D3 Svrčinovec - Skalité

Žilina (križovatka s D1) – Kysucké Nové Mesto – Čadca – Skalité, štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod fh » 15. Jún 2017 15:57

Jaaj potom sa nedivím :lol:
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod Viktorius » 19. Jún 2017 06:50

Tak bez populizmu sa poriadna politika robit neda, ved to je ako reklama na produkt. Ale treba niektore fakty uznat. Ta cena za km je oproti nasim dialniciam velmi zaujimava.
Viktorius
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 19
Založený: 20. Nov 2013 18:09

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod devil » 24. Jún 2017 07:34

uvidime, ze ci to dotiahnu za 5 rokov aspon na intensity, ktore boli uz pred 5timi rokmi v trstenej ..


zaujimava informacia je tu:

viewtopic.php?p=195966#p195966

asi polovica tranzitu cez svrcinovec ide do polska a polovica do ceska. t.zn. ze z asi 4.000 NA je potencial asi 2.000 NA cez skalite, okrem tych ktore maju "medzipristatie" v cechach. OA narast kvoli zlepsenym parametrom minus auta ktore zostanu na I/12 cize domaci. nepredpokladam 5.000 aut, skor 3-3.500 aut denne. koncom roka by uz mohli byt seriozne cisla, snad sa nieco dozvieme.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod Jano1 » 24. Jún 2017 19:29

Co su to seriozne cisla? V prvych mesiacoch na novo otvorenom koridore ziadne zazraky nebudu, zvlast ked usek ako jediny poloprofilovy je spoplatneny okrem Braniska, ale to je na dlhej suvislej plnoprofilovej dialnici. Intenzita bude rast rychlejsie ako inde pocas niekolkych rokov, hlavne sa musi sprejazdnit Cadca, teda "seriozne cisla" budu o 4 roky.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod aquila » 24. Jún 2017 19:41

A potom budu vyhovorky ze radola viac nepusti a "seriozne" cisla budi na 2030 a tak dalej ;)

V trstenej su uz teraz o hodne vyssie cisla a to bez toho aby sa tam nalialo vyse miliardy euro a na dalsiu miliardu kysuce cakaku aby sa dostali na hranici na mozno polovicne cisla o 10-15 rokov..

D3 od svrcinovca nemala nikdy ani planovat , nieto ze stavat...
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod Vlados » 24. Jún 2017 19:52

Jano1 napísal:Co su to seriozne cisla? V prvych mesiacoch na novo otvorenom koridore ziadne zazraky nebudu, zvlast ked usek ako jediny poloprofilovy je spoplatneny okrem Braniska, ale to je na dlhej suvislej plnoprofilovej dialnici. Intenzita bude rast rychlejsie ako inde pocas niekolkych rokov, hlavne sa musi sprejazdnit Cadca, teda "seriozne cisla" budu o 4 roky.

Seriózne by bolo uvádzať pravdivé informácie. Úsek nie je spoplatnený.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod Jano1 » 24. Jún 2017 20:12

aquila napísal:V trstenej su uz teraz o hodne vyssie cisla a to bez toho aby sa tam nalialo vyse miliardy euro a na dalsiu miliardu kysuce cakaku aby sa dostali na hranici na mozno polovicne cisla o 10-15 rokov..

R3 pri Trstenej 2515 v./24h. Cesta cez Oravu je podstatne lepsia ako I/12. Na Kysuciach je usek D3 s intenzitou 15053 v./24h. Je podobna intenzita na R3 na Orave?
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod Peter_CA » 24. Jún 2017 20:18

Značiek je na MÚK Svrčinovec tri pr...., ale označenie úseku ako nespoplatneného tam nie je.
LKV reduce travel time by Slovakia
Der Güterverkehr verkürzt die Reisezeit der Slowakei
Peter_CA
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 814
Obrázky: 47
Založený: 12. Jún 2017 12:40

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod Jano1 » 24. Jún 2017 20:28

Vlados napísal:Seriózne by bolo uvádzať pravdivé informácie. Úsek nie je spoplatnený.


Na to, aby bol nespoplatneny, musela by tam byt doplnkova znacka, tak ako je na vsetkych nespoplatnenych usekoch.

https://www.google.sk/maps/@49.3784601,19.6309062,3a,22.6y,245.2h,87.68t/data=!3m6!1e1!3m4!1sMdgjdzVqD2qAdbYXowjCpw!2e0!7i13312!8i6656

https://www.google.sk/maps/@49.2626702,19.4086656,3a,15y,245.45h,89.51t/data=!3m6!1e1!3m4!1sOzMIUQA4BTrf_CVgwG7UNA!2e0!7i13312!8i6656

na videu: cas 3:36 statna hranica, cas 15:54 najazd na D3 vo Svrcinovci, doplnkova znacka chyba, teda usek je z pohladu vodica spoplatneny
https://www.youtube.com/watch?v=VfZWbzuT7os

Prezije prispevok do zajtra? Ved snad aspon niekto si to stihne precitat.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod Vlados » 24. Jún 2017 20:52

Dôležitá je stránka prevádzkovateľa, ktorá jednoznačne uvádza že úsek je nespoplatený. Odkazuje na ňu aj stránka prevádzkovateľa výpalného. Aj expert na dopravné značenie sa divil ako je ZDZ zmrvené.

Neviem prečo by tu tie lžy čo uvádzaš nemohli zostať. Aspoň budeme mať čo po rokoch konfrontovať s realitou :)
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod Jano1 » 24. Jún 2017 23:05

Vodic je povinny sa riadit dopravnym znacenim a to mu oznamuje v sulade s legislativou, ze usek je spoplatneny.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod Miro » 25. Jún 2017 05:00

V zápise o preberaní stavby je uvedené, že všetko vrátane DZ je v poriadku?
Miro
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 5
Založený: 12. Jún 2005 19:47

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod aquila » 25. Jún 2017 07:42

Jano1 napísal:R3 pri Trstenej 2515 v./24h. Cesta cez Oravu je podstatne lepsia ako I/12. Na Kysuciach je usek D3 s intenzitou 15053 v./24h. Je podobna intenzita na R3 na Orave?


to je taky isty irelevantny argument, ako by sme argumentovali ake su intenzity v ruzomberku :)

co s tym aka je intenzita na jednom usekuD3 na kysuciach s usekom svrcinovec - skalite ? ked z tych 15053/24h ide na skalite zlomok, doslova par percent ?

hlavny tah bol, je a vzdy bude na cesko a nie na polsko. tento fakt sa pri tomto useku za vyse pol miliardy vyplieskanych penazi rado ignuruje ..
je to pol miliardy euro pre intenzity 2-2500/24 hod .. aj obchvat ziaru bude mat vyssie intenzity, az na detail len stal tiez zlomok ..

na hranicnom priechode skalite je ledva nad 1 tisic /24 hodin, neni to tusim ani top 5 prechodov na hranici zilinskeho kraja, takze o com ?

je to len bezbrehe obhajovanie useku za pol miliardy euro , ktory konci intenzitami na hranici jemne cez 1 tisic / 24 hodin ..

Jano1 napísal:
Prezije prispevok do zajtra? Ved snad aspon niekto si to stihne precitat.


a preco by neprezil ? tu sa prispevky nemazu, vzdy sa najprv presunu do trashbinu,a by sa vedelo co sa zmazalo a navyse taketo prispevky ani nie je dovod mazat.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod Jano1 » 25. Jún 2017 09:03

aquila napísal:hlavny tah bol, je a vzdy bude na cesko a nie na polsko. tento fakt sa pri tomto useku za vyse pol miliardy vyplieskanych penazi rado ignuruje ..
je to pol miliardy euro pre intenzity 2-2500/24 hod .. aj obchvat ziaru bude mat vyssie intenzity, az na detail len stal tiez zlomok ..


"Cena za vybudovanie úseku diaľnice od Svrčinovca až po hranicu s Poľskom tesne presahuje 417 miliónov eur. Zmluvná cena za vybudovanie úseku D3 Svrčinovec – Skalité je necelých 330 miliónov eur bez DPH.  Projekt je financovaný zo zdrojov Európskej únie a štátneho rozpočtu."

https://www.ndsas.sk/press/spravy/sprejazdnili-sme-prvy-usek-kysuckej-d3

Zaroven treba brat do uvahy rozdielnu dlzku useku.

aquila napísal:co s tym aka je intenzita na jednom usekuD3 na kysuciach s usekom svrcinovec - skalite ? ked z tych 15053/24h ide na skalite zlomok, doslova par percent ?


Ty si pocital auta na D3 Svrcinovec - Skalite, ked vies kolko ich tam ide? Par percent je kolko 5%?

aquila napísal:a preco by neprezil ? tu sa prispevky nemazu, vzdy sa najprv presunu do trashbinu,a by sa vedelo co sa zmazalo a navyse taketo prispevky ani nie je dovod mazat.

Ak nie su verejne dostupne, to je to iste ako by boli zmazane. Pre bezneho citatela nie je rozdiel v tom, ci su niekam presunute, kde nema pristup alebo su zmazane. A to sa tu deje.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod mareks96 » 25. Jún 2017 09:45

Poprosím úseky za pól miliardy aj TT-SE-CZ, D1-HC-NR, D1-PN-TO-R8, potiahnuť R8 na Komárno, R1 na Brezno ( aj pod Donovaly samozrejme). Smutné je, že na všetkých týchto absurditach by bola vyššia intenzita ako na už postavenej D3... kde to žijeme
mareks96
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 503
Založený: 11. Okt 2014 08:14

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod aquila » 25. Jún 2017 10:21

Jano1 napísal:Zaroven treba brat do uvahy rozdielnu dlzku useku.


to je fakt, zbytocny usek D3 svrcinovec - statna hranica je skoro 3x tak dlhsi ako obchvat ziaru, ale je rozdiel dat pol miliardy euro s danou a 31 milionov s danou.

na km to vychadza obrovsky nepomer, a ked si tam dame intenzity, tak je tento superzbytocny usek najdrahsi usek na slovensku a v sirokom okoli.

fakt je obrovska tragedia pre slovensko, ze sa im nejakym zazrakom podarilo pretlacit tento usek v obdobi do 2013 (oficialne), lebo v odbobi do 2020 by sa tento usek uz nemohol realizovat, kedze by nevychadzala CBA.

ale uprimne, si absolutne smiesny, ze tu obhajujes usek za pol miliardy pre doslova par tisic aut .. to je vysmech ..
za to by bola poriesena kompletna cela I/51 s obcchvatmi, vlatne aj radovo dolezitejsia orava co sa tyka polskeho tranzitu.

Jano1 napísal:
aquila napísal:co s tym aka je intenzita na jednom usekuD3 na kysuciach s usekom svrcinovec - skalite ? ked z tych 15053/24h ide na skalite zlomok, doslova par percent ?


Ty si pocital auta na D3 Svrcinovec - Skalite, ked vies kolko ich tam ide? Par percent je kolko 5%?


a ty si ich pocital, ked tu tak vehementne hovoris, ze tam budu za 10 rokov mozno 5 tisicove intenzity ? lebo zatial je to len skor kysucky mokry sen..

Jano1 napísal:
aquila napísal:a preco by neprezil ? tu sa prispevky nemazu, vzdy sa najprv presunu do trashbinu,a by sa vedelo co sa zmazalo a navyse taketo prispevky ani nie je dovod mazat.

Ak nie su verejne dostupne, to je to iste ako by boli zmazane. Pre bezneho citatela nie je rozdiel v tom, ci su niekam presunute, kde nema pristup alebo su zmazane. A to sa tu deje.


presuvaja sa tam duplikaty a nadavky. ale vidim, ze sa uz chytas slamky. tebe konkretne som nikdy ziaden prispevok nepresunul do kosu. takze o com ? ci uz aj tebe nebodaj zacina byt trapne obhajovat tento super predrazeny a super zbytocny usek, ktory nikdy nemal uzriet svetlo sveta ? je to doslova len okradanie zvysku slonska, kvoli intenzitam hodnych polnej cesty
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod Jano1 » 25. Jún 2017 15:04

Aquila si opat vedla. Neobhajujem cenu, ktora je neumerne vysoka, dokonca ani trasovanie, ani poradie vystavby niektorych usekov, ani projekty ako su navrhnute a netyka sa to iba D3. Avsak tvrdim, ze ten koridor cez Kysuce ma zmysel a na kysuciach D/RC stavat treba. Aj som pozeral prieskumy, aj odhadoval intenzity. Ale najpodstatnejsie je, ze na rozhodovanie su tu ini.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod Jano1 » 25. Jún 2017 15:08

A ja samozrejme netusim, kto vsetko moze vymazavat/presuvat prispevky, samozrejme ani neviem kto to bol, to si vybavte medzi sebou.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod IceFox » 25. Jún 2017 15:53

Trasovanie D3 na Poľsko nie je šťastný nápad. Lepšie by bolo keby sa D3 trasovala na Česko a úsek do Poľska by ostal NA PAPIERI ako RC alebo ako privádzač D3. A po čase by vyhodnotilo či to má zmysel staviať. Ale tvrdiť ,že celá D3 je nezmysel... Vážne?
Cogito ergo sum.
Obrázok používateľa
IceFox
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 989
Obrázky: 2
Založený: 09. Máj 2017 15:14
Bydlisko: CA

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod aquila » 25. Jún 2017 16:12

ja nespochybnujem D3, spochybujem a to vo velkom superpradrazene ceny, absolutne nezmyselen poradia a vyplieskavanie penazi. nehovoriac o megalomanskom naplanovani (ale to je aj problem D1tky). D3 som nespochybnoval ako koridor na cesko, kde to malo a ma vyznam. spochybnujem to, ze aj dve dekady po meciarovi sa s tymo hlupymi koridorom nic neurobilo .. to je tragedia slovenska.

vlastne aj usek bukov - svrcinovec je krasny prikald uplne nezmyselneho uvazovania. tam sa mala vyhodit krizovatka v cadci a urobit ako bolo v povodnej DURke plnohodnotnu krizovatku podzavoz. a najma hlavny smer riesit na cechy, kde je nasobne vacsia intenzita ako do polska.

o hlupostiach typu brodno - strazov, kde sa bude v horsom pripade tvorit nova bodova zavada, v lepsom urobia na dialnici len jeden pruh a 2 pruhy nechaju zo ziliny ..

ano D3 je bohuzial najkrasi priklad slovenskeho myslenia dovedeneho do ad absurdum. sme chudobni, ale staviame zbytocne useky dialnice, ktore nielenze nebudu pomahat ale budu dopravu este viac komplikovat.

a to je to co ma stve na D3. cize tie useky (okrem obchvatu cadce) su absolutne nefinancovatelne ak by tam bola co i len zakladna CBA. museli by sa kompletne prekreslit.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod milan_KM » 26. Jún 2017 09:03

Realita je taká, že na úsek tlačili Poliaci, z rovnakého dôvodu z akého postavili už pomaly 20r dozadu polprofily pri hranici, z rovnakého dôvodu prečo postavili BB-Žw na plný profil s rezervou, z rovnakého dôvodu prečo expresne posielajú do výstavby posledný chýbajúci úsek na Slovensko.

A ďalšia podstatná vec je, že peniaze z eurofondov na tento úsek, by aj tak prepadli, lebo nebolo nič pripravené. Z rovnakého dôvodu aj Strážov Brodno šlo do výstavby. Len hurá systém minúť peniaze. Takže otázkou ostáva bolo lepšie nechať peniaze prepadnúť alebo postaviť tieto úseky?

Žiadne Aquilove mokre sny o financovaní R3 z týchto peňazí by neboli reálne, lebo R3 jednoducho nie je pripravená.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod Maxx787 » 26. Jún 2017 11:37

TS nizna je pripravena od roku 2013 je to len 85 mil €. okrem toho sa do vtedy mohli pripravovat useky na kysuciach brodno KNM ci KNM oscadnica, mohli sa robit, ale nerobili sa, nepripravovali sa. tak tu to mame. tento usek mal zaspat po UR. a par milionov na pripravu mohli ist na vychodny obchvat MT alebo ine useky D3.
ale nie... teraz mate zbytocny usek za 400 milionov a to co kysuce realne potrebuju tam pre nedostatok peniazi a spravnej retorike ze kysuce sa nazrali za miliardu nebude. maju teraz dostat prachy ine regiony ako gemer orava, ponitrie, saris...kde sa za poslednych 5 rokov preinvestovalo max par milionov na uplne zivotne potrebne veci.
Geography is not a career, is post apocalyptic survival skill
Maxx787
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 727
Obrázky: 77
Založený: 03. Okt 2014 17:33
Bydlisko: NO

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod devil » 26. Jún 2017 11:54

Co su to seriozne cisla? V prvych mesiacoch na novo otvorenom koridore ziadne zazraky nebudu, zvlast ked usek ako jediny poloprofilovy je spoplatneny okrem Braniska, ale to je na dlhej suvislej plnoprofilovej dialnici. Intenzita bude rast rychlejsie ako inde pocas niekolkych rokov, hlavne sa musi sprejazdnit Cadca, teda "seriozne cisla" budu o 4 roky.


seriozne-doveryhodne. inac sa vynara mnozstvo otazok. myslim ze do konca roka je hadam dost casu aby si vodici novy usek vsimli. je jedno ci je spoplatneny, ved predsa lezi na medzinarodnej spojnici, alebo v polsku je expresowka bez poplatku ? alebo je dialnica ZA-BA bez poplatku ? alebo si tym chcel povedat ze vacsina aut bude premavka do CA alebo ZA a neoplati sa im platit poplatok ? a co nakladane auta, na ktore sa tak rad odvolavas, tie predsa musia platit tak ci tak aj na I/11 ci nie ?

Ty si pocital auta na D3 Svrcinovec - Skalite, ked vies kolko ich tam ide? Par percent je kolko 5%?


urcite mala cast z tych 15.000 na ktore sa sustavne odvolavas. 15.000 nie je ani cez cesku hranicu. a ano, hlavny tah je na cesko a aj bude. obchvat tvrdosina ukazuje ze velka cast aut cez oravu je tiez lokalka. okolo podzamku je intenzita okolo 6.000.

Realita je taká, že na úsek tlačili Poliaci, z rovnakého dôvodu z akého postavili už pomaly 20r dozadu polprofily pri hranici, z rovnakého dôvodu prečo postavili BB-Žw na plný profil s rezervou, z rovnakého dôvodu prečo expresne posielajú do výstavby posledný chýbajúci úsek na Slovensko.


najskor si treba overit fakty a potom pisat. z rovnakeho dovodu asi tazko. na zywiec je takmer 18.000 intenzita ktora ma pramalo spolocneho s prechodom zwardon-skalite. kvoli skalitemu dokoncuju kusok pohranicnej expresowky, skoda ze ty a dalsi nadsenci neviete vysvetlit preco to nie je full profil ako smerom na tesin aj bohumin.

A ja samozrejme netusim, kto vsetko moze vymazavat/presuvat prispevky, samozrejme ani neviem kto to bol, to si vybavte medzi sebou.


ja neviem kto to presunul, ale ako som napisal myslim ze preto lebo si odcitoval nadavku a niekoho nenapadlo ze stacilo vymoderovat nadavku a nie cely prispevok. v kazdom pripade som to upravil a vratil. tvoj text je tam bez upravy. ...nie je zaco.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod milan_KM » 26. Jún 2017 21:29

najskor si treba overit fakty a potom pisat. z rovnakeho dovodu asi tazko. na zywiec je takmer 18.000 intenzita ktora ma pramalo spolocneho s prechodom zwardon-skalite. kvoli skalitemu dokoncuju kusok pohranicnej expresowky, skoda ze ty a dalsi nadsenci neviete vysvetlit preco to nie je full profil ako smerom na tesin aj bohumin.


Aha takže pre 18tisicove intenzity a na poľske pomery dedinu, stavali rezervu na 3+3. Jasne.

A prečo nie je full profil? Pretože doteraz to bola diaľnica do lesa, resp na lúku. Preto. A nikto neočakáva, že sa tam behom roka ako lusknutím prsta objaví 15k intenzita. Ale použili rozum a D sa dostavia keď na to bude dôvod. Doteraz nebol. Z Poľského pohľadu sme ich fajne od*bali keďže investovali prachy čo 15 rokov ležali zakopené v lese.

Dúfam, že už chápeš, lebo inak ti už asi budeme musieť nakresliť.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 Svrčinovec - Skalité

Odoslaťod devil » 27. Jún 2017 11:26

no a co ma byt, je silna lokalka zywiec-b-b tak tam postavili 2+2 a ked uz stavali tak urobili aj rezervu. ale sme nikoho neo***, ziadne konkretne terminy dostavby sa pri cezhranicnych dialniciach neurcuju.

inac zaujimave, ked sa ma stavat R2 a R3 tak najskor treba intenzity, pri D3 najskor treba postavit rychlo-rychlo cestu lebo keby aj intenzity neboli cesta tam uz ostane. sikovne. ta cesta co je tam cize I/12 je uplne bezna cesta pre osobne auta, porch lespi ako mnohe Sk cesty II triedy. ba mame aj cesty I. tr. ktore su v ovela horsom stave a su daleko viac vytazene. tak teda preco je tam len 1.000 aut denne. vacsinu intenzit totiz tvoria osobne auta. tak si nemysli ze k tej tisicke vam pribudne lusknutim prsta 4.000 NA.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 14 hostí.