Re: D4 BA, Jarovce - Ivanka pri Dunaji
Odoslané: 01. Júl 2012 00:18
No usek Mierova - Senecka stacil rok po otvoreni preto, ze tam bola normalne povolena rychlost 130km/h.
To realne zvysovalo priepustnost toho useku a odradzovalo lokalnych ktori prechadzali len z jednej casti BA do druhej aby pouzili obchvat.
Pre tych ktori budu namietat, tak ano pri 130km/h je priepustnost vyssia ako pri 90km/h, je to sice na ukor bezpecnych odstupov, ale je vyssia.
Je jasne, ze usek od Pristavneho Mosta po Zlate Piesky potrebuje okamzite riesenie, zatial by sa vsak dalo ulavit aj jednoduchymi rieseniami.
Napriklad, momentalne som v US a tu je normalne, ze na pripajacom pruhu k dialnici su semafory a v pripade naplnovania kapacity dialnice, obmedzuju pripajanie tak aby sa dialnica nezahltila.
Vysledok, na dialnici nevznikne staticka zapcha a pracuje na maximalnej priepustnosti. Ak by sa pripajanie aut neobmedzilo, tak na dialnici, vznikne staticka zapcha a priepustnost padne na zhruba 1/3 az 1/6...
To realne zvysovalo priepustnost toho useku a odradzovalo lokalnych ktori prechadzali len z jednej casti BA do druhej aby pouzili obchvat.
Pre tych ktori budu namietat, tak ano pri 130km/h je priepustnost vyssia ako pri 90km/h, je to sice na ukor bezpecnych odstupov, ale je vyssia.
Je jasne, ze usek od Pristavneho Mosta po Zlate Piesky potrebuje okamzite riesenie, zatial by sa vsak dalo ulavit aj jednoduchymi rieseniami.
Napriklad, momentalne som v US a tu je normalne, ze na pripajacom pruhu k dialnici su semafory a v pripade naplnovania kapacity dialnice, obmedzuju pripajanie tak aby sa dialnica nezahltila.
Vysledok, na dialnici nevznikne staticka zapcha a pracuje na maximalnej priepustnosti. Ak by sa pripajanie aut neobmedzilo, tak na dialnici, vznikne staticka zapcha a priepustnost padne na zhruba 1/3 az 1/6...