Branco napísal:Pôvodne som link odoslal ako vyhľadanie cez google. Admino to zrejme upravil tak, aby to bolo prehľadnejšie, t.j. uviedol tam priamy link. Linka teraz funguje
V poriadku, ďakujem.
Moderátor: Moderátori
Branco napísal:Pôvodne som link odoslal ako vyhľadanie cez google. Admino to zrejme upravil tak, aby to bolo prehľadnejšie, t.j. uviedol tam priamy link. Linka teraz funguje
kaviarista napísal:KIA moze byt obrovskym zolikom pri rokovaniach a trochu by sa dala povydierat aj ceska aj polska strana. Tam, kde by dali zaruky cesty s lepsimi parametrami z druhej strany, tam by bola vacsia tendencia postavit D z nasej strany.
Branco napísal:Ako to vyzerá s tunelom Svrčinovec? Má dĺžku zhruba polovičnú oproti Poľane, leží však v nižšej nadmorskej výške, možno tam prieskumnú štôlňu nebude treba raziť.
Adoas napísal:Branco napísal:Ako to vyzerá s tunelom Svrčinovec? Má dĺžku zhruba polovičnú oproti Poľane, leží však v nižšej nadmorskej výške, možno tam prieskumnú štôlňu nebude treba raziť.
Ak sa pytas ohladom stavebnych prac tak podla mna sa do r. 2010 nedostavia.
Branco napísal:Ako to vyzerá s tunelom Svrčinovec? Má dĺžku zhruba polovičnú oproti Poľane, leží však v nižšej nadmorskej výške, možno tam prieskumnú štôlňu nebude treba raziť.
JG napísal:Prieskumna stolna sa moze robit a nemusi. V podstate na geologii az tak nezalezi. ...
mapman napísal:No, vypadá to že to tak bude, inak stále sa predpokladá rovnaké vedenie trasy ako na vizualizácii? nevie niekto? Myslím najmä ten hlbený tunel veďla Kysuce...
BTW Alfa 04 sa može stať perspektívne najväčším projektantom na slovensku bo zaňou stojí najväčšia česká firma v obore a jej konkurent zasa kúpil Dopravoprojekt, takže budú chcieť ukázať čo v nich je
. napísal:„Celá nepríjemnosť spočíva v tom, že musíme od štátnej hranice až po Svrčinovec urobiť úsek v jednom ťahu. Aj keby sme dokončili prihraničný úsek skôr, nebude mať zmysel, lebo nemá žiadne napojenie. Je viazaný úsekom Svrčinovec – Skalité,„ vysvetľuje Peter Barek.
Kym napr. na D1 Branisko-Siroke-Fricovce (na 6 km) su kazde 3 km krizovatky - jedna ciastocna a dve uplne, na D1 Svinia - Presov (na 7 km) su dve uplne krizovatky na konci useku a este jedna je planovana v strede useku, pritom na D3 Svrcinovec - hranica s Polskom na 15 km boli dve krizovatky vypustene, aby sa nemohlo uvadzat do prevadzky po castiach.
devil napísal:Kym napr. na D1 Branisko-Siroke-Fricovce (na 6 km) su kazde 3 km krizovatky - jedna ciastocna a dve uplne, na D1 Svinia - Presov (na 7 km) su dve uplne krizovatky na konci useku a este jedna je planovana v strede useku, pritom na D3 Svrcinovec - hranica s Polskom na 15 km boli dve krizovatky vypustene, aby sa nemohlo uvadzat do prevadzky po castiach.
a si si isty ze su to porovnatelne veci? npr. vzdialelenost dialnice a starej komunikacie ci terenne podmienky.
aquila napísal:do istej miery to je porovnatelne, napriklad na dialniciach kazde 3km MUK je nenormalny luxus. na dialniciach by mali byt MUK tak kazdych 10-20km podla toho ako su blizko/daleko mesta. resp je ina situacia v okoli napriklad BA ...
uplny luxus je to na useku jablonov - fricovce na 15 km dialnicnom useku je 6 MUK ... pricom MUK na dialnici, to je 200-500 mio skk navyse ...
aj v pripade PB su na 10km 3 MUK, pricom PB centrum bude extremne draha ..
a paradoxne tych 15km je idealnych pre dialnicu ..
Dialniciar napísal:Extrém je podľa mňa na R1, kde to ide pomaly do každej dedinky ... ale zase to zrovnáva D2.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 21 hostí.