Stránka 13 z 50

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 11. Nov 2015 16:42
od milan_KM
Pozor, privádzač, ktorý buduje štát povedie len na okraj priemyselnej zony. Nasledne nová nová ulica od križovatky Neslušskej a Dubskej cesty, bola už prerokúvana na zasadani MZ. Problem je, že tá ulica bude mať minimálny vplyv na dopravu v meste. Každé ráno a poobedie je celé mesto upchaté na totálku, čo sa bez privádzača zlepší minimálne.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 11. Nov 2015 21:47
od Andrej
Ak spravne rozumiem, NDS nechce stavat privadzac v predstihu, kedze ako samostatna stavba nie je financovatelny z KF, iba v ramci celeho useku.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 11. Nov 2015 21:50
od milan_KM
Áno, správne. Mesto práveže tlačí veľmi na výstavbu privádzača. Problém je, že NDSka sa vyhovára nato, že nemajú to z čoho financovať mimo fondov.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 11. Nov 2015 21:57
od Andrej
Tak to sa este mesto dlho nacaka. Pochybujem, ze by na to vlada vyclenila peniaze zo st.rozpoctu. Aj ked faktom je, ze na tento usek uz neostali peniaze v KF, mozno v CEF alebo v Junckerovom fonde.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 11. Nov 2015 22:11
od milan_KM
To mi je jasné. Tá situácia je naozaj neúnosná. Mesto je maličké, teda možnosti obchádzkových trás sú veľmi obdzené. Keď sa upchá hlavná tepna krížom cez mesto kolonou v dlžke takmer 2km je umenie sa z mesta dostať. Fakt by som povedal, že horšie, resp porovnateľné s Prešovom, Čadcou, BA...

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 11. Nov 2015 23:29
od maher
asi ste si nezvolili primátora z tej správnej strany

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 12. Nov 2015 09:18
od ivansk
Schaeffler by mal možno doručiť na miestny úrad práce predbežné oznámenie o prepustení tých štyroch tisíc zamestnancov čo v INE pracujú, nech sa kompetentní trochu rozhýbu. Pri Kii sa zafinancovali cesty, pozemky, celá kórejská dedina a o pár km dalej už nie? Jedna poondená mimoúrovňová križovatka a je svatý pokoj.

A vedenie KM si myslím má tiež maslo na hlave, doteraz nepochopím prečo rekonštruovali chodníky okolo tej kritickej križovatky vedla sídla Polície a nerozšírili ju o jeden pruh aby sa dalo ísť smerom od Tatrabanky rovno aj bez čakania na tých čo odbočujú doľava na most/Lidl.
Dalšia vec, neviem či by to staticky ten most cez kysucu neuniesol ale prečo sú chodníky na oboch stranách mosta ked by stačil na jednej a dať namiesto dvoch pruhov tri a zase by sa nemuselo čakať na semaforoch kôli tým čo odbočujú doľava alebo idú rovno a zablokujú cestu aj tým čo idú doprava na Žilinu.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 12. Nov 2015 14:25
od Mawerick81
to mas to iste ako ked v radoli su dva pruhy smerom na CA az 150m od krizovatky,, urychlilo by to dopravu, keby to bolo napr 500m,, kysucania by skor odbocili,, a kolony by boli o to mensie..

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2015 15:27
od sm2011
Na NDS citam ze vystavba useku D3 cez KM za planuje buduci rok. je to podla Vas realne alebo je to len nieco co suvisi s volbami a po volbach tam naskoci cislo 2017 alebo 2018 :-) .

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2015 15:55
od Sentilj
Takmer vsetky useky kde je zaciatok vystavby 2016-2020 su len volebny fake, vid kauza R2 po r.2030... Vynimkou je len PO, KE, CA obchvaty, aj tam mozno bude prekvapko, bezi tu info o odvolaniach na UVO vo vsetkych troch tendroch.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2015 16:05
od maher
u tohto úseku tam svietilo začiatok výstavby 2022, ale potom to rýchlo stiahli a dali tam tieto nereálne termíny, ale ani rok 22 nemusí byť reálny, všetko závisí či budú peniaze, eurofondy sa minuli, nové asi nebudú a ak nebudú peniaze, stavať sa jednoducho nebude

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2015 19:02
od dusans
Ak sa už tento úsek má stavať najskôr okolo roku 2022 tak ozaj stojí za to stavať najskôr často spomínaný privádzač do KNM. Keďže fondy (euro) na tento úsek asi nikdy nebudú, stálo by za to našim kompetentným nad tým pouvažovať. Ako tu bolo spomínané, až tak veľa by to nestálo a efekt by bol okamžitý.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 16. Dec 2015 23:12
od sm2011
Neviem ci to tu niekedy niekto napisal ale mna raz napadlo ,ze ak by sa ta dialnica naozaj dlho nestavala,tak by mozno bolo riesenie aj take ,ze ponad svetelnu krizovatku v KM postavit most , zacinal by napr. 100m pred krizovatkou a koncil 100m za krizovatkou , tak aby stupanie nebolo prilis prudke a dalo sa plynule bez zbytocneho znizovania rychlosti po nom jazdit v smere ZA-CA alebo opacne. Tym padom by cela tranzitna doprava isla tym mostom bez urovnovej krizovatky. Aj ked uznavam ,ze to by pomohlo tranzitnej doprave ale nie doprave priamo v KM.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 17. Dec 2015 22:25
od maher
toto by hodne pomohlo, ale neviem či je tam dostatok miesta a či by stým súhlasili obyvatelia okolitých domov a hlavne či by sa na to našli peniaze

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2016 23:26
od 25angel
Tu je pokračovanie diaľnice od Brodna po Povinu, je to iba vizualizácia ešte s pôvodným tunelovým variantom cez Radoľu.
https://www.youtube.com/watch?v=Ft7yK8e-dI0

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 29. Máj 2016 13:43
od BoroZA
Dúfam, že NDS dodrží plány, ktoré uvádza na svojej webovej stránke a začne s výstavbou tohto úseku D3 ešte tento rok, pretože inak podľa mňa budovaný úsek D3 Žilina, Strážov - Žilina, Brodno nemá dlhodobejší význam. Osobne považujem tunelový variant cez Radoľu za zbytočný, mostná estakáda je podľa mňa vhodnejšia, aj keď obyvatelia Radole by mi iste protirečili... Hlavne je potrebné dobudovať privádzač do KNM pre INU, aby sa vytvorila alternatívna príjazdová trasa do KNM v prípade upchatia radoľskej križovatky.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 29. Máj 2016 21:04
od Miro
Ešte tento rok? Neverím.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 29. Máj 2016 21:16
od BoroZA
Ja tiež nie, no dúfať predsa môžeme, toto právo nám nezoberú. :D Možno by sa bolo bývalo začalo, keby nevznikol spor s majiteľom pumpy v Radoli, kvôli ktorému sa teraz prehodnocuje trasa a tým pádom doposiaľ nebolo vydané stavebné povolenie pre stavbu. Pokiaľ viem, aj kvôli tomuto problému sa mesto KNM prikláňa skôr k estakádovej variante D3, a to zrejme znamená zdržanie s výstavbou. Hádam to nebude trvať roky...

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 30. Máj 2016 22:27
od BoroZA
Našťastie to dlho netrvalo a už je naprojektovaná aj estakádová varianta, ako som sa práve dočítal... :)

http://dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=21496

Keďže podľa tohto článku doposiaľ nezačala EIA, tento rok sa skutočne stavať nezačne...Tak snáď budúci rok, držte palce. :)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 01. Jún 2016 15:40
od Bager3
Dam taku technicku otazku ohladne ci estakada alebo hlbeny tunel. Bude vobec potrebny prepoj KNM- Radola? Niesom znali miestnych pomerov ale nejak mi vychadza ze ak by sa ten most cez Kysucu zrusil aj tak by stale ostali dva nove mosty jeden na severe jeden na juhu. Berte to ako uvazovanie nahlas. Dakujem za vyjadrenie.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 01. Jún 2016 15:48
od BoroZA
Ten prepoj je podľa mňa kľúčový, pretože presun v rannej špičke z centra KNM cez most do Radole k hlavnej ceste 1/11 bežne trvá 30 a viac minút, doprava je neskutočne prehustená a nemyslím si, že nový privádzač na D3 z priemyselného parku prevezme podstatnú časť dopravy z centra. Neviem aké dva nové mosty myslíš - jeden z nich je zrejme ten na privádzači (na juhu) a na severe existuje aj teraz most do Poviny.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 01. Jún 2016 16:04
od Bager3
Takze ak byvas na severe KNM tak ides cez centrum? a most do Poviny sa musi myslim vybudovat nanovo.(vyskove usporiadanie)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 01. Jún 2016 16:42
od aquila
bager3, presne toto sme tu viaceri riesili, ze keby sa urobil povrchovy variant a nebral sa do uvahy nezmysel s menom splavnenie kysuce, tak sa moze zrusit prepoj, KNM bude mat aj tak mosty na zaciatku/konci KNM. a od radole mohol byt mostik pre cyklo a chodcov.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 01. Jún 2016 19:45
od Bager3
Ja som myslel ze ak by sa robilo splavnenie kysuce urcite by musel ist tento most dole kvoli plavebnemu gabaritu (vyske mostu nad buducou hladinou rieky). aky vplyv ma hlbeny tunel na splavnost rieky ako to s tym suvisi? asi som nieco nepostrehol.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 01. Jún 2016 21:34
od Mawerick81
len tak medzi nami,, podla toho co som pocul a videl pri splavneni ksuce je variant taky,ze za zburaju panelaky v okoli kysuce,, nemyslim si, ze toto niekto niekedy urobi,.. ekonomicka vyuzitelnost kysuce nieje podla mna az tak vyhodna,, nehladiac nato, ze vo fakt teplych letach tade preteka mimimum vody..