Stránka 14 z 50

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 01. Jún 2016 21:58
od BoroZA
Presne ako odznelo v poslednom príspevku, ten veľkolepý plán vodnej cesty nepodporuje asi žiadna obec na trase, ak som dobre počul, nakoniec sa na úseku ZA - Bohumín bude zrejme využívať železničný koridor a v Bohumíne/Žiline vzniknú lodno-železničné prekladiská. Ak sa realizácie tohto projektu vôbec dožijeme, som skutočne zvedavý, či bude tak využívaný ako predpovedá samotný projekt. :D

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 11. Júl 2016 12:11
od eric987
Na enviroportali sa objavila ZNC tohto useku v km 16,88 - 19,28 : http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detai ... 880-po-km- . Ide o avizovane vypustenie tunela Kysuca a jeho nahradenie estakadou. Ma tiez dojst k zachovaniu CS a SSUC ZSK.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 11. Júl 2016 12:50
od magnus
To je zasa uzasne riesenie. naco sa vlastne pcha ta dialnica do toho uzkeho pasu medzi rieku a cestu? uz neslo najst vhodnejsie trasovanie? Musime mat vsetky rieky znicene regulaciami a podu pokrytu betonovymi opachami? Ludia v tej casti si to pekne uziju, ten neustaly buchot mostnych uzaverov, prach spod mosta a rozvoj divokych skladok :-P Ale ked im to tak vyhovuje ... kto chce kam, pomozme mu tam. Ja povazujeme toto tzv. lowcostove riesenie za riadnu hovadinu.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 11. Júl 2016 12:54
od aquila
fakt skoda, ze stale myslia na nezmysel splavnenie kysuce .. tuto dialnicu mali viest po povrchu, zrusit prejazd od radole, urobit len lavku pre pesich/cyklistov a tym to hasne, radovo lacnesie, rychlejsie ..

pridal som aj ortofoto

34107

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 11. Júl 2016 15:35
od Miro
Prečo musia mostné uzávery búchať?

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 11. Júl 2016 15:38
od Miro
Aké by mohlo byť vhodnejšie trasovanie? Okolo KNM alebo okolo Radole? Zničiť tým prírodu naokolo? Ja si práve myslím, že že viesť diaľnicu územím, ktoré je už poznačené dopravnými trasami, je najlepšie.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 11. Júl 2016 15:58
od juancarlos
Ono ten tunel ktorý s toho vypustili nebol až také zlé riešenie aj keď uznávam, že asi najdrahšie.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 11. Júl 2016 21:28
od BoroZA
Vďakabohu, že v NDSke a na ministerstve sedia stále ľudia, ktorí pri trasovaní a projektovaní D3 neuvažujú čisto len z akademického hľadiska, ale aj z účelového hľadiska. Absurdné nápady typu zrušiť prejazd od Radole len za cenu úspor môže vymyslieť iba človek, ktorý sa nezaujíma o regióny a ľudí v nich žijúcich, a analyzuje veci od stola s kalkulačkou v ruke.
Osobne súhlasím s estakádou, tunelový variant popri Kysuci bol zbytočne megalomanským riešením. Už len aby sa čo najskôr vydalo stavebné povolenie, a hor sa do súťaženia.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 12. Júl 2016 09:09
od juancarlos
600m kopaný tunel je megalomanstvo? :-D Heh, chápem, že sa to niekomu v slovenských podmienkach tak môže javiť. Podľa mňa je estakáda najhorší možný variant. To radšej po povrchu a skúsiť Radoľu napojiť nejako ináč, mimoúrovňovo.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 12. Júl 2016 09:10
od aquila
naco chcete napojit radolu priamo do KNM ? staci pripojenie na I/11 a tym to hasne.. dokonca po dokonceni D3 tam mozno vypnut aj semafor

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 12. Júl 2016 09:16
od juancarlos
Jasné, aj tak sa to dá urobiť. Ak som to správne pochopil tak estakáda je navrhovaná kvôli splavneniu Kysuce?

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 12. Júl 2016 09:25
od aquila
ano presne, bohuzial ta hlupost obmedzuje aj rozvoj KNM smerom ku kysuce .. co je podla mna skoda, tam mohli mat peknu promenadu a dokonca si myslim, ze keby sa zrusil ten automobilovy most a zostala cyklolavka a most pre pesich nad dialnicou aj nad I/11 do radole, tak je to lepsie. a mozu rozvijat aj nabrezie.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 30. Aug 2016 13:41
od eric987
Zmena tunela na estakadu sa bude posudzovat. Aj povrchove riesenie ma mat 2 varianty, zial vo vyjadreni nebolo nic konkretnejsie.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 30. Aug 2016 13:48
od aquila
ze by nastal zazrak a fakt by sa zamyslali nad zrusenim tej nezmyselnej estakady ? tomu sa mi moc nechce verit..

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 30. Aug 2016 17:59
od Mawerick81
a ake riesenie je podla teba najidealnejsie? Tunel nie,, estakada nie,, tak ako?

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 30. Aug 2016 18:15
od aquila
normalne po povrchu, bez megalomanskych tunelov/estakad. sak uz to bolo X krat pisane.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 30. Aug 2016 18:32
od i15
len aby tie varianty neboli 1. estakáda s gotickým oblúkom 2. estakáda s románskym oblúkom :)

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 31. Aug 2016 07:47
od Miro
Len aby to nebola telenovela na spôsob D1 Turany - Hubová.

Mimochodom aquila, normálne po povrchu myslíš v terajšej trase, čiže s niekoľkonásobným premosťovaním Kysuce, alebo rozšírením I/11 medzi Oškerdou a Radoľou?

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 31. Aug 2016 07:58
od tibor
...ze by to suviselo so moznym zrusenim Vazskej cesty a teda aj zrusenim stavebnej uzavery? ...

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 31. Aug 2016 08:46
od aquila
tibor: vazska cesta sa tiez podla mna nikdy realne nezrealizuje, a aj keby nech je to max pro pristav zilina. splavovat kysucu je totolna blbost a myslim,ze by to kysuciam len pomoze, ked sa zrusi stavebna uzavera. prave v KNM by mohlo byt na nabrezi docela pekne okolie.

miro: rozsirenie medzi oskaredou a radolou by tiez bolo od veci, kedze tam by bola nutna dost narocna prelozka/regulacia koryta a urcite by sa zase ozvali tie blbe hlasy ze nech sa to rovno rozsiri na splavenie kysuce .. aspon to vyzera na vacsiu prelozku ako bolo pri R1.
cize radsej urobit o dva mosty navyse, navyse relativne kratke. a zaroven neopakovat chyby pri R1, kde sa to miestami zbytocne kruti a predlzuje a dva kratke mosty by to vyriesilo.

cize hej, v tej trase ako teraz, s povrchovym vedenim, optimalizovanie mostov, urobit len Tckovu krizovatku s radolou a samozrejme most pre cyklo/pesich radola/knm spolu s protihlukovymi stenami v tom useku ..

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 31. Aug 2016 16:10
od Miro
aquila, keď tak teraz čítam tvoju odpoveď, máš pravdu. To by bolo asi optimálne riešenie a ako obyvateľ KNM dochádzajúci do Žiliny by som to bral. Lenže kým sa vôbec rozhodne, ktorý variant bude vybraný, tak ja budem dávno v dôchodku a už ma rýchlosť spojenia so Žilinou nebude až tak veľmi zaujímať.

Najmä možnosť zrušenia napojenia KNM na križovatku v Radoli vyvolá u konzervatívnych Kysučanov taký odpor, že sa budú podávať odvolania ešte aspoň 20 rokov a za ten čas sa nebude nič stavať, ani privádzač (lebo by znamenal zrušenie toho napojenia).

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 31. Aug 2016 19:45
od Mawerick81
nezabudajte na to, ze ked sa len rozsiri terajsia cesta,, tak sa musi vybudovat subezna cesta pre auta bez znamky..

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 01. Sep 2016 10:22
od aquila
nemusi... vid R1... pojde to cez obce

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 01. Sep 2016 11:32
od BoroZA
Lenže súvislá cesta cez obce neexistuje, ako som sa už vyjadril predtým... Takže by sa musela v určitých úsekoch vybudovať súbežná cesta.

Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto

OdoslaťOdoslané: 01. Sep 2016 12:15
od aquila
nemusela, opakujem vid R1