D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

Žilina (križovatka s D1) – Kysucké Nové Mesto – Čadca – Skalité, štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

Odoslaťod Andrej » 26. Mar 2012 13:48

Narast dopravy a nadalej velky podiel NA sa ocakavat da, ale urcite nie je mozne postavit akukolvek cast D3 cez PPP bez tienoveho myta.
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 604
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

Odoslaťod i15 » 26. Mar 2012 17:25

keby sa mala D3 splatit len z vybrateho myta, tak sa vacsina premavky preusnie do CR a cast na Oravu :)
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 825
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: Košice

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

Odoslaťod aquila » 28. Máj 2012 12:44

konecne mame aj podrovnu situacnu mapu tohto useku v galerii, kde je aj vidno, ze tento usek bez useku brodno - KNM nema zmysel ..

gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=11566

a kedze aj tak ide mimo obce, tak ozaj moc nema zmysel a mal by ist na D3 do vystavby ako posledny
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 436
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

Odoslaťod dusans » 30. Máj 2012 08:43

Dúfam, že bude pri tomto úseku využitá pôvodná cesta I/11 ako polprofil a že nedajú na požiadavky Krásna aby pôvodná cesta ostala ako súbežná cesta.
dusans
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 347
Obrázky: 12
Založený: 18. Jún 2009 12:05
Bydlisko: KNM

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

Odoslaťod rempo » 30. Máj 2012 11:36

bude využitá ako pol-profil ale ta subežna tam bude ved kde bude preložka I/11 od Lieskovca de facto nebude obchadzkova trasa a aby išla po ceste 3 triedy cez Krasno u Blažkov potom cez cele Krasno to určite nie-ta cesta nema na to ani parametre a nikto stým nebude ani suhlasit
História a súčasnosť výstavby diaľničnej siete na Slovensku na stránke http://www.historiadialnic.sk/
Obrázok používateľa
rempo
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 475
Obrázky: 1685
Založený: 22. Feb 2010 00:25

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

Odoslaťod Andrej » 30. Máj 2012 14:49

Uz nove UR je vydane pre D3 povedla I/11, takisto DSP. Ono aj tak by sa vela neusetrilo vyuzitim stareho 1/2 profilu, kedze kvôli veku a normam by sa musel zburat a postavit nanovo - tak ako to bolo na I/18 pri Strbe (D1) ci I/65 pri Hronskom Benadiku (R1).
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 604
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

Odoslaťod i15 » 02. Okt 2012 18:12

http://crz.gov.sk/index.php?ID=658954&l=sk

zmluva na majetkovu pripravu useku, podobne ako v pripade Budimir-Bidovce sa termin MP pre ucely stavebneho povolenia nemeni (31.12.2013) a cena je velmi nizka, 168€
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 825
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: Košice

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

Odoslaťod rempo » 02. Okt 2012 18:15

to je nejaký preklep nechybaju tam nejaké tie nuly :D
História a súčasnosť výstavby diaľničnej siete na Slovensku na stránke http://www.historiadialnic.sk/
Obrázok používateľa
rempo
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 475
Obrázky: 1685
Založený: 22. Feb 2010 00:25

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

Odoslaťod Lifko22 » 02. Okt 2012 18:56

No ak som správne vyrozumel zo zmluvy, tak je to cena za jedného vlastníka. Cena pozemku ide mimo toho. ináč aký je rozdiel medzi majetkoprávnym vysporiadaním ku stavebnému povoleniu a kompletným majetkoprávnym vysporiadaním?
Lifko22
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 318
Obrázky: 0
Založený: 26. Jan 2011 11:35

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

Odoslaťod i15 » 02. Okt 2012 19:03

myslim ze kompletne je potrebne az ku kolaudacii, tj. moze prebiehat aj pocas vystavby

ano vidim, v bode 6.2 sa pise, ze je to jednotkova cena
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 825
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: Košice

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

Odoslaťod Andrej » 11. Dec 2012 10:04

Ako tu uz bolo viackrat diskutovane, podla aktualizovaneho planu vystavby sa bude prehodnocovat riesenie tohto useku ako druha polovica sucasnej I/11 - cize tak ako to bolo dlhe roky aj v uzemnych planoch a zmenilo sa to az pri opakovanom DUR/DSP v r. 2006-2009.

Tento usek si to doslova pyta, bodaj by sa to podarilo, aj ked neocakavam vyrazne zlacnenie oproti aktualnemu projektu - jednak bude zrejme treba rekonstruovat sucasnu I/11 (v dobe vystavby bude mat vyse 30 rokov) a ktovie, ako sa vyriesi paralelna cesta I. triedy. Kazdopadne pri cene 10 mil. € / km by bol tento usek velmi navratny.
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 604
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

Odoslaťod johhan » 11. Dec 2012 21:08

Andrej napísal:Ako tu uz bolo viackrat diskutovane, podla aktualizovaneho planu vystavby sa bude prehodnocovat riesenie tohto useku ako druha polovica sucasnej I/11 - cize tak ako to bolo dlhe roky aj v uzemnych planoch a zmenilo sa to az pri opakovanom DUR/DSP v r. 2006-2009.

Tento usek si to doslova pyta, bodaj by sa to podarilo, aj ked neocakavam vyrazne zlacnenie oproti aktualnemu projektu - jednak bude zrejme treba rekonstruovat sucasnu I/11 (v dobe vystavby bude mat vyse 30 rokov) a ktovie, ako sa vyriesi paralelna cesta I. triedy. Kazdopadne pri cene 10 mil. € / km by bol tento usek velmi navratny.


Otázkou toho celeho je ak bude nove schvalovanie už budeť musie byť parameter D26,5/120 namiesto doterajšieho D24,5/100 podobne ako R2 Banovce z R22,5/100 na R24,5/120 - sám som zvedavý
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 38
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

Odoslaťod Andrej » 06. Apr 2013 13:57

Zmeny oproti EIA
http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detai ... -oscadnica

Uz je nebodaj rozhodnute, ci sa vyuzije sucasna I/11 ako polovica dialnice?
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 604
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

Odoslaťod rempo » 06. Apr 2013 17:58

takže stručný vytah, ale ešte raz to podrobne preštudujem je tam veľa zmien asi najhlavnejšia je že sučastná cesta I/11 ostáva ale na viacerých miestach sa bude prekladať-ale stále pôjde tesne vedľa- lebo diaľnica zaberie jej miesto a to hlavne v stúpaní pred Krásnom nad Kysucou kde budu oddelene jazdné pasy, tak isto aj na začiatku pri odbočke cesty do Blažkov.Križovatka Krasno nad Kysucou je zaujimavo riešena a samozrejme bez kruhaču to nejde
História a súčasnosť výstavby diaľničnej siete na Slovensku na stránke http://www.historiadialnic.sk/
Obrázok používateľa
rempo
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 475
Obrázky: 1685
Založený: 22. Feb 2010 00:25

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

Odoslaťod rempo » 12. Máj 2015 08:39

johhan prosím ťa nevypadol z financovania náhodou úsek D3 Kysucké Nové Mesto-Oščadnica keďže sa posunula výstavba o 6 rokov na rok 2022 t.j. po skončení eurofondov
História a súčasnosť výstavby diaľničnej siete na Slovensku na stránke http://www.historiadialnic.sk/
Obrázok používateľa
rempo
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 475
Obrázky: 1685
Založený: 22. Feb 2010 00:25

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

Odoslaťod juancarlos » 12. Máj 2015 09:00

To odkiaľ máš, že sa výstavba tohto úseku posunula až na rok 2022??? Dúfam, že to je len zlý žart.
juancarlos
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 401
Založený: 04. Mar 2015 21:08

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

Odoslaťod aquila » 12. Máj 2015 13:09

ale to by moc nevadilo, kedze tento usek ide aj tak mimo obci a nic by sa neudialo az by sa to ozaj dokoncilo okolo 2025 az 2020
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 436
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

Odoslaťod i15 » 12. Máj 2015 14:50

Brodno-KnM ide aj okolo Poviny?
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 825
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: Košice

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

Odoslaťod juancarlos » 12. Máj 2015 16:53

Neviem kade ma presne trasovanie diaľnica ale súčasná I/11 ide cez Povinu a aj "okolo" Kysuckého Lieskovca, kde je síce 70-tka ale smrťakov požehnane.
juancarlos
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 401
Založený: 04. Mar 2015 21:08

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

Odoslaťod juancarlos » 12. Máj 2015 16:56

Ale teraz vlastne neviem či časť D3 okolo Povinej je ešte v úseku Brodno-Kysucké Nové Mesto alebo až v úseku Kysucké Nové Mesto-Oščadnica.
juancarlos
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 401
Založený: 04. Mar 2015 21:08

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

Odoslaťod Jano1 » 12. Máj 2015 17:50

D3 Brodno - KNM konci pri Kysuckom Lieskovci (juzny koniec Lieskovca, cca 1 km od odbocky na Ochodnicu) docasnym napojenim na I/11, teda 2 km trochu problemovy usek I/11 okolo Lieskovca uz patri useku D3 KNM - Oscadnica.
Jano1
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 528
Obrázky: 4
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

Odoslaťod BoroZA » 29. Máj 2016 13:59

Možno so mnou nebudete súhlasiť, no osobne nepovažujem tento úsek D3 za kardinálne potrebný. Ako tu už odznelo, predchádzajúci úsek D3 z Brodna by mal skončiť pri Kys. Lieskovci, kde je síce problematický úsek, a to hlavne pre obyvateľov Lieskovca a Ochodnice, a stali sa tam už aj vážne nehody, no pokiaľ by sa vytvorili dostatočne dlhé odbočovacie a pripájacie pruhy na odbočkách do Lieskovca a do Ochodnice, kľudne by pri súčasnej maximálnej rýchlosti v tejto časti 70 km/h (vo zvyšku je to 90 km/h) mohol zostať tento úsek zatiaľ nepostavený. V stúpaní do kopca pred Krásnom nad Kysucou v smere od KNM by sa síce tiež hodil dlhší odbočovací pruh, resp. pruh pre pomalé vozidlá, ale dopravná situácia je v tejto časti podľa mňa naďalej zvládnuteľná a súčasný "obchvat" Krásna nad Kysucou postačuje.
BoroZA
diskutujúci
 
Príspevky: 227
Obrázky: 0
Založený: 29. Máj 2016 12:52
Bydlisko: ZA

Predchádzajúca

Naspäť na D3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.

cron