Tomas PO napísal:Dialniciar napísal:Ono totiž tak v r. 2012 nebude čo stavať v BA kraji.
Tak tento argument mi skutocne zdvihol adrenalin...
Prečo
Cesty v BA kraji sú najvyťaženejšie cesty v SR. Ukáž mi cestu II. triedy na 2+2 pruhy prechádzajúcu priamo cez mestá+obce, po ktorej prejde cca. 20 tis. áut za 24 hodín
Hovorím o celej plejáde plánovaných obchvatov: Sv. Jur, Pezinok, Modra za 5 mld. SKK, prestavbe cesty (MÚK atď.) za ďalších 6 mld. SKK. ...
Alebo si zober, že dodnes nie je križovatka Blatná obojsmerná. A mega-logistické sklady v Senci sú také, že dnes cesta Pezinok-Senec nevyhovuje ani šírkou ani nosnosťou ... a znovu to nie je cesta I. triedy.
Veď z hľadiska cestného sa do r. 2012 dostavajú aj Sitiny, aj sa opraví kompletne Prístavný most, opravia sa ostatné úseky diaľnic D1 a D2, rozšíri sa D1 BA-TT z 2+2 na 3+3 pruhy a čo ďalej: Jedine riešiť veľký obchvat BA, ktorý na seba prenesie záťaž, ktorú nebudú zvládať cesty 2+2 typu D2 Sitina, Prístavný most či D1 Mierová-Senecká atď. ...
Bude sa investovať v rámci železníc ... ale to sa bude robiť v rámci celej SR.
V BA kraji treba odľahčiť už postavené cesty. A to jedine cez D4+tunel Malé Karpaty. Následne dostavať R7 BA-NZ, následne doriešiť ostatné cesty.
Nakoniec, BA kraj, to je dnes 25% HDP SR. Takže keby sem malo ísť 25% financií na diaľnice, tak je tu ročne 5 mld. SKK - dnes je to max. 1 mld. SKK a je to aj vidieť.