Re: D3 Žilina, Brodno - Kysucké Nové Mesto
Odoslané: 21. Nov 2017 21:18
Denne chodím cez CA a KNM, premávka cca 1/3 nákladné vozidlá, ostatné osobné.
- CA to je zabitý prípad kvôli geniálnemu nápadu postaviť 2 veľké nákupné centrá v centre mesta hneď za medzinárodnou hlavnou cestou I/11 a každý so svojou vlastnou svetelnou križovatkou
- KNM - križovatka po pokusoch s "minikruháčom" niekedy funguje celkom OK, záleží ako sú nastavené intervaly. V poslednom čase sú nastavené dosť nezmyselne, keď hlavne ráno sú kolóny až do Kys. Lieskovca a keď prechádzate zmienenou svetelnou križovatkou, tak si všimnete, že vedľajšie cesty z Radoľe a KNM sú takmer prázdne - však hlavný ťah počká, prečo by sme čakali my na vedľajšej
Hlavne z Radoľe/KNM sú to v 90% osobné autá obsadené jedným človekom a pritom majú výborné autobusové spoje do ZA. Jednoducho keď každý bude chcieť jazdiť autom, aj diaľnica nebude stačiť
- CA to je zabitý prípad kvôli geniálnemu nápadu postaviť 2 veľké nákupné centrá v centre mesta hneď za medzinárodnou hlavnou cestou I/11 a každý so svojou vlastnou svetelnou križovatkou
- KNM - križovatka po pokusoch s "minikruháčom" niekedy funguje celkom OK, záleží ako sú nastavené intervaly. V poslednom čase sú nastavené dosť nezmyselne, keď hlavne ráno sú kolóny až do Kys. Lieskovca a keď prechádzate zmienenou svetelnou križovatkou, tak si všimnete, že vedľajšie cesty z Radoľe a KNM sú takmer prázdne - však hlavný ťah počká, prečo by sme čakali my na vedľajšej
Hlavne z Radoľe/KNM sú to v 90% osobné autá obsadené jedným človekom a pritom majú výborné autobusové spoje do ZA. Jednoducho keď každý bude chcieť jazdiť autom, aj diaľnica nebude stačiť