Stránka 3 z 13

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 26. Mar 2012 13:48
od Andrej
Narast dopravy a nadalej velky podiel NA sa ocakavat da, ale urcite nie je mozne postavit akukolvek cast D3 cez PPP bez tienoveho myta.

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 26. Mar 2012 17:25
od i15
keby sa mala D3 splatit len z vybrateho myta, tak sa vacsina premavky preusnie do CR a cast na Oravu :)

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 28. Máj 2012 12:44
od aquila
konecne mame aj podrovnu situacnu mapu tohto useku v galerii, kde je aj vidno, ze tento usek bez useku brodno - KNM nema zmysel ..

gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=11566

a kedze aj tak ide mimo obce, tak ozaj moc nema zmysel a mal by ist na D3 do vystavby ako posledny

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 30. Máj 2012 08:43
od dusans
Dúfam, že bude pri tomto úseku využitá pôvodná cesta I/11 ako polprofil a že nedajú na požiadavky Krásna aby pôvodná cesta ostala ako súbežná cesta.

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 30. Máj 2012 11:36
od rempo
bude využitá ako pol-profil ale ta subežna tam bude ved kde bude preložka I/11 od Lieskovca de facto nebude obchadzkova trasa a aby išla po ceste 3 triedy cez Krasno u Blažkov potom cez cele Krasno to určite nie-ta cesta nema na to ani parametre a nikto stým nebude ani suhlasit

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 30. Máj 2012 14:49
od Andrej
Uz nove UR je vydane pre D3 povedla I/11, takisto DSP. Ono aj tak by sa vela neusetrilo vyuzitim stareho 1/2 profilu, kedze kvôli veku a normam by sa musel zburat a postavit nanovo - tak ako to bolo na I/18 pri Strbe (D1) ci I/65 pri Hronskom Benadiku (R1).

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 02. Okt 2012 18:12
od i15
http://crz.gov.sk/index.php?ID=658954&l=sk

zmluva na majetkovu pripravu useku, podobne ako v pripade Budimir-Bidovce sa termin MP pre ucely stavebneho povolenia nemeni (31.12.2013) a cena je velmi nizka, 168€

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 02. Okt 2012 18:15
od rempo
to je nejaký preklep nechybaju tam nejaké tie nuly :D

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 02. Okt 2012 18:56
od Lifko22
No ak som správne vyrozumel zo zmluvy, tak je to cena za jedného vlastníka. Cena pozemku ide mimo toho. ináč aký je rozdiel medzi majetkoprávnym vysporiadaním ku stavebnému povoleniu a kompletným majetkoprávnym vysporiadaním?

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 02. Okt 2012 19:03
od i15
myslim ze kompletne je potrebne az ku kolaudacii, tj. moze prebiehat aj pocas vystavby

ano vidim, v bode 6.2 sa pise, ze je to jednotkova cena

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 11. Dec 2012 10:04
od Andrej
Ako tu uz bolo viackrat diskutovane, podla aktualizovaneho planu vystavby sa bude prehodnocovat riesenie tohto useku ako druha polovica sucasnej I/11 - cize tak ako to bolo dlhe roky aj v uzemnych planoch a zmenilo sa to az pri opakovanom DUR/DSP v r. 2006-2009.

Tento usek si to doslova pyta, bodaj by sa to podarilo, aj ked neocakavam vyrazne zlacnenie oproti aktualnemu projektu - jednak bude zrejme treba rekonstruovat sucasnu I/11 (v dobe vystavby bude mat vyse 30 rokov) a ktovie, ako sa vyriesi paralelna cesta I. triedy. Kazdopadne pri cene 10 mil. € / km by bol tento usek velmi navratny.

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 11. Dec 2012 21:08
od johhan
Andrej napísal:Ako tu uz bolo viackrat diskutovane, podla aktualizovaneho planu vystavby sa bude prehodnocovat riesenie tohto useku ako druha polovica sucasnej I/11 - cize tak ako to bolo dlhe roky aj v uzemnych planoch a zmenilo sa to az pri opakovanom DUR/DSP v r. 2006-2009.

Tento usek si to doslova pyta, bodaj by sa to podarilo, aj ked neocakavam vyrazne zlacnenie oproti aktualnemu projektu - jednak bude zrejme treba rekonstruovat sucasnu I/11 (v dobe vystavby bude mat vyse 30 rokov) a ktovie, ako sa vyriesi paralelna cesta I. triedy. Kazdopadne pri cene 10 mil. € / km by bol tento usek velmi navratny.


Otázkou toho celeho je ak bude nove schvalovanie už budeť musie byť parameter D26,5/120 namiesto doterajšieho D24,5/100 podobne ako R2 Banovce z R22,5/100 na R24,5/120 - sám som zvedavý

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 06. Apr 2013 13:57
od Andrej
Zmeny oproti EIA
http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detai ... -oscadnica

Uz je nebodaj rozhodnute, ci sa vyuzije sucasna I/11 ako polovica dialnice?

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 06. Apr 2013 17:58
od rempo
takže stručný vytah, ale ešte raz to podrobne preštudujem je tam veľa zmien asi najhlavnejšia je že sučastná cesta I/11 ostáva ale na viacerých miestach sa bude prekladať-ale stále pôjde tesne vedľa- lebo diaľnica zaberie jej miesto a to hlavne v stúpaní pred Krásnom nad Kysucou kde budu oddelene jazdné pasy, tak isto aj na začiatku pri odbočke cesty do Blažkov.Križovatka Krasno nad Kysucou je zaujimavo riešena a samozrejme bez kruhaču to nejde

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2015 08:39
od rempo
johhan prosím ťa nevypadol z financovania náhodou úsek D3 Kysucké Nové Mesto-Oščadnica keďže sa posunula výstavba o 6 rokov na rok 2022 t.j. po skončení eurofondov

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2015 09:00
od juancarlos
To odkiaľ máš, že sa výstavba tohto úseku posunula až na rok 2022??? Dúfam, že to je len zlý žart.

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2015 13:09
od aquila
ale to by moc nevadilo, kedze tento usek ide aj tak mimo obci a nic by sa neudialo az by sa to ozaj dokoncilo okolo 2025 az 2030

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2015 14:50
od i15
Brodno-KnM ide aj okolo Poviny?

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2015 16:53
od juancarlos
Neviem kade ma presne trasovanie diaľnica ale súčasná I/11 ide cez Povinu a aj "okolo" Kysuckého Lieskovca, kde je síce 70-tka ale smrťakov požehnane.

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2015 16:56
od juancarlos
Ale teraz vlastne neviem či časť D3 okolo Povinej je ešte v úseku Brodno-Kysucké Nové Mesto alebo až v úseku Kysucké Nové Mesto-Oščadnica.

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2015 17:50
od Jano1
D3 Brodno - KNM konci pri Kysuckom Lieskovci (juzny koniec Lieskovca, cca 1 km od odbocky na Ochodnicu) docasnym napojenim na I/11, teda 2 km trochu problemovy usek I/11 okolo Lieskovca uz patri useku D3 KNM - Oscadnica.

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 29. Máj 2016 13:59
od BoroZA
Možno so mnou nebudete súhlasiť, no osobne nepovažujem tento úsek D3 za kardinálne potrebný. Ako tu už odznelo, predchádzajúci úsek D3 z Brodna by mal skončiť pri Kys. Lieskovci, kde je síce problematický úsek, a to hlavne pre obyvateľov Lieskovca a Ochodnice, a stali sa tam už aj vážne nehody, no pokiaľ by sa vytvorili dostatočne dlhé odbočovacie a pripájacie pruhy na odbočkách do Lieskovca a do Ochodnice, kľudne by pri súčasnej maximálnej rýchlosti v tejto časti 70 km/h (vo zvyšku je to 90 km/h) mohol zostať tento úsek zatiaľ nepostavený. V stúpaní do kopca pred Krásnom nad Kysucou v smere od KNM by sa síce tiež hodil dlhší odbočovací pruh, resp. pruh pre pomalé vozidlá, ale dopravná situácia je v tejto časti podľa mňa naďalej zvládnuteľná a súčasný "obchvat" Krásna nad Kysucou postačuje.

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 26. Okt 2017 22:16
od jarino
Aktuálny odhad nákladov je 299 miliónov eur

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 17. Sep 2018 09:14
od rempo
malý krok k stavbe,NDS vyhlásila súťaž na Vypracovanie aktualizácie dokumentácie pre stavebné povolenie v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby (DSP v podrobnosti DRS), oznámenia o zmene navrhovanej činnosti podľa prílohy 8a po vypracovaní DSP v podrobnosti DRS (Oznámenie 8a), dodatok stavebného zámeru (dSZ), dokumentácie na ponuku (DP), výkon autorského dozoru (AD) a výkon koordinátora dokumentácie (KD) pre stavbu: Diaľnica D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica.
odkaz https://www.uvo.gov.sk/vestnik/oznamenie/detail/387892

či pôjde iba o rozšírenie súčasnej cesty 1/11 treba zistiť z dokumentácie,kto bude študovať?

Re: D3 Kysucké Nové Mesto - Oščadnica

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2018 13:43
od Jonathan
Našiel som v tej hromade dokumentov výkresy so situáciou. Poslal som ich Aquilovi, aby ich dal do galérie.

Sumár:
Diaľnica je navrhnutá v súbehu so starou cestou. Na starej ceste budu iba drobné preložky okrem ľavostranného odpočívadla Krásno nad Kysucou, ktoré bude v blizkosti súčastnej odbočky na Blažkov.
MUK Krasno bude kompletne prestavaná. Zmení sa na trubkovitú MUK ústiacu do päťramennej okružnej križovatky.
OD MUK je cesta I/11 vedená v starej polohe, cez Krásno.
Následne bude pravostranné odpočívadlo so SSÚD aj s MUK, pravdepodobne len pre SSUD.