Stránka 3 z 9

Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava

OdoslaťOdoslané: 25. Okt 2011 17:48
od Sentilj
Čavo, dovolím si tvrdiť, že jazdím "dynamickejšie" (nie arogantne či nebezpečne), ale ani ja si netrúfnem na pripájacích vetvách v tvare motýlka jazdiť nad 50 za sucha. Možno na vyššie triede áut je to v pohode. AFAIK sú pripájacie vetvy s návrhovkou 40kmh. Bežné priame vetvy na D1 smer z BA na NR, HC zvládnu kľudne nad 100vku :)

Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava

OdoslaťOdoslané: 25. Okt 2011 19:42
od Čavo
Neviem, ale ja zase nejazdím nejak dynamicky. Snažím sa čo najmenej brzdiť stúpaním na brzdu a radšej brzdím motorom. Častokrát sa zavesím asi 50m za nákladiak, alebo kamión a idem ich rýchlosťou, lebo jazdia rovnomernejšie.
Niekde som počul, že Fábia dobre drží stopu do zákrut a na mojej Fábii Combi to asi tak bude. Za sucha sa dá zísť na križovatke R1×D1 z NR na BA na mojom aute aj približne 90km/h bez pískania pneumatík. Zvyčajne taďiaľ chodievam 80, ak som tam sám, čo býva málokedy.

Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava

OdoslaťOdoslané: 25. Okt 2011 21:46
od ELZ
mel napísal:ad predlzenie R1: ano, toto je ten novy vstup do mesta, ktory treba ... spolu s predlzenim Galvaniho ... Za uvahu by stalo spravit z Galvaniho + Bojnickej dalsiu radialu pokracujucu az po Raciansku.


Toto riesenie som videl aj kdesi zakreslene v nejakej dopravnej mape (zeby tu na fore?) Malo by to ustit niekde pri Peknej ceste a odtial dalej mestskym tunelom do Lamaca.

Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava

OdoslaťOdoslané: 25. Okt 2011 22:34
od aquila
je to v ramci ZAKOSu .. ale je to hudba buducnosti, su tam aj dolezitejsie stavby, typu rozsirenie tomasikovej, predlzenie tomasikovej, nehovoriac o severnej tangetne a mimourovnovych krizovatkach na bajkalsjkej..

Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava

OdoslaťOdoslané: 26. Okt 2011 12:19
od mel
Andrej napísal:...
Mas pravdu, ze vsetko sa takto stretne na krizovatke D4xD1, ale ved ta je na to aj dimenzovana - D1 5+5 pruhov, D4 4+4 pruhy vratane kolektorov.
http://www.dialnice.info/gallery/image_ ... e_id=10818
Jedine, co by som vytkol je ta ista chyba, ktoru prave napravali na D2xD1 - minimalne rampy od TT na D4 a opacne by mali byt 2-pruhove.


tak este raz ... krizovatka D4/D1:
je dimenzovana ako pises na vystupe z mesta ... na vstupe je to 2+2 ... kde bude ten rozptyl ako ty pises, ja nerozumiem.

Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava

OdoslaťOdoslané: 26. Okt 2011 14:46
od Andrej
Rozptyl bude predsa na tych vstupoch, o ktorych sme sa bavili. Dnesny vstup 2+2 Mierova-Senecka (ku ktoremu treba pripocitat staru Senecku) bude ciastocne odlahceny o vstupy cez R1, R7, D2, I/2, I/63 a taktiez dost podstatnu cast - tranzit do A a HU.

Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava

OdoslaťOdoslané: 09. Nov 2011 08:25
od duro_z_dediny
Verejné zhromaždenie vo Vajnoroch :arrow: http://www.stv.sk/online/archiv/slovens ... 4&id=46863

Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava

OdoslaťOdoslané: 09. Nov 2011 11:11
od aquila
aby to nedopadlo nakoniec tak, ze sa postavi D4 len po MUK ivanka sever a vajnory nebudu mat nic ..

Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava

OdoslaťOdoslané: 09. Nov 2011 13:09
od duro_z_dediny
Pokiaľ by bol hotový úsek od Kittsee po MÚK Ivánka - sever aj so 6.mostom cez Dunaj, tak by to výrazne pomohlo, lebo všetok tranzit od TT na AT/HU (a opačne) by mohol rovno použiť takýto, aj keď neúplný, okruh. Súčasne by sa veľmi pravdepodobne "znormálnila" situácia na aktuálnom diaľničnom obchvate BA.
Inak Vajnory asi samé nemajú o čo extra stáť.

Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava

OdoslaťOdoslané: 09. Nov 2011 13:37
od pohodak
urcite by to nieco poriesilo, ale cela oblast PK a ciastocne aj SC by na tom bola stale rovnako zle

Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava

OdoslaťOdoslané: 09. Nov 2011 14:16
od aquila
to je sice mozne, ale ked budu vajnory aj cierna voda moc vyskakovat ma zmysel to jednoducho vypustit ..

ked chcu dalsiu MUK nech si ju zafinancuju ..

Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava

OdoslaťOdoslané: 09. Nov 2011 14:32
od pohodak
urcite ano, ved aj ja som o nezmyselnosti navrhnutych/chcenych MUK v severnej casti BA pisal viackrat

Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava

OdoslaťOdoslané: 11. Nov 2011 09:46
od mel
Ja sa uz nechcem opakovat, ale po Racu by to potiahnut mali. Samozrejme bez MUK Cierna Voda. Uf a zasa sa opakujem :)

Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava

OdoslaťOdoslané: 11. Nov 2011 09:58
od Andrej
Kazdopadne je aj v plane stavat najprv usek Jarovce-Ivanka. Usek Ivanka-Stupava je v nizsom stadiu pripravy a ktovie, ci sa tiez nebude stavat etapovito.

Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava

OdoslaťOdoslané: 11. Nov 2011 17:47
od pohodak
tunel karpaty ma casuuu ale ked to nepotiahnu po racu bude to len polovicate riesenie (opat raz)

Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2011 08:14
od Andrej
pohodak, citaju nas, pripravuje sa aj D4 Ivanka-Raca :-)

D4 Bratislava Jarovce - Rača, DÚR, DSZ - Predbezne oznamenie
http://www.e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/29711

Pri vyhlaseni tendra uz musi byt zvoleny variant - ktory z variantov napokon vyhral ? Suskalo sa o variante 7c

Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2011 09:03
od aquila
ale docela chytro to rozdelili, keby mali problem s vajnorami .. takto to fakt moze dopadnut, ze vajnory nic nebudu mat :)

Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2011 10:57
od Andrej
Az teraz som si vsimol, ze sa jedna o tender na 2 useky - Jarovce-Ivanka a Ivanka-Raca. Bolo by naozaj skvele, ak by sa spustali tieto 2 useky spolu, pripadne rovno aj tendrovali, ak to bude formou PPP.

Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2011 09:52
od tondiego
aquila napísal:ale docela chytro to rozdelili, keby mali problem s vajnorami .. takto to fakt moze dopadnut, ze vajnory nic nebudu mat :)


Nechcem byt zlomyselny, ale ja by som to tym Vajnorom aj celkom prial (ze nebudu mat nic), za ten ich debilny postoj.

Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2011 10:03
od mb1000
Ja zase nechapem zmysel zapusteneho variantu na tejto vizualizacii:
gallery/image_page.php?album_id=64&image_id=10820

OK, argumentuju ze pri zapustenom variante sa znizi hlucnost, ale ja si predstavujem zapusteny variant (resp. tunelove / bio koridorove riesenie) tak, ze je tam zabezpeceny aj volny pohyb zveri, ludi atd...

Ako prejde niekto peso, na bicykli, na koni cez tento paskvil, ked mu v tomu brania protihlukove steny na tych vetvach krizovatky (a samotne vetvy krizovatky)?
Cize tato MUK tam robi z toho zapusteneho variantu vlastne nezmysel.

Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2011 10:35
od Andrej
Presne tak, okrem toho uplne znehodnotia NPR Sur (necudoval by som sa, ak by to bolo cielom niektorych obyvatelov CV).

Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2011 09:00
od Andrej
Par dni po predbeznom oznameni vyhlaseny aj samotny tender. Prekvapivo je v nom uvedena nielen DUR, ale aj technicka studia - ma sa nebodaj posudzovat este novy variant a nanovo opakovat proces EIA ?

Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
Hodnota: 4 000 000,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE (ak je to známe)
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky).
Hodnota: 9
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum: 10. 1. 2012. Čas: 09.00 h.
Doplňujúce informácie
1/ Bod II.3 Trvanie zákazky alebo lehota na dokončenie: - Technická štúdia do dvoch mesiacov od účinnosti zmluvy - DÚR do deviatich mesiacov od účinnosti zmluvy - DSZ do deviatich mesiacov od účinnosti zmluvy

http://www.e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/29929

Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava

OdoslaťOdoslané: 02. Dec 2011 17:20
od Milo
Sme jednoznačne za variant 3.popred Ivánku pri Dunaji - teda najkratší , najekonomickejší a najlogickejší. Ide najmenej cez zastavané územia- v podstate lícuje letisko , ostatné dva varianty sa tiahnu medzi dedinkami, ktoré sú blízko seba , dotknú sa mnohých obyvateľov aj novej zástavby satelitov...cesta sa od Slovnaftu predĺži možno dvojnásobne...nechápeme prečo sa už dávno definitívne o variante nerozhodlo, živiť 3 varianty celé roky iba predlžuje a predražuje výstavbu tak potrebnej D4.

Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava

OdoslaťOdoslané: 03. Dec 2011 10:49
od aquila
ako uz andrej spomenul v inej teme, povodny variant 3 je najdlhsi, ma dva tunely ide este blizsie k borinke, a hlavne nad borinkou, to by nikto z lokalnych nechcel, to by vyhovovalo len marianke

treba specifikovat, ze ktory presne mate na mysli ..

a co to ma s cestou na slovnaft ? a preco predlzenie dvojnasobne ? vsak tie dlzky su plus minus rovnake az podobne
nejake podklady by to chcelo, ci nebodaj myslis este stare plany D4, ked nebola definovana ako nulty okruh bratislavy ?

Re: D4 Ivanka pri Dunaji - Stupava

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2012 11:18
od mel
EIA ma od 7.2. zaverecne stanovisko: odporucany variant 7c:
http://eia.enviroportal.sk/detail/dialn ... anka-sever