Moderátor: Moderátori
uvidime, ze ci to dotiahnu za 5 rokov aspon na intensity, ktore boli uz pred 5timi rokmi v trstenej ..
Jano1 napísal:Co su to seriozne cisla? V prvych mesiacoch na novo otvorenom koridore ziadne zazraky nebudu, zvlast ked usek ako jediny poloprofilovy je spoplatneny okrem Braniska, ale to je na dlhej suvislej plnoprofilovej dialnici. Intenzita bude rast rychlejsie ako inde pocas niekolkych rokov, hlavne sa musi sprejazdnit Cadca, teda "seriozne cisla" budu o 4 roky.
aquila napísal:V trstenej su uz teraz o hodne vyssie cisla a to bez toho aby sa tam nalialo vyse miliardy euro a na dalsiu miliardu kysuce cakaku aby sa dostali na hranici na mozno polovicne cisla o 10-15 rokov..
Vlados napísal:Seriózne by bolo uvádzať pravdivé informácie. Úsek nie je spoplatnený.
Jano1 napísal:R3 pri Trstenej 2515 v./24h. Cesta cez Oravu je podstatne lepsia ako I/12. Na Kysuciach je usek D3 s intenzitou 15053 v./24h. Je podobna intenzita na R3 na Orave?
Jano1 napísal:
Prezije prispevok do zajtra? Ved snad aspon niekto si to stihne precitat.
aquila napísal:hlavny tah bol, je a vzdy bude na cesko a nie na polsko. tento fakt sa pri tomto useku za vyse pol miliardy vyplieskanych penazi rado ignuruje ..
je to pol miliardy euro pre intenzity 2-2500/24 hod .. aj obchvat ziaru bude mat vyssie intenzity, az na detail len stal tiez zlomok ..
aquila napísal:co s tym aka je intenzita na jednom usekuD3 na kysuciach s usekom svrcinovec - skalite ? ked z tych 15053/24h ide na skalite zlomok, doslova par percent ?
aquila napísal:a preco by neprezil ? tu sa prispevky nemazu, vzdy sa najprv presunu do trashbinu,a by sa vedelo co sa zmazalo a navyse taketo prispevky ani nie je dovod mazat.
Jano1 napísal:Zaroven treba brat do uvahy rozdielnu dlzku useku.
Jano1 napísal:aquila napísal:co s tym aka je intenzita na jednom usekuD3 na kysuciach s usekom svrcinovec - skalite ? ked z tych 15053/24h ide na skalite zlomok, doslova par percent ?
Ty si pocital auta na D3 Svrcinovec - Skalite, ked vies kolko ich tam ide? Par percent je kolko 5%?
Jano1 napísal:aquila napísal:a preco by neprezil ? tu sa prispevky nemazu, vzdy sa najprv presunu do trashbinu,a by sa vedelo co sa zmazalo a navyse taketo prispevky ani nie je dovod mazat.
Ak nie su verejne dostupne, to je to iste ako by boli zmazane. Pre bezneho citatela nie je rozdiel v tom, ci su niekam presunute, kde nema pristup alebo su zmazane. A to sa tu deje.
Co su to seriozne cisla? V prvych mesiacoch na novo otvorenom koridore ziadne zazraky nebudu, zvlast ked usek ako jediny poloprofilovy je spoplatneny okrem Braniska, ale to je na dlhej suvislej plnoprofilovej dialnici. Intenzita bude rast rychlejsie ako inde pocas niekolkych rokov, hlavne sa musi sprejazdnit Cadca, teda "seriozne cisla" budu o 4 roky.
Ty si pocital auta na D3 Svrcinovec - Skalite, ked vies kolko ich tam ide? Par percent je kolko 5%?
Realita je taká, že na úsek tlačili Poliaci, z rovnakého dôvodu z akého postavili už pomaly 20r dozadu polprofily pri hranici, z rovnakého dôvodu prečo postavili BB-Žw na plný profil s rezervou, z rovnakého dôvodu prečo expresne posielajú do výstavby posledný chýbajúci úsek na Slovensko.
A ja samozrejme netusim, kto vsetko moze vymazavat/presuvat prispevky, samozrejme ani neviem kto to bol, to si vybavte medzi sebou.
najskor si treba overit fakty a potom pisat. z rovnakeho dovodu asi tazko. na zywiec je takmer 18.000 intenzita ktora ma pramalo spolocneho s prechodom zwardon-skalite. kvoli skalitemu dokoncuju kusok pohranicnej expresowky, skoda ze ty a dalsi nadsenci neviete vysvetlit preco to nie je full profil ako smerom na tesin aj bohumin.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 28 hostí.