teme o tunely pod povazsky chlmec, tak usek brodno - knm - cadca na plny profil by bol podstatne uzitocnejsi ...

lebo estakada a ani privadzac brodno az tak brutalne pretazene nie su ...


To je pravda, aj keď sa to časom môže zmeniť. Zrejme tu ide aj o pripravenosť úseku.

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2007 21:55
od aquila
to si tiez nemyslim, ze by to bolo o moc viac pripravene ...

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2007 09:00
od expwy
fh napísal:Zrejme tu ide aj o pripravenosť úseku.

Presne tak ide hlavne o pripravenosť úseku (minimálne požiadavky na výkupy pozemkov), aby sa nestrácal čas a ani peniaze...

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2007 09:57
od johhan
MH napísal:Úsek D3 Žilina-Strážov (západ) - Žilina-Brodno (sever) sa pripravuje na začatie výstavby v roku 2008 na plný profil.


A malo by sa súčasne stavať aj D3 ZA-Brodno - KNM

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2007 10:13
od Jurislav
johhan napísal:A malo by sa súčasne stavať aj D3 ZA-Brodno - KNM


Tiez na plny profil??

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2007 11:49
od expwy
Jurislav napísal:
johhan napísal:A malo by sa súčasne stavať aj D3 ZA-Brodno - KNM


Tiez na plny profil??

Áno, tiež na plný profil s hĺbeným tunelom Kysuca.

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2007 20:50
od sergej
To znie dobre ;)

OdoslaťOdoslané: 18. Mar 2007 18:18
od johhan
Urýchlenie výstavby D3 do CA je súčasťou kompenzácie pre KIA za nedostavanie D1 - tak isto by sa mala urýchľovať výstavba ZA - RK dôvod ten istý

OdoslaťOdoslané: 18. Mar 2007 18:21
od fh
johhan napísal:Urýchlenie výstavby D3 do CA je súčasťou kompenzácie pre KIA za nedostavanie D1 - tak isto by sa mala urýchľovať výstavba ZA - RK dôvod ten istý


Čo je vlastne dobre 8) .

OdoslaťOdoslané: 18. Mar 2007 21:36
od Dialniciar
johhan napísal:Urýchlenie výstavby D3 do CA je súčasťou kompenzácie pre KIA za nedostavanie D1 - tak isto by sa mala urýchľovať výstavba ZA - RK dôvod ten istý


ZA-RK sa neurýchľuje kvôli KIA.

OdoslaťOdoslané: 18. Mar 2007 22:28
od johhan
Dialniciar napísal: ZA-RK sa neurýchľuje kvôli KIA.


Ale ano, presnejšie úsek D1 Hričovské Podhradie - Turany

OdoslaťOdoslané: 18. Mar 2007 22:40
od Dialniciar
johhan napísal:
Dialniciar napísal: ZA-RK sa neurýchľuje kvôli KIA.


Ale ano, ...


A ja predsa trvám na tom, že nie. :wink:

KIA naliehala na zlepšenie dopravného ťahu BA-ZA a na čo najrýchlejšom postupe pri úseku cez PB, do ďalšej diaľničnej politiky sa nemiešala, pretože sa očakáva, že bude chcieť neskôr spolu s českou pobočkou zatlačiť na nové česko-slovenské prepojenie, čo by bolo viac logické ako prepájanie ZA s CA a ZA s RK. Na prepojenie ZA a RK tlačil istým spôsobom skôr VW a ten podobne tlačil aj na urýchlené dostavanie diaľnice v Rakúsku. A o tomto ma nepresvedčíš johhan.

OdoslaťOdoslané: 18. Mar 2007 22:52
od johhan
Dialniciar napísal: A ja predsa trvám na tom, že nie. :wink:

KIA naliehala na zlepšenie dopravného ťahu BA-ZA a na čo najrýchlejšom postupe pri úseku cez PB, do ďalšej diaľničnej politiky sa nemiešala, pretože sa očakáva, že bude chcieť neskôr spolu s českou pobočkou zatlačiť na nové česko-slovenské prepojenie, čo by bolo viac logické ako prepájanie ZA s CA a ZA s RK. Na prepojenie ZA a RK tlačil istým spôsobom skôr VW a ten podobne tlačil aj na urýchlené dostavanie diaľnice v Rakúsku. A o tomto ma nepresvedčíš johhan.


To že VW je dávno známe - potrebujú rozšíriť fabriku v MT a bez dialnice to robiť nebudú. A KIA tiež potrebuje dialnicu do MT lebo tam má isté záujmy - a v podstate dialnicu do CA už maju sľúbenú a začína sa aj realne robiť.

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2008 15:40
od ivansk
nemáte nové info o tomto úseku? vyzerá to byť všetko mrtve okolo KNM

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2008 18:12
od Branco
Geoconsult ho má už v referenciach uvedený, rok zhotovenia 2005-2008, DSZ, DÚR, DSP, DP, DRS. Dokumentácia pre stavebné povolenie je teda pravdepodobne spracovaná, na rok by SP mohlo byť. Tu je linka spolu s vizualizáciami úseku: :arrow:
http://www.geoconsult.sk/index.php?page=referencie-dialnica-d3-zilina-kysucke-nove-mesto.

Výstavba by sa podľa vládneho materiálu mala začať v roku 2011.

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2008 18:31
od ivansk
díky za info, aj ked ten rok ukončenia 2014 ma nepotešil, bohvie kedy to bude hotové naozaj

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2008 18:55
od Branco
Súhlas, 2014 je neskoro, uvidíme, ako pôjdu intenzity, zatiaľ to nevyzerá tak, že by stagnovali,alebo sa znižovali :). Mohol by sa aspoň začať Svrčinovec-Skalité, nehovoriac už odovzdaní prakticky hotového 3km úseku Skalité.

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2008 19:17
od aquila
ja si zase myslim, ze tento usek az tak hrozne kriticky nie je .. skor dokoncit obchvat cadce a aspon na polprofil R5 ..

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2008 19:49
od Branco
Osobne by boli moje priority na D3, mimo otvorenia Skalitého, Svrčinovec-Skalité a Čadca Bukov - Svrčinovec. R5 by sa mala dostavať zároveň s dokončením obchvatom Čadce.
Máš pravdu, logicky je úsek od Svrčinovca viac frekventovaný, tam sa totiž spája, resp. rozdeľuje premávka z a do ČR a PR. Svrčinovec-Skalité po ukonční ale môže vziať kamiónovú dopravu smerom na Poľsko. Zatiaľ máme s Poľskom pre kamióny dva hraničné prechody, Skalité by bolo tretím.

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2008 20:25
od Thomas
No, já bych jako prioritu viděl první úsek na D3 za ZA a Čadca - Svrčinovec. To přiláká dopravu pro stavbu ostatních.

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2008 20:28
od ivansk
pre mňa ten úsek hrozne kritický je, z čisto sebeckého dôvodu ;-) , páč tu bývam a cesta ZA-KNM je nepekne upchatá. škoda, minulý rok som čítal, že sa má stavať táto časť už tento rok a vždy sa to len odkladá. dalšie roky budú iba výpadky v rozpočte, takže pochybujem, že sa vôbec niečo začne..

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2008 21:11
od aquila
branco: vsak prave.. toto je v principe velmi pohodova cesta.. ano je tam vyssia intenzita, ale zase take katastrofalne to nie je .. po horelici je to horsie .. a ked bude S69 tak budiz potiahnut to aj na polsko ..

problem je, ze zdrojov mame setsakramensky malo a miest nam hori vela ..

preto si myslis, ze tento usek je druhy najmenej priority na celej D3, este menej prioritny je ZA strazov - brodno.. ten by som ani nezacinal pokial D1 a R1/R2 nebudu kompletne...

diaľničný privádzač až do priemyselného parku ?

OdoslaťOdoslané: 06. Feb 2009 13:00
od Miro
Delegácia mesta KNM u ministra dopravy pôšt a komunikácií
-diaľničný privádzač až do priemyselného parku

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=11489

OdoslaťOdoslané: 18. Feb 2009 13:55
od Lionheart
http://www.ndsas.sk/stavby-2009/12949s
NDS-ka planuje zacat vystavbu v 11/2009 ... nemame kam davat peniaze ako na D3 aj ked politici vyhlasuju ze pririta je D1 a R1?! Tento cca 10 km usek ma stat asi 12,5 mld Sk (bez DPH) v cenovej urovni 2006.